• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

Kako se izlečiti od osvrtanja unazad, od nostalgije, od želje za posedovanjem krša?

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.

Beagle

PCAXE News Guru
Učlanjen(a)
20.01.2010.
Poruka
1.480
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AthlonII X4 620 @1.225v, Hyper 412 Slim
Motherboard:
Gigabyte M720-US3
RAM:
2x2GB Patriot Viper + 2x2GB GEIL Black Dragon CL5-5-5-15 @800 @1.8v
VGA & cooler:
Gigabyte GF9500GT 1GB (750/1850/500), CoolViva Z1
Display:
LG L204WS
HDD:
Patriot Pyro 60 GB, WD5001AALS
Sound:
Creative Audigy 1, Altec Lansing ATP3, Beyerdynamic DTX-710
Case:
Lian Li PC-S80 Black, 2xScythe SlipSream, 1x Turbine Master 800RPM
PSU:
OCZ StealthXStream 500W (Scythe S-Flex ventilator)
Optical drives:
Optiarc DVD-RW
Mice & keyboard:
Microsoft sidewinder X5, Roccat Taito, Logitech K120
Internet:
Cable
OS & Browser:
Win 7x64 SP1
Other:
Audigy front panel
Ne postoji nekvarljiv auto. Samo je neke lakse, a neke teze popraviti.

No da ne tupimo dalje, inace tred ide split u automobile. ;)
Izgleda da ti nisi vozio novija VW vozila u servis. Komsija redovno odrzava Passata u ovlasecenom servisu, i nit je jednostavan za odrzavanje (jer nije traktor, vec moderan auto, je li), a sigurno da nije jeftin. To vreme "kupi bobinu na trafici i da ti komsija Mika zameni" je odavno proslo.

@a c a

Pogodio si u sustinu (a i u necija osecanja) :)
 

Wiz

PCAXE Member
Učlanjen(a)
06.05.2009.
Poruka
564
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Krsevi od racunara imaju smisla samo ako su uposleni, da samo stoje za ukras, ne vidim poentu.
Zašto? Ima ljudi koji skupljaju stare novčiće pa niko ne očekuje da s njima plate račun u samoposluzi. :d Ima ljudi koji skupljaju staro oružje pa ne znači da treba i da vojuju s njim. Ako neko želi da bude kolekcionar starih kompova, ne vidim po čemu se takav hobi razlikuje od bilo koje druge vrste kolekcionarstva.
 

R_U_S

Banned
Učlanjen(a)
03.04.2009.
Poruka
117
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Athlon64 X2 3800+@3GHz-Cooler Master Hyper 212 , Aerogate 1-----Turion64 1.6GHz
Motherboard:
Biostar A78XA-A2T-AMD-Ati RD770-----Acer Aspire 9300
RAM:
2x1Gb Kingston VR@1GHz-5-4-4-12 -----2xGB DDR2 SODIMM
VGA & cooler:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
Display:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
HDD:
2xWD 640Gb RAID 0-----2.5" Hitachi 120Gb
Sound:
Creative Audigy 2, Altec Lansing 5100 Realtek ALC 883
Case:
Chieftec Dragon DX-01WD
PSU:
LC Power 550Wt
Optical drives:
HP DVD630i, LiteOf DVD-----TSST Corp DVD-RW
Mice & keyboard:
Logitech: RX1500, RX250, ...
Internet:
ADSL
OS & Browser:
WinXP professional
Sve, sve, ali zar jedino VW pravi automobile? Dajte ljudi, pa ovde ima malo vise pismenih ljudi od onih koje varaju preprodavci na Bubanj potoku pricama o VW nekvarljivosti.
Necu da ulazim dalje u pricu o automobilima, ali kad god neko pocne o automobilima prvo se pomene VW a to me uzasno nervira.
Au bre, pa što se hvataš za reči. Nisam nigde da je VW najbolji, eto meni se sviđa buba i nadrndani Golf 2! Naravno da ima drugih starudija koje bi voleo da vozim, na primer
, ili
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Izgleda da ti nisi vozio novija VW vozila u servis. Komsija redovno odrzava Passata u ovlasecenom servisu, i nit je jednostavan za odrzavanje (jer nije traktor, vec moderan auto, je li), a sigurno da nije jeftin. To vreme "kupi bobinu na trafici i da ti komsija Mika zameni" je odavno proslo.
Izgleda da ti ovde znas najbolje sta je jednostavnije od cega za odrzavanje, na osnovu komsijine price. Ako smatras da je nesto lose, onda to argumentuj, ali ne komsijinom pricom, koji je verovatno vozio nekada Golfa 2 Diesel u kojeg nije ulozio ni pisljiva boba, pa mu je sad sve skupo, a ocekivao je da ce redovan servis Passata B6 da ga kosta kao redovan servis Golfa 2. :rotf:

