• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

BC GROUP

lagani

PCAXE Member
Učlanjen(a)
02.01.2017.
Poruka
296
Rezultat reagovanja
139
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
lagani
CPU & cooler:
AMD Ryzen 7 7800X3D 4.40GHz AM5 / ARCTIC COOLING Liquid Freezer II 280 A-RGB
Motherboard:
MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI
RAM:
G.SKILL 32GB Trident Z5 Neo DDR5 6000MHz CL30 KIT
VGA & cooler:
SAPPHIRE Radeon RX 6700 XT 12GB GDDR6 PULSE
Display:
LG 27GP850P-B Nano IPS 2560x1440 180Hz IPS 1ms
HDD:
KINGSTON 1TB KC3000 M.2 PCIe M.2 2280
Sound:
EDIFIER 1700BT
Case:
LIAN LI Lancool 216 ARGB black
PSU:
BE QUIET! Straight Power 12 1000W Platinum
Mice & keyboard:
LOGITECH Wave Desktop Logitech G502 HERO
OS & Browser:
Windows 11 Pro x64 / Google Chrome
Other:
LOGITECH C525 / MS Industrial SHARK PRO / PS5 / LG 49UJ635V
Pozdrav,
da li neko ima iskustva sa radnjom BC GROUP,konkretno me interesuje njihova Premiun garancija,da li to funkcionise kako treba,da li ima nekih zackoljica?
 
Poslednja izmena:

vladarko

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
07.01.2018.
Poruka
14.509
Rezultat reagovanja
10.040
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Ago Ao 192 Kurier
CPU & cooler:
Intel i9-10900 & Be quiet! Pure Rock 2 Black
Motherboard:
Asus Z490 Tuf Gaming Plus
RAM:
Patriot Viper 4 x 8 GB DDR4 3200 MHz
VGA & cooler:
Palit nVidia 3060 Ti 8 GB
Display:
27" AOC 27G2SPU/BK
HDD:
Kingston NV2 250GB nvme + Western Digital Blue1 TB sata III
Sound:
Microlab MT280B, Sony WH-XB700
Case:
SilentiumPC Ventum VT2 TG + 2 x Bionix P120 PWM PST + 2 x Bionix P140 PWM PST
PSU:
XPG Core Reactor 650
Mice & keyboard:
Redragon Impact M908 & Cooler Master SK650 & Redragon Diti K585
Internet:
mts 400/200
OS & Browser:
Windows 10
Ozbiljna firma. Ne znam za detalje oko te garancije.

Послато сa Redmi Note 9 помоћу Тапатока
 

lagani

PCAXE Member
Učlanjen(a)
02.01.2017.
Poruka
296
Rezultat reagovanja
139
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
lagani
CPU & cooler:
AMD Ryzen 7 7800X3D 4.40GHz AM5 / ARCTIC COOLING Liquid Freezer II 280 A-RGB
Motherboard:
MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI
RAM:
G.SKILL 32GB Trident Z5 Neo DDR5 6000MHz CL30 KIT
VGA & cooler:
SAPPHIRE Radeon RX 6700 XT 12GB GDDR6 PULSE
Display:
LG 27GP850P-B Nano IPS 2560x1440 180Hz IPS 1ms
HDD:
KINGSTON 1TB KC3000 M.2 PCIe M.2 2280
Sound:
EDIFIER 1700BT
Case:
LIAN LI Lancool 216 ARGB black
PSU:
BE QUIET! Straight Power 12 1000W Platinum
Mice & keyboard:
LOGITECH Wave Desktop Logitech G502 HERO
OS & Browser:
Windows 11 Pro x64 / Google Chrome
Other:
LOGITECH C525 / MS Industrial SHARK PRO / PS5 / LG 49UJ635V
Ozbiljna firma. Ne znam za detalje oko te garancije.

Послато сa Redmi Note 9 помоћу Тапатока
Konkretno se radi o tome da uredjaj koji je skuplji od 15k dinara,u slucaju kvara za vreme garancije,salju kurirsku sluzbu da pokupi uredjaj i vrati sa servisa o njihovom trosku.Ne vazi bas za sve uredjaje...
Sto uopste ne deluje lose,samo jos da funkcionise kako treba.
 

peja81

Moderator
Učlanjen(a)
08.05.2009.
Poruka
9.841
Rezultat reagovanja
2.362
Moja konfiguracija
Dobri su koliko znam.
 

