Nešto razmišljam: zašto se toliko automobila proizvodi u formi sa 4 vrata (znači: vrata od gepeka se ne otvaraju "cela", odn. zadnji prozor je fixiran, otvara se samo metalni deo ispod njega), kad je forma sa 5 vrata, imho, znatno praktičnija? Da li je samo cena u pitanju? Čak i za ljude koji ne planiraju da prevoze neki kabasti teret, ne vidim prednost 4 u odnosu na 5 vrata.
(ove sličice su samo primer tih vrata, iako je u pitanju isti auto sa dva načina otvaranja zadnjih vrata)
![](/forum/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FaaUce1l.jpg&hash=911fa4e8ff4e7a5d58c119afb3b0bae8)
![](/forum/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FFBj5DXl.jpg&hash=61684851c50d4d0543ae463a8a0d4fce)
(ove sličice su samo primer tih vrata, iako je u pitanju isti auto sa dva načina otvaranja zadnjih vrata)