• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

Automobili

CAR

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
16.04.2009.
Poruka
1.694
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel® Core™ i7-920 @ 4.4GHz (21x210) HT-off / Noctua NH-D14
Motherboard:
Gigabyte EX58-UD5
RAM:
3x2GB Mushkin Blackline PC3-12800 CL7 1600MHz @ 1680MHz 7-9-7-24 1T
VGA & cooler:
PowerColor Radeon HD 5850 @ 950/1275MHz
Display:
Samsung SyncMaster T220
HDD:
Crucial RealSSD C300 128GB / Samsung Spinpoint F4EG 2TB
Sound:
Creative Labs Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Pro Series / Logitech Z-5500 Digital
Case:
Cooler Master Cosmos S
PSU:
Cooler Master Real Power M1000
Optical drives:
Samsung SH-S203B
Mice & keyboard:
Logitech MX 1100 / Logitech Wave Keyboard
Internet:
aDSL 1024/128
OS & Browser:
Windows XP Professional Edition Service Pack 2 / Windows 7 Ultimate 64-bit
Other:
PowerColor TV Wonder 650 / Corsair Flash Voyager GTR 32GB / Apacer HT203 200X 1GB
Joooooj, nemoj mi tog Kadeta, evo ga neki GSI-jevac ovde kod mene, divlja vec danima mojom ulicom, 'ebo ga Kadet... sledeci put ga gadjam saksijom :D
 

d0minat0r

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.633
Rezultat reagovanja
58
Moja konfiguracija
VGA & cooler:
Gainward 4850 512DDR3
Display:
Viewsonic 24"
HDD:
seagate 500Gt Single P
Case:
/
Optical drives:
Samsung 203D
Mice & keyboard:
A4tech oscar X 748K i microsoft ergo natural 4000
Internet:
ADSL 4Mbit
OS & Browser:
WIN7
ciganija najstrashnija
 

ays

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
17.07.2009.
Poruka
1.376
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Ne razumem na sta ciljas... Toyota i Mazda sigurno nemaju hiljadu dugmica, oni bas i nemaju neka hi-class kola da bi imali tolike opcije koliko ih ima u nekoj S klasi.
Tako da - ne, ni Toyota, ni Mazda.
Oh da i Toyota i Mazda 6(ova nova). A o Lexus-u neću ni da pišem...

Dobro... i? Opet, 170 konja iz dve 'iljade kubika je manje od 200 iz iste zapremine. Ili tek 240...
Ne kazem da je lose, naprotiv, odlicno je to iskoriscenje... ali opet je manje.
BTW, VW 1.4T - to, iz imena bi se reklo, ima turbinu.
To su "normalni" motori, odnosno konvecionalni atmosferski motori... a taj 1.4T je samo primer da i Evropljani umeju da naprave takav tip motora.

Slazem se... ali ja bar ne naturam svoje misljenje drugima kako je samo BMW nesto posebno. I "the ultimate driving machine"... :rotf:
A ko pa natura? Ti si počeo sa bashing-om bmw-a. Ja sam stao u odbranu, jer si ti poprilično neiformisan i nemaš iskustva, ličnog, da iznosiš takve ocene. Ovo nije nikakvo vredjanje, jer sam si slično napisao ispod...

Da, i tu se slazem, morao bih da sednem i provozam bar nekoliko automobila iz ove kuce da bih mogao da ocenjujem... ali opet, prilicno sam siguran da ima boljih automobila za voznju. I to dosta (mislim - kolicinski :)) boljih automobila za voznju. A da nisu Porsei i Ferariji. Tj. superautomobili.
Uostalom, isto vazi i za tebe - izadji iz tog BMW-a, pa sedi u neki od ovih navedenih automobila. Pa reci jel' BMW i dalje "ultimate".
Ja sam vozio stvarno dosta različitih automobila, ali istini za volju, bio sam vlasnik samo 3. Ali iz svega do sada što sam vozio ništa nije bilo blizu BMW-a.


Nisi ih nasao?!? :eek:

Evo, brzopotezni copy/paste:
"Mani opet na pamet padaju i Civic, i S2000, i 350z, 370z... RX-8, Mazda3 MPS... MX-5... pomenute Impreze i EVO-i... sve kola sa fantasticnim handling-om. Dakle, ne super automobili, vec kola u toj BMW-ovoj klasi sto i ti pominjes. A najverovatnije solidno jeftiniji ;)"
Znam... i opet kažem, nisam ih našao kao dovoljno dobre da bi razmišljao o istim.

A ko uopste prica o reliju? Samo ti, izgleda.
Ja pricam, kao i do sad, o "normalnim" kolima (ako se Impreza, EVO i Skyline tako mogu nazvati ;)), koja se voze po ulici svakoga dana... dakle, o WRX-u STi koji se vozi po normalnom planinskom putu, vijugavom i mokrom, o EVO-u koji teras autoputem, o Skyline-u (R33 ;)) ili ovoj novoj zverini, GT-R-u, koje mozes da teras bilo gde... o najsavrsenijim AWD automobilima koji postoje.

Kakva Lancia, kakav reli...
Pa ti si započeo priču sa uvlačenjem AWD tehnologije u konverzaciju. Ta tehnologija je nastala u svetu relija. Toliko su unapredili tu tehnologiju da je Subaru, npr, poslednji put osveji WRC sa Collin McRae-om 1996.

Mojne tako o Lancia, to što prave poslednjih 10-15godina škart od automobila, nije dovoljan razlog da tako pišeš o najuspešnijem WRC učesniku.


To sto su doneli pare, sasvim je druga stvar... tehnologiju iz Lagune sigurno nisu doneli.
Opet promašuješ poentu... Čim im je bilo potrebno da im u pomoć stigne Renault... sve ti je jasno kako su "dobro" poslovali... Možda grešim, ali ako prodaš auto - dobiješ pare?

Ah yes, Brera... fenomenalno. Mada, i 8C Competizione meni izaziva hipertenziju... :)

Juce videh u gradu onog malisu MiTo-a. Jako simpatican automobil. A enterijer za desetku ;)
MiTo mi je malo... malo...
8C je već druga priča, ali kao što Jeremy reče, to je samo za na zid. :d

BTW, malo postaje zamorno da ja tebi iznosim podatke, činjenice a da ti samo pišeš svoje mišljenje, koje je poprilično subjektivno. Tak' da... drž' se ti samo svog mišljenja i pozicije da su japanci najbolji a ja ostajem iza svog stava da Evropa pravi najbolje automobile a u Evropi najbolje automobile prave Švabe a u Švabiji najbolje automobile pravi BMW. Japan nam je dao nekoliko dobrih automobila... Evropa nekoliko desetina dobrih i kultnih automobila.

Prestiž i luksuz stiže iz Engleske pod okriljem Švaba: Rolce & Bentley
Brzina stiže iz Italije, Nemačke, Engleske i Švedske(da...): Ferrari, Lambo, Porsche, Maserati, Pagani, Aston Martin i Koenigsegg...
All-around kvalitet i masovna proizvodnja - Nemačka: BMW, Audi, VW...
 

activated1

Moderator
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
4.583
Rezultat reagovanja
10
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
a1-PC
CPU & cooler:
AMD FX 8300 @ 3.3GHz / Thermalright Ultra-120A
Motherboard:
ASUS M5A99X EVO
RAM:
4x4GB Kingston HyperX Genesis
VGA & cooler:
ZOTAC GTX1060 6GB / ASUS R9270X-DC2T-2GD5
Display:
BenQ 2450
HDD:
SP/Samsung 120GB SSD Raid-0, 4x Toshiba 1TB Raid-0, Toshiba 2TB
Sound:
Integrated - S/PDIF @ Yamaha RX-V 659
Case:
Corsair Obsidian 750D
PSU:
Corsair RM1000i
Optical drives:
/
Mice & keyboard:
Logitech UltraX & Razer Copperhead (thanks to Lukija)
Internet:
Telekom VDSL 20Mbps/4Mbps
OS & Browser:
Windows 10 x64
Other:
Xiaomi Redmi 5 Plus/HTC One M7 32GB/HTC EVO 3D + 8gb microSD/Sony Ericsson X1
Joooooj, nemoj mi tog Kadeta, evo ga neki GSI-jevac ovde kod mene, divlja vec danima mojom ulicom, 'ebo ga Kadet... sledeci put ga gadjam saksijom :D
Jbg, zaj*ban ti komshiluk :d

Meni je kadet oduvk bio gotivan auto, i ima dosta moderan dizajn iako je star skoro 25 godina :D
 
S

stalja

Guest
Ima,zato što kad kažeš Alfa Romeo,mehaničari trljalju ruke i maste brke :d:d

Jer Alfe se kvare ko lude,a kad odeš na servis,kao Nemca da servisiraš te operu :d:d

Beži od Alfe ko djavo od krsta,ovo ti je prijateljski savet...E sad jedino ne znam šta će neko drugi da ti kaže,možda ja ispadnem glup i taj neko ti objasni da je Alfa najbolje vozilo na svetu,al ako nećeš mene slušaj ćaleta ;),Alfa je rupa bez dna,e jedino ako ti je dosadno a imaš viška keša uzmi je,jer imaćeš zabavu sa njom non stop :d:d :wave:

@Stalja: pazi ima i tu isitine u ovome što si naveo tj linku,i stvano ima ljudi koji ne da ne vode računa o kolima,nego samo bi da voze,ni gorivo ne bi da sipaju,al opet generalno Alfe jesu skupe za održavanje i kvare se dosta često,uzmi pročešljaj malo ostale forume,a ne Alfin forum gde svaki ciga svog konja fali,ili još bolje ako imaš nekog prijatelja ili u porodici ko je trgovac sa kolima,neka ti on kaže,zašto niko od njih Alfu ne zadržava za sebe ;)
Razlog zašto sam dao link od alfa foruma je to što može da nadje par primera 33 kako savršeno funkcioniše i nema problema. Nikakvo hvaljenje, ljudi samo održavaju auto po propisu i uvek su voljni da pomognu ako nešto treba.

U principu boxer treba izbegavati pošto to nije za naš narod. Stoka sipa modriča ulje, filtere umesto na 10 menja na 40k pa onda kuka kako je alfa djubre i kako golf rula zato što ide na lož ulje.

Nisam ja rekao da ako uzme bilo koju i da će sve biti spremne da pređu po 500k kilometara. Nek ode na onaj link informiše se šta da gleda prilikom kupovine, obrati pažnju pošto je to polovnjak ko i svaki drugi. Obavezno je pravilo da ostavi u šteku minimum 500 evra za nepredviđene troškove i to važi za svaki polovnjak.

Kod gsi dobijaš kvalitetan motor koji je šaban proof ko bmw-ovi šestaci, al zato i limariju koja plače za sredjivanjem, pa onda merak ima znatno veću cenu. Imam drugara koji se isto prži na nemce, spuco 2000 evra u GSI i reko motor dobar ide ko mećava. Kad ono nepisano pravilo, motor ide najbolje kad je pred generalkom. I dočeka ga u punom sjaju još 800 evra izbijenih iz džepa, a limariju još nije počeo da radi.

Za alfu 33 sam imao prilike da se informišem iz prve ruke i probam dotičnu počevši od najslabije 1.3 verzije do 1.7 16v sa 130 konja [QV nisam probao] i nikad nijedna nije toliko koštala za održavanje, koliko ljudi lupaju gluposti.

Što se 156 tiče, elektronika je tu najzaslužnija za probleme al to je rešeno od 2002 serije kad su počeli da se ugrađuju kršteni delovi.

Danas npr 159 spada u najstabilniji auto sa prednjom vučom, a najveći crnjak je što je bolji i od bmw serije 3. A elektronika je rešena jer im je došao nemac u kontrolu kvaliteta :)

 

Igoritza

PCAXE Member
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
290
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Phenom 9850 BE + modded Intel stock cooler
Motherboard:
DFI LP UT 790FX-M2R
RAM:
2x2GB Kingston @1033Mhz
VGA & cooler:
Gainward 4850
Display:
LG L222WS
HDD:
Samsung 250Gb
Sound:
Bernstein audio module (uz plochu)
Case:
Blueberry Igoritza edition
PSU:
LC Power 550W
Optical drives:
Mrtvi Optiarc
Mice & keyboard:
Logitech UltraX Premium + Logitech RX1000
Internet:
SBB
OS & Browser:
Windows XP SP3
Other:
home made astal, mnogo gotivan
da, ja potvrdjujem da je 159 makar izazvao pozitivne reakcije kod odredjenih ljudi, choek iz zgrade do mene je direktor jedne domace firme, i do sada je chovek vozio iskljuchivo nemce - prvo Vectra B, pa Passat B5, pa BMW 3 E46, i bash pre nekoliko dana je uzeo 159 .. :) jedino shto nije normalan pa ga drzi ispred zgrade - nema tu ni zeder, ni alarm, ni kandza - maknuce mu ga neko 100%
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Ma lepe su Alfe, ali nije to to.... 159 je automobil koji je poboljsan u odnosu na 156, prvenstveno u pogledu bezbednosnih standarda. 156 i 147 su u klasi bili najgori na crash testu, tacnije, bili su na nivou skoljki sa pocetka devedesetih. Medjutim, 159 ima drugi problem, a to je povecana masa. Taj automobil ima oko 1700 KG, sto je zaista mnogo, tezi je od Passata preko 200 KG.
Sto se tice motora, 1.9 i 2.4 JTD su provereno dobri. Ipak, masa njih vozi one kofe od 2.0 TS, koji su poznati po prolupavanju i po velikoj potrosnji ulja i goriva. Cak i GTA od 3200 kubika i 250 i kusur konja trosi previse za taj motor.
Sledeca stvar koja nije na strani Alfe je kvalitet i robusnost. Moj brat je kupio prosle godine 156 2.4 JTD multijet i auto je stvarno fancy i ide mnogo lepo. Medjutim, od kad je usao u Srbiju, poceo je da krcka i da lupka. Za par godina ce se lagano pretvoriti u deregliju, kao i vecina tih Alfi koje se voze kod nas. Jednostavno to vozilo ne trpi nase uzasne puteve. Pored svega, plastika i enterijer bi mogli da budu malo kvalitetniji za auto te cene i klase.
Misljenja sam da Alfa nema sta da trazi pored brendova kakvi su BMW i Audi. Novi BMW-ovi automobili su stvarno fantasticni, narocito varijante sa x drive pogonom i novim sekvencijalnim menjacima.
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Razlog zašto sam dao link od alfa foruma je to što može da nadje par primera 33 kako savršeno funkcioniše i nema problema. Nikakvo hvaljenje, ljudi samo održavaju auto po propisu i uvek su voljni da pomognu ako nešto treba.

U principu boxer treba izbegavati pošto to nije za naš narod. Stoka sipa modriča ulje, filtere umesto na 10 menja na 40k pa onda kuka kako je alfa djubre i kako golf rula zato što ide na lož ulje.
Ne mozes porediti Golf 2 Diesel i Alfu Boxer. To su dve razlicite stvari sa razlicitom namenom.

Kod gsi dobijaš kvalitetan motor koji je šaban proof ko bmw-ovi šestaci, al zato i limariju koja plače za sredjivanjem, pa onda merak ima znatno veću cenu. Imam drugara koji se isto prži na nemce, spuco 2000 evra u GSI i reko motor dobar ide ko mećava. Kad ono nepisano pravilo, motor ide najbolje kad je pred generalkom. I dočeka ga u punom sjaju još 800 evra izbijenih iz džepa, a limariju još nije počeo da radi.
Sto se tice Opela, prvo, to ne racunam u Nemacke automobile, kao ni Vauxhall. :d
Drugo, ako pricamo vec o GSi modelu. Zna se, limarija na tim opelima je trulez najgore vrste, a C20XE su odlicni motori, narocito za ono vreme. Ipak, ni tu nije sve tako sjajno. C20XE koji imaju Cosworth-ove glave su odlicni, ali masa njih nema, vec imaju Kolbenschmidt i cesto se desavaju da pucaju ili da su porozne. Jedan moj komsija je zamenio 3 motora u Vectri A 2000 16v, ali je on saban, koji je vozio auto bez vode i ulja.... :d
Za alfu 33 sam imao prilike da se informišem iz prve ruke i probam dotičnu počevši od najslabije 1.3 verzije do 1.7 16v sa 130 konja [QV nisam probao] i nikad nijedna nije toliko koštala za održavanje, koliko ljudi lupaju gluposti.
Sve zavisi na kakav polovnjak naletis. Moze i Golf 2 da te kosta za odrzavanje ako je krsina. :rotf:

Što se 156 tiče, elektronika je tu najzaslužnija za probleme al to je rešeno od 2002 serije kad su počeli da se ugrađuju kršteni delovi.
Kao sto rekoh, burazer vozi 2005. 156 i nema problema sa elektronikom, ali ima problema sa trapom. 2.4 Multijet je za respekt, koliko su benzinci za izbegavanje. Jedan drugar je vozio ranije 164 2.0 TS i zamenio je motor 3x, dva puta mu je zakucao, a treci put je prolupao. Prvi put mu je sipao Optimu, a druga 2x Seleniu, ali u ta druga 2x se besomucno izivljavao na kolima, tako da sve ima svoje granice....Ja sam licno vozio tu Alfu, jednom prilikom trosila je 16 litara corbe i isla je kao kanta.

Danas npr 159 spada u najstabilniji auto sa prednjom vučom, a najveći crnjak je što je bolji i od bmw serije 3. A elektronika je rešena jer im je došao nemac u kontrolu kvaliteta :)
BMW 3 ima zadnju vucu... ;) Po cemu je to Alfa bolja od BMW-a, osim mozda po ceni? ;)

Alfa je jedan od automobila kojem najbrze pada vrednost, pa i to treba imati u vidu. Vecina starijih Alfi su mrtvacki sanduci po pitanju crash testa. Ako si spreman da das vece pare za vozilo, onda barem nije lose da to vozilo bude sigurnije...

http://www.youtube.com/watch?v=Pkk3pmfa4vU
http://www.youtube.com/watch?v=YpnbDLLilhs&feature=related
 

Igoritza

PCAXE Member
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
290
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Phenom 9850 BE + modded Intel stock cooler
Motherboard:
DFI LP UT 790FX-M2R
RAM:
2x2GB Kingston @1033Mhz
VGA & cooler:
Gainward 4850
Display:
LG L222WS
HDD:
Samsung 250Gb
Sound:
Bernstein audio module (uz plochu)
Case:
Blueberry Igoritza edition
PSU:
LC Power 550W
Optical drives:
Mrtvi Optiarc
Mice & keyboard:
Logitech UltraX Premium + Logitech RX1000
Internet:
SBB
OS & Browser:
Windows XP SP3
Other:
home made astal, mnogo gotivan
da, ja sam se pitao bash, zashto u toj size klasi alfa 156 ima najmanju cenu na mobile.de ... 2001 godishte se krecu od 1300 evra do 2200 evra .. uvezesh ga ovde za 3k, bez problema.

e sad, ja da predlozim, i da pitam dal je realno -

cene jesu pale. i to je chinjenica. e sad - moj cale ima 2 tezge na pijaci, i prodaje onu austrijsku robu, kucne aparate, Keno. sigurno ste ih videli, tezak dresh od robe. al narod kupuje. e sad - lik koji drzi Keno, uvoz za srbiju ima Passat B 5.5, facelift, 2002 godishte. tamno siva, 1.9 TDI, preshla 180.000, prodaje ga 4800 evra. pa ja da pitam - jel taj lud, ili je zaista tolika cena ? na polovniautomobili.com, i u halo oglasima, cena se krece od 5.500 pa na gore, i to za obichan B5, oko 2000tog ..
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Mozda je presao 380.000 km! :d
 

Shiki

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
1.609
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
.
RAM:
4GB DDR3 1066MHz
Display:
LG LC55 42"
HDD:
Kingston V+ 128GB|WD GREEN 1TB (Icy Box)| 160GB WD Passport
Sound:
Logitech Z5500
Mice & keyboard:
Apple Magic Mouse|Apple Wireless Keyboard
Internet:
Cable 8096/384
OS & Browser:
Snow Leopard 10.6.6 :)
Other:
Macbook White Unibody
@ CAR - stvarno, ali stvarno ti se divim kako mozesh da se "raspravljash" sa BMW loverima, to je populacija koja ima ubedljivo NAJUZI vidokrug, taj vidi samo BMW i ama bash nishta drugo.. Imam jednog takvog u "porodici" pa ti pricam iz iskustva. BMW, BMW i samo BMW. Jednom prilikom je receno (i potvrdjeno) da je M3 "the ultimate driving machine" i odmah se ta osobina pripisuje i svim ostalim BMW-ima jer jelte ako jedan moze mogu i svi ostali. To shto je on namenski napravljen za "trke" nije toliko bitno, bitno je tu osobinu pripisati svim ostalima.

Konkretno BMW ne bih uzeo da mi ga daju sve za dzabe iz razloga shto (mosh' se ljutite svi redom) BMW voze PRETEZNO cobani (cast izuzetcima), narocito u nashoj zemlji i to ne moze niko da mi ospori. Mozemo da stanemo na ulicu i da brojimo, koliko normalnih ljudi prodje u ostalim kolima, a koliko u BMW-u. Smem pare da stavim na to. Drugo po meni je BMW ne precenjen nego nemam reci, pogotovo ona slepacka fora secam se dobro... Gledam konkretno 645i na sajmu. Cena cirka tada kada se pojavio 100+ k nije toliko ni bitno u dinar. Spisak opreme bogat (ali za tu cenu automobila jadan) i dodatna oprema: "skidanje oznake (645) - 130evra" eeeeeeeeej. Rezervni tocak - 650e. Naslon za ruku - 300e. Zlo i naopako. Auto "klot" koshta lupam 60k + "oprema" preko 40k, *****izam, bezobrazluk, sramota i kako sve to ne bih nazvao. Za 60k dobijesh auto na klocnama, bez volana, a ako bi da ga vozish morash da doplatish 40k :)

Za druge stvari necu da pricam, mrzi me stvarno da ja nekog ubedjujem, samo sam hteo da se osvrnem na BMW lovere koji mi idu na zivce, inace mi loveri idu na nerve ali ovi BMW bash posebno ;). Nek mi objasni neko shta je kod Serije 3 bolje nego na C klasi, kod 5ice nego na E ili kod 7ice u odnosu na S klasu. Isto to sve u odnosu na A4, A6, A8... Pritom ni ja mecku ne volim iz istog razloga kao ni BMW, svaki coban koji dodje do nekog novca ce da kupi jedan od ta dva. Zashto? Pa zato shto prosecna pilicarka (plavusha, grudi 6+) zna shta je mecka. Jaguar ili ne daj Boze Lexus nisu toliko poznati pa nisu "in". Ali kad kaze medju drugaricama : "ckode mi vozi X5 odmah je omiljena u drushtvu". Tuzno...

I da ne bih nastavio dalje, povuci cu se odmah, jer mi se ke*a od tih prica... Uzdrzavao sam se do sada ali jbg ...

P.S. Vidim niko ne spomenu Volvo i Saab, toliko o kvalitetu diskusije :d

Aj pa tako...

:wave:
 
Poslednja izmena:

voodoons

Moderator
Učlanjen(a)
06.04.2009.
Poruka
7.950
Rezultat reagovanja
147
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
voodoons’s MacBook Pro
CPU & cooler:
Intel Core i5
Motherboard:
MacBookPro12,1
RAM:
8 GB
VGA & cooler:
Intel Iris Graphics 6100
Display:
Retina LCD 13"
HDD:
APPLE SSD SM0128G
Sound:
Apple Inc
Mice & keyboard:
Lenovo BT Laser Mouse
Internet:
SBB 70/4 Mb/s
OS & Browser:
OS X 10.11.6
Other:
Iphone 6
Volvo voziti kod nas je užas, evo moj drugar muku muči sa S40 2.0T 2002.god.
Nigde naći delove a kad nadje, užas od cene sa rokom isporuke od 30dana plus što su mu pojedini nalazili pogrešne delove.
Ovlašćei servis Volva mu je nabavio gumice zadnje balans štangle a tražio je prednje i to su naplatili 50€ dve gumice.
Kasnije je našao u NS-u za 1200din gumice prednje balans štangle..
Auto ga je proletos izašao 9000€ i još je uložio jedno 2000€ a auto i dalje ima problema.
Inače, auto ide kao lood sa lepim zvukom motora.
Takodje i troši kao lood :d
Eto, spomenuste Volvo pa se setih :d
 

CAR

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
16.04.2009.
Poruka
1.694
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel® Core™ i7-920 @ 4.4GHz (21x210) HT-off / Noctua NH-D14
Motherboard:
Gigabyte EX58-UD5
RAM:
3x2GB Mushkin Blackline PC3-12800 CL7 1600MHz @ 1680MHz 7-9-7-24 1T
VGA & cooler:
PowerColor Radeon HD 5850 @ 950/1275MHz
Display:
Samsung SyncMaster T220
HDD:
Crucial RealSSD C300 128GB / Samsung Spinpoint F4EG 2TB
Sound:
Creative Labs Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Pro Series / Logitech Z-5500 Digital
Case:
Cooler Master Cosmos S
PSU:
Cooler Master Real Power M1000
Optical drives:
Samsung SH-S203B
Mice & keyboard:
Logitech MX 1100 / Logitech Wave Keyboard
Internet:
aDSL 1024/128
OS & Browser:
Windows XP Professional Edition Service Pack 2 / Windows 7 Ultimate 64-bit
Other:
PowerColor TV Wonder 650 / Corsair Flash Voyager GTR 32GB / Apacer HT203 200X 1GB
Oh da i Toyota i Mazda 6(ova nova). A o Lexus-u neću ni da pišem...
Ne, ni Toyota (koja, uostalom?), ni Mazda 6. Vozio sam se u njoj, bas najnovijoj, drugar uzeo pre 3 meseca.
Lexus je sasvim druga prica, to vec jeste hi-class auto. Ali, nije Toyota. Ne u ovom kontekstu o kojem pricamo.

To su "normalni" motori, odnosno konvecionalni atmosferski motori...
Znam... pa sta? Sta su ovi navedeni Hondini, "nenormalni"?

I dalje je BMW izvukao manju snagu iz iste kubikaze.
a taj 1.4T je samo primer da i Evropljani umeju da naprave takav tip motora.
Pa jel' sam ja uopste rekao da ne mogu?

A ko pa natura? Ti si počeo sa bashing-om bmw-a. Ja sam stao u odbranu, jer si ti poprilično neiformisan i nemaš iskustva, ličnog, da iznosiš takve ocene. Ovo nije nikakvo vredjanje, jer sam si slično napisao ispod...
Pa i dalje ne naturam ("ultimate driving..."), samo navodim i drugu stranu price, tj. da postoje i neki drugi automobili... i to BOLJI.

I uopste nisam "bash"-ovao, samo sam pitao Igoritzu sta je to toliko vizionarsko u vezi te firme... sa akcentom na sadasnje vreme... a ono sto si mi navodio mi bas i ne deluje toliko vizionarski. Ne kad i drugi rade iste/slicne stvari... ili to rade jos i bolje.
Ja sam vozio stvarno dosta različitih automobila, ali istini za volju, bio sam vlasnik samo 3. Ali iz svega do sada što sam vozio ništa nije bilo blizu BMW-a.
Izadji iz BMW-a, sedi u nesto od navedenog.

Znam... i opet kažem, nisam ih našao kao dovoljno dobre da bi razmišljao o istim.
Sedi u njih. Mozda te i oduseve.

Ceo svet ih nasao "dovoljno dobrim", samo ti nisi.
Pa ti si započeo priču sa uvlačenjem AWD tehnologije u konverzaciju. Ta tehnologija je nastala u svetu relija.
Pa sta i ako je nastala tamo? Jel' to znaci da ne sme da se koristi na ulici? Ili da, posto je Audi grandaddy iste, ne sme da je koristi niko osim njih?
Toliko su unapredili tu tehnologiju da je Subaru, npr, poslednji put osveji WRC sa Collin McRae-om 1996.
Po stoti put - ne pricam o reliju. I upotrebi AWD tehnologije u reliju.
Pricam o normalnim "drumskim" kolima... o GT-R R35-ici, verovatno najsavrsenijem AWD automobilu koji trenutno mozes da kupis. I slicnim kolima. Japanskim.
Mojne tako o Lancia, to što prave poslednjih 10-15godina škart od automobila, nije dovoljan razlog da tako pišeš o najuspešnijem WRC učesniku.
Ma nisam ja uopste pisao o Lanciji, ona jedna recenica u kojoj sam je pomenuo se odnosi na - ne pricamo o reliju! Ni o Stratosu, ni o Integraleu... pa ni o Quattru, Kolin Mekreu, Ricardu Barnsu ili cemu vec... ne pricamo o reliju!

Opet promašuješ poentu... Čim im je bilo potrebno da im u pomoć stigne Renault... sve ti je jasno kako su "dobro" poslovali... Možda grešim, ali ako prodaš auto - dobiješ pare?
Ne, ti je promasujes... mani pare, pricam(o) o tehnologiji.

BTW, malo postaje zamorno da ja tebi iznosim podatke, činjenice a da ti samo pišeš svoje mišljenje, koje je poprilično subjektivno.
A koje si mi ti to "podatke" i "cinjenice" izneo? Osim onog listinga za motore... koji sam ti trazio. Sta, sad je trebalo i ja to isto da uradim za japanske proizvodjace?
Ne secam se da si trazio... a i lako je to naci na internetu.

A sto se objektivnosti, tj. nedostatka iste tice - nisam bas siguran ko je ovde subjektivan, a ko objektivan. I ko je od nas dvojice toliko zaslepljen BMW-om, te ne vidi dalje od plavo-belog znaka.
Ja volim japance, postujem ih, znam i zbog cega su najbolji *u nekim stvarima*... ti prakticno ne znas ni da postoje, za tebe je taj BMW nesto najbolje sto postoji na svetu. Mislim da, kada je tako, mi nemamo vise o cemu da diskutujemo.
Tak' da... drž' se ti samo svog mišljenja i pozicije da su japanci najbolji a ja ostajem iza svog stava da Evropa pravi najbolje automobile a u Evropi najbolje automobile prave Švabe a u Švabiji najbolje automobile pravi BMW.
Pa ako cemo realno, i to je pitanje... da li u samoj Nemackoj bas BMW pravi najbolja kola.
Po tvojoj prici i tvom vidjenju situacije - da... ali pitanje je da li je tako.

Tek onda ide pitanje ko pravi najbolja kola na svetu...
Japan nam je dao nekoliko dobrih automobila... Evropa nekoliko desetina dobrih i kultnih automobila.
Pa sta?
Prestiž i luksuz stiže iz Engleske pod okriljem Švaba: Rolce & Bentley
Brzina stiže iz Italije, Nemačke, Engleske i Švedske(da...): Ferrari, Lambo, Porsche, Maserati, Pagani, Aston Martin i Koenigsegg...
All-around kvalitet i masovna proizvodnja - Nemačka: BMW, Audi, VW...
Heh... Svedska... sa jednim proizvodjacem :rotf:
Ne, brzine stvarno nema u Japanu :D

Kvalitet... i VW u istoj recenici... :rotf:
Nema ni kvaliteta u Japanu :D
 

BEGINER

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
1.740
Rezultat reagovanja
8
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Core i5 4440 @ 3.10GHz
Motherboard:
ASUSTeK COMPUTER INC. Z97-K
RAM:
16,0GB Kingston Crveni txn Proka
VGA & cooler:
1023MB NVIDIA GeForce GTX 750
Display:
Neka 24orka, ocekuje se 32
HDD:
Patriot Blast ssd 240
Sound:
pojma neam
Case:
Xigmatek Elysium
PSU:
Seasonic 850w
Optical drives:
pojma neam
Mice & keyboard:
Logi i Logi svasta
Internet:
Ikom 200Mbita
OS & Browser:
Win 7 x64
Other:
MONEY & PUSSY LOVER
Auto ga je proletos izašao 9000€ i još je uložio jedno 2000€ a
Eto to se zove loša investicija,auto ga je koštao 11k evra,a danas-sutra kad ga bude prodavao neće moći da dobije 9k za njega,pa od zlata da je...Al to je kad ljudi hoće da u Srbiji voze kola,koja nisu tolko zastupljena,sam si rekao kako se teško nalaze delovi,i kolko lopurde traže za iste:mad:
 

CAR

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
16.04.2009.
Poruka
1.694
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel® Core™ i7-920 @ 4.4GHz (21x210) HT-off / Noctua NH-D14
Motherboard:
Gigabyte EX58-UD5
RAM:
3x2GB Mushkin Blackline PC3-12800 CL7 1600MHz @ 1680MHz 7-9-7-24 1T
VGA & cooler:
PowerColor Radeon HD 5850 @ 950/1275MHz
Display:
Samsung SyncMaster T220
HDD:
Crucial RealSSD C300 128GB / Samsung Spinpoint F4EG 2TB
Sound:
Creative Labs Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Pro Series / Logitech Z-5500 Digital
Case:
Cooler Master Cosmos S
PSU:
Cooler Master Real Power M1000
Optical drives:
Samsung SH-S203B
Mice & keyboard:
Logitech MX 1100 / Logitech Wave Keyboard
Internet:
aDSL 1024/128
OS & Browser:
Windows XP Professional Edition Service Pack 2 / Windows 7 Ultimate 64-bit
Other:
PowerColor TV Wonder 650 / Corsair Flash Voyager GTR 32GB / Apacer HT203 200X 1GB
Danas npr 159 spada u najstabilniji auto sa prednjom vučom, a najveći crnjak je što je bolji i od bmw serije 3. A elektronika je rešena jer im je došao nemac u kontrolu kvaliteta :)
Bez da hejtujem :), ali stvarno me zanima otkud/otkad to da je Alfa 159 auto sa najboljim handling-om od svih FWD automobila... ili sam ja ono "najstabilniji" lose protumacio? :)
Na pamet mi padaju mnoga druga kola sa prednjom vucom... ali ne i ova Alfica :)

A i sto rece Fedja, 3-ojka ima zadnju vucu, i to je jako dobar auto, uvek bio poznat po odlicnom handling-u... te bi ova Alfa morala da bude neki opasan ZMAJ :D da nadomesti sve hendikepe prednje vuce! :D
 

activated1

Moderator
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
4.583
Rezultat reagovanja
10
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
a1-PC
CPU & cooler:
AMD FX 8300 @ 3.3GHz / Thermalright Ultra-120A
Motherboard:
ASUS M5A99X EVO
RAM:
4x4GB Kingston HyperX Genesis
VGA & cooler:
ZOTAC GTX1060 6GB / ASUS R9270X-DC2T-2GD5
Display:
BenQ 2450
HDD:
SP/Samsung 120GB SSD Raid-0, 4x Toshiba 1TB Raid-0, Toshiba 2TB
Sound:
Integrated - S/PDIF @ Yamaha RX-V 659
Case:
Corsair Obsidian 750D
PSU:
Corsair RM1000i
Optical drives:
/
Mice & keyboard:
Logitech UltraX & Razer Copperhead (thanks to Lukija)
Internet:
Telekom VDSL 20Mbps/4Mbps
OS & Browser:
Windows 10 x64
Other:
Xiaomi Redmi 5 Plus/HTC One M7 32GB/HTC EVO 3D + 8gb microSD/Sony Ericsson X1
@ CAR - stvarno, ali stvarno ti se divim kako mozesh da se "raspravljash" sa BMW loverima, to je populacija koja ima ubedljivo NAJUZI vidokrug, taj vidi samo BMW i ama bash nishta drugo.. Imam jednog takvog u "porodici" pa ti pricam iz iskustva. BMW, BMW i samo BMW. Jednom prilikom je receno (i potvrdjeno) da je M3 "the ultimate driving machine" i odmah se ta osobina pripisuje i svim ostalim BMW-ima jer jelte ako jedan moze mogu i svi ostali. To shto je on namenski napravljen za "trke" nije toliko bitno, bitno je tu osobinu pripisati svim ostalima.

Konkretno BMW ne bih uzeo da mi ga daju sve za dzabe iz razloga shto (mosh' se ljutite svi redom) BMW voze PRETEZNO cobani (cast izuzetcima), narocito u nashoj zemlji i to ne moze niko da mi ospori. Mozemo da stanemo na ulicu i da brojimo, koliko normalnih ljudi prodje u ostalim kolima, a koliko u BMW-u. Smem pare da stavim na to. Drugo po meni je BMW ne precenjen nego nemam reci, pogotovo ona slepacka fora secam se dobro... Gledam konkretno 645i na sajmu. Cena cirka tada kada se pojavio 100+ k nije toliko ni bitno u dinar. Spisak opreme bogat (ali za tu cenu automobila jadan) i dodatna oprema: "skidanje oznake (645) - 130evra" eeeeeeeeej. Rezervni tocak - 650e. Naslon za ruku - 300e. Zlo i naopako. Auto "klot" koshta lupam 60k + "oprema" preko 40k, *****izam, bezobrazluk, sramota i kako sve to ne bih nazvao. Za 60k dobijesh auto na klocnama, bez volana, a ako bi da ga vozish morash da doplatish 40k :)

Za druge stvari necu da pricam, mrzi me stvarno da ja nekog ubedjujem, samo sam hteo da se osvrnem na BMW lovere koji mi idu na zivce, inace mi loveri idu na nerve ali ovi BMW bash posebno ;). Nek mi objasni neko shta je kod Serije 3 bolje nego na C klasi, kod 5ice nego na E ili kod 7ice u odnosu na S klasu. Isto to sve u odnosu na A4, A6, A8... Pritom ni ja mecku ne volim iz istog razloga kao ni BMW, svaki coban koji dodje do nekog novca ce da kupi jedan od ta dva. Zashto? Pa zato shto prosecna pilicarka (plavusha, grudi 6+) zna shta je mecka. Jaguar ili ne daj Boze Lexus nisu toliko poznati pa nisu "in". Ali kad kaze medju drugaricama : "ckode mi vozi X5 odmah je omiljena u drushtvu". Tuzno...

I da ne bih nastavio dalje, povuci cu se odmah, jer mi se ke*a od tih prica... Uzdrzavao sam se do sada ali jbg ...

P.S. Vidim niko ne spomenu Volvo i Saab, toliko o kvalitetu diskusije :d

Aj pa tako...

:wave:
Khm, khm :d

Da dodam josh jedan autic koji bi voleo da vidim u svojoj garazi :D

BTW ja sam u neku ruku fan BMW, od shvaba uvek prvo BMW, pa VW pa tek onda ostali. Mechku ne volim, al respektujem. A shto ti shiki reche da seljaci kupuju BMW tu si u pravu nazalost isto kao i mechku, al shta ces ja volim BMW zato shto je BMW ne zato shto ce neka riba da se primi na auto iskreno nikad ne bih bio sa zenskom koja se lozi na moj auto, mislim naravno da bi mi bilo drago da se i njoj dopada auto al da je to osnovni razlog nou tenkju :d
I nikad ne bih uzeo X5 :d ne volim terence, al kad bih kupovao terenca ili Land Rover ili Toyota :)

Ja sam vishe za manje autice tipa M3 CSL, VW Golf GTI, Civic Type-R :cool:
 

Lukija

PCAXE Eminent Guru
Učlanjen(a)
13.04.2009.
Poruka
2.564
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Bez da hejtujem :), ali stvarno me zanima otkud/otkad to da je Alfa 159 auto sa najboljim handling-om od svih FWD automobila... ili sam ja ono "najstabilniji" lose protumacio? :)
Na pamet mi padaju mnoga druga kola sa prednjom vucom... ali ne i ova Alfica :)
Bio jednom handling test na nemackoj TV i 159 se pokazala najbolje. Verovatno je na to covek mislio.

EDIT: nasao

 
Poslednja izmena:

ays

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
17.07.2009.
Poruka
1.376
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Novi BMW-ovi automobili su stvarno fantasticni, narocito varijante sa x drive pogonom i novim sekvencijalnim menjacima.
:appl:

@ CAR - stvarno, ali stvarno ti se divim kako mozesh da se "raspravljash" sa BMW loverima, to je populacija koja ima ubedljivo NAJUZI vidokrug, taj vidi samo BMW i ama bash nishta drugo.. Imam jednog takvog u "porodici" pa ti pricam iz iskustva. BMW, BMW i samo BMW. Jednom prilikom je receno (i potvrdjeno) da je M3 "the ultimate driving machine" i odmah se ta osobina pripisuje i svim ostalim BMW-ima jer jelte ako jedan moze mogu i svi ostali. To shto je on namenski napravljen za "trke" nije toliko bitno, bitno je tu osobinu pripisati svim ostalima.
А ја се дивим теби који можеш да лупиш нешто овако, базирано на "искуству једног таквог у породици". Није једном приликом потрврђено да је M3 мама,тата, старији брат...итд него са сваком новом генерацијом М3 возила. То такође је неколико пута се показала и са М5.
А зашто ми "бмв ловери" тврдимо да се слоган примењује и на "обичне" бмв аутомобиле је из следећег разлога:

Стандардна серија 3 -> купе серије 3 -> М3 -> М3 CLS -> M3 GTR
Стандардна серија 5 -> М5
Само је прва М3 била прављена специјално за трке.
Још једном да поновим, бмв је измислио термин и класу, спортске лимузине са својим М возилима.

Konkretno BMW ne bih uzeo da mi ga daju sve za dzabe iz razloga shto (mosh' se ljutite svi redom) BMW voze PRETEZNO cobani (cast izuzetcima), narocito u nashoj zemlji i to ne moze niko da mi ospori. Mozemo da stanemo na ulicu i da brojimo, koliko normalnih ljudi prodje u ostalim kolima, a koliko u BMW-u. Smem pare da stavim na to. Drugo po meni je BMW ne precenjen nego nemam reci, pogotovo ona slepacka fora secam se dobro... Gledam konkretno 645i na sajmu. Cena cirka tada kada se pojavio 100+ k nije toliko ni bitno u dinar. Spisak opreme bogat (ali za tu cenu automobila jadan) i dodatna oprema: "skidanje oznake (645) - 130evra" eeeeeeeeej. Rezervni tocak - 650e. Naslon za ruku - 300e. Zlo i naopako. Auto "klot" koshta lupam 60k + "oprema" preko 40k, *****izam, bezobrazluk, sramota i kako sve to ne bih nazvao. Za 60k dobijesh auto na klocnama, bez volana, a ako bi da ga vozish morash da doplatish 40k :)
Тако је махом са скоро свим аутомобилима данас.

Za druge stvari necu da pricam, mrzi me stvarno da ja nekog ubedjujem, samo sam hteo da se osvrnem na BMW lovere koji mi idu na zivce, inace mi loveri idu na nerve ali ovi BMW bash posebno ;). Nek mi objasni neko shta je kod Serije 3 bolje nego na C klasi, kod 5ice nego na E ili kod 7ice u odnosu na S klasu. Isto to sve u odnosu na A4, A6, A8... Pritom ni ja mecku ne volim iz istog razloga kao ni BMW, svaki coban koji dodje do nekog novca ce da kupi jedan od ta dva. Zashto? Pa zato shto prosecna pilicarka (plavusha, grudi 6+) zna shta je mecka. Jaguar ili ne daj Boze Lexus nisu toliko poznati pa nisu "in". Ali kad kaze medju drugaricama : "ckode mi vozi X5 odmah je omiljena u drushtvu". Tuzno...
Из једног простог разлога, сваки бмв-ов модел излази пре конкурентских Аудијевих и Мечкиних. И 3 и 5 и 7. И са сваком новом генерацијом, они који се заиста разумеју у кола, проналазе све више новина употребљених у бмв-ов моделима у конкурентским. С'тим што ја никада нисам, нити ћу икада написати/рећи да је серија 7 боља од Ѕ класе. Ѕ класа је најбољи ауто, од како се производи, у тој класи возила.
За овај други део немам ништа паметно да кажем... као што и сам рече, тужно али истинито.

