Shang Tsung
Moderator
- Učlanjen(a)
- 31.05.2011.
- Poruka
- 4.813
- Rezultat reagovanja
- 166
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Zvijer :p
CPU & cooler:
Intel i7 9700K@5GHz ft. EKWB H2O
Motherboard:
ASUS ROG Strix Z370-E Gaming
RAM:
Corsair Dominator Platinum 32GB 3000MHz
VGA & cooler:
ASUS RX 5700 XT Strix OC
Display:
LG 32GK850G (VA 165Hz) + AOC Q3279VWFD8 (IPS 75Hz)
HDD:
SSD Samsung 970 EVO 500GB + WD 4TB EFAX
Sound:
ASUS Essence STU + Rotel RA-05/JBL L16 Decade/SVS PB1000 + Sennheiser HD515
Case:
Lian Li 011 Dynamic (black)
PSU:
Seasonic SS-760XP2 Platinum
Mice & keyboard:
Razer Deathadder Chroma + ASUS Echelon mousepad + Redragon Dark Avenger RGB
Internet:
ASUS RT-N18U + Ubiquiti AP AC LR @ 250/25Mbit
OS & Browser:
Win10 64-bit
Other:
Logitech C920 Webcam, Logitech Cordless Rumblepad 2
- Urednik
- #476
Malo mi je cudno da verujete kako kompjuterske firme hoce da nas "zayebu", i da onda sve ispadne OK samo kada reaguje uvoznik Odakle vam ta ideja uopste? Koliko ja znam, uvek se ceka da li uvoznik hoce da prihvati garanciju ili nece, jer je njegov servis bog koji odlucuje o tome.
Citajuci komentare ovde, vrlo je moguce da ovi u VIP-H malo brljave. Inace, ja bih savetovao da kad god je moguce "neispravan" uredjaj nosite direktno kod uvoznika u servis, jer se tako drasticno skracuje vreme koje je potrebno za resavanje reklamacije. Na svakom garantnom listu imate telefone i adresu servisa.
Citajuci komentare ovde, vrlo je moguce da ovi u VIP-H malo brljave. Inace, ja bih savetovao da kad god je moguce "neispravan" uredjaj nosite direktno kod uvoznika u servis, jer se tako drasticno skracuje vreme koje je potrebno za resavanje reklamacije. Na svakom garantnom listu imate telefone i adresu servisa.