vladarko

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
07.01.2018.
Poruka
14.509
Rezultat reagovanja
10.040
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Ago Ao 192 Kurier
CPU & cooler:
Intel i9-10900 & Be quiet! Pure Rock 2 Black
Motherboard:
Asus Z490 Tuf Gaming Plus
RAM:
Patriot Viper 4 x 8 GB DDR4 3200 MHz
VGA & cooler:
Palit nVidia 3060 Ti 8 GB
Display:
27" AOC 27G2SPU/BK
HDD:
Kingston NV2 250GB nvme + Western Digital Blue1 TB sata III
Sound:
Microlab MT280B, Sony WH-XB700
Case:
SilentiumPC Ventum VT2 TG + 2 x Bionix P120 PWM PST + 2 x Bionix P140 PWM PST
PSU:
XPG Core Reactor 650
Mice & keyboard:
Redragon Impact M908 & Cooler Master SK650 & Redragon Diti K585
Internet:
mts 400/200
OS & Browser:
Windows 10
To je uvek diskutabilno. Prodavac pomene da postoji ta usluga, ali nekako zaboravi da navede sve uslove pod kojim ona važi. Moraš se kod njih informisati u vezi sa kupovinom koju nameravaš da obaviš.

Prošlonedeljno iskustvo: poznanica je naručila neki laptop pre desetak dana. Nisu imali na stanju, poručili su, javili da je došao i zvali je par puta da provere da nije slučajno odustala od kupovine. Ona je skupila čekove, otišla, kupila. Svi zadovoljni.
 

tonce

PCAXE Member
Učlanjen(a)
19.08.2015.
Poruka
213
Rezultat reagovanja
538
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel i5 11400f / LC Power Cosmo Cool 95
Motherboard:
ASRock B560M Pro4
RAM:
4x8GB Kingston Fury Renegade 3200Mhz
VGA & cooler:
RX 570 Asus ROG Strix O4G Gaming OC Edition
Display:
Philips 22'
HDD:
Silicon Power A55 128GB + WD 500GB
Sound:
Logitech X-230
Case:
Termaltake Versa H18
PSU:
LC Power 650W Green Power V2.3
Mice & keyboard:
Genius & Logitech
OS & Browser:
Windows 10 Pro & Google Chrome
Ja sam pre koji mesec iskoristio tu opciju "****Up & Return" za neki jeftin televizor koji se pokvario, preuzela i vratila kurirska sluzba besplatno posle popravke.
U mom slucaju je sve lepo proslo, bez problema
 

nikp

PCAXE Member
Učlanjen(a)
17.07.2020.
Poruka
287
Rezultat reagovanja
98
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AMD Ryzen 5 1600(AF) 3.2 GHz (turbo 3.6 GHz)
Motherboard:
Gigabyte B450M S2H
RAM:
KINGSTON DDR4 8GB 3200MHz HyperX Fury Black
VGA & cooler:
XFX RX 590 8GB GDDR5 Fatboy
Display:
AOC 24V2Q 75Hz
HDD:
250GB KINGSTON SA2000 SSD M.2 NVMe PCIe 500GB Crucial MX500 SSD SATA-III
Case:
MS Industrial CYCLOPS V
PSU:
BE QUIET! System Power 9 500W
OS & Browser:
Google Chrome
Kupovao sam cini mi se RAM prosle godine, bili su najjeftini na lupici, a sto se ostalog tice, sve je kako treba :) Sto rekose iznad, dobra firma
 

Kikica

Newcomer
Učlanjen(a)
02.02.2023.
Poruka
1
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
BC grupa i njihovi serviseri iz Steelsofta su prava moćna mora. Kupio sam klimu kod njih, još uvek je pod garancijom. Pet puta su dolazili da je popravljaju, 2 puta nosili u servis. Ubeđuju me da kod njih radi. Kada su mi je vratili poslednji put nije radila, pa je serviser morao da zalepi senzor za zid, i opet ne radi. A oni me i dalje ubeđuju da radi, i da treba da vide zašto ne radi, da mi ne bi zamenili klima uređaj. Moj savet, plati i do 10% više, ali kupi kod nekoga kod koga garancija važi. Sa ovima ću sada morati da se mlatim preko godinu dana na sudu, da bih dobio ono što mi pripada.
 

lagani

PCAXE Member
Učlanjen(a)
02.01.2017.
Poruka
296
Rezultat reagovanja
139
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
lagani
CPU & cooler:
AMD Ryzen 7 7800X3D 4.40GHz AM5 / ARCTIC COOLING Liquid Freezer II 280 A-RGB
Motherboard:
MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI
RAM:
G.SKILL 32GB Trident Z5 Neo DDR5 6000MHz CL30 KIT
VGA & cooler:
SAPPHIRE Radeon RX 6700 XT 12GB GDDR6 PULSE
Display:
LG 27GP850P-B Nano IPS 2560x1440 180Hz IPS 1ms
HDD:
KINGSTON 1TB KC3000 M.2 PCIe M.2 2280
Sound:
EDIFIER 1700BT
Case:
LIAN LI Lancool 216 ARGB black
PSU:
BE QUIET! Straight Power 12 1000W Platinum
Mice & keyboard:
LOGITECH Wave Desktop Logitech G502 HERO
OS & Browser:
Windows 11 Pro x64 / Google Chrome
Other:
LOGITECH C525 / MS Industrial SHARK PRO / PS5 / LG 49UJ635V
E to nije u redu..
 

PORSCHE

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
03.01.2019.
Poruka
2.446
Rezultat reagovanja
4.100
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Asus X503S
CPU & cooler:
Intel Core i5-12600K - Cooler Master MasterLiquid ML360 RGB
Motherboard:
ASUS PRIME Z790-A Wifi
RAM:
G.Skill 32GB 2x16 Trident Z5 DDR5 5600MHz CL36 KIT
VGA & cooler:
MSI RTX 4070 Ti SUPRIM X 12G
Display:
BenQ Mobiuz EX3210R i LG 43UM7600 4K TV
HDD:
SSD Samsung 850 EVO 250GB, SSD Samsung 1TB 860 EVO, WDC 500GB Black + WDRed 4TB + WDRed Plus 4TB
Sound:
CORSAIR VOID PRO RGB Wireless 7.1
Case:
Cooler Master Cosmos C700P
PSU:
Be Quiet! Straight Power 11 Platinum 1000W
Mice & keyboard:
Logitech G502 X White, Logitech G910 Orion Spectrum
Internet:
ADSL 20MBs
OS & Browser:
Win 10 64 bit, Opera
Other:
Sony Play Station One
Nedozvoli da te za***u. I ovo što si napisao je previše što si im toliko dozvolio.

TRAŽI PARE NAZAD!!!
 

Pjanovic

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
12.08.2009.
Poruka
2.141
Rezultat reagovanja
1.370
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Core i7-4790K w/ Prolimatech Megahalems (2x Arctic P12)
Motherboard:
MSI Z97-G45 GAMING
RAM:
2x 8GB DDR3 1600 MHz Crucial
VGA & cooler:
Nvidia GeForce MSI GAMING X GTX 1070 8GB DDR5
Display:
HP X27i 1440P
HDD:
Samsung 860 EVO 500GB SSD & Western Digital Red 3TB
Sound:
Logitech X-230, Realtek integrated
Case:
Cooler Master HAF 912 Plus
PSU:
Corsair TX650 650W
Optical drives:
LG BH10LS30 BD-RE & LG DH16ABSH DVD-RW
Mice & keyboard:
Logitech Value & A4Tech X-748K
Internet:
SBB cable
OS & Browser:
Windows 10
Ne razumem te prodavnice.
Ako su proizvod uvezli legalno preko uvoznika i znaju da nesto nije u redu sa njim, sto jednostavno ne posalju nazad uvozniku, pa ce on da se dalje mlati sa tim.
A uvoznik sigurno ima istu ili veoma slicnu klimu na stanju.
 

Raspucin

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
30.09.2017.
Poruka
1.590
Rezultat reagovanja
908
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Kompjuter
CPU & cooler:
Intel I7 8700K + Phanteks Glacier One 360MP
Motherboard:
Gigabyte H370 Aorus Gaming 3 WiFi
RAM:
G.Skill TridentZ 32gb (2x16gb) 3200mhz
VGA & cooler:
Gigabyte G1 1060 6Gb
Display:
LG 34'' 34WP65CP-B,1ms, 3440 x 1440, 160Hz
HDD:
Intel 660 512gb Nvme,Samsung 970 Evo Plus Nvme 500gb
Sound:
Razen Kraken X
Case:
Phanteks Enthoo Evolv X TG RGB silver + 3 x Phanteks 140 Fun
PSU:
Gigabyte Aorus 750W 80+ Gold
Optical drives:
Asus ZenDrive external
Mice & keyboard:
Redragon Karura2/HyperX Pulsfire FPS
Internet:
Adsl 60/1
OS & Browser:
Windows 11 Pro 64bit & Firefox
Other:
ThinkPad T14s, MacBook M2 , Think Dock, Samsung S23, PS 5 Slim,Samsung Galaxy Watch 5
Imam nov Thinkpad koji je kupljen preko. Igrom slucaja, mojom krivicom doslo je do kvara. Uzet je u servis i resen po hitnom postupku, iako nisam imao ni racun niti bilo sta.... Samo SN i registrovan je uredno na lenovo sajtu...
 

