• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

Automobili

R_U_S

Banned
Učlanjen(a)
03.04.2009.
Poruka
117
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Athlon64 X2 3800+@3GHz-Cooler Master Hyper 212 , Aerogate 1-----Turion64 1.6GHz
Motherboard:
Biostar A78XA-A2T-AMD-Ati RD770-----Acer Aspire 9300
RAM:
2x1Gb Kingston VR@1GHz-5-4-4-12 -----2xGB DDR2 SODIMM
VGA & cooler:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
Display:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
HDD:
2xWD 640Gb RAID 0-----2.5" Hitachi 120Gb
Sound:
Creative Audigy 2, Altec Lansing 5100 Realtek ALC 883
Case:
Chieftec Dragon DX-01WD
PSU:
LC Power 550Wt
Optical drives:
HP DVD630i, LiteOf DVD-----TSST Corp DVD-RW
Mice & keyboard:
Logitech: RX1500, RX250, ...
Internet:
ADSL
OS & Browser:
WinXP professional
@BEGINER:
a šta fali čistoj mehanici?? Pa sigurno je pouzdanija od elektronike :D, naročito francuske :P
 
Poslednja izmena:

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
@BEGINER:
a šta fali čistoj mehanici?? Pa sigurno je pouzdanija elektronike :D, naročito francuske :P
Sagem telefoni, elektronika i PUG 307... :rotf:


Pa ti nemoj da kupujes Audi ili Vagena :P
A sta cu za 46K da kupim? Merc. ili BMW? I to se krade...hm... mozda Lexusa? :cool:

OK je to... tvoju situaciju razumem. Ti ako nisi i jedini ovde koji (moje je misljenje - konstantno) vozi ostro, i svaki cas se poteze, i ide svake godine na skijanje,... i to je OK, tebi vise znaci AWD nego bolja oprema.
Opet, evo sebe smatram prosecnim vozacem - povremeno nagazim pedalu, proteram agresivnije, napanjim sa semafora... ali to ne radim svaki dan. I ne idem kolima na skijanje... vec vozim po gradu i autoputu. Prakticno - samo grad i autoput.

I opet, po 5. put kazem - u takvim uslovima i situacijama... seva mi bas za AWD.
AWD ne kazem da je neophodan, ponovicu, moze sasvim lepo da se vozi i sa prednjom ili zadnjom vucom, ali ....awd je awd, za onog ko voli. ;)

Tu istu navigaciju i podrazumevam da ces da koristis u EU, ili recimo Hrvatskoj (ne mora striktno EU, a za Hrvatsku konkretno ima odlicnih mapa), tj. u zemljama/gradovima koje ne poznajes... to je valjda i poenta iste... a sigurno ne planiram da koristim navigaciju po BG-u. Tacnije - ni ne koristim je, iako cak i za moj telefon najzad postoji veoma dobra navigacija za Srbiju.
Jednostavno - to me ne zanima, odlicno se snalazim po svom gradu.

Opet, da se zadesim u nekom Becu, ili Milanu na primer...

Kazem - da se zadesim u Becu, i gledam belo u one ulice i bulevare... bas bi mi tad bilo drago sto imam pogon na sva 4 tocka umesto da sam uzeo satnav :D
Ne vidim svrhu integrisane navigacije, za koju se placa debela doplata, kada je za 200-250 evra moguce uzeti izvanrednu pokretnu navigaciju. Da ne pricamo o tome sto svaki normalan telefon danas ima navigaciju koja RADI svuda gde treba da radi, na kojoj mozes da menjas mape kako hoces itd...
Pa evo cak i Jeremy je prikazao kako je u F599 navigacija totalno bzvz i vise smara nego sto radi.
E sad pitanje je da li kupac koji daje cash za vozilo zeli jedan veliki LCD ekran na konzoli, da bolji ima utisak da je u shuttle-u iz Star Treka. Generalno, navigacija u automobilu je preskup dodatak i nije bas fleksibilno resenje po pitanju update-a i softvera. Mozda su nesto promenili po tom pitanju, tipa da se navigacija kaci direktno na 3G, pa skida update, sve je moguce. Kod novog A8 ima tzv LTE tehnologiju, koja je naslednik 3G, pa je brzina transfera podataka do 100mbps. Imas i WiFi u kolima, pa mozes preko telefona i laptopa da budes na netu. Verovatno i sam Audi nudi opciju besplatnog skidanja updatea za navigaciju, a mozes ako hoces i da strimujes HD video u kolima. :d
Elem, ta opcija kosta 1500-2000 evra, pa ti gledaj da li ti to treba....;) Smatram da je to stvar bez koje u kolima sasvim lepo mogu da zivim, narocito ako vozim. Za putnike na dugim putovanjima, narocito biznismene, za njih mozda i ima smisla da budu on-line.
Pa naravno da je brzi - 2.7 je vise od 2.0 :D:D:D
:rotf:
 
