a c a
PCAXE Member
- Učlanjen(a)
- 25.04.2009.
- Poruka
- 770
- Rezultat reagovanja
- 24
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Propus@Deneb
Motherboard:
Foxconn
RAM:
Hyper X
VGA & cooler:
AMD
Display:
Samsung
HDD:
WD5000AAKX i WD20EZRZ
Sound:
int.
Case:
690IIa
PSU:
Seasonic
Optical drives:
Pioneer&Liteon
Mice & keyboard:
Chicony&Logitech
Internet:
SBB D3
OS & Browser:
7Ux64/XPSP3
Niko ne kaze, ali cemu onda proser@vanje oko tehnologije kad to nas nista ne dotice? Neke od ovih tehnologija su vec neko vreme prisutne i pokazale su se kao lose za nas.A ko kaze da se u Svrbiji isplati kupiti nov auto? Ti onda kupi TSI/TFSI, GDI ili JTS ili TDI ili CRD ili mJET JTD za 10 godina kada to bude stara i dostupna tehnologija.
.
DEFINITIVNO, sto starija tehnologija, a da moze da se uveze (euro3), u prevodu obican atmosferac od nekog normalnog proizvodjaca a da ne trazi flashlube za plin (pomenucu Forda (a ti ces se radovati ) ), Hondu i Toyotu kao predstavnike koji ovo zahtevaju).U sustini tako i jeste. A sad mi ti reci koji to novi motor nije osetljiv na krdžu od benzina koja se pravi i prodaje kod nas? Evo daću ti primer, Hyundai i30 sa 1.4 16V, paljenje kojekakvih senzora i check engine-a, lupanje "ventila" t.j. detonativno sagorevanje, najčešće pojave. Svaki Fiat Punto 1.2 8V pati od istih boljki iako je u pitanju već zastarela tehnologija.
Vozim povremeno Punto Classic 1.2 8V 2010. godiste i nisam primetio da se pale nikakve lampice, a sipa se na NIS-ovim pumpama.
To da, ko god moze. Uskoro verovatno.Zaključak je da je najbolje da promeniš državu da bi vozio auto novije generacije.
Poslednja izmena: