• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

Automobili

ays

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
17.07.2009.
Poruka
1.376
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Jesu? Dobro ako je tako... nisam ispratio do kraja, znam da je bilo zestoke kuknjave do kraja.
A sta su onda menjali tu? Reorganizovali meni, sta?
Jесу... играо сам се са истим у новој седмици... доста јасније, логичније.

Sto se mene licno tice, iskreno ne znam sta bi mi vise odgovaralo... jedno takvo, centralno resenje (lepo i kompaktno... ali i komplikovano za operaciju) ili mozda pak "po dugme za svaku funkciju" (kada nabodes to sto 'oces iz prve... ali... mnooogo dugmica :))
Типа... шта знам... нова Хонда акорд? 100+ дугмића?

I znam to za F1, naravno.
BTW, kada sam pitao druga "znas li ti uopste koji motor ide u McLaren F1?"... a on k'o iz topa "pa Meckin!" :rotf:
(valjda navikao na ono McLaren Mercedes, sta li je... :))
Није једини... честа грешка. Мечка им није правила моторе тада за формулу 1. А такође само је бмв прихватио да им направи мотор.

A, pa prvo i prvo - nisi precizirao jer pricamo striktno o atmosfercima, ili sve zivo sto moze (ko je rekao NOS :d).

Ali eto, ono sto meni prvo pada na pamet jeste Civic Type-R, sa 2L i 200 konja... i recimo S2000, 2-2.2L/240-250ks, zavisno od trzista.
To se zove iskoriscenje agregata.
Неће бити...
Најбоље атмосферске бензинске моторе.
Ne sporim, uopste... ali kako si napisao u svom prvom postu, ispade da samo BMW zna da napravi drivetrain.
Mani opet na pamet padaju i Civic, i S2000, i 350z, 370z... RX-8, Mazda3 MPS... MX-5... pomenute Impreze i EVO-i... sve kola sa fantasticnim handling-om. Dakle, ne super automobili, vec kola u toj BMW-ovoj klasi sto i ti pominjes. A najverovatnije solidno jeftiniji ;)
Не, не... то никако не бих рекао, поготово поред Мицубишија и Субаруа који учествују у релију већ 150милиона година. Једина разлика је да ја сматрам да бмв то прави боље од осталих, али никако да једини зна да направи погонски део аутомобила... Ауди је измислио турбо и погон на сва четри точка, нпр...
А иначе, нисанов GTR је направљен после Реноове куповине Нисана. ;)
Иначе, скоро сви јапански аутомобили су толико пуни електронике и компјутер проводи многоструку више времена исправљајући твоје грешке као возача... мени, као неко ко ужива у вожњи, то се нити мало не допада.

Ma, vi's da su i na tome poceli da zakidaju, od kako su ih omrazene mi svabe preuzele :) ... sad su im i vrata normalna :)
A i vise ih volim u zutoj boji :D
Murcielago има врата која се отварају на горе. Gallardo нема.
Мада ја и даљем преферирам нешто овако:


Да, то је Steve McQueen поред Ferrari 250GT ;)

Edit:
Хтео бих да додам... да ако си прави љубитељ аутомобила, мораш да поседујеш Алфу Ромео бар годину дана. Тек када осетиш бес, гнев, разочарање када ти, нпр, из чиста мира комплетна електроника полуди и ауто се само угаси. Када ти твоја алфа са 1.6 мотором троши 21литар. Када је, као ова мог млађег брата, љубоморна као пас и сваки пут кад је неко од нас двојице возио женско негде, пар минута након што је дотична девојка изашла из аута... нешто се покварило, нпр, мени је цркао(тачније, комплетно се распао - алтернатор)... све зарад оних сат времена када све ради како треба и када можеш да уживаш у звуку мотора, добром путу и тој комплетној алфа ромео магији.
Алфа ромео ЈЕ почетак ауто трка, почетак спортских аутомобила. Enzo Ferrari је своју каријеру започео у Алфи Ромео.
 
Poslednja izmena:

Diabolique

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
2.705
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
E5200
Motherboard:
P5Q
RAM:
2x2GB
VGA & cooler:
5770
Display:
DIY Projektor
HDD:
10001FALS, 10EACS, 10EADS
Sound:
Audigy@Z5500
Case:
Generic
PSU:
CM 450 RP
Optical drives:
Pioneer 215D
Mice & keyboard:
MS Natural 4000, MX1100R
Internet:
IKOM 2Mb
OS & Browser:
Win XP
Bez ljutnje.

Nađite devojke, biće vam zanimljivije. Ko ne može da nađe, idemo na plavi most, ja častim.
Ma da možete i da išamarate majmuna, prosto, a efikasno.

:wave:
 
Poslednja izmena:

Igoritza

PCAXE Member
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
290
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Phenom 9850 BE + modded Intel stock cooler
Motherboard:
DFI LP UT 790FX-M2R
RAM:
2x2GB Kingston @1033Mhz
VGA & cooler:
Gainward 4850
Display:
LG L222WS
HDD:
Samsung 250Gb
Sound:
Bernstein audio module (uz plochu)
Case:
Blueberry Igoritza edition
PSU:
LC Power 550W
Optical drives:
Mrtvi Optiarc
Mice & keyboard:
Logitech UltraX Premium + Logitech RX1000
Internet:
SBB
OS & Browser:
Windows XP SP3
Other:
home made astal, mnogo gotivan
Ok, ako u bilo kom mom postu pronadjete ovakve zlonamerne komentare, kao shto ja chitam kod vas, onda u redu. e a sobzirom da ih NEMA< i da ja iskljuchivo drzim do rasprave, pochecu da brishem, ako ne i da kaznjavam.

shto me prozivash, shta si sad postigao ?

Brate jel ti ovo spikuješ ozbiljno ili se sprdaš???Ne mogu da te dešifrujem,ako se sprdaš onda :rotf: ,al ako si ovo gore reko ozbiljno onda bi morao da se malo ozbiljnije informišeš,ili da se batališ "zvanja POZNAVALAC AUTOMOBILIZMA"
ti izgleda nisi shvatio moj post. ja sam rekao - ni u jednom posebno gledanom segmentu, mercedes nije najbolji. mozda jeste medju najboljima, najbolji nije.

eventualno sam preterao kada sam rekao da nisu ni blizu, ali i dalje stojim iza izjave.

ajde, ne rachunajuci A i B, da sagledamo dve osnovne klase - E i C. automobili su, gde sam pritom lichno vozio oba, poslednju i pretposlednju verziju oba auta - pretvrdi, i loshiji od BMW-a ili Audi-ja. manje udobni. i nekako "tvrdi" za voznju, pogotovo gradsku. i ja ti sada ne govorim, jer sam "odushevljen" mercedesom, kao mnogi na ovoj temi, vec ponavljam - seo sam za volan dotichnih modela. i ponavljam josh jednom - chak i ljudi koji se dosta razumeju u automobile, imaju afinitet ka mercedesu, jer je to srpski dream car, san svih snova. a to nije u redu, niti tachno.

prilog u tome ide gorepomenuta A klasa - pored fensi shminke, taj auto NISHTA nema da ponudi bolje od slichnih modela, small family car, a pritom ima cenu 5.000 evra vecu od konkurencije.

"Udobnost-Toyota",to niko ne spori da je udobna,ali reći da je udobnija od Nemaca je u najblažu ruku :rotf::rotf::rotf:

"pouzdanost, izdrzljivost - GMC, eventualno VW" Ahaaaaa, a pretpostavljam da ostali Nemci nemaju izdržljivost i nisu pouzdani,i pretpostavljam da ista BMW 7ica za koju si reko da je lošija od VW Phaetona je totalno nepouzdana i da je krš,iako je prošle ili pretprošle godine dobila nagradu za NAJ auto godine u SVIM segmentima,al pretpostavljam da je izbor bio namešten ko i obično :rolleyes:

Uostalom misli šta hoćeš i veruj u šta hoćeš,svako ima pravo na svoje mišljenje,al samo mi odgovori jedno: Najbogatiji ljudi u istoj toj Americi,koja kola voze,kojim kolima najviše veruju,i šta je simbol moći,bogatstva i udobnosti tamo???
Mislim da sam ti sad sve rekao :)
Opet, ti se drzish za nekakve proshlosti, jer izgleda ne znash da je Toyota NAJMOCNIJI auto proizvodjach u svetu, sa NAJVISHE prodatih modela, i poslednjih 4-5 godina njihovi modeli su vishe nego udobni, udobniji od evropljana.

ajde razumom, poshto izgleda nishta drugo sa vama "mercedes lovers-ima" ne funkcionishe - chime je to Toyota zasluzila da bude najprodavaniji auto, i najbogatija firma ? time shto NIJE udobna, i nije kvalitetan auto ??

ajde, uzmi i uhvati nekog taksistu koji ima Avensis, sedi, provozaj se, i reci mi onda da nije makar podjednako, ako ne i udobniji od evropskog auta ?

dalje - NISAM rekao da je 7mica krsh, i da ne valja, rekao sam da je Phaeton uzasno dobar auto. Ays moze detaljnije da ti objasni istoriju nastanka Phaeton modela, pa ce ti valjda biti jasnije o chemu se radi.

moj kum, koji je mene krstio, trenutno vozi najjacheg BMW-a 7 - 760Li (ne rachunajcui F01, koji je izashao ove godine) i sobzirom da sam imao prilike da sednem i u Phaeton, i u 760Li, moje mishljenje je da je Phaeton bolji auto. na kraju krajeva - BMW se veoma usko kida sa Audi-jem, po izboru modela, i klasama, a Phaeton je na osnovi Audi A8mice, stim shto je VW vlasnik Audi-ja. isto zdravim razumom - Phaeton bi onda trebalo da bude bolji auto od A8mice.

a kada govorim o izdrzljivosti - izvoli, na mobile.de, i kucaj u kilometrazama, preko 700.000 i pogledaj stanje i karoserije VW automobila, i ostalih, u poredjenju. imash slike tamo. ili josh bolje - pitaj taksiste, ljude koji su za volanima vishe od svih nas - da li je VW izdrzljiv, i pouzdan. NIKAD VISHE ne odem na ceo internet, ako ti jedan taksista kaze da su VW automobili loshi po tom pitanju.


Shta je simbol moci u USA ? pa, nemoj sad da se shokirash, poshto ochigledno mislish na jedno, a ja cu ti reci drugo -

ne rachunajuci superautomobile, koje mi je malopre CAR natrljao na nos, dok smo govorili o putnichkim, obichnim, simbol moci u USA su:

Lexus, Bentley, BMW i mercedes, Aston Martin. gde je Lexus verovatno na prvom mestu. e da - Lexus je Toyota ;) slobodno idi proveri, na google, ili na auto sajtove. e, da vidish koliko ni taj vash mercedes nije superioram, kucaj u google - Lexus VS i pogledaj prvi predlog ;)
 
S

stalja

Guest
Pravim pauzu za učenje i čitajući tred zaključio sam da vam fali Bane R i Driver :D

Ali ,,idi pravi drveni auto" je je*eni vrh.
 
Poslednja izmena od urednika:

activated1

Moderator
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
4.583
Rezultat reagovanja
10
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
a1-PC
CPU & cooler:
AMD FX 8300 @ 3.3GHz / Thermalright Ultra-120A
Motherboard:
ASUS M5A99X EVO
RAM:
4x4GB Kingston HyperX Genesis
VGA & cooler:
ZOTAC GTX1060 6GB / ASUS R9270X-DC2T-2GD5
Display:
BenQ 2450
HDD:
SP/Samsung 120GB SSD Raid-0, 4x Toshiba 1TB Raid-0, Toshiba 2TB
Sound:
Integrated - S/PDIF @ Yamaha RX-V 659
Case:
Corsair Obsidian 750D
PSU:
Corsair RM1000i
Optical drives:
/
Mice & keyboard:
Logitech UltraX & Razer Copperhead (thanks to Lukija)
Internet:
Telekom VDSL 20Mbps/4Mbps
OS & Browser:
Windows 10 x64
Other:
Xiaomi Redmi 5 Plus/HTC One M7 32GB/HTC EVO 3D + 8gb microSD/Sony Ericsson X1

misticx

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
957
Rezultat reagovanja
20
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
MacBook 12" 2017
CPU & cooler:
AMD TR2 2920X @4.3GHz @ EK-FB ASUS X399 Monoblock & 2 x EK-CoolStream SE 360 @ Corsair LL120 RGB
Motherboard:
ASUS X399 ROG ZENITH EXTREME
RAM:
32GB DDR4 CORSAIR VENGEANCE RGB PRO 3000MHz
VGA & cooler:
ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3080 Ti OC Edition
Display:
27" ASUS VG278Q 144Hz + 27" ACER V276HL + 27" LG 4K UK650-W
HDD:
Samsung 950PRO 512GB M.2 NVMe + 2x Samsung 860 EVO 1TB + 2x Samsung 850 EVO 250GB & QNAP 12TB
Sound:
Logitech Z-5500 Digital & Razer Mano' War 7.1 Wireless
Case:
NZXT H9 Flow
PSU:
EVGA SuperNOVA 850 G2 850W
Optical drives:
none
Mice & keyboard:
Razer Lancehead TE @ Razer Gigantus & Corsair Vengence K90
Internet:
SBB 100/10Mb
OS & Browser:
Windows 10 x64 Pro
Ali eto, ono sto meni prvo pada na pamet jeste Civic Type-R, sa 2L i 200 konja... i recimo S2000, 2-2.2L/240-250ks, zavisno od trzista.
To se zove iskoriscenje agregata.
Ili jos bolje EVO 8 koji sa motorom od 2.0 daje 400 konja :)

Igoritza je napisao(la):
Lexus je Toyota slobodno idi proveri, na google, ili na auto sajtove
Bez ljutnje ali nemoj pricati kao da ti jedini znas da je lexus americka toyota :D
 
Poslednja izmena:

activated1

Moderator
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
4.583
Rezultat reagovanja
10
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
a1-PC
CPU & cooler:
AMD FX 8300 @ 3.3GHz / Thermalright Ultra-120A
Motherboard:
ASUS M5A99X EVO
RAM:
4x4GB Kingston HyperX Genesis
VGA & cooler:
ZOTAC GTX1060 6GB / ASUS R9270X-DC2T-2GD5
Display:
BenQ 2450
HDD:
SP/Samsung 120GB SSD Raid-0, 4x Toshiba 1TB Raid-0, Toshiba 2TB
Sound:
Integrated - S/PDIF @ Yamaha RX-V 659
Case:
Corsair Obsidian 750D
PSU:
Corsair RM1000i
Optical drives:
/
Mice & keyboard:
Logitech UltraX & Razer Copperhead (thanks to Lukija)
Internet:
Telekom VDSL 20Mbps/4Mbps
OS & Browser:
Windows 10 x64
Other:
Xiaomi Redmi 5 Plus/HTC One M7 32GB/HTC EVO 3D + 8gb microSD/Sony Ericsson X1
Ili Mazda RX-8 1.3L, a 200-250hp u zavisnosti od verzije :D
 

BEGINER

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
1.740
Rezultat reagovanja
8
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Core i5 4440 @ 3.10GHz
Motherboard:
ASUSTeK COMPUTER INC. Z97-K
RAM:
16,0GB Kingston Crveni txn Proka
VGA & cooler:
1023MB NVIDIA GeForce GTX 750
Display:
Neka 24orka, ocekuje se 32
HDD:
Patriot Blast ssd 240
Sound:
pojma neam
Case:
Xigmatek Elysium
PSU:
Seasonic 850w
Optical drives:
pojma neam
Mice & keyboard:
Logi i Logi svasta
Internet:
Ikom 200Mbita
OS & Browser:
Win 7 x64
Other:
MONEY & PUSSY LOVER
Ok, ako u bilo kom mom postu pronadjete ovakve zlonamerne komentare, kao shto ja chitam kod vas, onda u redu. e a sobzirom da ih NEMA< i da ja iskljuchivo drzim do rasprave, pochecu da brishem, ako ne i da kaznjavam.

shto me prozivash, shta si sad postigao ?



ti izgleda nisi shvatio moj post. ja sam rekao - ni u jednom posebno gledanom segmentu, mercedes nije najbolji. mozda jeste medju najboljima, najbolji nije.

eventualno sam preterao kada sam rekao da nisu ni blizu, ali i dalje stojim iza izjave.

ajde, ne rachunajuci A i B, da sagledamo dve osnovne klase - E i C. automobili su, gde sam pritom lichno vozio oba, poslednju i pretposlednju verziju oba auta - pretvrdi, i loshiji od BMW-a ili Audi-ja. manje udobni. i nekako "tvrdi" za voznju, pogotovo gradsku. i ja ti sada ne govorim, jer sam "odushevljen" mercedesom, kao mnogi na ovoj temi, vec ponavljam - seo sam za volan dotichnih modela. i ponavljam josh jednom - chak i ljudi koji se dosta razumeju u automobile, imaju afinitet ka mercedesu, jer je to srpski dream car, san svih snova. a to nije u redu, niti tachno.

prilog u tome ide gorepomenuta A klasa - pored fensi shminke, taj auto NISHTA nema da ponudi bolje od slichnih modela, small family car, a pritom ima cenu 5.000 evra vecu od konkurencije.



Opet, ti se drzish za nekakve proshlosti, jer izgleda ne znash da je Toyota NAJMOCNIJI auto proizvodjach u svetu, sa NAJVISHE prodatih modela, i poslednjih 4-5 godina njihovi modeli su vishe nego udobni, udobniji od evropljana.

ajde razumom, poshto izgleda nishta drugo sa vama "mercedes lovers-ima" ne funkcionishe - chime je to Toyota zasluzila da bude najprodavaniji auto, i najbogatija firma ? time shto NIJE udobna, i nije kvalitetan auto ??

ajde, uzmi i uhvati nekog taksistu koji ima Avensis, sedi, provozaj se, i reci mi onda da nije makar podjednako, ako ne i udobniji od evropskog auta ?

dalje - NISAM rekao da je 7mica krsh, i da ne valja, rekao sam da je Phaeton uzasno dobar auto. Ays moze detaljnije da ti objasni istoriju nastanka Phaeton modela, pa ce ti valjda biti jasnije o chemu se radi.

moj kum, koji je mene krstio, trenutno vozi najjacheg BMW-a 7 - 760Li (ne rachunajcui F01, koji je izashao ove godine) i sobzirom da sam imao prilike da sednem i u Phaeton, i u 760Li, moje mishljenje je da je Phaeton bolji auto. na kraju krajeva - BMW se veoma usko kida sa Audi-jem, po izboru modela, i klasama, a Phaeton je na osnovi Audi A8mice, stim shto je VW vlasnik Audi-ja. isto zdravim razumom - Phaeton bi onda trebalo da bude bolji auto od A8mice.

a kada govorim o izdrzljivosti - izvoli, na mobile.de, i kucaj u kilometrazama, preko 700.000 i pogledaj stanje i karoserije VW automobila, i ostalih, u poredjenju. imash slike tamo. ili josh bolje - pitaj taksiste, ljude koji su za volanima vishe od svih nas - da li je VW izdrzljiv, i pouzdan. NIKAD VISHE ne odem na ceo internet, ako ti jedan taksista kaze da su VW automobili loshi po tom pitanju.


Shta je simbol moci u USA ? pa, nemoj sad da se shokirash, poshto ochigledno mislish na jedno, a ja cu ti reci drugo -

ne rachunajuci superautomobile, koje mi je malopre CAR natrljao na nos, dok smo govorili o putnichkim, obichnim, simbol moci u USA su:

Lexus, Bentley, BMW i mercedes, Aston Martin. gde je Lexus verovatno na prvom mestu. e da - Lexus je Toyota ;) slobodno idi proveri, na google, ili na auto sajtove. e, da vidish koliko ni taj vash mercedes nije superioram, kucaj u google - Lexus VS i pogledaj prvi predlog ;)
Ok,ako ti tako kažeš,ja neću da sporim...Evo ja obećavam da više niti ću da postujem ovde niti bilo šta...Ne znam ni koji sam ku**c pokušavao da se objasnim sa tobom nešto,mislim uvhvatio sam se sa majstorom,ipak ćeš ti biti prvi Srbin koji će patentirati drveni auto...Evo ja više neću postovati,što kaže Dijabolik odo da nadjem žensku :cool:

@Dijabolik: Jel stoji da plaćaš bičarke večeras??? :D
 
Poslednja izmena:

CAR

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
16.04.2009.
Poruka
1.694
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel® Core™ i7-920 @ 4.4GHz (21x210) HT-off / Noctua NH-D14
Motherboard:
Gigabyte EX58-UD5
RAM:
3x2GB Mushkin Blackline PC3-12800 CL7 1600MHz @ 1680MHz 7-9-7-24 1T
VGA & cooler:
PowerColor Radeon HD 5850 @ 950/1275MHz
Display:
Samsung SyncMaster T220
HDD:
Crucial RealSSD C300 128GB / Samsung Spinpoint F4EG 2TB
Sound:
Creative Labs Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Pro Series / Logitech Z-5500 Digital
Case:
Cooler Master Cosmos S
PSU:
Cooler Master Real Power M1000
Optical drives:
Samsung SH-S203B
Mice & keyboard:
Logitech MX 1100 / Logitech Wave Keyboard
Internet:
aDSL 1024/128
OS & Browser:
Windows XP Professional Edition Service Pack 2 / Windows 7 Ultimate 64-bit
Other:
PowerColor TV Wonder 650 / Corsair Flash Voyager GTR 32GB / Apacer HT203 200X 1GB
Ili jos bolje EVO 8 koji sa motorom od 2.0 daje 400 konja :)
Ne znam za tog... a i to nije atmosferac sigurno (k'o sto nije nijedan EVO, uostalom :)), ays mi vec opalio zausku zbog toga :D
Osim toga, te extremn(ij)e budzevine sad ne pominjemo... samo neka normalnija kola, ono sto moze da se kupi u radnji i tako to. Bar sam ja tako shvatio ovaj thread :)

On the other hand, ovo sto je activated1 rekao... naravno, to je prica za sebe, i to je ono sto meni prvo pada na pamet - ali opet, nisam RX-8 hteo da pominjem u ovom ccm/hp kontextu, ipak je to neka sasvim druga prica, tehnologija, rotary motor... nema prakticno dodirnih tacaka sa ovim konvencionalnim motorima ;) (osim sto trosi benzin... doduse, ulje mnogo vise! :D)
Uostalom, on se vodi kao motor koji je u klasi 2-2.5L konvencionalnih (ili bese 2.5-3L, zaboravih) ;)


P.S. Idem sad na tekmu, pa cemo da nastavimo ovu rasomonijadu kada se vratim :P
 

activated1

Moderator
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
4.583
Rezultat reagovanja
10
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
a1-PC
CPU & cooler:
AMD FX 8300 @ 3.3GHz / Thermalright Ultra-120A
Motherboard:
ASUS M5A99X EVO
RAM:
4x4GB Kingston HyperX Genesis
VGA & cooler:
ZOTAC GTX1060 6GB / ASUS R9270X-DC2T-2GD5
Display:
BenQ 2450
HDD:
SP/Samsung 120GB SSD Raid-0, 4x Toshiba 1TB Raid-0, Toshiba 2TB
Sound:
Integrated - S/PDIF @ Yamaha RX-V 659
Case:
Corsair Obsidian 750D
PSU:
Corsair RM1000i
Optical drives:
/
Mice & keyboard:
Logitech UltraX & Razer Copperhead (thanks to Lukija)
Internet:
Telekom VDSL 20Mbps/4Mbps
OS & Browser:
Windows 10 x64
Other:
Xiaomi Redmi 5 Plus/HTC One M7 32GB/HTC EVO 3D + 8gb microSD/Sony Ericsson X1
Istina RX-8 ima Wankel motor, al stvarno zvuchi fascinatno da 1.3 motor moze da razvije toliku snagu :)
 

ays

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
17.07.2009.
Poruka
1.376
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Ili jos bolje EVO 8 koji sa motorom od 2.0 daje 400 konja :)
EVO X FQ-400. Огроман турбо, још већи ткзв "turbo lag". Укратко, није атмосферски мотор и траје врло кратко.
На крају крајева, једина конкуренција Еvolution-у је Impreza WRX.

Ili Mazda RX-8 1.3L, a 200-250hp u zavisnosti od verzije :D
Wankel - rotary engine, није класичан атмосферски мотор. А као што написа ЦАР одмах испод... потрошња, одржавање...

Ne znam za tog... a i to nije atmosferac sigurno (k'o sto nije nijedan EVO, uostalom :)), ays mi vec opalio zausku zbog toga :D
Osim toga, te extremn(ij)e budzevine sad ne pominjemo... samo neka normalnija kola, ono sto moze da se kupi u radnji i tako to. Bar sam ja tako shvatio ovaj thread :)
Искрено, да се разумемо... брда готивим јапанске "зујалице"... поготово Skyline,Evo,Impreza... и испред свих њих... претходна Honda Civic Type R.
Али... бмв је на крају-крајева, као што слоган каже: "the ultimate driving machine"... због зашто? један кратак пример... turbo-lag који је редовна појава код мотора са турбо пуњача... бмв је решио тако што је додао један мањи турбо и у потпуности избацио могућност појављивања "празног хода".

Хвала на понуди за бичарке... али поред братове Алфе 156, не треба ми ништа у женском роду у наредном периоду... типа пар година.:rotf:
 

misticx

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
957
Rezultat reagovanja
20
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
MacBook 12" 2017
CPU & cooler:
AMD TR2 2920X @4.3GHz @ EK-FB ASUS X399 Monoblock & 2 x EK-CoolStream SE 360 @ Corsair LL120 RGB
Motherboard:
ASUS X399 ROG ZENITH EXTREME
RAM:
32GB DDR4 CORSAIR VENGEANCE RGB PRO 3000MHz
VGA & cooler:
ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3080 Ti OC Edition
Display:
27" ASUS VG278Q 144Hz + 27" ACER V276HL + 27" LG 4K UK650-W
HDD:
Samsung 950PRO 512GB M.2 NVMe + 2x Samsung 860 EVO 1TB + 2x Samsung 850 EVO 250GB & QNAP 12TB
Sound:
Logitech Z-5500 Digital & Razer Mano' War 7.1 Wireless
Case:
NZXT H9 Flow
PSU:
EVGA SuperNOVA 850 G2 850W
Optical drives:
none
Mice & keyboard:
Razer Lancehead TE @ Razer Gigantus & Corsair Vengence K90
Internet:
SBB 100/10Mb
OS & Browser:
Windows 10 x64 Pro
Ne znam za tog... a i to nije atmosferac sigurno (k'o sto nije nijedan EVO, uostalom :)), ays mi vec opalio zausku zbog toga :D
Osim toga, te extremn(ij)e budzevine sad ne pominjemo... samo neka normalnija kola, ono sto moze da se kupi u radnji i tako to. Bar sam ja tako shvatio ovaj thread :)
to je fabricki Evo 8 MR FQ340 ;)

EVO X FQ-400. Огроман турбо, још већи ткзв "turbo lag". Укратко, није атмосферски мотор и траје врло кратко.
На крају крајева, једина конкуренција Еvolution-у је Impreza WRX.
pricao sam o EVO 8,koji je fabricki tjunovan na 400 konja,i to u kontekstu kako su ameri seljaci i da su im njesra automobili jer budze samo sulude kubikaze (6-7l) i posle se hvale kako su iz toga izvukli "citavih" 600 konja a to sto im je stabilnost=0 i sto lose prenose tih 600-700 konja to nikom nista,zato sto su bu1j4si :D
I onda japanci iz samo 2.0L izvuku 400bhp,jednostavno ameri nikako da shvate da nemaju pojma,kamoli u poredjenju sa japancima.
Ja za 2012-13 planiram da kupim wrx sti,pa cju da vam javim impresije :D
 

d0minat0r

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.633
Rezultat reagovanja
58
Moja konfiguracija
VGA & cooler:
Gainward 4850 512DDR3
Display:
Viewsonic 24"
HDD:
seagate 500Gt Single P
Case:
/
Optical drives:
Samsung 203D
Mice & keyboard:
A4tech oscar X 748K i microsoft ergo natural 4000
Internet:
ADSL 4Mbit
OS & Browser:
WIN7
ja do tad neki motor pa da odemo na neku pistu da vidimo sta kazu :D
 

Igoritza

PCAXE Member
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
290
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Phenom 9850 BE + modded Intel stock cooler
Motherboard:
DFI LP UT 790FX-M2R
RAM:
2x2GB Kingston @1033Mhz
VGA & cooler:
Gainward 4850
Display:
LG L222WS
HDD:
Samsung 250Gb
Sound:
Bernstein audio module (uz plochu)
Case:
Blueberry Igoritza edition
PSU:
LC Power 550W
Optical drives:
Mrtvi Optiarc
Mice & keyboard:
Logitech UltraX Premium + Logitech RX1000
Internet:
SBB
OS & Browser:
Windows XP SP3
Other:
home made astal, mnogo gotivan
hehe, ja videh do sada samo dve u beogradu, obe su naravno tamno plave, a znam da su dve, jer je jedna imala "airmax" spoiler, a druga onaj standardni, factory.
 

CAR

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
16.04.2009.
Poruka
1.694
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel® Core™ i7-920 @ 4.4GHz (21x210) HT-off / Noctua NH-D14
Motherboard:
Gigabyte EX58-UD5
RAM:
3x2GB Mushkin Blackline PC3-12800 CL7 1600MHz @ 1680MHz 7-9-7-24 1T
VGA & cooler:
PowerColor Radeon HD 5850 @ 950/1275MHz
Display:
Samsung SyncMaster T220
HDD:
Crucial RealSSD C300 128GB / Samsung Spinpoint F4EG 2TB
Sound:
Creative Labs Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Pro Series / Logitech Z-5500 Digital
Case:
Cooler Master Cosmos S
PSU:
Cooler Master Real Power M1000
Optical drives:
Samsung SH-S203B
Mice & keyboard:
Logitech MX 1100 / Logitech Wave Keyboard
Internet:
aDSL 1024/128
OS & Browser:
Windows XP Professional Edition Service Pack 2 / Windows 7 Ultimate 64-bit
Other:
PowerColor TV Wonder 650 / Corsair Flash Voyager GTR 32GB / Apacer HT203 200X 1GB
Типа... шта знам... нова Хонда акорд? 100+ дугмића?
Ne, pre bih rekao nesto tipa neka Mecka, sa 1500+ dugmica.

Неће бити...
Dobro onda, naveo sam ti dva elementarna primera iskoriscenja (tacnije, *cedjenja*) svakog kubika radne zapremine... atmosferskog motora. Imas sta tu da dodas?
Mozda nekog BMW-a? Sta, M5/M6... sa surovim/ogromnim V10 motorom?
Automobile serijske proizvodnje... regularne... ne neke supercars-e ili trkacke masine.

Не, не... то никако не бих рекао, поготово поред Мицубишија и Субаруа који учествују у релију већ 150милиона година. Једина разлика је да ја сматрам да бмв то прави боље од осталих, али никако да једини зна да направи погонски део аутомобила...
Hmmmm... dobro. Ali tako ti smatras. A to ne znaci da je to istina ;)
Ja tako ne mislim, ko zna jos koliko njih takodje...

Uostalom, kao sto si ono rekao za slogan "the ultimate driving machine"... nema sta, marketing je cudo :rotf:


BTW, i naveo sam ti jos neke modele, osim Subarua i Micubisija, koji imaju fenomenalne vozne osobine.
Ауди је измислио турбо и погон на сва четри точка, нпр...
Jeste, tako je. Pa opet, Subaru/Mitsubishi/Nissan, sa nekim vec pominjanim modelima, redefinisali taj "zanr" i napravili neke od najboljih AWD automobila ikad ;)
Audi, u tom slucaju, bio inovator... Quattro je stvarno bio something else... ali, ucenici nadmasise ucitelja, kao i u svakom drugom segmentu.
А иначе, нисанов GTR је направљен после Реноове куповине Нисана. ;)
Pa... da nisu za to mozda francuzi zasluzni, sa svojim bogatim iskustvom iz Megana/Clia? :D:D
Иначе, скоро сви јапански аутомобили су толико пуни електронике и компјутер проводи многоструку више времена исправљајући твоје грешке као возача... мени, као неко ко ужива у вожњи, то се нити мало не допада.
Normalna pojava za danasnje vreme... i tesko da joj mozes izbeci.
Pa opet, postoje automobili (necu namerno reci *japanski*, jer to jednostavno nije istina) kod kojih mozes sva ta pomagala da iskljucis na dugme, pa uzivas u samom automobilu, sasiji, handling-u... ako znas dobro da vozis, naravno. A npr. na Meckama, to bas i ne moze tako lako... pogasis ti kontrolu proklizavanja, ASR ili koje god jos skracenice da imas - ono i dalje radi, nije ugaseno do kraja, i dalje te koci motor, kocnice, sprecava da izdriftujes do kraja, da se *samim kolima* izvuces iz nekakve situacije...

Murcielago има врата која се отварају на горе. Gallardo нема.
To je uopste poznato, nadam se... i ovde sam malo karikirao. Nadam se da je jasno.

Ali eto, prvi korak svaba ka pripitomljavanju divljeg bika :D
(doduse, sad izbacuju i Gallarda sa pogonom na zadnje tockove, to mi bas i ne deluje kao pripitomljavanje... :P)
Edit:
Хтео бих да додам... да ако си прави љубитељ аутомобила, мораш да поседујеш Алфу Ромео бар годину дана. Тек када осетиш бес, гнев, разочарање када ти, нпр, из чиста мира комплетна електроника полуди и ауто се само угаси. Када ти твоја алфа са 1.6 мотором троши 21литар. Када је, као ова мог млађег брата, љубоморна као пас и сваки пут кад је неко од нас двојице возио женско негде, пар минута након што је дотична девојка изашла из аута... нешто се покварило, нпр, мени је цркао(тачније, комплетно се распао - алтернатор)... све зарад оних сат времена када све ради како треба и када можеш да уживаш у звуку мотора, добром путу и тој комплетној алфа ромео магији.
Алфа ромео ЈЕ почетак ауто трка, почетак спортских аутомобила. Enzo Ferrari је своју каријеру започео у Алфи Ромео.
"Propper petrolhead", a... omiljeni termin iz "Top Gear"-a :D

Imam drugara iz vojske, nekada bio veliki alfista, kleo se u svoju 146-icu... sad je, ne samo zestoka pristalica nemaca (aj' to jos i manje-vise :)), nego toliki mrzitelj :P italijana da je to neverovatno! :D
Ma, ne moze ocima da ih vidi! :)

Eto, sta Alfa ucini od coveka... :rotf:
 

CAR

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
16.04.2009.
Poruka
1.694
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel® Core™ i7-920 @ 4.4GHz (21x210) HT-off / Noctua NH-D14
Motherboard:
Gigabyte EX58-UD5
RAM:
3x2GB Mushkin Blackline PC3-12800 CL7 1600MHz @ 1680MHz 7-9-7-24 1T
VGA & cooler:
PowerColor Radeon HD 5850 @ 950/1275MHz
Display:
Samsung SyncMaster T220
HDD:
Crucial RealSSD C300 128GB / Samsung Spinpoint F4EG 2TB
Sound:
Creative Labs Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Pro Series / Logitech Z-5500 Digital
Case:
Cooler Master Cosmos S
PSU:
Cooler Master Real Power M1000
Optical drives:
Samsung SH-S203B
Mice & keyboard:
Logitech MX 1100 / Logitech Wave Keyboard
Internet:
aDSL 1024/128
OS & Browser:
Windows XP Professional Edition Service Pack 2 / Windows 7 Ultimate 64-bit
Other:
PowerColor TV Wonder 650 / Corsair Flash Voyager GTR 32GB / Apacer HT203 200X 1GB
ajde razumom, poshto izgleda nishta drugo sa vama "mercedes lovers-ima" ne funkcionishe - chime je to Toyota zasluzila da bude najprodavaniji auto, i najbogatija firma ? time shto NIJE udobna, i nije kvalitetan auto ??
Aman zaman, pa ne udobnoscu, nego *kvalitetom*... kvalitetom izrade, ugradjenih delova, ostalih elemenata. Ali pre svega *delova*.

Oni (tacnije, njihovi automobili) imaju najmanje kvarova... najmanje vremena ljudi gube po servisima, zavlace ruku u dzep, ostaju bez svojih kola... ljudi (kupci) su najzadovoljniji njima... zato je Toyota najprodavanija marka automobila (tvoje reci), i marka (Toyota/Lexus) koja se najmanje kvari (moje reci).
Sad me bas mrzi da landaram po netu trazeci podatke, a uvek sam i mrzeo raspravu sa google-majstorima... ali secam se nekih ranijih istrazivanja, da li ih je bese JDM radio (mada ih ima raznih, pa i onih AutoBild-ovih :)), po kojima je na prvom mestu po najmanjem broju kvarova Lexus, kao firma. Ne secam se da li je to Toyota isla odvojeno... ili sve to zajedno. Osim njih, tu u vrhu su bili i svi ostali japanci: Mitsubishi, Honda, Nissan, Mazda, Subaru. Svi redom. Secam se da je u tom trenutku, od nemaca Porsche jedini bio pri vrhu liste, i to cini mi se da je bio na trecem mestu. Ili cetvrtom. Nije bitno.
Mecke nigde.
ajde, uzmi i uhvati nekog taksistu koji ima Avensis, sedi, provozaj se, i reci mi onda da nije makar podjednako, ako ne i udobniji od evropskog auta ?
'De da nadjes taksistu sa Avensisom? Nije to tako lako :D:D:D
Treba ga prvi izvuci iz Golfa 2/Mecke 300D, pa smestiti u tog Avensisa... :P


BTW, a sto ste se vi u'vatili te udobnosti samo iz ugla Toyote (Igoritza :)) i Mecke (BEGINER :D)... pa zar bese ne vaze francuska kola za ona najudobnija? ;)
a kada govorim o izdrzljivosti - izvoli, na mobile.de, i kucaj u kilometrazama, preko 700.000 i pogledaj stanje i karoserije VW automobila, i ostalih, u poredjenju. imash slike tamo. ili josh bolje - pitaj taksiste, ljude koji su za volanima vishe od svih nas - da li je VW izdrzljiv, i pouzdan. NIKAD VISHE ne odem na ceo internet, ako ti jedan taksista kaze da su VW automobili loshi po tom pitanju.
Jooooj, Igoritze... ma ne izdrzljiv i pouzdan u tom kontextu, tipa ko ce nabije vecu kilometrazu :rolleyes:
Pa koja je poenta toga, sad ces ti meni iskreno da kazes da ces da teras jedan isti auto 30 godina kako bi mi dokazao da je tvoj VW "izdrzljiviji i pouzdaniji" od moje Mazde?
Prosla su vremena tih Golfova guzonja i 124 Mecki... nadam se. I na srecu.

Ne mislim ja (a nadam se i ostali) na samu kilometrazu... ne znam, bar ja sigurno ne gledam to tako. Sto se mene tice, auto bih (da imam uslova) terao tek do stotinak 'iljada. Posle toga - novi.
Tako je bar u normalnom svetu, gde se kola uzimaju na lizing/kredit... teraju po 3-4-5 godina, pa onda menjaju za nove. I taman nabiju kilometrazu o kojoj sam pricao, 100-150k.

E sad, pouzdan (i izdrzljiv... mada je ovo vec neki drugi termin, ali 'ajde da ga upotrebimo i u ovom kontekstu) jeste onaj automobil koji ce sto manje da te namuci za taj period koliko ga vozis (normalan period... ne 20-30 godina), da imas sto manje kvarova, servisiranja, troskova... sve to. To je po meni pouzdan auto.

A to ces, kad vec pricamo, imati pre svega sa japancima. I to tom Toyotom, ako bas moramo o imenima.

ne rachunajuci superautomobile, koje mi je malopre CAR natrljao na nos, dok smo govorili o putnichkim, obichnim, simbol moci u USA su:
Ma jok, ja ti te superautomobile natrljao na nos iskljucivo zbog toga sto si Nissana pomenuo u kontextu "performansi"... em Nissana, em *samo* njega ;)

Mislim, kao sto rekoh - ne kazem da nije, vredi ga staviti tu... ali ipak, tek *iza* nekih proslavljenih imena tog segmenta - Porsea, Ferarija, Lamborginija itd ;)
 

ays

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
17.07.2009.
Poruka
1.376
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Ne, pre bih rekao nesto tipa neka Mecka, sa 1500+ dugmica.
Или Тојота? Мазда?

Dobro onda, naveo sam ti dva elementarna primera iskoriscenja (tacnije, *cedjenja*) svakog kubika radne zapremine... atmosferskog motora. Imas sta tu da dodas?
Mozda nekog BMW-a? Sta, M5/M6... sa surovim/ogromnim V10 motorom?
Automobile serijske proizvodnje... regularne... ne neke supercars-e ili trkacke masine.
bmw
2.0i - 170hp
2.0d - 177hp

vw
1.4t

Hmmmm... dobro. Ali tako ti smatras. A to ne znaci da je to istina ;)
Ja tako ne mislim, ko zna jos koliko njih takodje...
Taкође нигде не пише да то што ти и како већ написа "ко зна колико њих такође" мисли... да је истина.

Uostalom, kao sto si ono rekao za slogan "the ultimate driving machine"... nema sta, marketing je cudo :rotf:
Морао би да седнеш да возиш бмв, будеш власник бмв-а неко време... да би могао да коментаришеш тај слоган. За тебе маркетинг, за мене као возача бмв-а (е39, 2002годиште) је то давно престао да буде слоган и постала свакодневница...

BTW, i naveo sam ti jos neke modele, osim Subarua i Micubisija, koji imaju fenomenalne vozne osobine.
Нисам их нашао...

Jeste, tako je. Pa opet, Subaru/Mitsubishi/Nissan, sa nekim vec pominjanim modelima, redefinisali taj "zanr" i napravili neke od najboljih AWD automobila ikad ;)
Audi, u tom slucaju, bio inovator... Quattro je stvarno bio something else... ali, ucenici nadmasise ucitelja, kao i u svakom drugom segmentu.
Чисто за твоју информацију од 5 најуспешнијих рели аутомобила икада, три су изашла из фабрике Lancia. Такође, Lancia је најуспешнији тим икада. Тренутно релијем доминира Франзуц у француском аутомобили (вероватно једини који се не распада, док пишем ово).
Апсолутно нетачно да су иједан од та три произвођача унели ишта "спектакуларно" и/или "револуционарно" у свет релија. Такође, колико ја знам, Нисан није учествовао у релију...

Pa... da nisu za to mozda francuzi zasluzni, sa svojim bogatim iskustvom iz Megana/Clia? :D:D
Наравно да не. Али су допринели својим новцем, пошто је нисан био пред банкротом. Било је потребно да дође француска ауто кућа да би оживели Дацун, пардон, Нисан.

Normalna pojava za danasnje vreme... i tesko da joj mozes izbeci.
Pa opet, postoje automobili (necu namerno reci *japanski*, jer to jednostavno nije istina) kod kojih mozes sva ta pomagala da iskljucis na dugme, pa uzivas u samom automobilu, sasiji, handling-u... ako znas dobro da vozis, naravno. A npr. na Meckama, to bas i ne moze tako lako... pogasis ti kontrolu proklizavanja, ASR ili koje god jos skracenice da imas - ono i dalje radi, nije ugaseno do kraja, i dalje te koci motor, kocnice, sprecava da izdriftujes do kraja, da se *samim kolima* izvuces iz nekakve situacije...
Не усуђујем се да коментаришем по питању мечке... јер, поприлично сам сигуран да не могу да будем објективан у критицизму исте марке.


"Propper petrolhead", a... omiljeni termin iz "Top Gear"-a :D
Imam drugara iz vojske, nekada bio veliki alfista, kleo se u svoju 146-icu... sad je, ne samo zestoka pristalica nemaca (aj' to jos i manje-vise :)), nego toliki mrzitelj :P italijana da je to neverovatno! :D
Ma, ne moze ocima da ih vidi! :)

Eto, sta Alfa ucini od coveka... :rotf:
Не ми дираш Алфу! У мом списку аутомобила које ћу/бих купио... налази се и Алфа Брера 3.2 V6. Вреди имати Алфу... зарад оних тренутака када се враћаш однекуд кући и телефонском позива који ћеш у сред ноћи на сред пута обавити... (у мом случају, звао бих бураза) "Ало... ајде јбт дођи ту и ту... ово вноГо је опет цркло! Отказале кочнице и психо од ауто је покушала да ме убије! Дођи по нас и понеси крамп и наравно куку за шлеп..." :d

Али вреди... добра цупи, кул цвике и Брера:


Oна је лепа на много различитих начина и нивоа... хм... сада сам дефинитивно сигуран да сам мазохиста, јер желим једну! :rotf:
 

ays

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
17.07.2009.
Poruka
1.376
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Дупли пост... поново... извињавам се унапред.

Али... ово је ... феноменално:



Berlin to Warsaw in one tank! :rotf::rotf::rotf:
 
Poslednja izmena od urednika:

activated1

Moderator
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
4.583
Rezultat reagovanja
10
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
a1-PC
CPU & cooler:
AMD FX 8300 @ 3.3GHz / Thermalright Ultra-120A
Motherboard:
ASUS M5A99X EVO
RAM:
4x4GB Kingston HyperX Genesis
VGA & cooler:
ZOTAC GTX1060 6GB / ASUS R9270X-DC2T-2GD5
Display:
BenQ 2450
HDD:
SP/Samsung 120GB SSD Raid-0, 4x Toshiba 1TB Raid-0, Toshiba 2TB
Sound:
Integrated - S/PDIF @ Yamaha RX-V 659
Case:
Corsair Obsidian 750D
PSU:
Corsair RM1000i
Optical drives:
/
Mice & keyboard:
Logitech UltraX & Razer Copperhead (thanks to Lukija)
Internet:
Telekom VDSL 20Mbps/4Mbps
OS & Browser:
Windows 10 x64
Other:
Xiaomi Redmi 5 Plus/HTC One M7 32GB/HTC EVO 3D + 8gb microSD/Sony Ericsson X1
Alfe su chudo, oce da te ubiju uvek se kvare, al ne mozes bez njih. Ja sam sad u pohodu da kupi svoj prvi autic. Nishta specialno, chak dosta socialno. Prvo sam mislio da idem na Kadeta, relativno lep auto za svoje godine, solidno udoban imao ga je cale ranije bio je zadovoljan, al meni sad zapade za oko Alfa 33 i tako kad cheshljam oglase i gledam Alfe cale mi kaze da nemam pojma u shta se upushtam, al o5 ima neki shmek kad kazesh Alfa Romeo :d
 

northwood

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
56
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
MacBook Pro 9,2
CPU & cooler:
Intel Core i7-3520M 2.9 GHz
RAM:
16 GB 1600 MHz DDR3
HDD:
Samsung 840 Pro
OS & Browser:
OS X 10.11.1
Uostalom misli šta hoćeš i veruj u šta hoćeš,svako ima pravo na svoje mišljenje,al samo mi odgovori jedno: Najbogatiji ljudi u istoj toj Americi,koja kola voze,kojim kolima najviše veruju,i šta je simbol moći,bogatstva i udobnosti tamo???
evo ja cu pokusati da pridodam nesto korisno u ovoj temi:

Rolls Royce je u SAD ultimativni simbol moci, bogatstva i udobnosti (uglavnom). Zatim slede Bentley, Maserati, Aston Martin pa i Jaguar...
Zasto nisam naveo Ferrari, Lamborghini, Porsche i slicne kompanije? Pa recimo da su najbogatiji ljudi u Americi u odmaklim godinama i da oni ne voze takve igrackice, ali njihova deca i unuci, svakako!

Amerika je jako veliko trziste i kategorisati sta ko vozi je jako tesko, pogotovo gledajuci nacionalnu strukturu od koje je ista sacinjena...
Recimo i to da tamo svako bogatiji ima minimum po dva pa cak i tri automobila. Pa se u voznom parku mogu naci Jaguar, Bentli i Tojota!? Rolls Royce, Porsche i Ford...Ove primere sam naveo iz licnog iskustva i od ljudi koje poznajem...
 
S

stalja

Guest
Alfe su chudo, oce da te ubiju uvek se kvare, al ne mozes bez njih. Ja sam sad u pohodu da kupi svoj prvi autic. Nishta specialno, chak dosta socialno. Prvo sam mislio da idem na Kadeta, relativno lep auto za svoje godine, solidno udoban imao ga je cale ranije bio je zadovoljan, al meni sad zapade za oko Alfa 33 i tako kad cheshljam oglase i gledam Alfe cale mi kaze da nemam pojma u shta se upushtam, al o5 ima neki shmek kad kazesh Alfa Romeo :d
Za početak informiši se ovde

http://www.arcs.org.rs/forum/index.php

Nikakav nisu bauk alfe, bauk su vlasnici koji održavaju iste ko zastavu.
 

BEGINER

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
1.740
Rezultat reagovanja
8
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Core i5 4440 @ 3.10GHz
Motherboard:
ASUSTeK COMPUTER INC. Z97-K
RAM:
16,0GB Kingston Crveni txn Proka
VGA & cooler:
1023MB NVIDIA GeForce GTX 750
Display:
Neka 24orka, ocekuje se 32
HDD:
Patriot Blast ssd 240
Sound:
pojma neam
Case:
Xigmatek Elysium
PSU:
Seasonic 850w
Optical drives:
pojma neam
Mice & keyboard:
Logi i Logi svasta
Internet:
Ikom 200Mbita
OS & Browser:
Win 7 x64
Other:
MONEY & PUSSY LOVER
Alfe su chudo, oce da te ubiju uvek se kvare, al ne mozes bez njih. Ja sam sad u pohodu da kupi svoj prvi autic. Nishta specialno, chak dosta socialno. Prvo sam mislio da idem na Kadeta, relativno lep auto za svoje godine, solidno udoban imao ga je cale ranije bio je zadovoljan, al meni sad zapade za oko Alfa 33 i tako kad cheshljam oglase i gledam Alfe cale mi kaze da nemam pojma u shta se upushtam, al o5 ima neki shmek kad kazesh Alfa Romeo :d
Ima,zato što kad kažeš Alfa Romeo,mehaničari trljalju ruke i maste brke :d:d

Jer Alfe se kvare ko lude,a kad odeš na servis,kao Nemca da servisiraš te operu :d:d

Beži od Alfe ko djavo od krsta,ovo ti je prijateljski savet...E sad jedino ne znam šta će neko drugi da ti kaže,možda ja ispadnem glup i taj neko ti objasni da je Alfa najbolje vozilo na svetu,al ako nećeš mene slušaj ćaleta ;),Alfa je rupa bez dna,e jedino ako ti je dosadno a imaš viška keša uzmi je,jer imaćeš zabavu sa njom non stop :d:d :wave:

@Stalja: pazi ima i tu isitine u ovome što si naveo tj linku,i stvano ima ljudi koji ne da ne vode računa o kolima,nego samo bi da voze,ni gorivo ne bi da sipaju,al opet generalno Alfe jesu skupe za održavanje i kvare se dosta često,uzmi pročešljaj malo ostale forume,a ne Alfin forum gde svaki ciga svog konja fali,ili još bolje ako imaš nekog prijatelja ili u porodici ko je trgovac sa kolima,neka ti on kaže,zašto niko od njih Alfu ne zadržava za sebe ;)
 
Poslednja izmena:

Yoti

Redakcija
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
56
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Ima,zato što kad kažeš Alfa Romeo,mehaničari trljalju ruke i maste brke :d:d

Jer Alfe se kvare ko lude,a kad odeš na servis,kao Nemca da servisiraš te operu :d:d

Beži od Alfe ko djavo od krsta,ovo ti je prijateljski savet...E sad jedino ne znam šta će neko drugi da ti kaže,možda ja ispadnem glup i taj neko ti objasni da je Alfa najbolje vozilo na svetu,al ako nećeš mene slušaj ćaleta ;),Alfa je rupa bez dna,e jedino ako ti je dosadno a imaš viška keša uzmi je,jer imaćeš zabavu sa njom non stop :d:d :wave:

@Stalja: pazi ima i tu isitine u ovome što si naveo tj linku,i stvano ima ljudi koji ne da ne vode računa o kolima,nego samo bi da voze,ni gorivo ne bi da sipaju,al opet generalno Alfe jesu skupe za održavanje i kvare se dosta često,uzmi pročešljaj malo ostale forume,a ne Alfin forum gde svaki ciga svog konja fali,ili još bolje ako imaš nekog prijatelja ili u porodici ko je trgovac sa kolima,neka ti on kaže,zašto niko od njih Alfu ne zadržava za sebe ;)
Kada im motor radi na +10k rpm-a :D Pedjes 100 k i moze u smece...
:wave:
 

CAR

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
16.04.2009.
Poruka
1.694
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel® Core™ i7-920 @ 4.4GHz (21x210) HT-off / Noctua NH-D14
Motherboard:
Gigabyte EX58-UD5
RAM:
3x2GB Mushkin Blackline PC3-12800 CL7 1600MHz @ 1680MHz 7-9-7-24 1T
VGA & cooler:
PowerColor Radeon HD 5850 @ 950/1275MHz
Display:
Samsung SyncMaster T220
HDD:
Crucial RealSSD C300 128GB / Samsung Spinpoint F4EG 2TB
Sound:
Creative Labs Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Pro Series / Logitech Z-5500 Digital
Case:
Cooler Master Cosmos S
PSU:
Cooler Master Real Power M1000
Optical drives:
Samsung SH-S203B
Mice & keyboard:
Logitech MX 1100 / Logitech Wave Keyboard
Internet:
aDSL 1024/128
OS & Browser:
Windows XP Professional Edition Service Pack 2 / Windows 7 Ultimate 64-bit
Other:
PowerColor TV Wonder 650 / Corsair Flash Voyager GTR 32GB / Apacer HT203 200X 1GB
Или Тојота? Мазда?
Ne razumem na sta ciljas... Toyota i Mazda sigurno nemaju hiljadu dugmica, oni bas i nemaju neka hi-class kola da bi imali tolike opcije koliko ih ima u nekoj S klasi.
Tako da - ne, ni Toyota, ni Mazda.

bmw
2.0i - 170hp
2.0d - 177hp

vw
1.4t
Dobro... i? Opet, 170 konja iz dve 'iljade kubika je manje od 200 iz iste zapremine. Ili tek 240...

Ne kazem da je lose, naprotiv, odlicno je to iskoriscenje... ali opet je manje.
BTW, VW 1.4T - to, iz imena bi se reklo, ima turbinu.
Taкође нигде не пише да то што ти и како већ написа "ко зна колико њих такође" мисли... да је истина.
Slazem se... ali ja bar ne naturam svoje misljenje drugima kako je samo BMW nesto posebno. I "the ultimate driving machine"... :rotf:

Морао би да седнеш да возиш бмв, будеш власник бмв-а неко време... да би могао да коментаришеш тај слоган. За тебе маркетинг, за мене као возача бмв-а (е39, 2002годиште) је то давно престао да буде слоган и постала свакодневница...
Da, i tu se slazem, morao bih da sednem i provozam bar nekoliko automobila iz ove kuce da bih mogao da ocenjujem... ali opet, prilicno sam siguran da ima boljih automobila za voznju. I to dosta (mislim - kolicinski :)) boljih automobila za voznju. A da nisu Porsei i Ferariji. Tj. superautomobili.
Uostalom, isto vazi i za tebe - izadji iz tog BMW-a, pa sedi u neki od ovih navedenih automobila. Pa reci jel' BMW i dalje "ultimate".

Нисам их нашао...
Nisi ih nasao?!? :eek:

Evo, brzopotezni copy/paste:
"Mani opet na pamet padaju i Civic, i S2000, i 350z, 370z... RX-8, Mazda3 MPS... MX-5... pomenute Impreze i EVO-i... sve kola sa fantasticnim handling-om. Dakle, ne super automobili, vec kola u toj BMW-ovoj klasi sto i ti pominjes. A najverovatnije solidno jeftiniji ;)"
Чисто за твоју информацију од 5 најуспешнијих рели аутомобила икада, три су изашла из фабрике Lancia. Такође, Lancia је најуспешнији тим икада. Тренутно релијем доминира Франзуц у француском аутомобили (вероватно једини који се не распада, док пишем ово).
Апсолутно нетачно да су иједан од та три произвођача унели ишта "спектакуларно" и/или "револуционарно" у свет релија. Такође, колико ја знам, Нисан није учествовао у релију...
A ko uopste prica o reliju? Samo ti, izgleda.
Ja pricam, kao i do sad, o "normalnim" kolima (ako se Impreza, EVO i Skyline tako mogu nazvati ;)), koja se voze po ulici svakoga dana... dakle, o WRX-u STi koji se vozi po normalnom planinskom putu, vijugavom i mokrom, o EVO-u koji teras autoputem, o Skyline-u (R33 ;)) ili ovoj novoj zverini, GT-R-u, koje mozes da teras bilo gde... o najsavrsenijim AWD automobilima koji postoje.

Kakva Lancia, kakav reli...

Наравно да не. Али су допринели својим новцем, пошто је нисан био пред банкротом. Било је потребно да дође француска ауто кућа да би оживели Дацун, пардон, Нисан.
To sto su doneli pare, sasvim je druga stvar... tehnologiju iz Lagune sigurno nisu doneli.
Не усуђујем се да коментаришем по питању мечке... јер, поприлично сам сигуран да не могу да будем објективан у критицизму исте марке.
Sto, sta ima veze... pa ni ja ih ne volim (cuj, ne volim... ne podnosim! :D), pa ih opet kritikujem :)

Osim toga, voleli ih nas dvojica ili ne - tako je, kako je. Ne mozes pogasiti sve traction kontrole kada stisnes dugme sve i da hoces.


Не ми дираш Алфу! У мом списку аутомобила које ћу/бих купио... налази се и Алфа Брера 3.2 V6.
Ah yes, Brera... fenomenalno. Mada, i 8C Competizione meni izaziva hipertenziju... :)

Juce videh u gradu onog malisu MiTo-a. Jako simpatican automobil. A enterijer za desetku ;)


2 activated1:
Pre neki dan procitah da se sprema nova izdanica RX serije... RX-9, naravno :)
Da l' bese za 2012-u, zaboravih... i isto se drze motora Felixa Wankela, ostaju verni tradiciji, samo sto ce ovaj put zapremina biti podignuta na 1.9l. Mo's misliti koliko ce to konja onda imati :D:D:D
 

activated1

Moderator
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
4.583
Rezultat reagovanja
10
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
a1-PC
CPU & cooler:
AMD FX 8300 @ 3.3GHz / Thermalright Ultra-120A
Motherboard:
ASUS M5A99X EVO
RAM:
4x4GB Kingston HyperX Genesis
VGA & cooler:
ZOTAC GTX1060 6GB / ASUS R9270X-DC2T-2GD5
Display:
BenQ 2450
HDD:
SP/Samsung 120GB SSD Raid-0, 4x Toshiba 1TB Raid-0, Toshiba 2TB
Sound:
Integrated - S/PDIF @ Yamaha RX-V 659
Case:
Corsair Obsidian 750D
PSU:
Corsair RM1000i
Optical drives:
/
Mice & keyboard:
Logitech UltraX & Razer Copperhead (thanks to Lukija)
Internet:
Telekom VDSL 20Mbps/4Mbps
OS & Browser:
Windows 10 x64
Other:
Xiaomi Redmi 5 Plus/HTC One M7 32GB/HTC EVO 3D + 8gb microSD/Sony Ericsson X1
Ima,zato što kad kažeš Alfa Romeo,mehaničari trljalju ruke i maste brke :d:d

Jer Alfe se kvare ko lude,a kad odeš na servis,kao Nemca da servisiraš te operu :d:d


Beži od Alfe ko djavo od krsta,ovo ti je prijateljski savet...E sad jedino ne znam šta će neko drugi da ti kaže,možda ja ispadnem glup i taj neko ti objasni da je Alfa najbolje vozilo na svetu,al ako nećeš mene slušaj ćaleta ;),Alfa je rupa bez dna,e jedino ako ti je dosadno a imaš viška keša uzmi je,jer imaćeš zabavu sa njom non stop :d:d :wave:

@Stalja: pazi ima i tu isitine u ovome što si naveo tj linku,i stvano ima ljudi koji ne da ne vode računa o kolima,nego samo bi da voze,ni gorivo ne bi da sipaju,al opet generalno Alfe jesu skupe za održavanje i kvare se dosta često,uzmi pročešljaj malo ostale forume,a ne Alfin forum gde svaki ciga svog konja fali,ili još bolje ako imaš nekog prijatelja ili u porodici ko je trgovac sa kolima,neka ti on kaže,zašto niko od njih Alfu ne zadržava za sebe ;)
Znam znam :d

Ali pogledaj je:



Jes da ni ovako neshto nije loshe :d

 
Vrh