• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

Automobili

d0minat0r

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.633
Rezultat reagovanja
58
Moja konfiguracija
VGA & cooler:
Gainward 4850 512DDR3
Display:
Viewsonic 24"
HDD:
seagate 500Gt Single P
Case:
/
Optical drives:
Samsung 203D
Mice & keyboard:
A4tech oscar X 748K i microsoft ergo natural 4000
Internet:
ADSL 4Mbit
OS & Browser:
WIN7
drug ima taj peugeot 106 1.4 samo dizel i odlicno ga sluzi i jako malo trosi
 

R_U_S

Banned
Učlanjen(a)
03.04.2009.
Poruka
117
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Athlon64 X2 3800+@3GHz-Cooler Master Hyper 212 , Aerogate 1-----Turion64 1.6GHz
Motherboard:
Biostar A78XA-A2T-AMD-Ati RD770-----Acer Aspire 9300
RAM:
2x1Gb Kingston VR@1GHz-5-4-4-12 -----2xGB DDR2 SODIMM
VGA & cooler:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
Display:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
HDD:
2xWD 640Gb RAID 0-----2.5" Hitachi 120Gb
Sound:
Creative Audigy 2, Altec Lansing 5100 Realtek ALC 883
Case:
Chieftec Dragon DX-01WD
PSU:
LC Power 550Wt
Optical drives:
HP DVD630i, LiteOf DVD-----TSST Corp DVD-RW
Mice & keyboard:
Logitech: RX1500, RX250, ...
Internet:
ADSL
OS & Browser:
WinXP professional
drugar moj uzima auto, al je ogranicen sa 2600-2700e jer mora jos plin ubaciti...
Fiat Bravo, '97 1.6l 16V, full bez klime -2850e (cena iz oglasa)
Fiat Bravo, '97 1.4l, takodje full bez klime -2850 zadnja
Punto '99 1.1l, ne znam za opremu, sutra dolazi da ga pogledamo, 2300e zadnja
Renault Twingo '00 1.4, sa onim pokretnim krovom, kako se zove ne znam... nema nesto opreme 2800e trazi, ne znam koliko ce moci ici dole..
Peugeot 106 '97, 1.4i 75ks, bez opreme, sem 15" alu felni i onih trepni preko rubova, skroz beo, 2600e zadnja..
to je ono sto smo nasli zasad..
videli smo danas neki Mitsubishi Colt '97, 2500e, uzas blagi, svaki deo je druge boje... ispod auspuha, garav asfalt, izgleda da se ne vozi, samo kad dodje kupac, upali motor.. dok ne pobegne, kao i mi...
kresnuli masinu... radio jedno 5 min danas na 22C napolju, ne spusta ispod 1k rpm..
Ja bi izabrao ili punta ili twinga. Što se twinga tiče, taj auto ti se ili sviđa ili ti je odvratan. Moja šveca ima punta mk1 1.1 2000-to ili 1999-to. Motor je savršen, lepo vuče, nije imala nekih problema sa njim. Koliko znam tipično za Fiata imaju problematične kablove, šatro rezervoar korodira ako je to istina. Jeftin auto za održavanje. Mislim da i Twingo nije skup za održavanje, pitao sam drugara koji ima reno servis (renault Sava u Mirijevskom bulevaru), kaže da je ok autić, taj motor u njemu je proveren. Ne puca od snage ali je pouzdan. Ja sam se pre ložio da uzmem Twinga, pa sam se raspitivao.
I za***i tog Mitsubishi-ja, kladim se da nije ni dinara uloženo u njega, jerbo su svojevremeno bili skupi delovi za to, pa je bilo ono teraj dok ide. Jbt, svi ti stariji Mitsubishi-ji i ostali Japosi su žešće kante, pogledajte samo Mazde i Nissane, limarija im je kriminalna (Toyota se najbolje drži).
 

R_U_S

Banned
Učlanjen(a)
03.04.2009.
Poruka
117
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Athlon64 X2 3800+@3GHz-Cooler Master Hyper 212 , Aerogate 1-----Turion64 1.6GHz
Motherboard:
Biostar A78XA-A2T-AMD-Ati RD770-----Acer Aspire 9300
RAM:
2x1Gb Kingston VR@1GHz-5-4-4-12 -----2xGB DDR2 SODIMM
VGA & cooler:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
Display:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
HDD:
2xWD 640Gb RAID 0-----2.5" Hitachi 120Gb
Sound:
Creative Audigy 2, Altec Lansing 5100 Realtek ALC 883
Case:
Chieftec Dragon DX-01WD
PSU:
LC Power 550Wt
Optical drives:
HP DVD630i, LiteOf DVD-----TSST Corp DVD-RW
Mice & keyboard:
Logitech: RX1500, RX250, ...
Internet:
ADSL
OS & Browser:
WinXP professional
ajde, par reci...
Renault Clio 1, '97.god, 1200ccm, 60hp (čini mi se)..
Bela boja, bez opreme ikakve, ni servo nema. Kanda je kvačilo pri kraju, još će mehaničar da potvrdi u ponedeljak.
Ovako, lepo ide, lepo koči, čini se ok al svakako čekam reč mehaničara.
127000km na satu, nije kupljen ovde, iz uvoza je...
2000€ je cena koja je pogodjena, zadnja, samo bi još mehaničar trebalo da potvrdi stanje (to kvačilo i ostale mehanike...)
Nije havarisan, razvlačen, bio je već kod limara i on je dao dobru ocenu stanja limarije...
Unutra bi trebalo rešiti par sitnica... Pojasevi na zadnjim sedištima fale, tapacirunzi nazad takodje fale...
Uglavnom, to je to..
Da li ga vredi uzimati ili ići na nešto malo skuplje, novije, sa bar nekom opremom ali opet do 2600-2700€...
Da li si ti to rešio da se ratosiljaš šuga:rotf:
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Ja glasam za Twinga. Auto pristojno ide jer je lagan, nije skup za odrzavanje i najmladji je od svih tih automobila.
 