Isto bi mu se desilo da je kupio i Citroen ili Peugeot ili pak Hondu. Imam prijatelja koji je kupio novu hondu accord 2007. godine i ne moze da se opasulji od tada. Posle 40K km mu je proklizala lamela. Diskove je promenio na samo 30K. Imobilajzer mu je crko na 25K i auto mu je stao pa je morao da ga slepuje. Cekao je mesec i po dana da mu poprave auto. Jos malo pa se covek navukao na bensedine koliko se nervira oko glupog auta. :d

Odrzavanje u bilo kom ovlascenom servisu je SKUPO i tamo odrzavas auto koji je u garanciji. I nije tacno da ne postoje servisi koji nisu ovlasceni a koji pri tom znaju da odrzavaju takva vozila. S' obzirom da zivimo u Srbiji, situacija je takva. U Svajcarskoj automobil i koji je van garancije odrzavas u ovlascenom servisu, ali jednu stvar ne treba zaboraviti - prosecna Svajcarska plata je veca 10x od prosecne Srpske plate. Pored placanja leasing kredita i odrzavanja u ovlascenom servisu, ostaje dovoljno para i za normalan zivot.
Zbog toga smo u Srbiji osudjeni da vozimo krseve stare 20 godina i da ih odrzavamo kod majstor Mike, koji je eto, nabavio poslednju kinesku tehnologiju za auto-dijagnostiku. Slucajno sam se bahtao sa jednim takvim uredjajem i dekompajlirao sam softver za njega da bi ubacio neke opcije. S' druge strane u ovlascenim servisima bi trebalo da radi obuceno osoblje, koje je zavrsilo kurseve za odrzavanje i autodijagnostiku takvih vozila. Problem je sto su kurseve zavrsili na foru ili im radi samo jedan lik koji je zavrsio nesto.
To znam jer sam jedno vreme radio u Chryslerovom servisu gde su imali samo JEDNOG obucenog (i to je veliko pitanje kakvog)majstora i nekoliko segrta. Prema u Srbiji, razlika u kvalitetu izmedju majstor Mike i ovlascenog servisa je vrlo mala. Moze lako da ti se desi da dodje neki pajser iz servisa pa da "isproba" tvoju novu Corsu OPC, da vidi kol'ko moz' da razvije.

S druge strane gledanoi, mali servis je prilicno jednostavna radnja i od klasik automobila se razlikuje samo po tome sto je potrebno izvrsiti resetovanje nakon izvrsene zamene ulja i svih filtera. Problem je sto pojedini ovlasceni servisi daju sebi za pravo da to debelo naplate. To nije problem generalno vezan samo za VW, vec i za druge novije automobile. Princip koji se svodi na sledece: "Ako si imao kesh za novi auto, onda imas kesh i da platis 500 evra veliki servis i 150 evra mali".
Cinjenica je da na starom klasik automobilu, za 500 evra mozes svasta da uradis. Ipak na kraju po predjenoj kilometrazi troskovi se svode na jedno te isto.
 
Poslednja izmena:

Beagle

PCAXE News Guru
Učlanjen(a)
20.01.2010.
Poruka
1.480
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AthlonII X4 620 @1.225v, Hyper 412 Slim
Motherboard:
Gigabyte M720-US3
RAM:
2x2GB Patriot Viper + 2x2GB GEIL Black Dragon CL5-5-5-15 @800 @1.8v
VGA & cooler:
Gigabyte GF9500GT 1GB (750/1850/500), CoolViva Z1
Display:
LG L204WS
HDD:
Patriot Pyro 60 GB, WD5001AALS
Sound:
Creative Audigy 1, Altec Lansing ATP3, Beyerdynamic DTX-710
Case:
Lian Li PC-S80 Black, 2xScythe SlipSream, 1x Turbine Master 800RPM
PSU:
OCZ StealthXStream 500W (Scythe S-Flex ventilator)
Optical drives:
Optiarc DVD-RW
Mice & keyboard:
Microsoft sidewinder X5, Roccat Taito, Logitech K120
Internet:
Cable
OS & Browser:
Win 7x64 SP1
Other:
Audigy front panel
Izgleda da ti ovde znas najbolje sta je jednostavnije od cega za odrzavanje, na osnovu komsijine price. Ako smatras da je nesto lose, onda to argumentuj, ali ne komsijinom pricom, koji je verovatno vozio nekada Golfa 2 Diesel u kojeg nije ulozio ni pisljiva boba, pa mu je sad sve skupo, a ocekivao je da ce redovan servis Passata B6 da ga kosta kao redovan servis Golfa 2. :rotf:
Ja nisam rekao nista da je lose ili dobro (niti zelim da ulazim u tu pricu ;)), nego sam rekao da odrzavanje nije jeftino i jednostavno (posto vam je to bio glavni argument, koliko vidim).
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
"kupi VW, najbrze ces da ga prodas" jer ja ne kupujem auto da bih sa njim trgovao nego da bih ga vozio. Normalna stvar je da auto koji ste kupili izgubi na ceni tokom boravka kod vas, samo VW vlasnici misle da su sve ostale za@ebali jer su kupili auto, vozili ga godinu dana i tapnuli za iste pare. To nije mentalitet? Itekako jeste.
Mislim da je ipak svakome bitno za koliko para ce moci da proda svoj auto, ne za godinu, ali za dve, tri, pa cak i cetiri. Mentalitet jeste ako ti mislis da ces se voziti za dzabe, tako sto ces kupiti VW, voziti ga na diesel i ne ulagati nista u njega, a pred servis ga prodati. Medjutim, to nije problem VW, nego problem ljudi kod nas.

Na pomen G2 GTI da predlozim neke zanimljivije modele iz tog perioda, Lancia Delta HF Integrale, Ford Escort Cosworth, Audi Quattro, BMW 635 CSI :vozim: Mercedes 123 kupe, Honda CRX, Toyota Supra, Mazda MX5 Miata (ko bi pored ovih lepotica i pogledao G2)
Prvo, nerealan si. Nadji mi na prodaju neku HF Integrale. Taj auto jeste odlican, ali jednostavno je eksponatski primerak. Isto vazi i za Escort Cosworth. G2 GTi-jeva i dan danas mozes danas da nadjes na stotine, delova ima koliko hoces, mozes da kombinujes svasta, mozes da ubacis motor koji hoces, ukljucujuici i ove najnovije.
Honda CRX.... :rotf: cuveni mrtvacki sanduk na tockovima....pored onih koje su slupane, ostale su satrulile do krova. Svaka cast hondi na VTEC masinama, bez premca su, ali nije sve u tome. Toyota Supra.... to jednostavno nije ista kategorija kao sto je GTI. MX5 Miata je kudikamo noviji model i opet nije ista kategorija. Audi Quattro... ne znam na koji mislis, ima ih zaista mnogo, kao VAG obozavalac i njih vrlo cenim, ali opet, Audi Quattro nije ista klasa kao Golf GTI, glupo je poredjenje. Licno bih veoma voleo da vozim npr. S2 Quattro ima jedan jedini na oglasima, 1993. godiste, 2.2 Turbo 220HP stock. Cena, bolje da ne znas. ;) BMW 635 CSI ? Mora da si mnogo gledao seriju Moonlight. ;)

Dakle, G2 GTI je nesto sto mozes covek u Srbiji da priusti sebi u odnosu na dubinu svog dzepa i za te pare je odlican, veruj mi. ;)

Da se vratimo na temu, skupljanje krsa spada i u moj hobi. I ja imam auto 36 godina star koji stoji 11 godina i ceka red da ga restauriram, Naravno, osim povremenog paljenja nisam dalje dogurao. To je ljubav koja zahteva VREME koga trenutno nemam.
Koja je lepotica u pitanju ? ;)
Meni se licno mnogo svidja stara Alfa Spider iz 1966.


