activated1
Moderator
- Učlanjen(a)
- 01.04.2009.
- Poruka
- 4.583
- Rezultat reagovanja
- 10
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
a1-PC
CPU & cooler:
AMD FX 8300 @ 3.3GHz / Thermalright Ultra-120A
Motherboard:
ASUS M5A99X EVO
RAM:
4x4GB Kingston HyperX Genesis
VGA & cooler:
ZOTAC GTX1060 6GB / ASUS R9270X-DC2T-2GD5
Display:
BenQ 2450
HDD:
SP/Samsung 120GB SSD Raid-0, 4x Toshiba 1TB Raid-0, Toshiba 2TB
Sound:
Integrated - S/PDIF @ Yamaha RX-V 659
Case:
Corsair Obsidian 750D
PSU:
Corsair RM1000i
Optical drives:
/
Mice & keyboard:
Logitech UltraX & Razer Copperhead (thanks to Lukija)
Internet:
Telekom VDSL 20Mbps/4Mbps
OS & Browser:
Windows 10 x64
Other:
Xiaomi Redmi 5 Plus/HTC One M7 32GB/HTC EVO 3D + 8gb microSD/Sony Ericsson X1
- Urednik
- #1
Elem, pre 7 dana stiže mi mail od Origina, sa sledećim sadržajem:
Ovako je izgledao, mail za potvrdu reseta:
Rekoh dobro promenio sam pass, imam pristup svom account-u rešeno, e šipak. Deran je promenio moj ID u Russki_BOIN, a real name je promenio u Николай Бегунов, sad verovatno mislite šta je problem promenim nazad na moje podatke i rešena stvar. E bila bi da on nije postavio svoj security question na koji ja ne znam odgovor, a bez odgovora ne mogu da promenim stavke iznad (da znam moj je prospust što nisam stavio pitanje, ali kad sam se registrovao nije bilo obavezno, a nisam mislio da će mi trebati, iskreno).
I sad kreće moje veselje sa supportom, prvo sam kontao da imaju neki mail za support, ali nema. Imaju "help centar" koji je bolje rečeno prošireni FAQ, no jedna od opcija je "contact us", na koju kad klikneš dobiješ wizard gde popuniš neka pitanja vezana za problem i posle se pojavi opcija "Call Me", samo ima jedan mali problem sa tom opcijom jedini brojevi na koje zovu su US/Canada
Pošto "Help centar" nije urodio plodom registrujem se na njihov form poznatiji kao "Answer HQ" i postavim temu gde opišem šta se desilo i šta je moj problem.
Nedugo posle javlja se neki od modova i upućuje me na "help centar". Ja mu odgovaram da sam probao sa "help centrom" i da nije urodilo plodom. I dodam da pored poziva u njihovom tutorijalu stoji da treba da bude i opcija za live chat, ali da se meni pojavljuje samo poziv.
Posle malo čekanja oglasio se neki drugi mod (rekao bi senior) sa sledećim odgovorom:
Odgovorio sam im da promena nije urodila plodom i pitao da li postoji neka druga opcija da se ovo reši, jer kao da bi mi otključali account treba da potvrdim da je stvarno moj, i traže moj datum rođenja (onaj koji sam uneo kad sam se registrovao) i serijski broj od neke igre iz kolekcije. Ja obe stvari imam, ali nemam gde da ih dostavim, prosto mi je neverovatno da nemaju neki e-mail za support.
Tako da ako imate Origin account pazite da vam neko ne upadne u njega ko meni jer ste ga na***ali, ako budete morali da se naganjate sa EA support-om.
Sretna okolnost je što ja i dalje imam pristup svim mojim igrama, ali sam do daljnjeg Russki_BOIN na Origin-u...
Ja sam mislio da je Ubisoftov support loš, ali sad kad pogledam, jesu smarali sa razmi potpitanjim i potvrdama, ali su na kraju odradili posao (i to sve preko e-maila WOW), tako da jedan veliki thumbs down za EA i Origin.
U prvi mah pomislim ovo se neki spam provukao (stizalo mi je slično i od Blizzarda pa je bilo fake), ali ne lezi vraže uzmem ja da se ulogujem u moj Origin account kad ono kaže email/pass ne valjaju. Na sreću imao sam opciju za reset passworda što sam i odradio.Hello Russki_BOIN,
To make sure your account information stays accurate and secure, we'll check in with you whenever something changes. On August 7, 2014 2:55:18 PM GMT, the email address linked with Your Origin Account was changed to:
[email protected].
Is this correct? If it is, please check the email address above to finish verifying your email.
If you never made this change, please click here to change your email address back and change your password. If you need additional assistance, please contact Origin Help.
Thanks,
The Origin Team
Ovako je izgledao, mail za potvrdu reseta:
Gledam fino deran što je odlučio da mi hakuje account je već promenio i jezik. Odradim ja reset, vrnem na English. Sekund posle toga stiže novi mail, sad deran što se upustio u hakovanje hoće reset, e prcПриветствуем вас, Russki_BOIN.
Это письмо отправлено вам, так как вы запросили сброс пароля от своей учетной записи Origin. Если вы не запрашивали сброс пароля, вы можете просто проигнорировать это письмо без какой-либо угрозы для безопасности вашей учетной записи.
Чтобы выбрать новый пароль и завершить операцию, пожалуйста, пройдите по ссылке ниже:
https://signin.ea.com/p/web/resetPassword?state=confirmed
Вы можете изменить пароль в любое время в клиенте Origin. Нажмите Origin > Настройки приложения... > Сменить пароль.
Спасибо.
Команда Origin
Rekoh dobro promenio sam pass, imam pristup svom account-u rešeno, e šipak. Deran je promenio moj ID u Russki_BOIN, a real name je promenio u Николай Бегунов, sad verovatno mislite šta je problem promenim nazad na moje podatke i rešena stvar. E bila bi da on nije postavio svoj security question na koji ja ne znam odgovor, a bez odgovora ne mogu da promenim stavke iznad (da znam moj je prospust što nisam stavio pitanje, ali kad sam se registrovao nije bilo obavezno, a nisam mislio da će mi trebati, iskreno).
I sad kreće moje veselje sa supportom, prvo sam kontao da imaju neki mail za support, ali nema. Imaju "help centar" koji je bolje rečeno prošireni FAQ, no jedna od opcija je "contact us", na koju kad klikneš dobiješ wizard gde popuniš neka pitanja vezana za problem i posle se pojavi opcija "Call Me", samo ima jedan mali problem sa tom opcijom jedini brojevi na koje zovu su US/Canada
Pošto "Help centar" nije urodio plodom registrujem se na njihov form poznatiji kao "Answer HQ" i postavim temu gde opišem šta se desilo i šta je moj problem.
Nedugo posle javlja se neki od modova i upućuje me na "help centar". Ja mu odgovaram da sam probao sa "help centrom" i da nije urodilo plodom. I dodam da pored poziva u njihovom tutorijalu stoji da treba da bude i opcija za live chat, ali da se meni pojavljuje samo poziv.
Posle malo čekanja oglasio se neki drugi mod (rekao bi senior) sa sledećim odgovorom:
Gledam kakve veze ima na kom mi regionu stoji, pa ne zovem ja njih nego EA treba da zove mene, al ajde da se ne pravim pametan, promenim u Originu region na UK, odradim wizard opet i gle čuda opet samo US i Canada brojevi. I da se razumemo ne brojevi za poziv, nego prazna polja gde treba da uneseš svoj broj i odabereš da li si iz US ili Canada.@Russki_BOIN Hi,
For compromised accounts, we require a call, as live chat will not be able to assist you. This is the reason why it will not be offered as a contact option. I understand that this unfortunately costly based upon where you are calling from. You could instead try setting your region to the UK instead as this might be slightly cheaper than a call to America.
Cheers,
Nils
Odgovorio sam im da promena nije urodila plodom i pitao da li postoji neka druga opcija da se ovo reši, jer kao da bi mi otključali account treba da potvrdim da je stvarno moj, i traže moj datum rođenja (onaj koji sam uneo kad sam se registrovao) i serijski broj od neke igre iz kolekcije. Ja obe stvari imam, ali nemam gde da ih dostavim, prosto mi je neverovatno da nemaju neki e-mail za support.
Tako da ako imate Origin account pazite da vam neko ne upadne u njega ko meni jer ste ga na***ali, ako budete morali da se naganjate sa EA support-om.
Sretna okolnost je što ja i dalje imam pristup svim mojim igrama, ali sam do daljnjeg Russki_BOIN na Origin-u...
Ja sam mislio da je Ubisoftov support loš, ali sad kad pogledam, jesu smarali sa razmi potpitanjim i potvrdama, ali su na kraju odradili posao (i to sve preko e-maila WOW), tako da jedan veliki thumbs down za EA i Origin.