Poslednja izmena:

voodoons

Moderator
Učlanjen(a)
06.04.2009.
Poruka
7.950
Rezultat reagovanja
147
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
voodoons’s MacBook Pro
CPU & cooler:
Intel Core i5
Motherboard:
MacBookPro12,1
RAM:
8 GB
VGA & cooler:
Intel Iris Graphics 6100
Display:
Retina LCD 13"
HDD:
APPLE SSD SM0128G
Sound:
Apple Inc
Mice & keyboard:
Lenovo BT Laser Mouse
Internet:
SBB 70/4 Mb/s
OS & Browser:
OS X 10.11.6
Other:
Iphone 6
Samo bih rekao, sagem telefoni nisu brljavili. To sto su se kvarili, kvarili su se zato sto ih nisu znali dekodirati kako treba.. Secene su im ploce, radili testpointi..
Sad kakve to veze ima sa kolima, nem pojma, ali eto nece da skodi.. ako nece da skodi, mozda nekom i pomogne..;)
 

Grodos

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
31.07.2010.
Poruka
3.197
Rezultat reagovanja
436
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
SoulReaper
CPU & cooler:
Ryzen 5900X + Arctic Freezer 50
Motherboard:
ASUS TUF X570
RAM:
128GB Kingston Beast
VGA & cooler:
RTX 3080 Ti
Display:
LG 32GP850
HDD:
XPG SX8200 Pro 2TB
Case:
MS Titan 2 PRO
PSU:
Corsair HX1200
Mice & keyboard:
Cougar 700K & Logitech G502SE
OS & Browser:
Win 10 64bit
Pitanje?
Čitao sam da mnogi hvale Fiat-ove automobile u određenim cenovnim klasama te iz toga sledi:
Kakvo mišljenje imate o FIAT STILO?
Godište 2002/03, kilometraža 130K+km, 3 vrata, 1.9JTD sa 85kW sa cenom od oko 4-4,5K evra (na domaćem tržištu)?
Da li se isplati uvoziti iz Nemačke ili Švajcarske gde se mogu naći za oko 2-2,5K bez carine i poreza?
Poznatiji problemi sa dotičnim automobilom, potrošnja i održavanje?
E sada, nešto o meni kao vozaču - obično mirno vozim ali znam brate i da potegnem, obično kada naletim na kolonu automobila koji ne smeju ni traktor da prestignu! Mesečno bih prelazio oko 2,5-3K km...
 

zookarma

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
06.11.2009.
Poruka
1.210
Rezultat reagovanja
6
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
i5 750 + Megahalem
Motherboard:
Asus p7p55d
RAM:
2x2 Mushkin + 1x4
VGA & cooler:
Sapphire 6950
Display:
Samsung T240
HDD:
C300 X64 + 5xhdd
Sound:
Creative Xfi Elite
Case:
Chieftec LBX
PSU:
TT 650 W
Optical drives:
PIoneer 212
Mice & keyboard:
G500 + G15 v2
Internet:
Cable
OS & Browser:
Win 7 x64, Chrome
Za STILO - Elektronika najveci smetnja ali i to su vise " nerviranja ", takodje JTD je dobar dizel motor, dokazan. Brat od strica skoro uzeo a imao sam kontakta u firmi ranije, lepo se vozi, lepo ubrzava ( sto ti je bitno za " potezanje " ) u svakom slucaju zavisi od samog stanja polovnjaka ali za neke male pare dobra kupovina.
Odrzavanje je jeftino ali opet zavisi hoces li na " ovlasteni " ili kod proverenog majstora a za takvu klasu auta najbolje provereni a jeftiniji majstor. I ja bih uzeo bar 2004 godiste ... Min
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Samo bih rekao, sagem telefoni nisu brljavili. To sto su se kvarili, kvarili su se zato sto ih nisu znali dekodirati kako treba.. Secene su im ploce, radili testpointi..
Sad kakve to veze ima sa kolima, nem pojma, ali eto nece da skodi.. ako nece da skodi, mozda nekom i pomogne..;)
Ma to je nasa interna za***ancija. U PUG se ugradjuje Sagem elektronika i nije se bas pokazala kao pouzdana. Uopste vozila iz PSA se nisu bas proslavila po pitanju pouzdanosti. Desavalo se npr. na C4 da se prozori sami od sebe spuste itd...

BTW, Sagem telefoni su bili tesko smece i nedekodirani, problemi sa hardware-om su bili najrazlicitije prirode. ;)

Pitanje?
Čitao sam da mnogi hvale Fiat-ove automobile u određenim cenovnim klasama te iz toga sledi:
Kakvo mišljenje imate o FIAT STILO?
Godište 2002/03, kilometraža 130K+km, 3 vrata, 1.9JTD sa 85kW sa cenom od oko 4-4,5K evra (na domaćem tržištu)?
Da li se isplati uvoziti iz Nemačke ili Švajcarske gde se mogu naći za oko 2-2,5K bez carine i poreza?
JTD motor je odlican, ali je automobil malo tezak, pa bi mu pomogao chip tuning. Stilo je pravi sljakerski auto, mazga koja ce sluziti svrsi, jeftin za odrzavanje, prostran i mali potrosac. Daje dosta za ulozeni novac.
Vozne karakteristike nisu bog zna sta, mogle bi biti i bolje, a za to je kriva masa vozila, visoko teziste i oslanjanje koje je na nivou
vozila iz 80-tih godina.

Poznatiji problemi sa dotičnim automobilom, potrošnja i održavanje?
Problematicna elektronika, ali nista specijalno vise nego kod drugih vozila te generacije. Prednost lezi u jeftinoci odrzavanja i relativno velikom broju servisa koji to rade. Dostupni su delovi.
Naslednik Golfa 2 Diesel. :d

E sada, nešto o meni kao vozaču - obično mirno vozim ali znam brate i da potegnem, obično kada naletim na kolonu automobila koji ne smeju ni traktor da prestignu! Mesečno bih prelazio oko 2,5-3K km...
Kao sto rekoh, ne ocekuj neke performanse sa njegovih 250 Nm i 116 HP i 1400 KG. Masa vozila je velika, chip je preporuka. Motori mogu da izdrze, veoma su robusne konstrukcije. Sa 140HP i 350Nm u preticanju bi se osetila znacajna razlika.
 
Poslednja izmena:

BEGINER

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
1.740
Rezultat reagovanja
8
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Core i5 4440 @ 3.10GHz
Motherboard:
ASUSTeK COMPUTER INC. Z97-K
RAM:
16,0GB Kingston Crveni txn Proka
VGA & cooler:
1023MB NVIDIA GeForce GTX 750
Display:
Neka 24orka, ocekuje se 32
HDD:
Patriot Blast ssd 240
Sound:
pojma neam
Case:
Xigmatek Elysium
PSU:
Seasonic 850w
Optical drives:
pojma neam
Mice & keyboard:
Logi i Logi svasta
Internet:
Ikom 200Mbita
OS & Browser:
Win 7 x64
Other:
MONEY & PUSSY LOVER
@BEGINER:
a šta fali čistoj mehanici?? Pa sigurno je pouzdanija od elektronike :D, naročito francuske :P
Od Francuske vrlo moguce :d, al da se ne lazemo, tesko da je pouzdanija mehanika stara 40-50 godina, nego ova danas nova, bez obzira sto ima gomilu elektronike ;), plus pre 50 godina nije bio vas idealni AWD :P :P :P

@Grozdan: Ista prica kao i za dripca, prati malo temu, pisano o tome 1000x :)
 

voodoons

Moderator
Učlanjen(a)
06.04.2009.
Poruka
7.950
Rezultat reagovanja
147
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
voodoons’s MacBook Pro
CPU & cooler:
Intel Core i5
Motherboard:
MacBookPro12,1
RAM:
8 GB
VGA & cooler:
Intel Iris Graphics 6100
Display:
Retina LCD 13"
HDD:
APPLE SSD SM0128G
Sound:
Apple Inc
Mice & keyboard:
Lenovo BT Laser Mouse
Internet:
SBB 70/4 Mb/s
OS & Browser:
OS X 10.11.6
Other:
Iphone 6
Par prijatelja vozi faite, stilo x2, marea, punto, bravo.. Jos nikome nije crklo nista od elektronike.. Ali je meni na astri u mojim rukama crkao ecu iz cista mira i onda, ajmo 400e za zamenu.. i to za polovan ecu koji opet moze da zvizne isto tako..
u golfu 5 spustim prozor malo i kad hocu da ga podignem, on krene malo gore i opa, spusti se skoro do kraja i stane i onda ja treba da ga dizem ponovo.. i to na oba prednja prozora.. vecih nekih problem, hvala Bogu, nismo imali
ja mislim da je svaka elektronika, elektronika i sve se kvare u slicnom procentu..

e sad, sto je kod nas mnogo djubradi iz italije na putevima pa sve raznjakano, i sto je najveci broj takvih upravo FIAT (pa je velik broj pokvarene elektronike bas na fiatu) to je druga stvar
 

Milos

PCAXE Member
Učlanjen(a)
03.04.2009.
Poruka
422
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel|E8400|3.0 GHz
Motherboard:
Gigabyte|GA-EG45M-DS2H
RAM:
KINGSTON|1066MHz DDR2 HyperX|8 GB
HDD:
Western Digital|WD10EADS|2TB
Case:
Chieftec|HM-03SL-OP
PSU:
Cooler Master|RS 450 ACLY
Kao sto rekoh, ne ocekuj neke performanse sa njegovih 250 Nm i 116 HP i 1400 KG. Masa vozila je velika, chip je preporuka. Motori mogu da izdrze, veoma su robusne konstrukcije. Sa 140HP i 350Nm u preticanju bi se osetila znacajna razlika.
Ne treba da ga cipuje,sasvim je dovoljno i 85 kw za preticanje.Govorim iz iskustva kao vlasnik 88 kw jtdm i 1350 mi je tezak auto.naravno ako motoru nije izvadjena dusa pre toga.sve zavisi od stila voznje.

p.s. za tu lovu mozes naci 2003 stilo 116 kw / 150 hp ako ti je malo
 
Poslednja izmena:

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Ne treba da ga cipuje,sasvim je dovoljno i 85 kw za preticanje.Govorim iz iskustva kao vlasnik 88 kw jtdm i 1350 mi je tezak auto.naravno ako motoru nije izvadjena dusa pre toga.sve zavisi od stila voznje.

p.s. za tu lovu mozes naci 2003 stilo 116 kw / 150 hp ako ti je malo
Mozda je dovoljno, ali medjuubrzanje nije silovito. 1350KG + vozac je preko 1400 KG, sto je dosta.
 

Grodos

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
31.07.2010.
Poruka
3.197
Rezultat reagovanja
436
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
SoulReaper
CPU & cooler:
Ryzen 5900X + Arctic Freezer 50
Motherboard:
ASUS TUF X570
RAM:
128GB Kingston Beast
VGA & cooler:
RTX 3080 Ti
Display:
LG 32GP850
HDD:
XPG SX8200 Pro 2TB
Case:
MS Titan 2 PRO
PSU:
Corsair HX1200
Mice & keyboard:
Cougar 700K & Logitech G502SE
OS & Browser:
Win 10 64bit
+vozač (tj. ja) = 1450kg :D
Mislim da mi neće trebati više od 85kW iako je auto poteško jer sam "činio čuda" sa drugovim passat-om sa 66kW koji je preko 1,6tona! Ja sam inače ozbiljan vozač koji retko kada uleće u makaze čak i kada brzo vozi (znači, veoma precizno i izračunato sa dobrim poznavanjem mogućnosti automobila i trenutnim lošim gorivom :D)...
Zanimaju me vaša iskustva sa menjačem kod modela brava/bravo/stilo jer sam npr. kod nas sreo više ljudi koji su imali ove probleme nego sa elekronikom?
A što se tiče elektronike, to je kod fiat-a standardno i više nervira nego što je problem...
 

R_U_S

Banned
Učlanjen(a)
03.04.2009.
Poruka
117
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Athlon64 X2 3800+@3GHz-Cooler Master Hyper 212 , Aerogate 1-----Turion64 1.6GHz
Motherboard:
Biostar A78XA-A2T-AMD-Ati RD770-----Acer Aspire 9300
RAM:
2x1Gb Kingston VR@1GHz-5-4-4-12 -----2xGB DDR2 SODIMM
VGA & cooler:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
Display:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
HDD:
2xWD 640Gb RAID 0-----2.5" Hitachi 120Gb
Sound:
Creative Audigy 2, Altec Lansing 5100 Realtek ALC 883
Case:
Chieftec Dragon DX-01WD
PSU:
LC Power 550Wt
Optical drives:
HP DVD630i, LiteOf DVD-----TSST Corp DVD-RW
Mice & keyboard:
Logitech: RX1500, RX250, ...
Internet:
ADSL
OS & Browser:
WinXP professional

Milos

PCAXE Member
Učlanjen(a)
03.04.2009.
Poruka
422
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel|E8400|3.0 GHz
Motherboard:
Gigabyte|GA-EG45M-DS2H
RAM:
KINGSTON|1066MHz DDR2 HyperX|8 GB
HDD:
Western Digital|WD10EADS|2TB
Case:
Chieftec|HM-03SL-OP
PSU:
Cooler Master|RS 450 ACLY

R_U_S

Banned
Učlanjen(a)
03.04.2009.
Poruka
117
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Athlon64 X2 3800+@3GHz-Cooler Master Hyper 212 , Aerogate 1-----Turion64 1.6GHz
Motherboard:
Biostar A78XA-A2T-AMD-Ati RD770-----Acer Aspire 9300
RAM:
2x1Gb Kingston VR@1GHz-5-4-4-12 -----2xGB DDR2 SODIMM
VGA & cooler:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
Display:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
HDD:
2xWD 640Gb RAID 0-----2.5" Hitachi 120Gb
Sound:
Creative Audigy 2, Altec Lansing 5100 Realtek ALC 883
Case:
Chieftec Dragon DX-01WD
PSU:
LC Power 550Wt
Optical drives:
HP DVD630i, LiteOf DVD-----TSST Corp DVD-RW
Mice & keyboard:
Logitech: RX1500, RX250, ...
Internet:
ADSL
OS & Browser:
WinXP professional
+vozač (tj. ja) = 1450kg :D
Mislim da mi neće trebati više od 85kW iako je auto poteško jer sam "činio čuda" sa drugovim passat-om sa 66kW koji je preko 1,6tona! Ja sam inače ozbiljan vozač koji retko kada uleće u makaze čak i kada brzo vozi (znači, veoma precizno i izračunato sa dobrim poznavanjem mogućnosti automobila i trenutnim lošim gorivom :D)...
Zanimaju me vaša iskustva sa menjačem kod modela brava/bravo/stilo jer sam npr. kod nas sreo više ljudi koji su imali ove probleme nego sa elekronikom?
A što se tiče elektronike, to je kod fiat-a standardno i više nervira nego što je problem...
Kakvi problemi sa menjačem? Mora ponekada da se menja set kvačila, nije večan. Inače nisam čuo da se neko žalio na sam menjač (naravno, podrazumeva se da se u njemu menja ulje i da ga ima u menjaču :d ).
Ima nas nekoliko ovde sa Bravo i Brava 1.9JTD, ne znam da se neko žalio. Može i plivajući zamajac da ode, naročito posle 300-400.000km :D
Inače set kvačila i plivajući za brava (starog kao mog) i stila koštaju višestruko manje nego za PUG 307 na primer. Jeftiniji su nego i VW automobila istog godišta, a kvalitet je solidan - Valeo. Prelaze ljudi po bar 50.000km sa Valeo setom kvačila (žene koje non stop drže nogu na kvačilu), koje za mog Brava košta 13500 (delovi 7500 i ruke 6000). Ima ih koji su sabili 100.000km bez problema.
 
Poslednja izmena:

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
+vozač (tj. ja) = 1450kg :D
Mislim da mi neće trebati više od 85kW iako je auto poteško jer sam "činio čuda" sa drugovim passat-om sa 66kW koji je preko 1,6tona!
Vozio si ga na 2 tocka ? :eek:

BTW, Passat nema 1.6 tonu, cak ni ovaj novi CC, a narocito taj od 66KW. ;)
Za tvoju informaciju B3 i B4 VW Passat sa 1.8 90HP (66 KW) ima oko 1250 KG, prazan.

mene lepi u sediste,uostalom videces na dragu :) naravno nadam se da ces doci na isti
Lepi, ali kratko i sa turbo rupom i bar za moj ukus, ne preterano silovito i brzo. Auto je raga, dok se ne chipuje, a onda moze ozbiljno da ide.
Ako si pre toga vozio slabiji auto, onda ti je to super, ako si vozio jaci i laksi auto, onda ti je jasno o cemu pricam. Stilo sa 116 konja i 1450 kila je sve samo nije agilan.
Da se razumemo, agilniji je od ovih malolitraznih benzinaca od 1000-1400 kubika, bez turba, naravno, ali nista specijalno sto bi mi namamilo osmeh na lice. :d
 

Grodos

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
31.07.2010.
Poruka
3.197
Rezultat reagovanja
436
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
SoulReaper
CPU & cooler:
Ryzen 5900X + Arctic Freezer 50
Motherboard:
ASUS TUF X570
RAM:
128GB Kingston Beast
VGA & cooler:
RTX 3080 Ti
Display:
LG 32GP850
HDD:
XPG SX8200 Pro 2TB
Case:
MS Titan 2 PRO
PSU:
Corsair HX1200
Mice & keyboard:
Cougar 700K & Logitech G502SE
OS & Browser:
Win 10 64bit
Vozio si ga na 2 tocka ? :eek:

BTW, Passat nema 1.6 tonu, cak ni ovaj novi CC, a narocito taj od 66KW. ;)
Za tvoju informaciju B3 i B4 VW Passat sa 1.8 90HP (66 KW) ima oko 1250 KG, prazan.

Lepi, ali kratko i sa turbo rupom i bar za moj ukus, ne preterano silovito i brzo. Auto je raga, dok se ne chipuje, a onda moze ozbiljno da ide.
Ako si pre toga vozio slabiji auto, onda ti je to super, ako si vozio jaci i laksi auto, onda ti je jasno o cemu pricam. Stilo sa 116 konja i 1450 kila je sve samo nije agilan.
Da se razumemo, agilniji je od ovih malolitraznih benzinaca od 1000-1400 kubika, bez turba, naravno, ali nista specijalno sto bi mi namamilo osmeh na lice. :d
Zar ti ja ličim na osobu koja radi za MI6 pa da vozim auto(kamion) na 2 točka??? :rotf:
Hteo sam da kažem da mi je ta snaga sasvim dovoljna...
Što se tiče mase, u pravu si, ali u moju odbranu na netu sam našao raspon masa od 1400-1600kg da bih na kraju nazvao dotičnog druga koji mi je rekao da na vlasničkom listu piše da auto ima 1200kg (prazno), tako da povlačim šta sam rekao :d
Kada se sve sagleda, dođe to na slično - 150kg razlike u masi se može nadoknaditi sa 25ks u snazi...
Na kraju, u mom slučaju bi bilo upravo što si rekao - fiat stilo bi bio solidan napredak u odnosu na trenutno vozilo (opel ascona '87.god. 1,3benzin 51kW karburator, drugi vlasnik, 140K km bez vraćanja i verovatno jedini opel tog doba koji ima očuvanu limariju).
 

Avijon

PCAXE Member
Učlanjen(a)
08.10.2010.
Poruka
99
Rezultat reagovanja
4
Moja konfiguracija
u golfu 5 spustim prozor malo i kad hocu da ga podignem, on krene malo gore i opa, spusti se skoro do kraja i stane i onda ja treba da ga dizem ponovo.. i to na oba prednja prozora..
Staneš, ugasiš auto, daš kontakt, čvakneš prekidače za prozore gore-dole, isključiš kontakt, izvučeš ključ, zaključaš/otključaš auto, upališ, voala, prozori rade normalno! :d
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
ali u moju odbranu na netu sam našao raspon masa od 1400-1600kg
1600 KG mozda ima B5.5 4motion i to onaj sa W8 motorom od 4.2 litra koji je mnooogo tezi od B3 i B4.
Veliki motor, kardan i pogon na 4 tocka cine auto tezim. Cak i Golf IV R32 ima 1510 Kg, prazan, zato sto ima V6 od 3.2 litra i haldex pogon na sva cetiri tocka. To sve podize masu vozila za par stotina kilograma.

Kada se sve sagleda, dođe to na slično - 150kg razlike u masi se može nadoknaditi sa 25ks u snazi...
Zapravo, bitan je obrtni moment i prenosni odnos u menjacu, ali to je opet u funkciji snage, tako da ti to dodje na isto. E sad, neki motori imaju dostupan veliki obrtni moment na pocetku, vec na 1500-2000 rpm, dok neki imaju dostupne performanse tek na visokim obrtajima.
U principu, ovi sto imaju na visokim obrtajima visok obrtni moment imaju veci broj HP, vecu maksimalnu brzinu, ali su lenji na niskim obrtajima. Moderni turbo motori imaju visok obrtni moment u velikom rasponu brojeva obrtaja, od niskih do visokih. Diesel motori imaju raspoloziv visok obrtni moment u dosta kratkom opsegu, od npr. 2000 do 3000 rpm, preko toga ta vucna sila vec kalira. Ipak, zbog dostupnog obrtnog momenta na niskim obrtajima, lakse vuku tesku karoseriju, pa i u tezem vozilu deluju zivahnije od nekog kilavog malolitraznog benzinca. Evo primera: Fiat Bravo 1.6 16v od 104 HP i Fiat Bravo 1.9 JTD od 104 HP. Benzinac ima oko 135-140 Nm momenta na preko 4000 rpm, dok JTD ima 200 Nm na 1900-2800 rpm. Max. brzina im je u principu ista, ali JTD bolje ubrzava za cak 1 sekundu do 100. 10.4 vs 11.4 otprilike.
Poredjenja radi, Stilo JTD 1.9 litara ima 250 Nm i 116 HP, ali ubrzanje mu je 11.7 sec do 100 Km/h. Problem je u tezini koja je 150 Kg veca od starog Brava JTD. 1320 vs 1170 KG. Bravo GT ima oko 90 KS i 170Nm po toni, a Stilo ima 87 KS i 187 Nm po toni. Na papiru deluje slicno, ali je Bravo startniji zbog drugacijeg prenosnog odnosa u menjacu.

Na kraju, u mom slučaju bi bilo upravo što si rekao - fiat stilo bi bio solidan napredak u odnosu na trenutno vozilo (opel ascona '87.god. 1,3benzin 51kW karburator, drugi vlasnik, 140K km bez vraćanja i verovatno jedini opel tog doba koji ima očuvanu limariju).
Mislim da ti ipаk nisi merodavan da proceniš tako nešto :rotf:
Meni je posle vozila koje ima 150 konja po toni vecina njih kilava. ;)
 
Poslednja izmena:

OCz

PCAXE Member
Učlanjen(a)
04.04.2009.
Poruka
948
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
i5 750 / Megashadow (lapped) Push-Pull (Scythe GT AP-15)
Motherboard:
Gigabyte P55A-UD6
RAM:
12GB Mushkin & Exceleram
VGA & cooler:
Palit StormX GTX 1050
Display:
LG 32LK450
HDD:
Samsung 840 EVO 128GB & F3 HD153WI
Sound:
Cerwin-Vega! VE-15 / Denon PMA-1500R / AKG K702 / Shanling PH300 / Asus Xonar STX
Case:
Corsair Obsidian 650D
PSU:
Thermaltake Smart SE 530W
Optical drives:
Nemam
Internet:
Imam
OS & Browser:
Windows 8 Pro x64
Meni je posle vozila koje ima 150 konja po toni vecina njih kilava. ;)
I jeste tako. Ili barem tu negde oko 150tak bhp (za benzinca) na do ne vise od nekih 1300kg da to bude onako relativno OK u vecini uslova. Sve ispod i ja licno smatram da je tu i tamo kilavo u nekim situacijama, pogotovo ako se ne vozis sam ..

A sto se tice lepljenja za sediste, svaki auto moze da zalepi :D
 

CAR

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
16.04.2009.
Poruka
1.694
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel® Core™ i7-920 @ 4.4GHz (21x210) HT-off / Noctua NH-D14
Motherboard:
Gigabyte EX58-UD5
RAM:
3x2GB Mushkin Blackline PC3-12800 CL7 1600MHz @ 1680MHz 7-9-7-24 1T
VGA & cooler:
PowerColor Radeon HD 5850 @ 950/1275MHz
Display:
Samsung SyncMaster T220
HDD:
Crucial RealSSD C300 128GB / Samsung Spinpoint F4EG 2TB
Sound:
Creative Labs Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Pro Series / Logitech Z-5500 Digital
Case:
Cooler Master Cosmos S
PSU:
Cooler Master Real Power M1000
Optical drives:
Samsung SH-S203B
Mice & keyboard:
Logitech MX 1100 / Logitech Wave Keyboard
Internet:
aDSL 1024/128
OS & Browser:
Windows XP Professional Edition Service Pack 2 / Windows 7 Ultimate 64-bit
Other:
PowerColor TV Wonder 650 / Corsair Flash Voyager GTR 32GB / Apacer HT203 200X 1GB
A sta cu za 46K da kupim? Merc. ili BMW? I to se krade...hm... mozda Lexusa? :cool:
Ne Mecku, i ne BMW-a... bas i ciljam na to da ne moraju da budu svabe ;)
Ali eto, mozda bi upravo taj Lexus bio idealan izbor :cool:
AWD ne kazem da je neophodan, ponovicu, moze sasvim lepo da se vozi i sa prednjom ili zadnjom vucom, ali ....awd je awd, za onog ko voli. ;)
To je pak sasvim druga prica od one "AWD je absolute must!" koju cusmo ranije ;)
(nisi ti rekao, cisto da se razumemo ;))
Ne vidim svrhu integrisane navigacije, za koju se placa debela doplata, kada je za 200-250 evra moguce uzeti izvanrednu pokretnu navigaciju. Da ne pricamo o tome sto svaki normalan telefon danas ima navigaciju koja RADI svuda gde treba da radi, na kojoj mozes da menjas mape kako hoces itd...
Meni bi bolji izbor bio integrisana navigacija... cisto da se ne akam jos sa dodatnim navigacionim uredjajima i/ili da prckam po telefonu.

Ali nebitno sad...
 

d0minat0r

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.633
Rezultat reagovanja
58
Moja konfiguracija
VGA & cooler:
Gainward 4850 512DDR3
Display:
Viewsonic 24"
HDD:
seagate 500Gt Single P
Case:
/
Optical drives:
Samsung 203D
Mice & keyboard:
A4tech oscar X 748K i microsoft ergo natural 4000
Internet:
ADSL 4Mbit
OS & Browser:
WIN7
al su je sredili :cool:
 

Prilozi

OCz

PCAXE Member
Učlanjen(a)
04.04.2009.
Poruka
948
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
i5 750 / Megashadow (lapped) Push-Pull (Scythe GT AP-15)
Motherboard:
Gigabyte P55A-UD6
RAM:
12GB Mushkin & Exceleram
VGA & cooler:
Palit StormX GTX 1050
Display:
LG 32LK450
HDD:
Samsung 840 EVO 128GB & F3 HD153WI
Sound:
Cerwin-Vega! VE-15 / Denon PMA-1500R / AKG K702 / Shanling PH300 / Asus Xonar STX
Case:
Corsair Obsidian 650D
PSU:
Thermaltake Smart SE 530W
Optical drives:
Nemam
Internet:
Imam
OS & Browser:
Windows 8 Pro x64
S

stalja

Guest
Za vreme trajanja ove službe tri puta je zamenjen, odnosno ugrađen fabrički repariran motor, a automobil je praktično bez kvarova i poteškoća prevalio rekordnu kilometražu.
Ovo ko da si rekao ,,Lep ti ovaj crveni golf. Imam ja isti takav yugo, samo plave boje"
 

miha

Moderator
Učlanjen(a)
02.04.2009.
Poruka
1.290
Rezultat reagovanja
16
Moja konfiguracija
Mice & keyboard:
cm quickfire tk (brown mx) | cm novatouch tkl & logitech mx performance
OS & Browser:
Debian
on je bitno dobio novu c klasu... :)

edit: samo po autoportalu je dobio novi mercedes... na ostalim mestima pise da zada vozi peugeot... :) takodje pise da je donosio lekove za srbiju za vreme devedesetih oko 800 puta... znaci sverecer :d
 
Poslednja izmena:

a c a

PCAXE Member
Učlanjen(a)
25.04.2009.
Poruka
770
Rezultat reagovanja
24
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Propus@Deneb
Motherboard:
Foxconn
RAM:
Hyper X
VGA & cooler:
AMD
Display:
Samsung
HDD:
WD5000AAKX i WD20EZRZ
Sound:
int.
Case:
690IIa
PSU:
Seasonic
Optical drives:
Pioneer&Liteon
Mice & keyboard:
Chicony&Logitech
Internet:
SBB D3
OS & Browser:
7Ux64/XPSP3
Vrh