• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

Dobre ponude u prodavnicama (domaće tržište)

Cika_Kure

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
29.05.2024.
Poruka
1.524
Rezultat reagovanja
1.776
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AMD Ryzen 7 5700x 3D, ID Cooling SE-225-XT BLACK
Motherboard:
Asus TUF Gaming B550
RAM:
KINGSTON Fury 32GB (2 x 16GB) DDR4 3200MHz
VGA & cooler:
Biostar RX6700XT 12GB GDDR6
Ovako je Tehnomanija izvrdala pre neki mesec za garanciju za Samsung 980 Pro M2 disk.
Nisu izdali papir po kome disk ima 5 god garancije, vec me upucuju na uvoznika, ali mi ne daju mi informaciju ko je zapravo uvoznik jer navodno nemaju info. I nema zakonskog nacina da ih nateram.
Kontaktirao sve uvoznike koje sam nasao za Srbiju, i po serijskom broju svi tvrde da to nije njihov disk.
Kontaktirao sam na kraju i Samsung podrsku i oni su bili prilicno nezainteresovani. Njihov odgovor je da disk ima 5 god garancije, ali da prodavnica to treba da resi.
I to je to, svi samo prebacuju loptu, a krajnji korisnik na gubitku. Zakonski sve cisto za njih.

Od garancije sada priznajem samo brendove poput Corsair-a, oni ti direktno resavaju problem bez da gubis vreme sa nasim djilkosima i kvazi-premijum brendovima poput Samsunga.

Jako bitna stvar - ako proizvod ima vise od dve godine garancije, insistirajte da od prodavnice dobijete i garantni list na kome to jasno pise. Samo ovo je prihvatljiv dokaz za sud.
Da, odvratni su svi u lancu, jajare male...
 

Pinocio

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
15.02.2021.
Poruka
1.080
Rezultat reagovanja
2.626
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AMD Ryzen 5 5600X-SCFM 2000 Fuma 2
Motherboard:
Gigabyte X570 Aorus Master/rev 1.2
RAM:
G.Skill Trident Z Neo 32 (2x16) 3600 (16-19-19-39)
VGA & cooler:
RX 6800 XT Sapphire Nitro+ SE
Display:
Gigabyte M32U
HDD:
Samsung 980 Pro (500GB)-Samsung 970EVO (1TB)
Case:
Corsair 5000D Airflow/ Noctua NF-F12 PWM Cromax Black Swap (x6)
PSU:
Seasonic PRIME GX-850
Mice & keyboard:
MX Master 3 - MX Keys PLUS
Ovako je Tehnomanija izvrdala pre neki mesec za garanciju za Samsung 980 Pro M2 disk.
Nisu izdali papir po kome disk ima 5 god garancije, vec me upucuju na uvoznika, ali mi ne daju mi informaciju ko je zapravo uvoznik jer navodno nemaju info. I nema zakonskog nacina da ih nateram.
Kontaktirao sve uvoznike koje sam nasao za Srbiju, i po serijskom broju svi tvrde da to nije njihov disk.
Kontaktirao sam na kraju i Samsung podrsku i oni su bili prilicno nezainteresovani. Njihov odgovor je da disk ima 5 god garancije, ali da prodavnica to treba da resi.
I to je to, svi samo prebacuju loptu, a krajnji korisnik na gubitku. Zakonski sve cisto za njih.

Od garancije sada priznajem samo brendove poput Corsair-a, oni ti direktno resavaju problem bez da gubis vreme sa nasim djilkosima i kvazi-premijum brendovima poput Samsunga.

Jako bitna stvar - ako proizvod ima vise od dve godine garancije, insistirajte da od prodavnice dobijete i garantni list na kome to jasno pise. Samo ovo je prihvatljiv dokaz za sud.
Isti slucaj sam imao sa Tehnomanijom i Philips TV. 5 godina garancije za sve kupljene televizore (u tom momentu) i meni daju samo fiskalni i kazu to je dovoljno. Trecu godinu crkne mi pozadinsko, i Tehnomanija kaze "nemamo nista sa tim". Pozovem servis, kaze nije problem, ali dajte nam letak o petogodisnjoj garanciji (nije bilo u pitanju ono online produzavanje garancije, nego sam samom kupovinom dobio 5 godina garancije) jer samo pomocu njega mozemo pravdati porucen deo od Philipsa. Objasnim im da imam fiskalni na kome je datum kupovine i lako je proverljivo da je tada svaki TV bio u petogodisnjoj garanciji, ali dzaba. Bez letka nista. To je bilo 2018. tako da je ocigledno da je Tehnomaniji to rutina
 
Vrh