• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

BC GROUP

Vanja Andrejevic

Newcomer
Učlanjen(a)
04.09.2023.
Poruka
3
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
baš mi je žao. :(
Jeste li rešili problem sa BC Group na kraju?
Lol
Naravno da nismo!!
Poslali nam mail da vise nisu odgovorji ni za sta i da se obratimo BC grupi ili za zamenu klime ili za povratak novca. Javili se prodavcu i rekli da nas ne zanima povrat kovca nego jova klima. Dogovorili sa istim zampromenu klime, oni obecali da ce resiti nas problem do petka. Danas je utorak. Da li treba da kazem da su nam na pitanje sta se desava odgovorili: mi sko dali nalog da se to resi. Rako kada ce se vise resiti-odgovorise nam sa NEZNAM!! I tako kupi klimu od nji pa se ***i!!
 

Fiki

PCAXE Member
Učlanjen(a)
06.02.2018.
Poruka
950
Rezultat reagovanja
699
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ryzen 5 1600 AF
Motherboard:
ASROCK AB350 Pro4
RAM:
2 x 8GB DDR4 2773Mhz
VGA & cooler:
Fighter AMD Radeon™ RX 6600 8GB GDDR6
Display:
LG 27MR400-B Full HD IPS 100 Hz
HDD:
256GB A2000 NVME + SSD Patriot 120GB + WD Blue 320GB + 1TB Segate
Case:
Blueberry
PSU:
Thermaltake Litepower 550W RGB
Optical drives:
Asus
Internet:
Cable 600/60 SBB
OS & Browser:
Windows 11 64Bit
Other:
Mi 11 lite 5G NE
Inspekcija i cao.... Svaka tebi cast na cekanju.
 

PORSCHE

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
03.01.2019.
Poruka
2.443
Rezultat reagovanja
4.094
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Asus X503S
CPU & cooler:
Intel Core i5-12600K - Cooler Master MasterLiquid ML360 RGB
Motherboard:
ASUS PRIME Z790-A Wifi
RAM:
G.Skill 32GB 2x16 Trident Z5 DDR5 5600MHz CL36 KIT
VGA & cooler:
MSI RTX 4070 Ti SUPRIM X 12G
Display:
BenQ Mobiuz EX3210R i LG 43UM7600 4K TV
HDD:
SSD Samsung 850 EVO 250GB, SSD Samsung 1TB 860 EVO, WDC 500GB Black + WDRed 4TB + WDRed Plus 4TB
Sound:
CORSAIR VOID PRO RGB Wireless 7.1
Case:
Cooler Master Cosmos C700P
PSU:
Be Quiet! Straight Power 11 Platinum 1000W
Mice & keyboard:
Logitech G502 X White, Logitech G910 Orion Spectrum
Internet:
ADSL 20MBs
OS & Browser:
Win 10 64 bit, Opera
Other:
Sony Play Station One

Dmarkovic

Newcomer
Učlanjen(a)
13.03.2024.
Poruka
1
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
Evo još užasnih iskustava sa BC Group. Sve super, dok ne dođe do povrata. Onda užas. Kupili frižider sa 5 godina garancije. Prvo je pravio problem friz, toliko je leda pravio da nije mogao da se otvori, to popravljeno, pa onda gornji deo počeo da ledi, bukvalno nismo imali frižider nego dva friza, ne može da se stavlja ništa da ne propadne. Serviser dolazio više puta. Zamalo na slavu da ga zovemo, odomaćio se. Proces sa prijavom kvara i čekanjem servisera ne možete ni da zamisliite, trebalo bi mi roman da to opišem. Bukvalno svi delovi zamenjeni i na kraju, ne može da se popravi. Otegao se taj proces bezbrojnih prijava i pokušaja popravki i od kupovine prođe nešto više od tri godine. Mi nemamo normalan frižider, nema kao sa telefonom zamenski dok se ne reši. Na kraju serviser napiše da nema pomoći i da se zameni aparat. Oni tvrde da ne mogu da zamene jer nemaju identičan model. Mi nismo ni tražili identičan, već sličan po specifikacijama. Rekli vratiće pare. Ali sada 40000 nije što i pre tri godine. Sličan košta 70k. Ok, šta ćemo, odaberemo kod njih drugi, platimo (deo u kešu, tih 40k, a deo koji dodajemo 30k na čekove). Morali da idemo u Durmitorsku zbog toga, a nismo iz BG. Pre polaska još jednom proveravamo telefonom da li ima sigurno na stanju, da ne krećemo na put bzvz. Kažu da ako ima na sajtu ima i na stanju. Kao razgovori se snimaju. Odemo, platimo, ispišemo čekove. Dobijemo račun otpremnicu. Sutradan jave da NEMA i da dođemo po pare! Kada tražimo da nađu neki zamenski, jer mi više čekova nemamo, a ne možemo opet da dolazimo, jer i to košta prilično, kažu javiće i ne jave se nikad i čak se ne javljaju na taj telefon. Kada zoveš kontakt centar, prave se kao da prvi put zoveš, uzmu podatke, kao javiće se i ništa. Pošto nam je hitno, jer će doći da uzmu taj dupli friz, tražimo dalje. Jedva nađemo radnju koja bi primila te već ispisane čekove, Tehnomanija (hvala im) i krenemo po pare, ali znajući kakvi su, pozovemo KC da nam bar provere gde su nam pare. Srećom! Jer nisu više tamo. Lociranje para, pa trk po drugi friz. Nismo dobili ni pokušaj da nađu zamenski uređaj ni kod zamene, ni kod njihove greške prilikom druge kupovine, ČAK NI IZVINITE.
 

Djolekg

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
31.08.2016.
Poruka
9.721
Rezultat reagovanja
5.922
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel i7 3770K(4.4ghz),-BeQuiet pure rock slim
Motherboard:
AsRock p67 pro
RAM:
hyperx fury 12 GB DDR3 1600 mhz cl10
VGA & cooler:
Sapphire Nitro + RX 580 4gb
Display:
Asus vg248qe 144hz
HDD:
hdd(wd blue 500gb),ssd(adata su650 240gb)
Sound:
Logitech G230
Case:
cooler master elite
PSU:
Corsair RM1000x
Mice & keyboard:
HyperX pulsefire fps pro,Cooler master Masterkeys Pro M,Podloga - Zowie G-SR
Internet:
sbb 150/10
OS & Browser:
windows 10 pro 64bit
Other:
xaomi redmi note 8 pro
Pa nije tu ništa rdjavo,toliko loše,standard neki.
 

Boban S

Newcomer
Učlanjen(a)
25.03.2024.
Poruka
1
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
Evo mog iskustva sa BC group firmom.Kupio monitor Aoc 32 inča.Nakon 5 meseci počelo se javljati pucketanje na zvučnicima monitora.Poslao u servis,a iz servisa stiže odgovor da nije primećen kvar.Vrate ga opet meni,.... i opet se kvar manifestuje.Opet reklamiram i vratim monitor predhodno snimam video sa kvarom kao dokaz i pošaljem da se gospoda uveri.I nakon mesec ipo dana natezanja jedva mi vrate novac.Toliko psihičko izrabljivanje nisam doživeo u svom životu.Kupio od njih procesor a kutija fabrička je bila poluspljeskana.Naručivao grafičke karte i dva puta vraćao.Jedna bila u kutiji puna sa nekakvim trunjem a druga sa pokrivljenim hladnjakom.Zatim naručim iz one online firme Mativa"..I interesantno grafička mi stigne lepo upakovana u duploj kutiji ,obezbeđena i plus matičnu ploču..Ko bi rekao da ću sa njima imati pozitivno iskustvo.A sa BC group vrlo loše.Čini mi se da idu logikom.."Šljemo robu,pa ako prođe,prođe..
 
Vrh