ays
PCAXE Addicted
- Učlanjen(a)
- 17.07.2009.
- Poruka
- 1.376
- Rezultat reagovanja
- 0
Moja konfiguracija
Jесу... играо сам се са истим у новој седмици... доста јасније, логичније.Jesu? Dobro ako je tako... nisam ispratio do kraja, znam da je bilo zestoke kuknjave do kraja.
A sta su onda menjali tu? Reorganizovali meni, sta?
Типа... шта знам... нова Хонда акорд? 100+ дугмића?Sto se mene licno tice, iskreno ne znam sta bi mi vise odgovaralo... jedno takvo, centralno resenje (lepo i kompaktno... ali i komplikovano za operaciju) ili mozda pak "po dugme za svaku funkciju" (kada nabodes to sto 'oces iz prve... ali... mnooogo dugmica )
Није једини... честа грешка. Мечка им није правила моторе тада за формулу 1. А такође само је бмв прихватио да им направи мотор.I znam to za F1, naravno.
BTW, kada sam pitao druga "znas li ti uopste koji motor ide u McLaren F1?"... a on k'o iz topa "pa Meckin!"
(valjda navikao na ono McLaren Mercedes, sta li je... )
Неће бити...A, pa prvo i prvo - nisi precizirao jer pricamo striktno o atmosfercima, ili sve zivo sto moze (ko je rekao NOS ).
Ali eto, ono sto meni prvo pada na pamet jeste Civic Type-R, sa 2L i 200 konja... i recimo S2000, 2-2.2L/240-250ks, zavisno od trzista.
To se zove iskoriscenje agregata.
Најбоље атмосферске бензинске моторе.
Не, не... то никако не бих рекао, поготово поред Мицубишија и Субаруа који учествују у релију већ 150милиона година. Једина разлика је да ја сматрам да бмв то прави боље од осталих, али никако да једини зна да направи погонски део аутомобила... Ауди је измислио турбо и погон на сва четри точка, нпр...Ne sporim, uopste... ali kako si napisao u svom prvom postu, ispade da samo BMW zna da napravi drivetrain.
Mani opet na pamet padaju i Civic, i S2000, i 350z, 370z... RX-8, Mazda3 MPS... MX-5... pomenute Impreze i EVO-i... sve kola sa fantasticnim handling-om. Dakle, ne super automobili, vec kola u toj BMW-ovoj klasi sto i ti pominjes. A najverovatnije solidno jeftiniji
А иначе, нисанов GTR је направљен после Реноове куповине Нисана.
Иначе, скоро сви јапански аутомобили су толико пуни електронике и компјутер проводи многоструку више времена исправљајући твоје грешке као возача... мени, као неко ко ужива у вожњи, то се нити мало не допада.
Murcielago има врата која се отварају на горе. Gallardo нема.Ma, vi's da su i na tome poceli da zakidaju, od kako su ih omrazene mi svabe preuzele ... sad su im i vrata normalna
A i vise ih volim u zutoj boji
Мада ја и даљем преферирам нешто овако:
Да, то је Steve McQueen поред Ferrari 250GT
Edit:
Хтео бих да додам... да ако си прави љубитељ аутомобила, мораш да поседујеш Алфу Ромео бар годину дана. Тек када осетиш бес, гнев, разочарање када ти, нпр, из чиста мира комплетна електроника полуди и ауто се само угаси. Када ти твоја алфа са 1.6 мотором троши 21литар. Када је, као ова мог млађег брата, љубоморна као пас и сваки пут кад је неко од нас двојице возио женско негде, пар минута након што је дотична девојка изашла из аута... нешто се покварило, нпр, мени је цркао(тачније, комплетно се распао - алтернатор)... све зарад оних сат времена када све ради како треба и када можеш да уживаш у звуку мотора, добром путу и тој комплетној алфа ромео магији.
Алфа ромео ЈЕ почетак ауто трка, почетак спортских аутомобила. Enzo Ferrari је своју каријеру започео у Алфи Ромео.
Poslednja izmena: