M
Misko78
Guest
Potpuno isti slučaj, prekida po minut dva, pa ima pola sata. Znači do njih je problem.
Meni je bio prekid i celom komsiluku nedelju dana. Kad smo zvali rekose taj dan dolaze, pa svaki dan mi zovimo i zovimo i isti odgovor, i tek posle nedelju i nesto dana se pojavila ekipa koja je prvo blenula i kao radila.. Sto se tice podrske, uzas..neizdrzivo je od juce, navodno ce doci ekipa da mi promene modem

EPICNaravno tu sam popizdeo i otvorio sam modem i popravio ga. Otišla je filtracia napona pa je benavio. Pa kad dođu nek ga nose ali ja već imam net.![]()
:
). Pa sa pocheo da shaljem mailove tehnichkoj podrshci gde mi je na iste odgovarao jedan inzinjer, koji po svemu sudeci radi svoj posao kako treba, jer je uljudno i lepo odgovarao na svako moje pitanje, i iskreno rekao da pre nedelju dana nece biti popravke radova. Pitao sam ga da li imam pravo zalbe, jer definitivno nisam dobio uslugu koja je uredno placena, i da li imam pravo na redukciju rachuna, rekao je da imam i da shaljem mail na [email protected] i da napravim dopis/molbu. Slao sam mail tri puta i nisam dobio odgovor... Da se razumemo, nije mi stalo do manjeg rachuna to je 1000 din manje mozda i sl i SBB je u Kaludjerici radio savrsheno (ne znam koliko je vama ping, ali je meni kada sve radi kako treba u najgorem sluchaju 10ms), ali mi definitivno smeta kao krajnjem korisniku i korisniku koji redovno izmiruje svoje obaveze ka SBB-u, to shto niko ne odgovara na uljudan mail. Ok jednom, ok dva puta, ali tri puta je po meni van granica dobrog ukusa...
Ako im u kasu svakog meseca uplatim preko 5K dinara, plaćam hosting očekujem ipak bolju uslugu od prosečnog sredovečnog Srbe koji se žali da mu drhtulji slika na Ambasador TV za njegovih 800 kinti mesečno. Da kao redovan platiša imam prednost nad onima koji su stali u taj red da izmire dugovanje od 6 meseci unazad, od onih koji se priključuju kad ih uhvate da kradu signal i sl. Oni ničim ne nagrađuju one koje im redovno pune kasu, ne očekujem preko reda da ulazim, što nisam ni juče hteo ali što ne naprave šalter za one koji redovno plaćaju kad neku vrstu zahvalnosti za odanost.Sve sve, ali ne terajte ga da cheka u redu dva sata!![]()
Da, to bi bilo lepo! Ne znam kako do sada nisu razmishljali o tome...Da se recimo potroshachima sa +3 godine stazom na nekom srednje jakom mix paketu naprave posebne kartice i poseban shalter. Shto kazesh, ipak ja redovno placam, ne kasnim i samo zelim da to shto sam platio radi kako treba. Ne trazim nikakve povlastice.Ako im u kasu svakog meseca uplatim preko 5K dinara, plaćam hosting očekujem ipak bolju uslugu od prosečnog sredovečnog Srbe koji se žali da mu drhtulji slika na Ambasador TV za njegovih 800 kinti mesečno. Da kao redovan platiša imam prednost nad onima koji su stali u taj red da izmire dugovanje od 6 meseci unazad, od onih koji se priključuju kad ih uhvate da kradu signal i sl. Oni ničim ne nagrađuju one koje im redovno pune kasu, ne očekujem preko reda da ulazim, što nisam ni juče hteo ali što ne naprave šalter za one koji redovno plaćaju kad neku vrstu zahvalnosti za odanost.