BEGINER

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
1.740
Rezultat reagovanja
8
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Core i5 4440 @ 3.10GHz
Motherboard:
ASUSTeK COMPUTER INC. Z97-K
RAM:
16,0GB Kingston Crveni txn Proka
VGA & cooler:
1023MB NVIDIA GeForce GTX 750
Display:
Neka 24orka, ocekuje se 32
HDD:
Patriot Blast ssd 240
Sound:
pojma neam
Case:
Xigmatek Elysium
PSU:
Seasonic 850w
Optical drives:
pojma neam
Mice & keyboard:
Logi i Logi svasta
Internet:
Ikom 200Mbita
OS & Browser:
Win 7 x64
Other:
MONEY & PUSSY LOVER
Ja glasam za Twinga. Auto pristojno ide jer je lagan, nije skup za odrzavanje i najmladji je od svih tih automobila.
I ja glasam za Twinga...Autic je i vise nego solidan za te pare...Ko sto je RUS rekao:"ili ga volite ili ne",meni je na oko ruzan,al sto se tice performansi,udobnosti,i komfora auto je super...Takodje prvi komsa ga ima,i prezadvoljan je jer je i auto ekonomican,odnosno mali je potrosac ;)
 

CAR

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
16.04.2009.
Poruka
1.694
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel® Core™ i7-920 @ 4.4GHz (21x210) HT-off / Noctua NH-D14
Motherboard:
Gigabyte EX58-UD5
RAM:
3x2GB Mushkin Blackline PC3-12800 CL7 1600MHz @ 1680MHz 7-9-7-24 1T
VGA & cooler:
PowerColor Radeon HD 5850 @ 950/1275MHz
Display:
Samsung SyncMaster T220
HDD:
Crucial RealSSD C300 128GB / Samsung Spinpoint F4EG 2TB
Sound:
Creative Labs Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Pro Series / Logitech Z-5500 Digital
Case:
Cooler Master Cosmos S
PSU:
Cooler Master Real Power M1000
Optical drives:
Samsung SH-S203B
Mice & keyboard:
Logitech MX 1100 / Logitech Wave Keyboard
Internet:
aDSL 1024/128
OS & Browser:
Windows XP Professional Edition Service Pack 2 / Windows 7 Ultimate 64-bit
Other:
PowerColor TV Wonder 650 / Corsair Flash Voyager GTR 32GB / Apacer HT203 200X 1GB
Videh i cutim, ne javljam se, ili ovaj GT-R ima 500kg ili lazu za konjazu, ispreskakao je i RS-a i M6 kao lud... E sad na ostalim klipovima pishe da taj RS ima 560KS, ali opet jes da ima dve tone i sve ali ono odvaljivanje je nehumano :)

U svakom slucaju sve vishe mi se svidja Skyline :)

:wave:
Nije to vise Skyline, taj naziv je ostisao u legendu sa R34 modelom ;)
Sada je samo GT-R R35 :)

Stvarno Nissan cupa kao nenormalan, ovima ni te silne ergele pod haubom na pomazu... a 'bes to sto RS ima dve tone, ipak ima 200 konja vise od R35-ice, a kada vec jednom startuje, i taj Audi ide k'o metak, nema vise sta da ga koci... moze da bude problem samo zaustaviti se posle, sa tolikom masom :D


2 Fedja:
O da, zenske su im fenomenalne... da im je samo za nijansu slabiji izbor kola (da ima vise BMW-a :d), samo bih zenske i gledao! :D

A sto se Nissan-a tice - ne znam, pise koliko pise, to je kao Stage 1, sa 510KS... ima par klipova i sa Stage 2 modifikacijama, i 560KS.
I ne znam odakle ti taj podatak za 4sec do stotke, ide R35 ispod toga, zavisno da li se koristi launch control (kontrola rucka :d) ili ne... 3.9s (navodno sumanutih 3.5s za modele nakon Marta 2009. ?) bez "kontrole starta" i ludih 3.2s sa tim ukljucenim. A model za 2010 treba da bude jos bolji po tom pitanju, prckali su nesto po VDC-u.


2 Janko:
Naravno, twin-turbo V6. *TO* je zvuk sestaka... ;)
Moguce najbolji zvuk nakon Porsche-ovog boxera, ubedljivo najboljeg soundtrack-a sestocilindrasa.
 
Poslednja izmena:

activated1

Moderator
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
4.583
Rezultat reagovanja
10
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
a1-PC
CPU & cooler:
AMD FX 8300 @ 3.3GHz / Thermalright Ultra-120A
Motherboard:
ASUS M5A99X EVO
RAM:
4x4GB Kingston HyperX Genesis
VGA & cooler:
ZOTAC GTX1060 6GB / ASUS R9270X-DC2T-2GD5
Display:
BenQ 2450
HDD:
SP/Samsung 120GB SSD Raid-0, 4x Toshiba 1TB Raid-0, Toshiba 2TB
Sound:
Integrated - S/PDIF @ Yamaha RX-V 659
Case:
Corsair Obsidian 750D
PSU:
Corsair RM1000i
Optical drives:
/
Mice & keyboard:
Logitech UltraX & Razer Copperhead (thanks to Lukija)
Internet:
Telekom VDSL 20Mbps/4Mbps
OS & Browser:
Windows 10 x64
Other:
Xiaomi Redmi 5 Plus/HTC One M7 32GB/HTC EVO 3D + 8gb microSD/Sony Ericsson X1
Jedan od mojih omiljenih automobila i po meni jedan od najlepshih :)

 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
A sto se Nissan-a tice - ne znam, pise koliko pise, to je kao Stage 1, sa 510KS... ima par klipova i sa Stage 2 modifikacijama, i 560KS.
I ne znam odakle ti taj podatak za 4sec do stotke, ide R35 ispod toga, zavisno da li se koristi launch control (kontrola rucka :d) ili ne... 3.9s (navodno sumanutih 3.5s za modele nakon Marta 2009. ?) bez "kontrole starta" i ludih 3.2s sa tim ukljucenim. A model za 2010 treba da bude jos bolji po tom pitanju, prckali su nesto po VDC-u.
Primetio sam da im je start abnormalan. Auto lomi vrat kad krece iz mesta. Prosto se cudim kako su uspeli da toliko snage prenesu na tockove i uopste kako su uspeli da sa 480 KS poteraju 1740 KG tezak auto za 3.5 sec do 100-tke. Bas bih voleo da vidim BMW da napravi tako nesto....
Tesko sa njihovom *****skom koncepcijom - pogon na zadnje, motor napred.

911 Turbo ga dobija, ali ne znam kako se drzi sa njim u startu.
Prvo 911 je laksi nekih 150-200 kila i ima motor na zadnjoj osovini, pa ima odlican "grip".

U svakom slucaju taj Nissan GTR je cudoviste za svaku ulozenu paru.
 
Poslednja izmena:
S

stalja

Guest
Kad vec ste spomenuli twinga neka shiki kaze kako je izgledalo razgledanje istog. :D
 

ays

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
17.07.2009.
Poruka
1.376
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Прво, за Цара, није GT-R R35, него само GT-R.
Претходне генерације су биле: GT-R32/33/34 Skyline. Ако већ желиш да напишеш њихове тачне ознаке.
Од првог 32 до овог последњег - сви до једног су били за класу успред импреце и ево-а, укратко... болесно добри аутомобили. R33 је био банован из јапанског GT такмичења, никада се није сазнало зашто али се претпостављало да је био превише неконкурентан. Хм... ово ми звучи на Ferrari у F1 од 2000 до 2005. :rotf:
Иначе Феђа, код бмв-а јесте мотор напред, погон назад али је распоред тежине 50:50. Тежиште мотора је иза предње осовине.
Код GT-R, гуме су специјално прављење за исти и још су пуњене хелијумом а не обичним ваздухом.
Обичан Турбо не може да "добије" овог болесног мутанта Реноа и Дацуна. Као ни GT3, једино GT2.(Porsche).
Као ни М3... једино на страну М3 је чињеница да је јефтинији од GT-R и осталих наведених од 30.000€ до 50.000€.
Један малени податак... чисто информативно, BMW M3 CSL је остварио боље време око Нирбургринга 2003-ће као GT-R 2008 за 5 секунди. Док је овај нови(Нисмо је прерадио компјутер и прилагодио га стази) остварио 12секунди боље време од тог истог CSL-a, годину дана касније, што значи 17секунди боље од првобитног са мало "штеловања". Дефинитивно - болесно добар ауто!
Волео бих да видим поређења између аудија R8 V10FSI и gtr-a... то би било занимљиво.

Оно што бих ја волео да видим су перформансе овог:
Nissan GT-R Spec V, који треба да се појави следеће године. :d

Када волиш аутомобиле, као што их ја волим, онда волиш све што је добро... небитно на земљу порекла и/или произвођача.(иначе да имам довољно пара, довукао бих једног Рено-Дацуна из САД-а, пошто је тамо 50.000€ а не 80-90.000€, колико је у Европи!) :balavim:
 

CAR

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
16.04.2009.
Poruka
1.694
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel® Core™ i7-920 @ 4.4GHz (21x210) HT-off / Noctua NH-D14
Motherboard:
Gigabyte EX58-UD5
RAM:
3x2GB Mushkin Blackline PC3-12800 CL7 1600MHz @ 1680MHz 7-9-7-24 1T
VGA & cooler:
PowerColor Radeon HD 5850 @ 950/1275MHz
Display:
Samsung SyncMaster T220
HDD:
Crucial RealSSD C300 128GB / Samsung Spinpoint F4EG 2TB
Sound:
Creative Labs Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Pro Series / Logitech Z-5500 Digital
Case:
Cooler Master Cosmos S
PSU:
Cooler Master Real Power M1000
Optical drives:
Samsung SH-S203B
Mice & keyboard:
Logitech MX 1100 / Logitech Wave Keyboard
Internet:
aDSL 1024/128
OS & Browser:
Windows XP Professional Edition Service Pack 2 / Windows 7 Ultimate 64-bit
Other:
PowerColor TV Wonder 650 / Corsair Flash Voyager GTR 32GB / Apacer HT203 200X 1GB
Primetio sam da im je start abnormalan. Auto lomi vrat kad krece iz mesta. Prosto se cudim kako su uspeli da toliko snage prenesu na tockove i uopste kako su uspeli da sa 480 KS poteraju 1740 KG tezak auto za 3.5 sec do 100-tke. Bas bih voleo da vidim BMW da napravi tako nesto....
Tesko sa njihovom *****skom koncepcijom - pogon na zadnje, motor napred.
Mislim da to nikome nije jasno... :)

Nit' je to neka ekstermna konjaza, nit' je auto lagan.
911 Turbo ga dobija, ali ne znam kako se drzi sa njim u startu.
Prvo 911 je laksi nekih 150-200 kila i ima motor na zadnjoj osovini, pa ima odlican "grip".
Turbo ga dobija... u cemu? Pomenutom ubrzanju do 100?
Nisam siguran da najnoviji Turbo ide 3.5s do stotke, manuelni ili automatik, svejedno (sad je bese automatik i brze resenje ;))... ne secam se tacno, a da ne guglam (znam da ces mi ti vec reci, jerbo drzis sve to u glavi ;)), ali zar ne bese novi 911 Turbo nekih 3.9 ili 3.8s do stotke, sa rucnim menjacem, a 0.1s brze sa automatskim?

U svakom slucaju, Porsche je oduvek kidao na startu, bas zbog toga sto si naveo - motor lezi na pogonskoj osovini, i svojom tezinom obezbedjuje fantasticno prijanjanje.
U svakom slucaju taj Nissan GTR je cudoviste za svaku ulozenu paru.
Best bang for the buck ;)
 

CAR

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
16.04.2009.
Poruka
1.694
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel® Core™ i7-920 @ 4.4GHz (21x210) HT-off / Noctua NH-D14
Motherboard:
Gigabyte EX58-UD5
RAM:
3x2GB Mushkin Blackline PC3-12800 CL7 1600MHz @ 1680MHz 7-9-7-24 1T
VGA & cooler:
PowerColor Radeon HD 5850 @ 950/1275MHz
Display:
Samsung SyncMaster T220
HDD:
Crucial RealSSD C300 128GB / Samsung Spinpoint F4EG 2TB
Sound:
Creative Labs Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Pro Series / Logitech Z-5500 Digital
Case:
Cooler Master Cosmos S
PSU:
Cooler Master Real Power M1000
Optical drives:
Samsung SH-S203B
Mice & keyboard:
Logitech MX 1100 / Logitech Wave Keyboard
Internet:
aDSL 1024/128
OS & Browser:
Windows XP Professional Edition Service Pack 2 / Windows 7 Ultimate 64-bit
Other:
PowerColor TV Wonder 650 / Corsair Flash Voyager GTR 32GB / Apacer HT203 200X 1GB
Прво, за Цара, није GT-R R35, него само GT-R.
OK, ali R35 je oznaka modela... da se zna sta nasledjuje, kad vec Skyline oznake vise nema ;)

Dok je stari "Godzilla" nickname pak i dalje prisutan :D
Претходне генерације су биле: GT-R32/33/34 Skyline. Ако већ желиш да напишеш њихове тачне ознаке.
Pa tako sam ja i napisao... :)
Један малени податак... чисто информативно, BMW M3 CSL је остварио боље време око Нирбургринга 2003-ће као GT-R 2008 за 5 секунди. Док је овај нови(Нисмо је прерадио компјутер и прилагодио га стази) остварио 12секунди боље време од тог истог CSL-a, годину дана касније, што значи 17секунди боље од првобитног са мало "штеловања". Дефинитивно - болесно добар ауто!
Jel' to pricas o onom krugu na koji se Porsche zalio (:rotf:)... kako nije moguce da je R35 izvukao 7.26 (7.29) oko Nirburgringa?

Nenormalno dobar auto... pogledaj samo sta je ispred njega, a da nije ultra-mega-super-hyper car... i da je stock, sto auto, sto gume. Samo ZR1, ako me oci ne varaju, a to je jedan fantastican amer... mooozda onaj Viper, mada sumnjam, ona ACR oznaka me ne uverava u to, a ni ono "Hardcore Package", suspension adjustments... :d
Pa i taj CSL, sto si pomenuo... ako to nije sportski-sportski auto, ja ne znam sta je. I M3 je odlican (sam po sebi), a ovaj je jos olaksan i poboljsan... pa ga GT-R opet dobio sa ogromnih 13 sekundi razlike. Neverovatno.
Nissan GT-R Spec V, који треба да се појави следеће године. :d
Pretpostavljam da si video i sam, i da nema povecanja snage... mada ima smanjenja tezine, sto je uvek dobro :), boljih kocnica, doradjenog izduva, kao i jos podosta svakakvih prckanja... videcemo, videcemo ;)
Ako ga neko uopste izveze iz Japana! :D
Када волиш аутомобиле, као што их ја волим, онда волиш све што је добро... небитно на земљу порекла и/или произвођача.(иначе да имам довољно пара, довукао бих једног Рено-Дацуна из САД-а, пошто је тамо 50.000€ а не 80-90.000€, колико је у Европи!) :balavim:
Doter'o bi vala i ja neku Korvetu za jos manje para, bese 50-ak hiljada $... nije skupo, a 500-njak konja nece da se baci :d
 

voodoons

Moderator
Učlanjen(a)
06.04.2009.
Poruka
7.950
Rezultat reagovanja
147
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
voodoons’s MacBook Pro
CPU & cooler:
Intel Core i5
Motherboard:
MacBookPro12,1
RAM:
8 GB
VGA & cooler:
Intel Iris Graphics 6100
Display:
Retina LCD 13"
HDD:
APPLE SSD SM0128G
Sound:
Apple Inc
Mice & keyboard:
Lenovo BT Laser Mouse
Internet:
SBB 70/4 Mb/s
OS & Browser:
OS X 10.11.6
Other:
Iphone 6

ays

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
17.07.2009.
Poruka
1.376
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
OK, ali R35 je oznaka modela... da se zna sta nasledjuje, kad vec Skyline oznake vise nema ;)
Dok je stari "Godzilla" nickname pak i dalje prisutan :D
Pa tako sam ja i napisao... :)
Ja сам мислио на то да је R35, oдносно 35 остала интерна ознака... типа Е39, Е90... код бмв-а. Уосталом, сви који се иоле мало разумеју у аутомобиле, знају шта је то. :D

Jel' to pricas o onom krugu na koji se Porsche zalio (:rotf:)... kako nije moguce da je R35 izvukao 7.26 (7.29) oko Nirburgringa?
А не, не... Порше се жалио на 7:35 круг... наводно су они остварили само 7:55 са тим GT-Rom. Пар месеци касније је Нисан направио то време од 7:26. Нисан је после изјавио да су, такође, само компјутер аута прилагодили стази... што није ни чудно, када је ауто као плејстејшн! :d

Еееее, сада ми пада на памет поређење... када је ово већ форум о рачунарима... Porsche 911 Turbo je Core2Quad a GT-R je i7-extreme! :D

