Pa 320d E90 preskačeš i takav kakav si, samo malo jače stisneš gasI onda ulozim jos 350e u kola i ispreskacem redom ove 320d i ostale golfice i yugice
Vule zna
Aha, kako da ne, pa onaj G2 1.8T od 200KS ima da pravi krugove oko tebe i Vuleta,I onda ulozim jos 350e u kola i ispreskacem redom ove 320d i ostale golfice i yugice
Vule zna
Tapatalk 997D
Za te pare može da se kupi ozbiljniji i brži auto. Jedino ako imaš problem sa malenim ****em, pa onda da malo lečiš komplexe.Ahahahaha, kakav bre jugo, em je skuplji od Golfa, i to je JUGO!!! A da ne pričamo kako bi ga Golf odvalio, ma daj bre. Mrzim Zastavina vozila inače. Da je za 500€ pa da razmislim, ali za 5000€, to je bezobrazno.
Misliš na ovog golfa?Aha, kako da ne, pa onaj G2 1.8T od 200KS ima da pravi krugove oko tebe i Vuleta,
Aj još jednom:
E onda će Dr Cosworth da nam pravi roštiljSiguran si u to pošto si već probao sve moguće dizne, turbine, čipove i plinove na svom Bravu, pa si skontao da nema vajde bez nitra?
Kad izbacim rezultat na proleće, biće ovde punih gaća kolko vidim
Molim te, kao boga, nemoj ovo da stavljašVule
Na ovo sam mislio... Hrom trim za ukrasnu lajsnu
http://www.ebay.com/itm/CHROME-Pillar-Covers-Alfa-Romeo-147-01-11-SCRATCH-RESISTANT-Polycarbonate-Trim-/221164047166?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item337e678b3e&vxp=mtr
Vidim da si odlučio da izazoveš dodatno otapanje ledenog pokrivača....Siguran si u to pošto si već probao sve moguće dizne, turbine, čipove i plinove na svom Bravu, pa si skontao da nema vajde bez nitra?
Kad izbacim rezultat na proleće, biće ovde punih gaća kolko vidim
Eh, samo da imam neka BILO KAKVA normalna primanja, u roku od 2 meseca bi ovaj skromni motor od 101KS bio pojačan za tačno 100%.Vidim da si odlučio da izazoveš dodatno otapanje ledenog pokrivača....
Apsolutno se slažem, nema tu mnogo polemikeIpak je lakše i jeftinije na 1.8T benzinca izvući 200 KS, naravno pod uslovom da je motor ispravan, kao i turbina.
Naravno, iz većine benzinaca sa turbo punjačima, te zapremine nije preterano teško izvući i znatno više od 200KS. Jedini problem je potrošnja goriva, tj. benzina.
Hehe, to i jeste glavni problem. Da imam normalna primanja moj Gnojf bi imao AWD Synchro pogon i 1.8 20vT od 250KS i to sve na LPG.Eh, samo da imam neka BILO KAKVA normalna primanja, u roku od 2 meseca bi ovaj skromni motor od 101KS bio pojačan za tačno 100%.
Recept za tu torticu imam, način pripreme imam, samo materijal za sada nemam
Previše džidža bidža - seljana style. Ono što uvek ide su dobre felne, ali to i košta, kao i neka modovana svetlosna grupa, sređen i uredan enterijer, dobra muzika... više ti ne treba.Zaista, ne treba na Alfu gurati bilo kakav hrom, lepa je takva kakva jeste. Naravno, mišljenja su ko dupeta, svačije je drugačije, tvoj je auto, napravi kako ti se sviđa
Pa ovo što sam do sada uradio i nije koštalo skoro ništa, ako pričamo samo o povećanju performansi.Recept postoji, ali treba para. Pitanje je šta možeš za neku optimalnu cifru da spakuješ. Verovatno od ovoga što imaš, teško da može više za neki normalan novac.
Al zato e46 sa 180 konja kidaPa 320d E90 preskačeš i takav kakav si, samo malo jače stisneš gas
Sve to sam uračunao, naravno ne novo, nego polovno, remontovano, u perfektnom stanju, plus prodaja mojih postojećih delovaTo je niska cifra, ako si u to mislio da uračunaš mapiranje, zamenu turbine drugom koja ima veći pritisak, kao i promenu dizni. Naravno, podrazumeva se da sve novo staviš. Izađe to više od 400 €.
Potezao sam se sa onim od 165KS, preskočio ga bez velikih problema, sa onim od 180 bi bilo baš gustoAl zato e46 sa 180 konja kida
Mnogo za***ancije za male pare.Sve to sam uračunao, naravno ne novo, nego polovno, remontovano, u perfektnom stanju, plus prodaja mojih postojećih delova
nema e46 320d sa fabrickih 180, vec je najaca verzija sa 150 (pricamo o fabrickoj konjazi) Ali sa cipom se izvuce na 180Potezao sam se sa onim od 165KS, preskočio ga bez velikih problema, sa onim od 180 bi bilo baš gusto