• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

Automobili

d0minat0r

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.633
Rezultat reagovanja
58
Moja konfiguracija
VGA & cooler:
Gainward 4850 512DDR3
Display:
Viewsonic 24"
HDD:
seagate 500Gt Single P
Case:
/
Optical drives:
Samsung 203D
Mice & keyboard:
A4tech oscar X 748K i microsoft ergo natural 4000
Internet:
ADSL 4Mbit
OS & Browser:
WIN7
Bogami nisu to neke pare da bi mogao toliko da se bahatis to je za mene dosta bahato da dajes toliko za 100km
Ako godisnje prelazis 20 000 km to je 1000e vise za gorivo u odnosu na neki 2.o dizel ili tng a prelazi se i vise nije 20 000 nesto ja prelazim toliko :D
10l jeste malo, al5 kad je cena goriva takva onda se po meni to nikako ne isplati
 
Poslednja izmena:

MikiD

PCAXE Member
Učlanjen(a)
08.05.2009.
Poruka
411
Rezultat reagovanja
3
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel celeron G1820
Motherboard:
Asus H81M-K
RAM:
Patriot 2x4GB DDR3
VGA & cooler:
intel HD
Display:
ViewSonic VA2216w
HDD:
Samsung F3 500GB
Nije bas da dizelasi drasticno manje trose. Ljudi lazu i sebe i druge :D Ajd nek se jave sa iskrenim odgovorom koliko trosi 1.9/2.0/jtd/tdi...


Kod novih automobila je ogromna razlika u ceni (2,3,4k evrica) za isti paket opreme (slicna snaga motora) dizel vs benzin. Kad se uracuna malo veca cena evrodizela, pa onda skuplja registracija za dizel zbog zapremine motora i na kraju skuplje odrzavanje... Pitanje je koliko je dizelas jeftiniji za voznju
 

c-p-r

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
23.04.2009.
Poruka
1.976
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
U gradu ne moze ispor 7 1.9/tdi, cak i vise, tesko ispot 8 realnih sa klimom i guzvama. Na otvorenom tek ponekad moze ispod 6 i to neznatnom neka bude 6. Visegodisnje iskustvo...
2.0 tdi sa 140 je malo ekonomicniji definitivno ali opet nedovoljno da napravi neku drasticnu razliku ali dobro, pritom ide bolje. Za jtd nemam pojma.

Mislim da se koliko toliko osetna razlika moze ocekivati sa dizelima manje kubikaze jedino.
 

ostoja88

PCAXE Member
Učlanjen(a)
01.11.2010.
Poruka
409
Rezultat reagovanja
2
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
intel i3-3225 & LC CC-120
Motherboard:
msi z77ma-g45
RAM:
hyperX 8gb ddr3
VGA & cooler:
hd4000
Display:
dell p2414
HDD:
840evo 250gb + seagate 1TB
PSU:
tt smart 630w
Internet:
ADSL
OS & Browser:
Windows 7

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Bogami nisu to neke pare da bi mogao toliko da se bahatis to je za mene dosta bahato da dajes toliko za 100km
Ako godisnje prelazis 20 000 km to je 1000e vise za gorivo u odnosu na neki 2.o dizel ili tng a prelazi se i vise nije 20 000 nesto ja prelazim toliko :D
10l jeste malo, al5 kad je cena goriva takva onda se po meni to nikako ne isplati
2.0 tdi od 170ks trosi oko 7.5-8.5 litara u gradu.

Evo poredjenja izmedju Octavie II RS TDI od 170 KS i 1.8 TSI od 160 KS.
http://www.zeperfs.com/duel2674-2671.htm

Pri tom u punoj opremi 1.8 tsi kosta 19.5K sa manuelnim menjacem, a RS TDI kosta 25.5K takodje sa manuelnim menjacem.
Koliko se isplati ovakav dizel veliko je pitanje.

Ako vozimo 20.000 km godišnje i ako je prosecna potrosnja za 2.0 TDI 7 litara na 100 Km, a za 1.8 TSI 10 litara na 100 Km, onda se na gorivo godišnje potroši 2000 evra u slučaju 2.0 TDI 170, a 2700 evra na benzin za 1.8 TSI. Dakle, ušteda je 700 evra godišnje sa dizelom sličnih performansi. Dakle, treba otprilike 8 i po godina da bi se isplatio 2.0 TDI u odnosu na 1.8 TSI. Razlika u ceni teško da opravdava nižu potrošnju. Cena servisa je otprilike ista.
Ako bi se prelazilo 40K godisnje, onda bi se investicija u dizela isplatila za 4 godine, a ako se prelazi 80K godisnje, onda se to isplati za 2 godine. Dakle, trgovackim putnicima i taksistima je svakako isplativiji 2.0 TDI, dok je kao porodican auto isplativiji 1.8 TSI.
Između ostalog, brži je od 2.0 TDI, tiši i lakši, a remapiran je totalno nenormalan sa 215-220 KS i 350 Nm. :cool:

Mislim da se koliko toliko osetna razlika moze ocekivati sa dizelima manje kubikaze jedino.
Ali dizeli manje kubikaže su "impotentni" :troll: Realni da budemo, idu oni ok, ali nije to to...Ne možeš iz 1.6 TDI očekivati ono što možeš od 1.4 TSI. Čak je i 1.2 TSI kudikamo brži od 1.6 TDI.

Open npr. Grande Punto twinair 0.9 kosta 13K, dok 1.3 Mjet JTD kosta 14K. Da li se isplati mJET za 1000 evra razlike?
Neka trosi u proseku 5.5, a twinair neka trosi 6.5, to je na godisnjem nivou 1582 evra za mJET, dok je 1770 evra za twinair za pređenih 20K godišnje. Ušteda je samo 188 evra godišnje na gorivu, a pri tom je registracija jeftinija za twinair. Dolazimo opet do činjenice da treba 5-6 godina najmanje da bi se isplatio dizel. Sa većom kilometražom se isplati brže.
 
Poslednja izmena:

CoyoteKG

PCAXE Member
Učlanjen(a)
01.01.2011.
Poruka
207
Rezultat reagovanja
7
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
i7 2600K + CM Hyper 212 EVO
Motherboard:
MSI MPower Z77
RAM:
Kingston 16GB (2x8GB) HyperX Fury Red DDR3 1866MHz
VGA & cooler:
NVIDIA Quadro FX 1800
Display:
Dell U2412m + Samsung 971p
HDD:
Samsung SSD 840 EVO
Sound:
KEF Cresta 3 + Pioneer A-66X
Case:
CM Silencio 650
PSU:
CM GX-450W
Optical drives:
-
Mice & keyboard:
HP
Internet:
10/1
OS & Browser:
Win7 & Chrome
Za jtd nemam pojma.
Za Alfe JTD kazu da im trosi 7-7.5l, ali verujem da je to laz...
Meni trosi oko 8l i to kada ga se trudim da ga ne pucam po gasu, nego ga vozim penzionerski.

Do Brača i nazad, sa klimom sve vreme, nas trojicom u kolima, potrošnja prosečna mi je bila 4.7, s tim što smo 1200km vozili do tamo i nazad i 200km vozili po Bračkim krševima




evo i jedan vic :)


Kriza u državi, nema posla, nema para, svi se snalaze....
Ginekolog polaže prekvalifikaciju za auto-mehaničara!
Na testu od mogućih 90 bodova dobija 110.
Vraća se u učionicu i kulturno zamoli za obrazloženje!
Komisija : 30 poena za perfektno rasklopljen motor!
30 poena za otklanjanje kvara!
30 poena za perfektno sklopljen motor!



A bonus 20 poena, iz razloga što ste sve to odradili kroz auspuh!!!
 

R_U_S

Banned
Učlanjen(a)
03.04.2009.
Poruka
117
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Athlon64 X2 3800+@3GHz-Cooler Master Hyper 212 , Aerogate 1-----Turion64 1.6GHz
Motherboard:
Biostar A78XA-A2T-AMD-Ati RD770-----Acer Aspire 9300
RAM:
2x1Gb Kingston VR@1GHz-5-4-4-12 -----2xGB DDR2 SODIMM
VGA & cooler:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
Display:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
HDD:
2xWD 640Gb RAID 0-----2.5" Hitachi 120Gb
Sound:
Creative Audigy 2, Altec Lansing 5100 Realtek ALC 883
Case:
Chieftec Dragon DX-01WD
PSU:
LC Power 550Wt
Optical drives:
HP DVD630i, LiteOf DVD-----TSST Corp DVD-RW
Mice & keyboard:
Logitech: RX1500, RX250, ...
Internet:
ADSL
OS & Browser:
WinXP professional
Ta oktavia 1.8TSi nema sanse da trosi 10l u gradu po guzvi. Mislim, ako trosi 10 to je bez guzve, onda ce 2.0Tdi popiti 6. Cisto da se ne lazemo. A najjaci su mi oni sto im punto 1.2 8v ne prelazi 6 u gradu. Kako bre? Moze, ako ides iz Obrenovca da Banovog Brda na primer :D
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Ta oktavia 1.8TSi nema sanse da trosi 10l u gradu po guzvi. Mislim, ako trosi 10 to je bez guzve, onda ce 2.0Tdi popiti 6. Cisto da se ne lazemo. A najjaci su mi oni sto im punto 1.2 8v ne prelazi 6 u gradu. Kako bre? Moze, ako ides iz Obrenovca da Banovog Brda na primer :D
Nisam rekao da troši u gradu po gužvi 10l, troši 10.5-11 po gradu u proseku. Proverena informacija, ali ne voziš isključivo po gužvi. U mestu kada stoji i tvoj JTD troši beskonačno na 100Km. Ovde sam računao godišnji prosek od 10l. Isto tako i TDI 170, prosečno bije 7-7.5 litara u Octaviji II, koja ima skoro 1600 kila sa tim agregatom. Ako uzmeš u obzir cenu auta i sve, ne isplati se taj TDI, osim ako nisi taksista ili trgovački putnik.
Drugo je polovan auto, mada ovo ti sve govori. Polovni dizeli su uglavnom prešli mnogo km.
 
Poslednja izmena:

mINUS

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
2.353
Rezultat reagovanja
3
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Phenom II [email protected] + Prolimatech Megahalems
Motherboard:
Gigabyte GA-790XTA-UD4
RAM:
12GB DDR3 HyperX 1600
VGA & cooler:
MSI GTX660 Twin Frozr
Display:
Benq G2420HD 24"
HDD:
SSD 840EVO 250GB, 2x1TB Samsung
Sound:
Audigy 4 + Altec MX5021 + Sennheiser HD555@HD595
Case:
CM HAF932 + Zalman MFC1 Plus
PSU:
Chieftec APS-750C Modular
Optical drives:
Pioneer DVR-216D 20x DVD-RW
Mice & keyboard:
MS Sidewinder + Logitech ultraX
Internet:
30+ MGbit
OS & Browser:
Win 8.1 x64
Other:
Nexus 4
1.2 8V 60KS punto, 8l benzina.
1.9JTD punto 80KS, ispod 6l eurodizela.

Cak za punto 1.2 nisam siguran, jer mi je to kolega sposla, mozda zela, ali za JTD sam 1000% siguran jer ga ima rodjeni razbu.
 

MikiD

PCAXE Member
Učlanjen(a)
08.05.2009.
Poruka
411
Rezultat reagovanja
3
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel celeron G1820
Motherboard:
Asus H81M-K
RAM:
Patriot 2x4GB DDR3
VGA & cooler:
intel HD
Display:
ViewSonic VA2216w
HDD:
Samsung F3 500GB
2.0 tdi od 170ks trosi oko 7.5-8.5 litara u gradu.

Evo poredjenja izmedju Octavie II RS TDI od 170 KS i 1.8 TSI od 160 KS.
http://www.zeperfs.com/duel2674-2671.htm

Pri tom u punoj opremi 1.8 tsi kosta 19.5K sa manuelnim menjacem, a RS TDI kosta 25.5K takodje sa manuelnim menjacem.
Koliko se isplati ovakav dizel veliko je pitanje.

Ako vozimo 20.000 km godišnje i ako je prosecna potrosnja za 2.0 TDI 7 litara na 100 Km, a za 1.8 TSI 10 litara na 100 Km, onda se na gorivo godišnje potroši 2000 evra u slučaju 2.0 TDI 170, a 2700 evra na benzin za 1.8 TSI. Dakle, ušteda je 700 evra godišnje sa dizelom sličnih performansi. Dakle, treba otprilike 8 i po godina da bi se isplatio 2.0 TDI u odnosu na 1.8 TSI. Razlika u ceni teško da opravdava nižu potrošnju. Cena servisa je otprilike ista.
Ako bi se prelazilo 40K godisnje, onda bi se investicija u dizela isplatila za 4 godine, a ako se prelazi 80K godisnje, onda se to isplati za 2 godine. Dakle, trgovackim putnicima i taksistima je svakako isplativiji 2.0 TDI, dok je kao porodican auto isplativiji 1.8 TSI.
Između ostalog, brži je od 2.0 TDI, tiši i lakši, a remapiran je totalno nenormalan sa 215-220 KS i 350 Nm. :cool:



Ali dizeli manje kubikaže su "impotentni" :troll: Realni da budemo, idu oni ok, ali nije to to...Ne možeš iz 1.6 TDI očekivati ono što možeš od 1.4 TSI. Čak je i 1.2 TSI kudikamo brži od 1.6 TDI.

Open npr. Grande Punto twinair 0.9 kosta 13K, dok 1.3 Mjet JTD kosta 14K. Da li se isplati mJET za 1000 evra razlike?
Neka trosi u proseku 5.5, a twinair neka trosi 6.5, to je na godisnjem nivou 1582 evra za mJET, dok je 1770 evra za twinair za pređenih 20K godišnje. Ušteda je samo 188 evra godišnje na gorivu, a pri tom je registracija jeftinija za twinair. Dolazimo opet do činjenice da treba 5-6 godina najmanje da bi se isplatio dizel. Sa većom kilometražom se isplati brže.
Pa to sam i ja hteo da objasnim, mada malo ti je lose poredjenje sa RS modelom ipak je on mnogo skuplji.

Obrni okreni ovi dizeli trose po gradu 8l. Umesto 1.8TSI za nas ovde je bolja varijanta 1.4TSI sa 122ks.

Minus je dao podatak za punto, ali on ispada iz kombinacije zato sto je jedna klasa ispod i ima samo 1040kg
 
Poslednja izmena:

mINUS

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
2.353
Rezultat reagovanja
3
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Phenom II [email protected] + Prolimatech Megahalems
Motherboard:
Gigabyte GA-790XTA-UD4
RAM:
12GB DDR3 HyperX 1600
VGA & cooler:
MSI GTX660 Twin Frozr
Display:
Benq G2420HD 24"
HDD:
SSD 840EVO 250GB, 2x1TB Samsung
Sound:
Audigy 4 + Altec MX5021 + Sennheiser HD555@HD595
Case:
CM HAF932 + Zalman MFC1 Plus
PSU:
Chieftec APS-750C Modular
Optical drives:
Pioneer DVR-216D 20x DVD-RW
Mice & keyboard:
MS Sidewinder + Logitech ultraX
Internet:
30+ MGbit
OS & Browser:
Win 8.1 x64
Other:
Nexus 4
Sve je to ok kada se porede nova vozila, al kad uzmes da poredis polovna, poredjenje pada u vodu.
Ne uzima se dizelas da bi ti se isplatio na kraju zbog kupovine u odnosu na benzinca kao nov, nego da bi te manje izuvao iz dzepa svaki put kad odes na pumpu, bar je to neko moje zapazanje.
Iskren da budem, meni benzin odavno nije jasan kao naftni derivat, potpuno mi je neisplativ ako govorimo o kolima koja zaista idu a ne vuku se po putu.
Zato i kad gledam polovne automobile, obavezno stikliram benzin+plin a onda i dizel...

Nisam siguran da JTD ima 1040kg, mislim da ima nesto preko 1100kg, al svakako ima vise od benzinca. JTD je jako tezak i velik motor.
 

MikiD

PCAXE Member
Učlanjen(a)
08.05.2009.
Poruka
411
Rezultat reagovanja
3
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel celeron G1820
Motherboard:
Asus H81M-K
RAM:
Patriot 2x4GB DDR3
VGA & cooler:
intel HD
Display:
ViewSonic VA2216w
HDD:
Samsung F3 500GB
Nisam siguran da JTD ima 1040kg, mislim da ima nesto preko 1100kg, al svakako ima vise od benzinca. JTD je jako tezak i velik motor.
Takav podatak sam nasao, i da je 1100kg opet je mnogo laksi u odnosu na oktaviu golfa itd. nisam ga uporedjivao sa benzinskom varijantom punta
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Sve je to ok kada se porede nova vozila, al kad uzmes da poredis polovna, poredjenje pada u vodu.
Naravno, ali ako dizel nije presao 800 hiljada. :d
Ovde poredim downsizeovane turbo benzince sa turbo dizelima. Ranije bas i nije bilo takvih tipova motora. Npr. turbo benzinci bi mogli da imaju jos manju portrosnju sa start stop sistemima. Navodno novi GTI bi trebalo da ima star-stop, pa bi sa 2.0 TSI motorom od 227 konja mogao da izvuce i 6 litara na 100 km. Nadji mi dizela koji ide 6 sec do 100 a trosi 6 litara evrodizela, a da nije 3.0 TDI.

Uostalom, konkretno, Oktavija TSI je firmin auto, a firma ga je kupila jer im se tako najvise isplati. Da su hteli mogli su da kupe TDI RS ili obicnu TDI, ali ocigledno je da menjaju auto posle 4-5 godina, pa kad stave sve na papir, vise im se isplati 1.8 TSI.

Ne uzima se dizelas da bi ti se isplatio na kraju zbog kupovine u odnosu na benzinca kao nov, nego da bi te manje izuvao iz dzepa svaki put kad odes na pumpu, bar je to neko moje zapazanje.
Da i u startu das 6K vise, a vozis 25K km godisnje? Sta si uradio? Prvo, bacio si ogromne pare na nov auto, al aj na stranu sto je tako, drugo, posle 8 godina kada se isplati taj TDI, razlika ce u ceni polovnog biti 500 evra u korist TDI. Tada se mozda isplati kupiti TDI, kada bude bio 8 godina star, ali da kupis nov, pa da ga vozis 6-7 godina, pa da ga menjas opet za nov, kako se to inace radi u razvijenom svetu, ne isplati se.
Iskren da budem, meni benzin odavno nije jasan kao naftni derivat, potpuno mi je neisplativ ako govorimo o kolima koja zaista idu a ne vuku se po putu.
Zato i kad gledam polovne automobile, obavezno stikliram benzin+plin a onda i dizel...
Slazem se, ali svet ne kupuje mahom polovne automobile, kako je to inace u Srbiji i u razvijenom svetu imas pare za gorivo. U mnogim EU zemljama nemas da kupis LPG na svakom cosku. Jednostavno ljudi ne voze na gas. Voze benince ili common rail dizelase.

Pa to sam i ja hteo da objasnim, mada malo ti je lose poredjenje sa RS modelom ipak je on mnogo skuplji.
Pa on je jedini od 170 KS TDI, koji je priblizna po performansama sa 1.8 TSI.

Poredjenja radi 1.4 TSI od 120 KS kosta 15100, a 2.0 TDI od 140KS kosta 17157 u istoj opremi. Razlika 2000 evra.
1.4 TSI trosi oko 8.5 litara u proseku, a 2.0 TDI od 140 trosi oko 7 litara u proseku. To je oko 300 evra ustede godisnje za TDI, ali je registracija 100-150 evra skuplja. Za tu razliku u ceni pitanje da li bi se isplatio TDI i za 20 godina.
2.0 TDI 140 jeste malo brzi, ali pitanje koliko.
 
Poslednja izmena:

a c a

PCAXE Member
Učlanjen(a)
25.04.2009.
Poruka
770
Rezultat reagovanja
24
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Propus@Deneb
Motherboard:
Foxconn
RAM:
Hyper X
VGA & cooler:
AMD
Display:
Samsung
HDD:
WD5000AAKX i WD20EZRZ
Sound:
int.
Case:
690IIa
PSU:
Seasonic
Optical drives:
Pioneer&Liteon
Mice & keyboard:
Chicony&Logitech
Internet:
SBB D3
OS & Browser:
7Ux64/XPSP3
Ovaj bmw mi je bas moc :) Steta sto nije malo lepse ocuvan...
Ovaj BMW ce da ode preko, to je jeftino za taj model, ako nije totalni dres.

Opet nije u pitanju neki emotional dizajn, što je dobro na duže staze. Za 10 godina ovaj auto neće delovati demodirano kao npr. Hyundai i30. ;)
Ajoooj, to slusam od VW-a poslednjih 30 godina, nemacko hladni, bez emocija, igranje na siguricu. U prevodu, DOSADNO. Sto se tice i30 ja ni na prvom ni na drugom modelu ne vidim nista sto moze da deluje demode, na sta konkretno mislis?
 
Poslednja izmena od urednika:

voodoons

Moderator
Učlanjen(a)
06.04.2009.
Poruka
7.950
Rezultat reagovanja
147
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
voodoons’s MacBook Pro
CPU & cooler:
Intel Core i5
Motherboard:
MacBookPro12,1
RAM:
8 GB
VGA & cooler:
Intel Iris Graphics 6100
Display:
Retina LCD 13"
HDD:
APPLE SSD SM0128G
Sound:
Apple Inc
Mice & keyboard:
Lenovo BT Laser Mouse
Internet:
SBB 70/4 Mb/s
OS & Browser:
OS X 10.11.6
Other:
Iphone 6
koliko placate u gradu po km puta?
ja sa oko 3200din predjem oko 400km..
znaci 100km = 800din u proseku...
 

OCz

PCAXE Member
Učlanjen(a)
04.04.2009.
Poruka
948
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
i5 750 / Megashadow (lapped) Push-Pull (Scythe GT AP-15)
Motherboard:
Gigabyte P55A-UD6
RAM:
12GB Mushkin & Exceleram
VGA & cooler:
Palit StormX GTX 1050
Display:
LG 32LK450
HDD:
Samsung 840 EVO 128GB & F3 HD153WI
Sound:
Cerwin-Vega! VE-15 / Denon PMA-1500R / AKG K702 / Shanling PH300 / Asus Xonar STX
Case:
Corsair Obsidian 650D
PSU:
Thermaltake Smart SE 530W
Optical drives:
Nemam
Internet:
Imam
OS & Browser:
Windows 8 Pro x64
~1900din. za 100km gradske voznje. Koristim auto kada treba da odem do vikendice, vecu nabavku hrane i kada bas zatreba ..
 

Vule

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
02.04.2009.
Poruka
1.964
Rezultat reagovanja
231
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ryzen 7 5800X3D / Arctic Liquid Freezer II 360
Motherboard:
Gigabyte B550 Aorus Elite AX V2
RAM:
32GB Geil Orion 3600Mhz
VGA & cooler:
XFX Merc RX6900XT
Display:
Dell S3222DGM
HDD:
Kingston Fury Renegade 1TB / Samsung 970 EVO Plus 1TB
Case:
DeepCool CH560 Digital
PSU:
ASUS ROG 750W Gold
1200-1300 dinara, kako kad, sa ovim cenama goriva...
 

d0minat0r

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.633
Rezultat reagovanja
58
Moja konfiguracija
VGA & cooler:
Gainward 4850 512DDR3
Display:
Viewsonic 24"
HDD:
seagate 500Gt Single P
Case:
/
Optical drives:
Samsung 203D
Mice & keyboard:
A4tech oscar X 748K i microsoft ergo natural 4000
Internet:
ADSL 4Mbit
OS & Browser:
WIN7
600din. Ne racunam benzin jel po ovom toplom mi je skoro pa zanemarljivo sekvent TNG pa pali na benzin.
 

MikiD

PCAXE Member
Učlanjen(a)
08.05.2009.
Poruka
411
Rezultat reagovanja
3
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel celeron G1820
Motherboard:
Asus H81M-K
RAM:
Patriot 2x4GB DDR3
VGA & cooler:
intel HD
Display:
ViewSonic VA2216w
HDD:
Samsung F3 500GB

CoyoteKG

PCAXE Member
Učlanjen(a)
01.01.2011.
Poruka
207
Rezultat reagovanja
7
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
i7 2600K + CM Hyper 212 EVO
Motherboard:
MSI MPower Z77
RAM:
Kingston 16GB (2x8GB) HyperX Fury Red DDR3 1866MHz
VGA & cooler:
NVIDIA Quadro FX 1800
Display:
Dell U2412m + Samsung 971p
HDD:
Samsung SSD 840 EVO
Sound:
KEF Cresta 3 + Pioneer A-66X
Case:
CM Silencio 650
PSU:
CM GX-450W
Optical drives:
-
Mice & keyboard:
HP
Internet:
10/1
OS & Browser:
Win7 & Chrome
ja za 3200 predjem 25km :)
8l na 100 recimo odnosno 1600din
 

Vule

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
02.04.2009.
Poruka
1.964
Rezultat reagovanja
231
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ryzen 7 5800X3D / Arctic Liquid Freezer II 360
Motherboard:
Gigabyte B550 Aorus Elite AX V2
RAM:
32GB Geil Orion 3600Mhz
VGA & cooler:
XFX Merc RX6900XT
Display:
Dell S3222DGM
HDD:
Kingston Fury Renegade 1TB / Samsung 970 EVO Plus 1TB
Case:
DeepCool CH560 Digital
PSU:
ASUS ROG 750W Gold
8 litara nije 1600 dinara, nego 1280, koliko znam voziš dizel? :)
 

CoyoteKG

PCAXE Member
Učlanjen(a)
01.01.2011.
Poruka
207
Rezultat reagovanja
7
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
i7 2600K + CM Hyper 212 EVO
Motherboard:
MSI MPower Z77
RAM:
Kingston 16GB (2x8GB) HyperX Fury Red DDR3 1866MHz
VGA & cooler:
NVIDIA Quadro FX 1800
Display:
Dell U2412m + Samsung 971p
HDD:
Samsung SSD 840 EVO
Sound:
KEF Cresta 3 + Pioneer A-66X
Case:
CM Silencio 650
PSU:
CM GX-450W
Optical drives:
-
Mice & keyboard:
HP
Internet:
10/1
OS & Browser:
Win7 & Chrome
Poslednja izmena:

mINUS

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
2.353
Rezultat reagovanja
3
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Phenom II [email protected] + Prolimatech Megahalems
Motherboard:
Gigabyte GA-790XTA-UD4
RAM:
12GB DDR3 HyperX 1600
VGA & cooler:
MSI GTX660 Twin Frozr
Display:
Benq G2420HD 24"
HDD:
SSD 840EVO 250GB, 2x1TB Samsung
Sound:
Audigy 4 + Altec MX5021 + Sennheiser HD555@HD595
Case:
CM HAF932 + Zalman MFC1 Plus
PSU:
Chieftec APS-750C Modular
Optical drives:
Pioneer DVR-216D 20x DVD-RW
Mice & keyboard:
MS Sidewinder + Logitech ultraX
Internet:
30+ MGbit
OS & Browser:
Win 8.1 x64
Other:
Nexus 4
oko 10l tng na 100km, sto mu dodje zavisno od pumpe od 710 do 770 din.
 

Kobatz

Moderator
Učlanjen(a)
03.04.2009.
Poruka
6.541
Rezultat reagovanja
633
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Nzxt
CPU & cooler:
Amd Ryzen 1600 ~ 4.1ghz 24/h
Motherboard:
Msi x450 gaming
RAM:
4 x 4gb Kingston fury 2400 ~ 3000mhz by Micron
VGA & cooler:
Gigabyte 3060ti oc 8gb
Display:
Asus vs27 27' + Denver 56' lcd -madvr+ hitachi projector
HDD:
Adata sx8000 480gb+Kingston 480gb +2x 1.5tb by zamzung
Sound:
Asus Xonar Dx
Case:
Nzxt Apollo case,slight mod
PSU:
Raidmax 530w
Optical drives:
Liteon writer
Mice & keyboard:
Logitech g3,saitek eclipse II
Internet:
sbb 50/4
OS & Browser:
Windows 11,chrome&ff
Other:
Nexus 7' 2013, Htpc i7 2600, rx580 8gb madvr 4k60fps high conf
Gde mislite da je najbolji tng?Neki mi rekli pumpa Univerzal kad skrenes sa auto-puta ka naselju medakovic...Gde vi sipate?Tnx
 
Vrh