Nenormalno dobar auto... pogledaj samo sta je ispred njega, a da nije ultra-mega-super-hyper car... i da je stock, sto auto, sto gume. Samo ZR1, ako me oci ne varaju, a to je jedan fantastican amer... mooozda onaj Viper, mada sumnjam, ona ACR oznaka me ne uverava u to, a ni ono "Hardcore Package", suspension adjustments... :d
Pa i taj CSL, sto si pomenuo... ako to nije sportski-sportski auto, ja ne znam sta je. I M3 je odlican (sam po sebi), a ovaj je jos olaksan i poboljsan... pa ga GT-R opet dobio sa ogromnih 13 sekundi razlike. Neverovatno.
У да знаш... та Корвета је стварно врхунски Американац.
Добро, CSL је олакшана, појачана верзија стандардне М3... али такође једини ауто у топ50 времена Нирбургринга који има атмосферски мотор. ;) То мора да се поштује...
Довољно је било да се наштелује "комп" код Дацуна и да поједе F430. Мислим... тај ауто је раме уз раме са F430 Scuderia!!!

Pretpostavljam da si video i sam, i da nema povecanja snage... mada ima smanjenja tezine, sto je uvek dobro :), boljih kocnica, doradjenog izduva, kao i jos podosta svakakvih prckanja... videcemo, videcemo ;)
Ako ga neko uopste izveze iz Japana! :D
Опет су чачкали "комп" аутомобила, смањили бр. обртаја када се појављује обртни моменат, повећали су крајњи лимит обртаја за неких 200-300... и ово што ти написа, бацили ауто на дијету. Што би се рекло "fine tuning". Најс!

Doter'o bi vala i ja neku Korvetu za jos manje para, bese 50-ak hiljada $... nije skupo, a 500-njak konja nece da se baci :d
Има свашта да се нађе у САД... ово сам ја гледао:
BMW M3(знам, знам :P ) 2008, прешао 15к миља и кошта 30к $. Смејурија.
А од Американаца... ово бих радо довукао:


Али у црној боји! Баш изгледа онако... куљ! :d
Упалиш ауто у току ноћи и пробудиш пола града!

Идеја! Купимо нас неколико америчке muscle аутомобиле и у Страхињића Бана кренемо да турирамо моторе! :rotf:
(c)Jeremy Clarkson & Richard Hammond
 

Flight

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
21.04.2009.
Poruka
1.016
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
X3 425@X4 B25@4000Mhz - Neki Thermalright
Case:
Chieftec Prostreet Rev. 3.0
Nema sta GTR (ili kako ga ays zove Renault-Datsun :D) otkrovenje, jednostavno cena+performanse+izgled, ostavili sve ostale u prasini iza sebe.
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Mislim da to nikome nije jasno... :)

Nit' je to neka ekstermna konjaza, nit' je auto lagan.

Turbo ga dobija... u cemu? Pomenutom ubrzanju do 100?
Nisam siguran da najnoviji Turbo ide 3.5s do stotke, manuelni ili automatik, svejedno (sad je bese automatik i brze resenje ;))... ne secam se tacno, a da ne guglam (znam da ces mi ti vec reci, jerbo drzis sve to u glavi ;)), ali zar ne bese novi 911 Turbo nekih 3.9 ili 3.8s do stotke, sa rucnim menjacem, a 0.1s brze sa automatskim?

U svakom slucaju, Porsche je oduvek kidao na startu, bas zbog toga sto si naveo - motor lezi na pogonskoj osovini, i svojom tezinom obezbedjuje fantasticno prijanjanje.

Best bang for the buck ;)
Novi 911 Turbo Chrono PDK iz 2009. od 495 HP ga kida i ide za 3.4 sec do 100 na papiru. Mislim da su u prvih par desetina metara vrlo slicni. Porsche ima vise torka i manju tezinu, pa jedino sta tu moze da pomogne GTR-u je odlicno prianjanje. GTR takodje ima sekvencijalni menjac sa "kontrolom rucka" :d
Chrono PDK
Razlika u odnosu na stari model je sto novi ima 3800 kubika, naspram 3600 kod Turba iz 2007. godine.
Stari ide za 3.7 sec do 100 i 8 sec do 160
911 Turbo 997 3600 ccm

Nova verzija 911 je bio definitivni odgovor na Nissan GTR.

Po ovoj specifikaciji Nissan GT-R iz 2008. ide za 8.7 sec do 160 KM/h sto je sporije od bilo kog 911 Turbo, ali je za pare koliko kosta, fantasticno.
GT-R Spec-V ide za 3.2 sec do 100 i za 8.4 sec do 160
po ovoj specifikaciji. Malo nestvarno ubrzanje do 100 s' obzirom na to koja je tezina u pitanju. Bangavi M5 sa isto konja je daleko od toga.

Dakle u poredjenju sa 911, u startu se opasno kolju, ali je 911 definitivno brzi auto. Na krugu po kisi GT-R je bolji pola sekunde od 911 GT2 !!! Za to je "krivac" odlicno prianjanje na put i pogon na sva 4 tocka.
Sve u svemu GT-R je brutalan auto za svaki ulozeni dinar.
 
Poslednja izmena:

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
У да знаш... та Корвета је стварно врхунски Американац.
Problem korvete je sto je i dalje na kamionskom vesanju sa nabudzenim supercharged kamionskim motorom. Jednostavno taj auto sa tako mnogo konja opet nema sta da trazi pored ovih.

Добро, CSL је олакшана, појачана верзија стандардне М3... али такође једини ауто у топ50 времена Нирбургринга који има атмосферски мотор. ;) То мора да се поштује...
BMW trenutno nema automobil koji moze da se meri sa GT-R. Mozda imaju dobre motore, ali koncepcijski jos nisu stigli dotle.

Довољно је било да се наштелује "комп" код Дацуна и да поједе F430. Мислим... тај ауто је раме уз раме са F430 Scuderia!!!
Spec-V je mozda cak rame uz rame sa 458.
 

CAR

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
16.04.2009.
Poruka
1.694
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel® Core™ i7-920 @ 4.4GHz (21x210) HT-off / Noctua NH-D14
Motherboard:
Gigabyte EX58-UD5
RAM:
3x2GB Mushkin Blackline PC3-12800 CL7 1600MHz @ 1680MHz 7-9-7-24 1T
VGA & cooler:
PowerColor Radeon HD 5850 @ 950/1275MHz
Display:
Samsung SyncMaster T220
HDD:
Crucial RealSSD C300 128GB / Samsung Spinpoint F4EG 2TB
Sound:
Creative Labs Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Pro Series / Logitech Z-5500 Digital
Case:
Cooler Master Cosmos S
PSU:
Cooler Master Real Power M1000
Optical drives:
Samsung SH-S203B
Mice & keyboard:
Logitech MX 1100 / Logitech Wave Keyboard
Internet:
aDSL 1024/128
OS & Browser:
Windows XP Professional Edition Service Pack 2 / Windows 7 Ultimate 64-bit
Other:
PowerColor TV Wonder 650 / Corsair Flash Voyager GTR 32GB / Apacer HT203 200X 1GB
Ja сам мислио на то да је R35, oдносно 35 остала интерна ознака... типа Е39, Е90... код бмв-а. Уосталом, сви који се иоле мало разумеју у аутомобиле, знају шта је то. :D
A... onda OK.

Ma, opet valja napomenuti, ako se neko slucajno bude zapitao sta se desilo sa cuvenom Skyline lozom :)
А не, не... Порше се жалио на 7:35 круг... наводно су они остварили само 7:55 са тим GT-Rom.
7:35... koji je sad pa taj, uopste ga nema na listingu Nürburgring-a? Navedeni su razni krugovi vrteni sa GT-R-om, i taj "Porsche"-ov od 7:55, i 7:29, i 7:26... ali 7:35 ne postoji u bazi? Mislis mozda na 7:38?

Али у црној боји! Баш изгледа онако... куљ! :d
Упалиш ауто у току ноћи и пробудиш пола града!
O, da... bas opako izgleda. Doduse, meni bi legao i bas onakav zuti kakav je vidjen u Transformersima :)
Идеја! Купимо нас неколико америчке muscle аутомобиле и у Страхињића Бана кренемо да турирамо моторе! :rotf:
(c)Jeremy Clarkson & Richard Hammond
Taj rad... odlicna epizoda :D

Sta znam, ja bih verovatno isao upravo na ovu ikonu koju si postovao... mada, ne, korigujem se, sad se setih - Viper je my game. To mi je bas ultimativni bad ass u novijoj istoriji cuvenog americkog automobilizma :d, sto zbog onog kamionskog motora, sto zbog surovog izgleda (exterijera, unutra ne smem ni da pogledam :d), sto zbog toga sto je realno najruralniji auto iz cele te ekipe :rotf: i najgori za voznju, te valja samo na pravcu... ali ipak - otrovnica all the way ;)
 

Igoritza

PCAXE Member
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
290
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Phenom 9850 BE + modded Intel stock cooler
Motherboard:
DFI LP UT 790FX-M2R
RAM:
2x2GB Kingston @1033Mhz
VGA & cooler:
Gainward 4850
Display:
LG L222WS
HDD:
Samsung 250Gb
Sound:
Bernstein audio module (uz plochu)
Case:
Blueberry Igoritza edition
PSU:
LC Power 550W
Optical drives:
Mrtvi Optiarc
Mice & keyboard:
Logitech UltraX Premium + Logitech RX1000
Internet:
SBB
OS & Browser:
Windows XP SP3
Other:
home made astal, mnogo gotivan
ja ne znam zashto ste tolko zapeli u poredjenju M6 i GTR-a, poshto meni ne deluju kao ista kategorija, iako ih izgleda poredi ceo svet ...

M6 je high class budzevina serije 6, koja je luksuzni kupe, pravljen za tatine sinove, realno.

GT-R je sports car, trkach, dizajniran da se trka.

kad nisam bude pripremio Teana-u, ili Almeru, koja je namenski auto za vozikanje, a ne za trkanje, tek bi onda imalo smisla porediti ..

recimo - ovaj GTR je jedna velika NULA u poredjenju sa SSC Ultimate Aero, koji ide 462 na sat, a jedini razlog shto josh nisam okachio klip na jutubu gde se ta dva trkaju je - shto ih nemam.

a taj SSC je pritom amerikanac, Shelby.

a vi prichate bukvalno u fazonu "amer glup, ne zna, shvaba josh nije kao japanac, a japanac sedi u podrumu ceo dan i projektuje, smishlja ... "
 

ays

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
17.07.2009.
Poruka
1.376
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Problem korvete je sto je i dalje na kamionskom vesanju sa nabudzenim supercharged kamionskim motorom. Jednostavno taj auto sa tako mnogo konja opet nema sta da trazi pored ovih.
BMW trenutno nema automobil koji moze da se meri sa GT-R. Mozda imaju dobre motore, ali koncepcijski jos nisu stigli dotle.
Spec-V je mozda cak rame uz rame sa 458.
Истина у праву си... једино што BMW производи а да је сличних перформанси и сличне цене је ово:


Не бих баш поредио са 458, с'обзиром да се ауто тек појавио. Нирбургринг је специфична стаза и ауто мора да буде посебно подешен за "обарање рекорда".

А што се корвете тиче, речима Џеремија, то има вешање са воловских кола, којих смо се ми одрекли када су Римљани се појавили! :d


A... onda OK.

Ma, opet valja napomenuti, ako se neko slucajno bude zapitao sta se desilo sa cuvenom Skyline lozom :)

7:35... koji je sad pa taj, uopste ga nema na listingu Nürburgring-a? Navedeni su razni krugovi vrteni sa GT-R-om, i taj "Porsche"-ov od 7:55, i 7:29, i 7:26... ali 7:35 ne postoji u bazi? Mislis mozda na 7:38?
Е јесте, у праву си. Моја грешка. Побркао сам то време са незванични временом Vspec-a.

O, da... bas opako izgleda. Doduse, meni bi legao i bas onakav zuti kakav je vidjen u Transformersima :)

Taj rad... odlicna epizoda :D

Sta znam, ja bih verovatno isao upravo na ovu ikonu koju si postovao... mada, ne, korigujem se, sad se setih - Viper je my game. To mi je bas ultimativni bad ass u novijoj istoriji cuvenog americkog automobilizma :d, sto zbog onog kamionskog motora, sto zbog surovog izgleda (exterijera, unutra ne smem ni da pogledam :d), sto zbog toga sto je realno najruralniji auto iz cele te ekipe :rotf: i najgori za voznju, te valja samo na pravcu... ali ipak - otrovnica all the way ;)
Bumblebee! Најс! :D
Искрено... возио бих и Charger-a, Challenger-a и Viper-a, односно SRT, с'обзиром да је Доџ, не знам како, изгубио "право" на тај назив. :trust:
Али пре свих тих... 1967 Shelby Mustang GT500!

Кад смо већ код америчких аутомобила... ево неколико занимљивих:






Обавезно "штиво" за све љубитеље аутомобила: Gone in 60seconds.
Ем што глуми Анђелина Жоли, ем што је реклама за филм била у фазону:
"Србији је потребно 8минута да да 3 гола(алудирање на текму против Словенаца), њима је потребно 60 секунди да вам украду ауто!" :d
Ем што има брда феноменалних аутомобила и неколико одличних јурњава по граду у главној улози је била управо Елеонор или вам, Shelby Mustang.
 

CAR

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
16.04.2009.
Poruka
1.694
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel® Core™ i7-920 @ 4.4GHz (21x210) HT-off / Noctua NH-D14
Motherboard:
Gigabyte EX58-UD5
RAM:
3x2GB Mushkin Blackline PC3-12800 CL7 1600MHz @ 1680MHz 7-9-7-24 1T
VGA & cooler:
PowerColor Radeon HD 5850 @ 950/1275MHz
Display:
Samsung SyncMaster T220
HDD:
Crucial RealSSD C300 128GB / Samsung Spinpoint F4EG 2TB
Sound:
Creative Labs Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Pro Series / Logitech Z-5500 Digital
Case:
Cooler Master Cosmos S
PSU:
Cooler Master Real Power M1000
Optical drives:
Samsung SH-S203B
Mice & keyboard:
Logitech MX 1100 / Logitech Wave Keyboard
Internet:
aDSL 1024/128
OS & Browser:
Windows XP Professional Edition Service Pack 2 / Windows 7 Ultimate 64-bit
Other:
PowerColor TV Wonder 650 / Corsair Flash Voyager GTR 32GB / Apacer HT203 200X 1GB
Novi 911 Turbo Chrono PDK iz 2009. od 495 HP ga kida i ide za 3.4 sec do 100 na papiru.
Ne znam ja ni koji je sad pa taj :), ja sam jos uvek na Turbo-u od 480KS! :D
Dakle, onih egal Nissan-u... ;)

Ali jako mi je drago ako je tako, Porsche mi je kao klincu oduvek bio omiljena marka (dok su se svi lozili na Ferrari :D)... onda, kada sam omatorio, saznao sam da postoje jos neke marke... ;)
Ali to je super, i to su surove performanse, napredak (do 100-tke) je fenomenalan... ali opet, ako sa kontrolom rucka :) Nissan stvarno ide onih 3.2s (sto mi je smesno i suuuumnjivo mnogo nisko), opet je 911 Turbo slabiji ;)
GT-R Spec-V ide za 3.2 sec do 100 i za 8.4 sec do 160
po ovoj specifikaciji. Malo nestvarno ubrzanje do 100 s' obzirom na to koja je tezina u pitanju. Bangavi M5 sa isto konja je daleko od toga.
Slazem se u potpunosti. Kao sto rekoh, nit' je to mnogo konja, nit' je to lagan auto.
Ipak, da te pitam - koliko ti verujes ovom carfolio sajtu... ? Nesto mi tu cudno, kada je GT-R isao 4.1s do stotke (pa iako je 2008 edition), nema sanse... i sto fali gomila podataka za ostale modele...
Dakle u poredjenju sa 911, u startu se opasno kolju, ali je 911 definitivno brzi auto. Na krugu po kisi GT-R je bolji pola sekunde od 911 GT2 !!! Za to je "krivac" odlicno prianjanje na put i pogon na sva 4 tocka.
Sve u svemu GT-R je brutalan auto za svaki ulozeni dinar.
Upravo tako.

Pritom, na krugu, po kisi... biti bolji od GT2-ojke... djavolski tezak posao.


A sto se Corvette tice... ays i ja mislimo iskljucivo na ZR1, ne na neku standardnu Z06 Korvetu ili tako nesto. Dakle, samo ZR1.
A taj automobil je fantastican. I ume da skrece. I to odlicno :D
Eno ga po Nordslifeu, fantasticno vreme, bolje od svega o cemu pricamo ovde... a stock auto, sa stock gumama. Nema sale sa njim. Ne znam kako i odakle ga ameri izvukose, ali svaka im cast.

Ima stvarno brdo testova i klipova po netu, gde *ponizava* sve konkurente pominjane, i Nissan-a, i 911-icu, i 430-icu... ma, sve sto padne na pamet. U drag-u, handling-u, po stazi, maximalnoj lateralnoj G-sili (glupost, al' ajd' :d)...


2 Igoritza:
Taj auto je dobar samo na pravcu... to je ona klasicna americka filozofija, koja je tek sa pomenutim ZR1 ispravljena. Naidjes na malo ostriju krivinu, i vec peglas bankinu.

Osim toga, to nikako nije ista klasa sa GT-R-om... ni po ceni, ni po performansama, ni po cemu. Aero je hypercar, GT-R je tek supercar. Ekvivalentan rival Aeru je Veyron, npr.
 

BigJoe

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
28.03.2009.
Poruka
2.788
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Core i7-920 (D0) & TRUE Black + 2x Noctua P12
Motherboard:
Intel DX58SO
RAM:
3x2GB OCZ Reaper 1600 CL7
VGA & cooler:
ATi Radeon HD5850 by GA
Display:
SAMSUNG SM 206BW
HDD:
~3,5TB
Sound:
Realtek ALC889
Case:
CM Stacker 830 Black + X Craft 350 + SCYTHE KAZA MASTER
PSU:
TT ToughPower 1500W
Optical drives:
Lite-ON LH-20A1S & SAMSUNG SH-S223L
Mice & keyboard:
Logitech MX1000 + G500 + G11
Internet:
ADSL 4Mb/256Kb
OS & Browser:
Windows 7 x64
Other:
HTC Desire, iPod Classic Black 80GB

misticx

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
957
Rezultat reagovanja
20
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
MacBook 12" 2017
CPU & cooler:
AMD TR2 2920X @4.3GHz @ EK-FB ASUS X399 Monoblock & 2 x EK-CoolStream SE 360 @ Corsair LL120 RGB
Motherboard:
ASUS X399 ROG ZENITH EXTREME
RAM:
32GB DDR4 CORSAIR VENGEANCE RGB PRO 3000MHz
VGA & cooler:
ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3080 Ti OC Edition
Display:
27" ASUS VG278Q 144Hz + 27" ACER V276HL + 27" LG 4K UK650-W
HDD:
Samsung 950PRO 512GB M.2 NVMe + 2x Samsung 860 EVO 1TB + 2x Samsung 850 EVO 250GB & QNAP 12TB
Sound:
Logitech Z-5500 Digital & Razer Mano' War 7.1 Wireless
Case:
NZXT H9 Flow
PSU:
EVGA SuperNOVA 850 G2 850W
Optical drives:
none
Mice & keyboard:
Razer Lancehead TE @ Razer Gigantus & Corsair Vengence K90
Internet:
SBB 100/10Mb
OS & Browser:
Windows 10 x64 Pro
onoj za koju pojedinci tvrde da je ubrzavala na zemlji do 100 za ispod 2 sekunde?:cool:
U grupi B koja je na kraju banovana jer su masine bile prejake i prebrze i ginuli su ko nezdravi,zato je sada max 300 konja,dok su pre furali i 540,580konja.
 
Poslednja izmena:

Igoritza

PCAXE Member
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
290
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Phenom 9850 BE + modded Intel stock cooler
Motherboard:
DFI LP UT 790FX-M2R
RAM:
2x2GB Kingston @1033Mhz
VGA & cooler:
Gainward 4850
Display:
LG L222WS
HDD:
Samsung 250Gb
Sound:
Bernstein audio module (uz plochu)
Case:
Blueberry Igoritza edition
PSU:
LC Power 550W
Optical drives:
Mrtvi Optiarc
Mice & keyboard:
Logitech UltraX Premium + Logitech RX1000
Internet:
SBB
OS & Browser:
Windows XP SP3
Other:
home made astal, mnogo gotivan
2 Igoritza:
Taj auto je dobar samo na pravcu... to je ona klasicna americka filozofija, koja je tek sa pomenutim ZR1 ispravljena. Naidjes na malo ostriju krivinu, i vec peglas bankinu.

Osim toga, to nikako nije ista klasa sa GT-R-om... ni po ceni, ni po performansama, ni po cemu. Aero je hypercar, GT-R je tek supercar. Ekvivalentan rival Aeru je Veyron, npr.

pa znam da jeste, dao sam poredjenje, samo da bih pokazao da je poredjenje M6tice i GT-R besmisleno, po mom mishljenju :)


ne znam dal se neko seca ove skalamerije, napravio ga je neki francuz, samo jedan komad, sklepao je motor od 4 jamahina 1100 motocikla, u W16 formaciji, auto je bio ludnica, za svoje vreme, jer je 1995 mogao da potrchi 380km/h na sat - Jimenez Novia:



fora je bila, secam se da sam tada kupio Top Speed i chitao, da je taj ludak mogao, da ga je malo nashtelovao, da poobara sve rekorde u brzini, jer je na 560 konja, terao samo 880 kilograma, a u par testova se pokazao kao solidan, relativno zalepljen za zemlju pri maksimumu.
 

BigJoe

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
28.03.2009.
Poruka
2.788
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Core i7-920 (D0) & TRUE Black + 2x Noctua P12
Motherboard:
Intel DX58SO
RAM:
3x2GB OCZ Reaper 1600 CL7
VGA & cooler:
ATi Radeon HD5850 by GA
Display:
SAMSUNG SM 206BW
HDD:
~3,5TB
Sound:
Realtek ALC889
Case:
CM Stacker 830 Black + X Craft 350 + SCYTHE KAZA MASTER
PSU:
TT ToughPower 1500W
Optical drives:
Lite-ON LH-20A1S & SAMSUNG SH-S223L
Mice & keyboard:
Logitech MX1000 + G500 + G11
Internet:
ADSL 4Mb/256Kb
OS & Browser:
Windows 7 x64
Other:
HTC Desire, iPod Classic Black 80GB
Pričalo se da ide do 100 za 2,4 :) Čak se i u nekoj igrici provlači taj podatak. Mislim da je nebitno, auto je sulud za to vreme...

edit: ovo je odgovor za misticx-a o Delti S4 :)
 
Poslednja izmena:
Vrh