Krsevi od racunara imaju smisla samo ako su uposleni, da samo stoje za ukras, ne vidim poentu.
Ne znam za sta ces da uposlis krs od racunara ? Noviji racunar obavlja posao za 10 krseva, a 10 krseva zauzima celu jednu garazu za restauraciju Alfe spidera :d

Ja nisam rekao nista da je lose ili dobro (niti zelim da ulazim u tu pricu ;)), nego sam rekao da odrzavanje nije jeftino i jednostavno (posto vam je to bio glavni argument, koliko vidim).
Kvotuj gde sam ja to napisao da je odrzavanje novog VW-a jeftino ? Neko je spomenuo da je odrzavanje VW-a "jeftino" u naravno ironicnoj konotaciji.
Generalno, servis je skup za svaki nov auto i o tome je zaista glupo diskutovati dalje. Mislim da sam sasvim dovoljno rekao. ;)
 
Poslednja izmena:

ZoNi

Free SW Guru
Učlanjen(a)
25.04.2009.
Poruka
3.254
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Ti si, beše, neki dipl. inženjer? Bez ljutnje, ali kako si ti, uopšte, završio srednju školu ako ne znaš šta je obrtni momenat?
Ne, ja sam samo ing ;) Evo, sad sam pitao i devojku (apsolvent na teorijskoj fizici ;) ) šta je to - ni ona nije baš bila sigurna (da, znala je otprilike).

Inače, svašta se uči u školi, ali se 80% toga zaboravlja u roku od godinu dana :cool: Ja sam završio V bgd gimnaziju, prirodni smer(!), ali se generalno slabo sećam šta se učilo iz većine prirodnih predmeta (dok sam zapamtio mnogo toga iz istorije, geografije, sociologije, ustava isl :) )

Mislim da je ipak svakome bitno za koliko para ce moci da proda svoj auto
Siguran sam da to *nije* bitno baš svakome ;) Ali, verujem da mnogima jeste.
 
Poslednja izmena:

SuperStarr

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
06.04.2009.
Poruka
1.342
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AMD DA-C2 @ 3,66Ghz (1.4V) under Alpenföhn Broken
Motherboard:
DFI LANParty JR 790GX-M2RS @ 1,8Ghz
RAM:
4x 2Gb "Crne Dragane" @ 866Mhz CL5 1.95V
VGA & cooler:
PCS 6770 1Gb feat. Scythe Musashi + PAPST 12cm @ 5V
Display:
ASUS VW222U
HDD:
1x Maxtor, 3x WD, 1x Hitachi
Sound:
SB0460 feat. Creative Fatal1ty Gaming Headset
Case:
kinez čisto da zašrafim ploču da se ne krivi...
PSU:
ZM850-HP
Optical drives:
LiteOn always & forever :P
Mice & keyboard:
GA GM-M6800 & Microsoft Multimedia 1.0A
Internet:
Telekom ADSL 1Mbps
OS & Browser:
xDark W7 x64 SP1 /// Google Chrome
Other:
2x Doggy Dog ?
Prvo, nerealan si. Nadji mi na prodaju neku HF Integrale...
Ja sam skoro za rođendan tražio tako nešto... našao sam Deltu (bez dodataka), neregistrovanu, limarija treba da se radi + "sitnice" da bi prošao tehnički... 400€.
Od 25 auta koja sam gledao u BG na kraju sam kupio "puknutu" (trula gde se drži zadnji trap pa evo radim limariju :smoren:) Floridu. :) Cenu neću da kažem jer mi ne biste verovali.

G2 nisam mogao da nađem ispod 1400€.

...

Audi Quattro... ne znam na koji mislis, ima ih zaista mnogo
I ako ne čitam tuđe misli siguran sam da je mislio na Audi Coupe Quattro (generacija G2 i Audi 80 CC).

Kvotuj gde sam ja to napisao da je odrzavanje novog VW-a jeftino ? Neko je spomenuo da je odrzavanje VW-a "jeftino" u naravno ironicnoj konotaciji.
Generalno, servis je skup za svaki nov auto i o tome je zaista glupo diskutovati dalje. Mislim da sam sasvim dovoljno rekao. ;)
Ja sam rekao, nemojte zbog mene da se "svađate"! :D
Kada sam to rekao ja nisam lupio. Pouzdano znam da je za VW i Skodu (Seat takođe) moguće naći dosta mehaničkih delova "drugorazrednih" proizvođača po atraktivnim cenama ako pogledamo "fabričke" cene.
E sad, među tim "drugorazrednim" ima dosta krša (turci, kinezi) ali svako iskusan će vam predložiti Tarabuši karike, španske brave za Seat-a koje pasuju na VW, Erling dihtunge...
Tako da slobodno možete da okarakterišete moj post kao ironičan ali može da bude i realan.

Siguran sam da to *nije* bitno baš svakome ;) Ali, verujem da mnogima jeste.
Složio bih se sa ovim. Tako je dobro napisano, ne znam jesi li razmišljao (dugo) ali si ga sročio za citat.
Da imam izvesnu finansijsku situaciju ja bih sebi našao nekog SAAB-a ili Volvo-a. Nije toliko bitna generacija (izgled) koliko bi bila "očuvanost".
Ovako pošto ću možda biti i primoran da prodam Floridu kad je završim, ja ipak moram da gledam i kolika joj je realna vrednost odnosno da kupovna cena + moj rad i uloženi materijal ne bude manja od realne cene (za koju može da se proda).
 
Poslednja izmena:

a c a

PCAXE Member
Učlanjen(a)
25.04.2009.
Poruka
770
Rezultat reagovanja
24
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Propus@Deneb
Motherboard:
Foxconn
RAM:
Hyper X
VGA & cooler:
AMD
Display:
Samsung
HDD:
WD5000AAKX i WD20EZRZ
Sound:
int.
Case:
690IIa
PSU:
Seasonic
Optical drives:
Pioneer&Liteon
Mice & keyboard:
Chicony&Logitech
Internet:
SBB D3
OS & Browser:
7Ux64/XPSP3
Fedja, pitanje je samo sta hoces da postignes sa automobilom. Iskreno, ma koliko nabudzen bio taj G2 to je i dalje G2. Da li razmisljas o fabricki nabudzenom primerku koji bi fino tjuningovao, ili da uzmes nesto totalno suludo i prepravio, kao lik koji je u Mantu 1 stavio Volvo motor ili neki lik iz Srbije koji je u Tristaca ugradio motor iz Alfe 2.0TS (ne mogu da nadjem link) ili lik koji je u BMW M3 stavio motor iz Toyote Supre ili lik koji je Zastavu Poly stavio Ford Taunus V6 motor

Ako zelis total custom:
ako si gledao neke emisije na Discovery-ju recimo od Mark Evansa, "A car is born" onda bi video da je recimo Ford Sierra idealan donor auto, kao sto je nekada bila Buba. Dosta lako se budzi.

p.s. superstarr, na taj Audi sam mislio.
 
Poslednja izmena:

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Fedja, pitanje je samo sta hoces da postignes sa automobilom. Iskreno, ma koliko nabudzen bio taj G2 to je i dalje G2. Da li razmisljas o fabricki nabudzenom primerku koji bi fino tjuningovao, ili da uzmes nesto totalno suludo i prepravio, kao lik koji je u Mantu 1 stavio Volvo motor ili neki lik iz Srbije koji je u Tristaca ugradio motor iz Alfe 2.0TS (ne mogu da nadjem link) ili lik koji je u BMW M3 stavio motor iz Toyote Supre ili lik koji je Zastavu Poly stavio Ford Taunus V6 motor
G1 GTI, kao i G2 GTI su bili izvanredni automobili za svoje vreme i za pare koje su kostali tada. Pored toga, pokazali su se izuzetno izdrzljivim i trajnim. Kao sto rekoh na ulicama dan danas imas na stotine dvojki GTI, neke od njih su u izvanrednom stanju. Nadji mi Lanciu Deltu stary 20-25 godina koja je u voznom stanju. Obicne ces vrlo tesko naci, a kamoli Integrale.

Sto se tice motora i delova, stavljanje VW ili Audi motora u G2 nije neki problem. Cak je mnogo manji nego stavljanje Alfinog motora u Tristaca. Kombinacije su zaista velike sto se toga tice, a dobro sam upucen u tu problematiku, pa znam o cemu pricam. Dakle, da bi ubacio 1.8 20vT u G2, ne treba prakticno NISTA da prepravljas. Motor ide u paketu sa menjacem i naravno menadzmentom - ECU i kablovi. Nosaci odgovaraju od G2, prepravke izduvnog sistema su minimalne. Jedina prepravka je sto 02A menjac sa 6 brzina ima birac na sajle, pa je potrebno manje prepravke na samom vozilu. Trap od G2 sasvim ok izdrzava motore od 200-250 konja. Ono sto se mora uraditi u celoj prici je upgrade kocnica. Ako vozis 200 konja, neophodno je staviti vece diskove. Za to ima gomila resenja i uglavnom sva pasuju sa MK3 i MK4.
Ako zelis total custom:
ako si gledao neke emisije na Discovery-ju recimo od Mark Evansa, "A car is born" onda bi video da je recimo Ford Sierra idealan donor auto, kao sto je nekada bila Buba. Dosta lako se budzi.

p.s. superstarr, na taj Audi sam mislio.
Taj je cuveni S2 quattro koji je pobedjivao na rally-ju. Dan danas je to veoma ozbiljan auto.
 

Beagle

PCAXE News Guru
Učlanjen(a)
20.01.2010.
Poruka
1.480
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AthlonII X4 620 @1.225v, Hyper 412 Slim
Motherboard:
Gigabyte M720-US3
RAM:
2x2GB Patriot Viper + 2x2GB GEIL Black Dragon CL5-5-5-15 @800 @1.8v
VGA & cooler:
Gigabyte GF9500GT 1GB (750/1850/500), CoolViva Z1
Display:
LG L204WS
HDD:
Patriot Pyro 60 GB, WD5001AALS
Sound:
Creative Audigy 1, Altec Lansing ATP3, Beyerdynamic DTX-710
Case:
Lian Li PC-S80 Black, 2xScythe SlipSream, 1x Turbine Master 800RPM
PSU:
OCZ StealthXStream 500W (Scythe S-Flex ventilator)
Optical drives:
Optiarc DVD-RW
Mice & keyboard:
Microsoft sidewinder X5, Roccat Taito, Logitech K120
Internet:
Cable
OS & Browser:
Win 7x64 SP1
Other:
Audigy front panel
G1 GTI, kao i G2 GTI su bili izvanredni automobili za svoje vreme i za pare koje su kostali tada. Pored toga, pokazali su se izuzetno izdrzljivim i trajnim. Kao sto rekoh na ulicama dan danas imas na stotine dvojki GTI, neke od njih su u izvanrednom stanju. Nadji mi Lanciu Deltu stary 20-25 godina koja je u voznom stanju. Obicne ces vrlo tesko naci, a kamoli Integrale.
Ima neki baja na Vozdovcu Delta Integrale HF. Solidno ocuvan (nema neke povrsinske korozije, koliko sam mogao da primetim) i u voznom stanju. Jednom sam prolazio, i vlasnik je nesto namestao... Motor izgleda monumentalno :)
 

Wiz

PCAXE Member
Učlanjen(a)
06.05.2009.
Poruka
564
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Ne, ja sam samo ing ;) Evo, sad sam pitao i devojku (apsolvent na teorijskoj fizici ;) ) šta je to - ni ona nije baš bila sigurna (da, znala je otprilike).
Izgleda da će tvoja devojka biti naš novi ministar inostranih poslova. Čestitam! :d
 

BigJoe

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
28.03.2009.
Poruka
2.788
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Core i7-920 (D0) & TRUE Black + 2x Noctua P12
Motherboard:
Intel DX58SO
RAM:
3x2GB OCZ Reaper 1600 CL7
VGA & cooler:
ATi Radeon HD5850 by GA
Display:
SAMSUNG SM 206BW
HDD:
~3,5TB
Sound:
Realtek ALC889
Case:
CM Stacker 830 Black + X Craft 350 + SCYTHE KAZA MASTER
PSU:
TT ToughPower 1500W
Optical drives:
Lite-ON LH-20A1S & SAMSUNG SH-S223L
Mice & keyboard:
Logitech MX1000 + G500 + G11
Internet:
ADSL 4Mb/256Kb
OS & Browser:
Windows 7 x64
Other:
HTC Desire, iPod Classic Black 80GB
Pošto vidim da u ovakvim temama generalno ne može da se održi nivo konverzacije i usuput se po difoltu kreše pravila zaključaću je bez da se prvo ubeđujemo.

:lock:
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh