drfedja
CPU Guru
- Učlanjen(a)
- 01.04.2009.
- Poruka
- 3.084
- Rezultat reagovanja
- 14
	Moja konfiguracija
	
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
	
				
			PC / Laptop Name:
		
		
			Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333						
		
	
			CPU & cooler:
		
		
			Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz						
		
	
			Motherboard:
		
		
			Biostar Hi-Fi Z97WE						
		
	
			RAM:
		
		
			16GB Kingston HyperX Beast 2400						
		
	
			VGA & cooler:
		
		
			Sapphire AMD Radeon R9-280X						
		
	
			Display:
		
		
			Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"						
		
	
			HDD:
		
		
			Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black						
		
	
			Sound:
		
		
			Altec Lansing 5100E						
		
	
			Case:
		
		
			Cooler Master 690-III						
		
	
			PSU:
		
		
			Cooler Master G650M modular						
		
	
			Optical drives:
		
		
			N/A						
		
	
			Mice & keyboard:
		
		
			Keyboard/Mouse Cooler Master Storm						
		
	
			Internet:
		
		
			Cable						
		
	
			OS & Browser:
		
		
			Windows 10 Pro 64-bit						
		
	
			Other:
		
		
			iPhone 6S 64GB						
		
	Evo, ja sam npr. ozbiljno razmisljao o 147 1.9 mJET 16V i sto se motora i tunninga tice mislim da tu nema dileme previse. Taj agregat odlicno ide i moze dosta da se izvuce iz njega dodatne snage i momenta. Ono sto me odbija kod 147 je zavrsna obrada i sigurnost putnika. Ako poredimo isto godiste Golf IV i AR147, Italijan ipak izgleda dosta ofucanije, a mene to licno odbija od kupovine. Cak za iste pare VW je po tom pitanju bolji izbor. Sto se tice odrzavanja, VW je takodje jeftiniji, pod uslovom da oba automobila nisu kante.Ja nemam nista protiv TDI motora, ni protiv golfa.
Imam samo protiv onih ljudi koji ne priznaju nista osim golfa...
Secam se pre 3 godine kad sam se raspitivao o alfi, koju da uzimam, da li da uzimam. Sunce ti iebem, tada su me bukvalno svi odgovarali od alfe, i ubedjivali da uzmem golfa. Samo golf je auto. I da uzmem bolje i pezoa, samo ne alfu. "To se kvari", "losa elektronika", "nikad ne moze da se proda". Tada kad sam uzeo moju, nije bilo bas puno 147ica u KGu. Sad ih ima vise nego nekad stojadina.
 Takođe, mislim da u odnosu na 16V mJET, 1.9 TDI 130 je ipak jeftiniji za odrzavanje, a od mJET 8V je snazniji. Pre restyling model 147 od 140 KS nema problema sa klapnama jer ih nema, verzija od 150 ima taj problem. Restyling je bolji po mnogim pitanjima od pre-restylinga, narocito kada je u pitanju bezbednost i elektronika, ali je u proseku skuplji za 500-1000 eura od Golfa IV TDI 130, a i pad cene mu je veci. Zbog ovih razloga sam ipak odlucio da uzmem VW, ali pod uslovom da je u dobrom stanju.
  Takođe, mislim da u odnosu na 16V mJET, 1.9 TDI 130 je ipak jeftiniji za odrzavanje, a od mJET 8V je snazniji. Pre restyling model 147 od 140 KS nema problema sa klapnama jer ih nema, verzija od 150 ima taj problem. Restyling je bolji po mnogim pitanjima od pre-restylinga, narocito kada je u pitanju bezbednost i elektronika, ali je u proseku skuplji za 500-1000 eura od Golfa IV TDI 130, a i pad cene mu je veci. Zbog ovih razloga sam ipak odlucio da uzmem VW, ali pod uslovom da je u dobrom stanju. Na kraju krajeva, polovnjak je uvek macka u dzaku, pa je svasta moguce i za prvo vreme dok ne vidim kako se automobil ponasa nema chip tunninga itd...

147 na kraju krajeva ima svoje prednosti, kao sto su npr. eksterijer koji deluje uzbudljivije, povoznost, tj. osecaj na volanu.
GIV ima prednosti kao sto su finalna dorada, jednostavnost i funkcionalnost, laksa dalja prodaja i manji pad cene. Takodje je i preglednost bolja u GIV nego u Alfi, narocito nazad.
Na kraju krajeva, to su dva razlicita automobila, iste klase, koji imaju drugaciju filozofiju i svaki poseduje nesto sto privlaci i odbija kupce.

Hvala u svakom slucaju... a sto se tice JTD VS TDI...ne znam sta je tu bolje, samo znam da 1.9 TDI - PD130 je veoma tjunabilan, ugradjivao se u ozbiljne automobile poput A6, A4, SuperB-a i prelazio je u takvim vozilima i po 800K bez vecih problema uz adekvatno odrzavanje. Mozda je i JTD jednako dobar, ali nije sve u tome da li motor moze da predje 700 ili 900K, jer sigurno necu toliko preci sa ovim autom. Iskreno, mngoo mi vise smeta krckava plastika, losa izolacija, ofucan enterijer.... tu je VW u prednosti. Sto se motora tice, tu opet nema greske, sto rece Vule, pa nije to 1.2 benzinac....Fedja cestitam na kupovini, po slikama mislim da si dobro izabrao...za tu lovu je sasvim OK, a i sa 1.9TDI nema greske.
Mani ove sa JTD-om, i tako to, neznam samo zasto su uvek protiv TDI motora...za mene je TDI sasvim OK motor, a i svaba daje osecaj oklopnog vozila o kom Italijani mogu samo da sanjaju...bar je moje iskustvo takvo.
JTD je mozda i bolji motor(ako je uopste bolji) al ni TDI nema cega da se stidi...
Sad ce Alfisti da raspale po meni

								
									Poslednja izmena: 
								
							
						
						
	
		
	
	
	
		
			
		
	
					 
					
						 
					
					
				 
	 
 
		 
 
		 
		 
  
 
 
		
 
 
		 
 
		
 Evo i moje limuzine. Za sada prezadovoljan sa autom. Uzet pocetkom godine.
 Evo i moje limuzine. Za sada prezadovoljan sa autom. Uzet pocetkom godine. 
				 
				 
				 
 
		 
 
		 
 
		