nanadmilicevic

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
10.06.2023.
Poruka
5
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
BC group krajnje neprofesionalan prodavac,
njihove garancije ne vrede nista, naime kupio sam kod njih klima uredjaj koji su ugradili iz servisa koji oni preporucuju na svom sajtu, navodno dobijate i popust, platio sam ugradnju 14700din (nije bila teska ugradnja i bilo je samo obaveznih 3m instalacija koje su obavezne za inverter klime) iako mi je receno da je ugradnja 13000din (inace svi servisi naplacuju 120e ugradnju inverter klima) tako da ovde nema ni P od popusta. Ugradnja je uradjena na krajnje neprofesionalan nacin, voda je curila iz spoljne jedinice kod komsije na terasu, dosli su sutradan iz istog servisa i uz konstataciju da je klima dosla bez cepova i da zbog toga voda curi, zamazali su i popunili sve rupe silikonskim lepkom, nista nisu postigli time, voda je i dalje curila pa su rekli da se zalim BC group sto sam i ucinio. Brzo su iz BCa poslali servisera iz drugog servisa (KAM) koji je lako otklonio kvar na crevu koje su iz prvog servisa (ELEKTRO GROUP) krajnje neprofesionalno ugradili a uslugu je NAPLATIO 2500din uz konstataciju da ne moze da provuce kroz garanciju. Tako da ljudi nista od zastite potrosaca i garancija koje daju u BC group, bezite od njih kao djavo od krsta jer cete dobiti losu uslugu i lose proizvode po visokim cenama, zeleo bih da napomenem jos da je klia uredjaj koji sam kupio na navodnom snizenju sa 45000 na 40000 a pretrazujuci po netu sam nasao vise prodavaca koji tu istu klimu prodaju po ceni od 40000 bez ikakvog popusta tako da je ovo klasican primer OBMANE kupaca.
BC GROUP treba zaobici u svakom slucaju!
 

vladarko

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
07.01.2018.
Poruka
14.509
Rezultat reagovanja
10.040
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Ago Ao 192 Kurier
CPU & cooler:
Intel i9-10900 & Be quiet! Pure Rock 2 Black
Motherboard:
Asus Z490 Tuf Gaming Plus
RAM:
Patriot Viper 4 x 8 GB DDR4 3200 MHz
VGA & cooler:
Palit nVidia 3060 Ti 8 GB
Display:
27" AOC 27G2SPU/BK
HDD:
Kingston NV2 250GB nvme + Western Digital Blue1 TB sata III
Sound:
Microlab MT280B, Sony WH-XB700
Case:
SilentiumPC Ventum VT2 TG + 2 x Bionix P120 PWM PST + 2 x Bionix P140 PWM PST
PSU:
XPG Core Reactor 650
Mice & keyboard:
Redragon Impact M908 & Cooler Master SK650 & Redragon Diti K585
Internet:
mts 400/200
OS & Browser:
Windows 10

nanadmilicevic

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
10.06.2023.
Poruka
5
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
Servis preporucen od strane BC group, reklamiraju ih na svojoj web prezentaciji "popust uz kupovinu klime", koji crni popust, ni 13000 koliko su mi rekli da je ugradnja nije popust, a naplatili su 14700din za ugradnju koja nije bila zahtevna i nije imala vise instalacija, i na to sam morao da se zalim jer je voda curila iz spoljne jedinice, a servis koji mi je poslat posle zalbe BC group je ponovo napalatio 2500din, moja nesreca je bila sto nisam bio na lokaciji vec je moj stanar platio, od mene ne bi dobili ni dinar, pa nek jure prevarante iz Elektro group ili BC group, isti olos!!!
BC group je prevarantska firma, izbegavati !
 

vladarko

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
07.01.2018.
Poruka
14.509
Rezultat reagovanja
10.040
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Ago Ao 192 Kurier
CPU & cooler:
Intel i9-10900 & Be quiet! Pure Rock 2 Black
Motherboard:
Asus Z490 Tuf Gaming Plus
RAM:
Patriot Viper 4 x 8 GB DDR4 3200 MHz
VGA & cooler:
Palit nVidia 3060 Ti 8 GB
Display:
27" AOC 27G2SPU/BK
HDD:
Kingston NV2 250GB nvme + Western Digital Blue1 TB sata III
Sound:
Microlab MT280B, Sony WH-XB700
Case:
SilentiumPC Ventum VT2 TG + 2 x Bionix P120 PWM PST + 2 x Bionix P140 PWM PST
PSU:
XPG Core Reactor 650
Mice & keyboard:
Redragon Impact M908 & Cooler Master SK650 & Redragon Diti K585
Internet:
mts 400/200
OS & Browser:
Windows 10
Jesi li napisao ovo nekome iz bc group, s obzirom da oni reklamiraju njihove usluge?

Nema veze sa pomenutim firmama; kada su kod mene u stan dolazili majstori da ugrađuju klima uređaje dodatno su naplatili radove koji ne ulaze u uobičajenu cenu montaže (skrivanje cevi u zidove).
 

nanadmilicevic

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
10.06.2023.
Poruka
5
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
Jesi li napisao ovo nekome iz bc group, s obzirom da oni reklamiraju njihove usluge?

Nema veze sa pomenutim firmama; kada su kod mene u stan dolazili majstori da ugrađuju klima uređaje dodatno su naplatili radove koji ne ulaze u uobičajenu cenu montaže (skrivanje cevi u zidove).
Jesam, oni su poslali brzo servisera ali ne iz firme koja je ugradila klimu vece neki KAM, momak je odmah konstatovao nestrucnu i aljkavu ugradnju i otklonio kvar, mislim uvrnuto crevo i lose postavljen izlaz iz spoljne jedinice, ali je takodje konstatovao da ne moze da provuce kroz garanciju vec naplatio 2500din, i to sam prijavio BC group ali sam dobio odgovor da ne postoji nikakva nepravilnost sto se njih tice ?!!!!
Ponovo napominjem da su firmu koja je inicijalno (katastrofalno lose) ugradila klimu oni preporucili, tj. na njihovom sajtu stoji poklon uz kupovinu klime ugradnja sa popustom kod navedene firme za ugradnju (mislim da se zovu Elektro group), iz ElektroGroup-a krajnje drsko, bezobrazno i neprofesionalno dobijam informaciju od cini mi se nekog Milana (mozda nisam dobro zapamtio ime) da klime Vox cesto isporucuju bez cepova za donji deo spoljne jedinice i da nije njihov propust, na moju konstataciju da je momak koji je sredio klimu skinuo njihov silikon kojim su zamazali spoljnu jedinicu da bi kao zamenili nedostatak cepova i jednostavno sredio crevo i izlaz i da klima vise ne curi drsko trazio da mu posaljem racun firme koja je kvar sredila, poslao sam naravno da bi me zvao posle nekog vremena uz tvrdnju da ta firma (Kam) ne saradjuje sa BC group sto je notorna glupost, jer se momak pojavio kada me je BC posle zalbe kontaktirao i rekao da ce poslati servisera!!!
PS: ugradnja je bila krajnje laka, klima iznad prozora a spoljna jedinica ispod sa spoljne strane, znaci nije bilo nikakvih komplikacija ni puno instalacija, samo obaveznih 3m za inverter klime, a za to sam dobio informaciju da ulazi u ugradnju i da je zato ugradnja skuplja nego kod obicne klime, naplatili su ne 13000 koliko mi je receno da je sa popustom vec 14700!!
Da rezimiramo, kako je BC group katastrofalno neprofesionalan tako i ta firma koja je navedena na njihovom sajtu, s'tim da taj ElektroGroup ima jos i jako nevaspitane kromanjonce koji komuniciraju na nekom divljackom jeziku sa korisnicima njihovih usluga!
 

vladarko

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
07.01.2018.
Poruka
14.509
Rezultat reagovanja
10.040
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Ago Ao 192 Kurier
CPU & cooler:
Intel i9-10900 & Be quiet! Pure Rock 2 Black
Motherboard:
Asus Z490 Tuf Gaming Plus
RAM:
Patriot Viper 4 x 8 GB DDR4 3200 MHz
VGA & cooler:
Palit nVidia 3060 Ti 8 GB
Display:
27" AOC 27G2SPU/BK
HDD:
Kingston NV2 250GB nvme + Western Digital Blue1 TB sata III
Sound:
Microlab MT280B, Sony WH-XB700
Case:
SilentiumPC Ventum VT2 TG + 2 x Bionix P120 PWM PST + 2 x Bionix P140 PWM PST
PSU:
XPG Core Reactor 650
Mice & keyboard:
Redragon Impact M908 & Cooler Master SK650 & Redragon Diti K585
Internet:
mts 400/200
OS & Browser:
Windows 10
Kako radi klima?
 

nanadmilicevic

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
10.06.2023.
Poruka
5
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
Klima radi odlicno a posle otklanjanja nepravilno instaliranog creva i izlaza iz spoljne jedinice voda lepo otice u oluk i nema curenje!
Moram da dodam nesto sto se tice BC Group, upravo sam primio poziv od nekog iz frime, vrlo ljubazno i profesionalno, ispostavilo se da ceo problem nastao, sto se iz gore navedenog moze i videti sa firmom sa kojom saradjuju i koji ugradjuju klime kupljene kod BC. Ja sam licno jedino bio kivan na BC zbog toga sto nisu odmah primetili problem u mojoj zalbi ali greske se desavaju i iz njih se najbolje uci i zato moram da navedem da je BC ipak stao u zastitu svog kupca, cak su i ponudili refundiranje svih troskova koji su nastali usled nestrucne ugradnje od strane servisa za ugradnju.
Tako da iako sam u afektu naveo da ne treba kupovati u BC, ispostavilo se da greska nije do njih i da su korektna firma kojoj je ipak stalo do zadovoljstva kupca, na kraju krajeva zadovoljan kupac se vraca po jos :)
Ipak moje preporuke za BC uz zaljenje sto je doslo do nesporazuma!
 

vladarko

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
07.01.2018.
Poruka
14.509
Rezultat reagovanja
10.040
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Ago Ao 192 Kurier
CPU & cooler:
Intel i9-10900 & Be quiet! Pure Rock 2 Black
Motherboard:
Asus Z490 Tuf Gaming Plus
RAM:
Patriot Viper 4 x 8 GB DDR4 3200 MHz
VGA & cooler:
Palit nVidia 3060 Ti 8 GB
Display:
27" AOC 27G2SPU/BK
HDD:
Kingston NV2 250GB nvme + Western Digital Blue1 TB sata III
Sound:
Microlab MT280B, Sony WH-XB700
Case:
SilentiumPC Ventum VT2 TG + 2 x Bionix P120 PWM PST + 2 x Bionix P140 PWM PST
PSU:
XPG Core Reactor 650
Mice & keyboard:
Redragon Impact M908 & Cooler Master SK650 & Redragon Diti K585
Internet:
mts 400/200
OS & Browser:
Windows 10
Dakle, bc group sada nije katastrofalno neprofesionalan? ;)

Važno je da klima radi dobro i da nisi preplatio cenu usluge.
 

nanadmilicevic

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
10.06.2023.
Poruka
5
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
Dakle, bc group sada nije katastrofalno neprofesionalan? ;)

Važno je da klima radi dobro i da nisi preplatio cenu usluge.
Pa kao sto mezes videti iz gornje komunikacije, ja jesam napisao to sto sam napisao, ali u obrazlozenju se lepo vidi ko je sta uradio, od strane BC Group sam se samo osetio nezasticeno kao kupac sto nije njihova greska vec greska njihovih saradnika, na kraju krajeva kontaktiran sam i dobio izvinjenje od nekok od mislim rukovodecih ljudi iz BCa, meni dovoljno da osetim da im je stalo do zadovoljnog kupca.
toliko od mene, prepurka za BC group!
 

vladarko

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
07.01.2018.
Poruka
14.509
Rezultat reagovanja
10.040
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Ago Ao 192 Kurier
CPU & cooler:
Intel i9-10900 & Be quiet! Pure Rock 2 Black
Motherboard:
Asus Z490 Tuf Gaming Plus
RAM:
Patriot Viper 4 x 8 GB DDR4 3200 MHz
VGA & cooler:
Palit nVidia 3060 Ti 8 GB
Display:
27" AOC 27G2SPU/BK
HDD:
Kingston NV2 250GB nvme + Western Digital Blue1 TB sata III
Sound:
Microlab MT280B, Sony WH-XB700
Case:
SilentiumPC Ventum VT2 TG + 2 x Bionix P120 PWM PST + 2 x Bionix P140 PWM PST
PSU:
XPG Core Reactor 650
Mice & keyboard:
Redragon Impact M908 & Cooler Master SK650 & Redragon Diti K585
Internet:
mts 400/200
OS & Browser:
Windows 10
Većina tih zaključaka mogao se naslutiti još iz prve poruke.

Ne kažem da bi bilo bolje da si odmah nazvao bc group, ali to jeste neki redosled postupaka.

Važno je da se sve završilo na zadovoljstvo kupca, tj, tebe.
 

Vanja Andrejevic

Newcomer
Učlanjen(a)
04.09.2023.
Poruka
3
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
Većina tih zaključaka mogao se naslutiti još iz prve poruke.

Ne kažem da bi bilo bolje da si odmah nazvao bc group, ali to jeste neki redosled postupaka.

Važno je da se sve završilo na zadovoljstvo kupca, tj, tebe.
Zavisi. BC group, kada ga nazoves te uputu na servisere koji stoje na stranici njihovoj.
 

Vanja Andrejevic

Newcomer
Učlanjen(a)
04.09.2023.
Poruka
3
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
Nazalost, i ja da se upisem na ovu stranicu. Moja iskustva su identicna kao i gospodina koji se zalio na maksimalno neljubazan sevis koji ugradjuje klime, na uslugu naplate, dalji postupak reklamacije:
- servis koji je ugradio klimu je sebe najavio u jutarnjim satima, pa se pomerio za u dva popodne. Kada sam ih pozvao u 18:00 da pitam sta se desava,...? gospodin koji se javio na telefon mi je rekao da mogu sada da krenu ka meni, a ako mi to ne odgovara da ce da okrene vozilo i da ide kuci, a ja da se (ponovo) dogovorim sa sluzbom kada ce klima da mi se ugradi, uz napomenu da narednih 10 dana sigurno nece jer su u velikoj guzvi;
- kada je doslo do naplate ugradnje-prizemlje, lako dostupna ugradnja spoljne jedinice (za koju su kukali jer mi je tvrd zid!!?!!), su mi trazili znatno vise novca nego sto su naveli na sajtu/rekli preko telefona. Ali, posto sam kukao kod sefa njihovog za ponasanje servisera preko telefona, a i servisera sam pitao zasto je veca cena od navedene...? sef mi je rekao da ce mi uciniti staru cenu (onu navedenu na sajtu i preko telefona izgovorenu) u znak dobre volje zbog situacije sa cekanjem. Ne moram da navodim da nisam dobio nikakvu priznanicu za novac koji su dobili od mene ni racun za uslugu ugradnje. Na moje pitanje oko garantnog lista, posto klima ima 5 godina garancije, su mi rekli da je pecat na racunu garancija, da ce oni dolaziti svake godine da obave servis i da ce narednih 5 godina pecati racun;
- klima je, naravno, usla u probleme posle 20-ak dana od momenta kupovine-sve ukupno, mozda, 100 sati rada, Unutrasnja jedinica je pocela da ispusta vodu na vise mesta. Kontaktirao sam servisere. Rekli mi da napisem mail, sto sam i ucinio. Par dana kasnije javio mi se neki veselnik, predstavivsi se kao serviser, koji me je savetovao da upalim klimu na slabo duvanje i da vidim da li ce da curi, jer kako rece: MNOGO JE TOPLO NAPOLJU PA KLIMA ZATO CURI UNUTRA AKO FEN BRZO RADI!!!!! A, posto je bio vikend pred nama (zvao me u petak) da se cujemo u popnedeljak da mu kazem sta se desavalo za vikend. Odgovorio sam mu da mi ne pada na pamet da palim klimu koja curi na tek okrecenom zidu, i da se cujemo u ponedeljak da se dogovorimo da oni ipak izadju na teren. Ne treba da naglasavam da me nije pozvao u ponedeljak, ali, kada sam je pozvao taj broj u utorak centrala mi je rekla da biram nepostojeci broj. U cetvrtak mi stiz obavestenje ma mail da mi prestaje da vazi garancija na uredjaj jer isti nisam doneo na servis!!?!! Na poziv servisu da mi neko objasni sta sam ja to dobio bivam obavesten od strane zenske osobe fa je to generisano pismo, te da ga kao takvog dobijaju svi ciji se slucaj reklamacije ne resava, ali da se ne brinem jer ce me neko pozvati da servisira uredjaj. Sedam dana kasnije ponovo zovem da vidim sta se dogadja te mi osoba koja se predstavila kao Zaklina odgovri da joj je zao stose ponovo cujemo neresenog slucaja ali da me uverava da cu biti kontaktiran za dan-dva i da se jos malo strpim. Posle tih par dana kada sam je pozvao receno mi je: sta se bunite, u guzvi smo, a ako vam se ne resi u zakonskom roku prica, 30 dana, dobicu novu klimu-stekao sam utisak da mi je spustila slusalicu (Zaklina, naravno). Danas su me zvali (Zaklina, naravno), da me pitaju da li sam popravio klimu!! Odgovorio sam joj da nisam jer cekam njih da vise dodju. Rekla mi da ce me danas neko zvati od servisera. Na to sam joj odgovorio da je danas 31 dan od prijema reklamacije, te da je istekao zakonski rok po kome su morali da izadju na teren. Ne moram da kazem da je na to postala jos neljubaznije i ponovila da ce me neko zvati i spustila slusalicu! Malpore kontaktirah i (neljubaznog) prodavca BC GROUP, gde nisu gteli da me spoje sa korisnickim servisom i gde su mi rekli da ce me kontaktirati njihov serviser. Na moje pitanje kada, neljubazna osoba zenskog roda koja nije zelela da se predstavi je rekla do kraja smene....
U ovom momentu cekam cetiri sata da mi se neko javi da razresavamo ovo sranje.OK, nije jasno zena precizirala do kada traje smena, al se nadam da ce ista biti zavrena do kraja ove nedelje!!
dakle:
ako NE MORATE od ove gospode nesto da kupite - NEMOJTE KUPOVATI!!!!
 

logitech

Newcomer
Učlanjen(a)
25.11.2021.
Poruka
2
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Nazalost, i ja da se upisem na ovu stranicu. Moja iskustva su identicna kao i gospodina koji se zalio na maksimalno neljubazan sevis koji ugradjuje klime, na uslugu naplate, dalji postupak reklamacije:
- servis koji je ugradio klimu je sebe najavio u jutarnjim satima, pa se pomerio za u dva popodne. Kada sam ih pozvao u 18:00 da pitam sta se desava,...? gospodin koji se javio na telefon mi je rekao da mogu sada da krenu ka meni, a ako mi to ne odgovara da ce da okrene vozilo i da ide kuci, a ja da se (ponovo) dogovorim sa sluzbom kada ce klima da mi se ugradi, uz napomenu da narednih 10 dana sigurno nece jer su u velikoj guzvi;
- kada je doslo do naplate ugradnje-prizemlje, lako dostupna ugradnja spoljne jedinice (za koju su kukali jer mi je tvrd zid!!?!!), su mi trazili znatno vise novca nego sto su naveli na sajtu/rekli preko telefona. Ali, posto sam kukao kod sefa njihovog za ponasanje servisera preko telefona, a i servisera sam pitao zasto je veca cena od navedene...? sef mi je rekao da ce mi uciniti staru cenu (onu navedenu na sajtu i preko telefona izgovorenu) u znak dobre volje zbog situacije sa cekanjem. Ne moram da navodim da nisam dobio nikakvu priznanicu za novac koji su dobili od mene ni racun za uslugu ugradnje. Na moje pitanje oko garantnog lista, posto klima ima 5 godina garancije, su mi rekli da je pecat na racunu garancija, da ce oni dolaziti svake godine da obave servis i da ce narednih 5 godina pecati racun;
- klima je, naravno, usla u probleme posle 20-ak dana od momenta kupovine-sve ukupno, mozda, 100 sati rada, Unutrasnja jedinica je pocela da ispusta vodu na vise mesta. Kontaktirao sam servisere. Rekli mi da napisem mail, sto sam i ucinio. Par dana kasnije javio mi se neki veselnik, predstavivsi se kao serviser, koji me je savetovao da upalim klimu na slabo duvanje i da vidim da li ce da curi, jer kako rece: MNOGO JE TOPLO NAPOLJU PA KLIMA ZATO CURI UNUTRA AKO FEN BRZO RADI!!!!! A, posto je bio vikend pred nama (zvao me u petak) da se cujemo u popnedeljak da mu kazem sta se desavalo za vikend. Odgovorio sam mu da mi ne pada na pamet da palim klimu koja curi na tek okrecenom zidu, i da se cujemo u ponedeljak da se dogovorimo da oni ipak izadju na teren. Ne treba da naglasavam da me nije pozvao u ponedeljak, ali, kada sam je pozvao taj broj u utorak centrala mi je rekla da biram nepostojeci broj. U cetvrtak mi stiz obavestenje ma mail da mi prestaje da vazi garancija na uredjaj jer isti nisam doneo na servis!!?!! Na poziv servisu da mi neko objasni sta sam ja to dobio bivam obavesten od strane zenske osobe fa je to generisano pismo, te da ga kao takvog dobijaju svi ciji se slucaj reklamacije ne resava, ali da se ne brinem jer ce me neko pozvati da servisira uredjaj. Sedam dana kasnije ponovo zovem da vidim sta se dogadja te mi osoba koja se predstavila kao Zaklina odgovri da joj je zao stose ponovo cujemo neresenog slucaja ali da me uverava da cu biti kontaktiran za dan-dva i da se jos malo strpim. Posle tih par dana kada sam je pozvao receno mi je: sta se bunite, u guzvi smo, a ako vam se ne resi u zakonskom roku prica, 30 dana, dobicu novu klimu-stekao sam utisak da mi je spustila slusalicu (Zaklina, naravno). Danas su me zvali (Zaklina, naravno), da me pitaju da li sam popravio klimu!! Odgovorio sam joj da nisam jer cekam njih da vise dodju. Rekla mi da ce me danas neko zvati od servisera. Na to sam joj odgovorio da je danas 31 dan od prijema reklamacije, te da je istekao zakonski rok po kome su morali da izadju na teren. Ne moram da kazem da je na to postala jos neljubaznije i ponovila da ce me neko zvati i spustila slusalicu! Malpore kontaktirah i (neljubaznog) prodavca BC GROUP, gde nisu gteli da me spoje sa korisnickim servisom i gde su mi rekli da ce me kontaktirati njihov serviser. Na moje pitanje kada, neljubazna osoba zenskog roda koja nije zelela da se predstavi je rekla do kraja smene....
U ovom momentu cekam cetiri sata da mi se neko javi da razresavamo ovo sranje.OK, nije jasno zena precizirala do kada traje smena, al se nadam da ce ista biti zavrena do kraja ove nedelje!!
dakle:
ako NE MORATE od ove gospode nesto da kupite - NEMOJTE KUPOVATI!!!!
baš mi je žao. :(
Jeste li rešili problem sa BC Group na kraju?
 
Vrh