Hm... Mogućekuka za vuchu
a sve voze benzince i cuo sam da na retko kojoj pumpi ima dizela...Pa da, i onda zbog tolikih kubikaza uvode demokratiju tamo gde ima nafte
trkacki automobili se vise vuku nego sto se voze i zato im se ove kuke nalaze napred, ako nista drugo, sluzi kad se uvlaci cekrkom u trkacku prikolicu jer ne mozes da ih teras na laganom gasu i time uteras/popnes, ugasice se..."kuka za vucu" Hm... Moguće
Jel JTD il Mjet ?sa zatvaranjem EGR-a itd
http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_147Diesel engines
1.9 JTD 8V I4 1,910 cc 100 PS (74 kW; 99 hp) at 4000 rpm 200 N·m (150 lb·ft) at 1750 rpm 12.1 s 183 km/h (114 mph)
1.9 JTD 8V I4 1,910 cc 115 PS (85 kW; 113 hp) at 4000 rpm 275 N·m (203 lb·ft) at 2000 rpm 9.9 s 191 km/h (119 mph)
1.9 JTD 8V M-Jet I4 1,910 cc 120 PS (88 kW; 118 hp) at 4000 rpm 280 N·m (210 lb·ft) at 2000 rpm 9.6 s 193 km/h (120 mph) since 2005
1.9 JTD 16V M-Jet I4 1,910 cc 140 PS (103 kW; 138 hp) at 4000 rpm 305 N·m (225 lb·ft) at 2000 rpm 9.1 s 206 km/h (128 mph) since 2003
1.9 JTD 16V M-Jet I4 1,910 cc 150 PS (110 kW; 148 hp) at 4000 rpm 305 N·m (225 lb·ft) at 2000 rpm 8.8 s 208 km/h (129 mph) since 2005
1.9 JTD 16V M-Jet I4 1,910 cc 170 PS (125 kW; 168 hp) at 3750 rpm 330 N·m (240 lb·ft) at 2000 rpm 8.0 s 215 km/h (134 mph) since 2007
Na njemu je logo JTDm, kao što piše u linku, nije JTD
Mislio sam da su Mjet i JTDm jedno te isto, zanimljivo.-2000. god. dolazi poboljšana generacija JTD motora 1.9 JTD 110ks/81kw, i 2.4 JTD 140ks/103kw, s´tom razlikom da sada i 1.9 JTD motori imaju varijabilnu turbinu, i zadovoljavaju Euro3 norme.
-2001. god. dolazi još jedna evolucija JTD motora 1.9 JTD 115ks/85kw, a godinu kasnije i 2.4 JTD 150ks/110kw, što se postiglo dodatnom optimizacijom postojećih motora.
-2003. god. dolaze novi 1.9 16V JTD 103kw/140ks i 2.4 20V JTD 129kw/175ks Multijet motori, sa 4 ventila po cilindru, hidrauličnim podizačima ventila i pritiskom ubrizgavanja povećanim na 1400bar.
MULTIJET sistem predstavlja još jedan korak napred u odnosu na prve Common Rail motore sa UNIJET-om, jer omogućuje 2-5 ubrizgavanja u jednom taktu čiji broj i trenutak određuje nova centralna jedinica Bosch EDC16, a sve da bi se još više ugladio rad motora, omogućio lakši hladni start, smanjila potrošnja goriva, emisija izduvnih gasova, omogućile bolje performanse...
-2005/2006. god. dolazi treća generacija JTD motora sa oznakom JTDM, u verzijama 1.9 JTDM 88kw/120ks, 1.9 16V JTDM 110kw/150ks, 2.4 20V 147kw/200ks. Motori zadovoljavaju Euro 4 norme, pritisak ubrizgavanja je povećan na 1600bar, 16V/20V motori imaju SWIRL klapne na usisu, rad motora je još uglađeniji/mirniji/tiši...