I da ne bih nastavio dalje, povuci cu se odmah, jer mi se ke*a od tih prica... Uzdrzavao sam se do sada ali jbg ...
P.S. Vidim niko ne spomenu Volvo i Saab, toliko o kvalitetu diskusije :d
Aj pa tako...:wave:
Требало је да прочитам твој пост од краја... да сам тако урадио, не бих се ни цимао да ти одговарам. Волво и Сааб у истој реченици са речју квалитет? Чуо сам да их категоришу као најбезбедније али квалитетне?

@CAR
Не могу више да квотујем твоје постове, јер ту је превише конфузије са твојим игнорисањем оног што ја пишем или читањем на неки потпуно мени чудан начин...

Осим хондиног NSX из Јапана није никада изашао нити један ауто који може да се назове супер-аутомобилом. Значи никада нису дали икаквог конкурента Поршеу а камоли Ферарију до појави нове генерације GTR-а.

Морам да те питам, од свих тих аутомобила, које наброја, а да порекло имају у Јапану, колико си ти, лично, имао или бар возио?
Ја сам возио следеће јапанске аутомобиле:
Honda Civic Type R '04, Honda Accord '04,'07, Toyota Corolla '92 GTi, Avensis '02, Mazda 3,6 '07, Suzuki Swift '91 GTi.
Subaru Impreza '96 WRX, Mitsubishi Evo VII,VIII.
Надам се да ћу до краја године пробати Evo X.

BMW аутомобили које сам возио:
120d, 130i '06, е36,е46,е90 (серије 3), e34,e39,e60(серија 5), e32,e38,e66(серија 7), серију 6, 840i, e46 M3, e39 M5.
Ако успе ортак да ми среди, до краја месеца ћу имати нови М3 за шатро пробну вожњу. ;)

Било је много али баш много аутомобила које сам возио... и на основу личног доживљаја и стеченог искуства, са пуним правом кажем да су BMW-ова једноставно боља од осталих. Већина набројаних аутомобила су били власништво неког из мог окружења, другара, родбине... Све нове бмв-ов се возио и био вожен и њима, јер ми добар другар ради у Делти Моторс, па није тешко средити "пробну вожњу" ;)

Ал' ајде да не буде да сам уског видокруга, признајем да су јапански аутомобили бољи од француских, Fiat-a, Opel-a, VW-a и... наравно Ровера. :d

Ај' поздрав.
 

R_U_S

Banned
Učlanjen(a)
03.04.2009.
Poruka
117
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Athlon64 X2 3800+@3GHz-Cooler Master Hyper 212 , Aerogate 1-----Turion64 1.6GHz
Motherboard:
Biostar A78XA-A2T-AMD-Ati RD770-----Acer Aspire 9300
RAM:
2x1Gb Kingston VR@1GHz-5-4-4-12 -----2xGB DDR2 SODIMM
VGA & cooler:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
Display:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
HDD:
2xWD 640Gb RAID 0-----2.5" Hitachi 120Gb
Sound:
Creative Audigy 2, Altec Lansing 5100 Realtek ALC 883
Case:
Chieftec Dragon DX-01WD
PSU:
LC Power 550Wt
Optical drives:
HP DVD630i, LiteOf DVD-----TSST Corp DVD-RW
Mice & keyboard:
Logitech: RX1500, RX250, ...
Internet:
ADSL
OS & Browser:
WinXP professional
@ CAR - stvarno, ali stvarno ti se divim kako mozesh da se "raspravljash" sa BMW loverima, to je populacija koja ima ubedljivo NAJUZI vidokrug, taj vidi samo BMW i ama bash nishta drugo.. Imam jednog takvog u "porodici" pa ti pricam iz iskustva. BMW, BMW i samo BMW. Jednom prilikom je receno (i potvrdjeno) da je M3 "the ultimate driving machine" i odmah se ta osobina pripisuje i svim ostalim BMW-ima jer jelte ako jedan moze mogu i svi ostali. To shto je on namenski napravljen za "trke" nije toliko bitno, bitno je tu osobinu pripisati svim ostalima.

Konkretno BMW ne bih uzeo da mi ga daju sve za dzabe iz razloga shto (mosh' se ljutite svi redom) BMW voze PRETEZNO cobani (cast izuzetcima), narocito u nashoj zemlji i to ne moze niko da mi ospori. Mozemo da stanemo na ulicu i da brojimo, koliko normalnih ljudi prodje u ostalim kolima, a koliko u BMW-u. Smem pare da stavim na to. Drugo po meni je BMW ne precenjen nego nemam reci, pogotovo ona slepacka fora secam se dobro... Gledam konkretno 645i na sajmu. Cena cirka tada kada se pojavio 100+ k nije toliko ni bitno u dinar. Spisak opreme bogat (ali za tu cenu automobila jadan) i dodatna oprema: "skidanje oznake (645) - 130evra" eeeeeeeeej. Rezervni tocak - 650e. Naslon za ruku - 300e. Zlo i naopako. Auto "klot" koshta lupam 60k + "oprema" preko 40k, *****izam, bezobrazluk, sramota i kako sve to ne bih nazvao. Za 60k dobijesh auto na klocnama, bez volana, a ako bi da ga vozish morash da doplatish 40k :)

Za druge stvari necu da pricam, mrzi me stvarno da ja nekog ubedjujem, samo sam hteo da se osvrnem na BMW lovere koji mi idu na zivce, inace mi loveri idu na nerve ali ovi BMW bash posebno ;). Nek mi objasni neko shta je kod Serije 3 bolje nego na C klasi, kod 5ice nego na E ili kod 7ice u odnosu na S klasu. Isto to sve u odnosu na A4, A6, A8... Pritom ni ja mecku ne volim iz istog razloga kao ni BMW, svaki coban koji dodje do nekog novca ce da kupi jedan od ta dva. Zashto? Pa zato shto prosecna pilicarka (plavusha, grudi 6+) zna shta je mecka. Jaguar ili ne daj Boze Lexus nisu toliko poznati pa nisu "in". Ali kad kaze medju drugaricama : "ckode mi vozi X5 odmah je omiljena u drushtvu". Tuzno...

I da ne bih nastavio dalje, povuci cu se odmah, jer mi se ke*a od tih prica... Uzdrzavao sam se do sada ali jbg ...

P.S. Vidim niko ne spomenu Volvo i Saab, toliko o kvalitetu diskusije :d

Aj pa tako...

:wave:
E Šiljo svaka ti je na mestu. Pre jedno 5 godina, na NBGD, neka naložena budala u BMW 325-E36 zamalo da se zabode u mešalicu za beton, jer se našao uvređenim kada ga je drfedja obišao sa svojim Golf MK2 GTi 1.8 16v. Počeo je da divlja i proklizao je i zamalo da se zabetonira :eek:
E da, a jednom prilikom smo išli za NS i jedna paljevina u 325 E36 kupe nije mogao da veruje da ga je obišao Golf 2 nagazim :d, i opalio je po gasu (šaban je bio iz švice). Ja vičem feđi koči bre, ima murije na naplatnoj rampi, al mu je adrenalin udario u mozak. Počeli smo da kočimo tek kada smo ugledali pandura sa radarom. Uvatio nas je na 160km/h. Pustio nas je za neku siću, nije hteo da se cima, jer je zaustavio i deviznog šabana i rešio da ga olakša za znatnu sumu novca. Naravno, šaban nije uspeo da nas pretekne :D
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Ал' ајде да не буде да сам уског видокруга, признајем да су јапански аутомобили бољи од француских, Fiat-a, Opel-a, VW-a и... наравно Ровера. :d

Ај' поздрав.
Od kad su to VW, Rover, Fiat i Opel francuski automobili, mozda nisam upucen u globalne integracije ? :d

Bio jednom handling test na nemackoj TV i 159 se pokazala najbolje. Verovatno je na to covek mislio.

EDIT: nasao

Tesko da ta alfa ima bolji handling od nekih drugih laksih vozila. Kao sto rekoh 1700 KG je previse za dobar handling. S' druge strane, mnogo zavisi od guma koje su ugradjene na testu, ali i od cvrstine sasije, vesanja itd...
Dobar handling moze da bude i posledica pretvrdog vesanja, a pretvrdo vesanje moze da bude uzrok razbijanja kamena u bubregu... :d

edit: u vezi tezine... 1680 KG ima sportwagon verzija sa 2.4 JTD motorom, a 3.2 V6 Q4 ima 1730 KG. 4 cilindricne verzije imaju oko 1500 KG. Verzije iz 2007. i novije su lakse u proseku 30 kila.
 
Poslednja izmena:

ays

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
17.07.2009.
Poruka
1.376
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Od kad su to VW, Rover, Fiat i Opel francuski automobili, mozda nisam upucen u globalne integracije ? :d
Француских, Фијат...итд. У смислу свих француских аутомобила, фијат, опел... итд. ;)
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Француских, Фијат...итд. У смислу свих француских аутомобила, фијат, опел... итд. ;)
Mozda fiat i opel, ali VW nemoj da mi mesas sa tim kantama... :d

Ja sam vishe za manje autice tipa M3 CSL, VW Golf GTI, Civic Type-R :cool:
M3 CSL definitivno nije za poredjenje sa ova druga dva. Prvo CSL je totalno asketski opremljen BMW, iz kojeg je izvadjeno sve sto je moglo da se izvadi da bi bio sto laksi. Skoro pa se moze reci da su trkacku verziju BMW-a M prilagodili drumskoj voznji. Po svojim performansama je pre za poredjenje sa vozilima tipa Porsche 911 S, nego sa boyracerima poput TypeR-a. Istina, GTi je mozda najbolji za normalnu voznju, pa zatim TypeR, pa ona tek na kraju CSL.
Drugo, M3 CSL je automobil opremljen visokoturaznim atmosferskim benzincem od 3200 kubika i 355 konja, sto je nekih 110 KS po litri. TypeR je 2.0L atmosferski 200HP benzinac, koji u poslenjoj generaciji ima problem sa velikom masom karoserije i bangavim zadnjim vesanjem. Ako biram izmedju starog TypeR-a iz 2003. i ovog novog, biram starog. :)
GTi 2.0 TFSI je odlican turbo benzinac sa sjajnom osnovom za tjuniranje i bez preteranog ulaganja iz tog agregata se izvlaci dobrih 260 KS.
Inace Volkswagenov 2.0 TFSI motor je dobio brojne nagrade u poslednjih nekoliko godina za taj motor. Najaca serijska izvedba nalazi se u novom Audiju TT-S koji ima cak 270 KS, u svom fabrickom trimu i mnogo obrtnog momenta raspolozivog na svim obrtajima.

Pitanje je samo sta bi ti mogao od toga da vozis u realnom zivotu, na putu od kuce do posla, po smorenoj beogradskoj guzvi. :d
 
Poslednja izmena:

Oki

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
02.04.2009.
Poruka
1.867
Rezultat reagovanja
4
Moja konfiguracija
Ja bih neku Hondu ako mogu da biram - hvala : )))))
 

ays

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
17.07.2009.
Poruka
1.376
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Mozda fiat i opel, ali VW nemoj da mi mesas sa tim kantama... :d
Aha... evo jedne zanimljivosti... od svih automobila koji dele osnovu Golfa(Leon, Fabia, A3) šta misliš koji je prema ADAC-ovim testovima najbolji?
Da ti pomognem, nije Golf. :P

M3 CSL definitivno nije za poredjenje sa ova druga dva. Prvo CSL je totalno asketski opremljen BMW, iz kojeg je izvadjeno sve sto je moglo da se izvadi da bi bio sto laksi. Skoro pa se moze reci da su trkacku verziju BMW-a M prilagodili drumskoj voznji. Po svojim performansama je pre za poredjenje sa vozilima tipa Porsche 911 S, nego sa boyracerima poput TypeR-a. Istina, GTi je mozda najbolji za normalnu voznju, pa zatim TypeR, pa ona tek na kraju CSL.
Drugo, M3 CSL je automobil opremljen visokoturaznim atmosferskim benzincem od 3200 kubika i 355 konja, sto je nekih 110 KS po litri. TypeR je 2.0L atmosferski 200HP benzinac, koji u poslenjoj generaciji ima problem sa velikom masom karoserije i bangavim zadnjim vesanjem. Ako biram izmedju starog TypeR-a iz 2003. i ovog novog, biram starog. :)
GTi 2.0 TFSI je odlican turbo benzinac sa sjajnom osnovom za tjuniranje i bez preteranog ulaganja iz tog agregata se izvlaci dobrih 260 KS.
Inace Volkswagenov 2.0 TFSI motor je dobio brojne nagrade u poslednjih nekoliko godina za taj motor. Najaca serijska izvedba nalazi se u novom Audiju TT-S koji ima cak 270 KS, u svom fabrickom trimu i mnogo obrtnog momenta raspolozivog na svim obrtajima.

Pitanje je samo sta bi ti mogao od toga da vozis u realnom zivotu, na putu od kuce do posla, po smorenoj beogradskoj guzvi. :d
M3 CSL je bio korak izmedju M3 i M3 GTR (koji, ako ste igrali NFS most wanted, je glavni "glumac" u igri). The most hard-core bmw ever made, reče Jeremy Clarkson kada je testirao isti. Auto je dolazi sa semi-slick gumama koje ne funkcionišu ni ako prodješ kroz bare a kamoli po kišnom putu. Mada, ruku na srce, 2/3 automobila u Srbiji imaju slične gume... :d

Istini za volju, za vožnju u Beogradu, pri 5-10km/h... i 1.0 motor je sasvim dovoljan. :/
 

OCz

PCAXE Member
Učlanjen(a)
04.04.2009.
Poruka
948
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
i5 750 / Megashadow (lapped) Push-Pull (Scythe GT AP-15)
Motherboard:
Gigabyte P55A-UD6
RAM:
12GB Mushkin & Exceleram
VGA & cooler:
Palit StormX GTX 1050
Display:
LG 32LK450
HDD:
Samsung 840 EVO 128GB & F3 HD153WI
Sound:
Cerwin-Vega! VE-15 / Denon PMA-1500R / AKG K702 / Shanling PH300 / Asus Xonar STX
Case:
Corsair Obsidian 650D
PSU:
Thermaltake Smart SE 530W
Optical drives:
Nemam
Internet:
Imam
OS & Browser:
Windows 8 Pro x64
o.O pa fijat je italijan a opel nemac, nista od nabrojanog nije francusko :D
 
Vrh