drfedja
CPU Guru
- Učlanjen(a)
- 01.04.2009.
- Poruka
- 3.084
- Rezultat reagovanja
- 14
	Moja konfiguracija
	
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
	
				
			PC / Laptop Name:
		
		
			Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333						
		
	
			CPU & cooler:
		
		
			Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz						
		
	
			Motherboard:
		
		
			Biostar Hi-Fi Z97WE						
		
	
			RAM:
		
		
			16GB Kingston HyperX Beast 2400						
		
	
			VGA & cooler:
		
		
			Sapphire AMD Radeon R9-280X						
		
	
			Display:
		
		
			Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"						
		
	
			HDD:
		
		
			Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black						
		
	
			Sound:
		
		
			Altec Lansing 5100E						
		
	
			Case:
		
		
			Cooler Master 690-III						
		
	
			PSU:
		
		
			Cooler Master G650M modular						
		
	
			Optical drives:
		
		
			N/A						
		
	
			Mice & keyboard:
		
		
			Keyboard/Mouse Cooler Master Storm						
		
	
			Internet:
		
		
			Cable						
		
	
			OS & Browser:
		
		
			Windows 10 Pro 64-bit						
		
	
			Other:
		
		
			iPhone 6S 64GB						
		
	Ne znam sto svi porede budzen Nissan sa stock automobilima? Pa i VW Corrado 2.0 16v ide 9.2 402m kada ima ogroman turbo sa 1000 HP, 5 bara pritiska i AWD pogon. O cemu pricamo? 
Ako ih poredis po ceni definitivno je Veyron killer. O kvalitetu enterijera i eksterijera, prestizu itd... nema govora, GTR je plasticna igracka.
Poredimo serijski auto, doduse, maloserijski Veyron i detaljno tjuniran GTR. Mislim da bi bolje poredjenje bilo GTR vs 911 ili GTR vs R8 GT, naravno tjunirane varijante ili stock vs stock.
								Ako ih poredis po ceni definitivno je Veyron killer. O kvalitetu enterijera i eksterijera, prestizu itd... nema govora, GTR je plasticna igracka.
Poredimo serijski auto, doduse, maloserijski Veyron i detaljno tjuniran GTR. Mislim da bi bolje poredjenje bilo GTR vs 911 ili GTR vs R8 GT, naravno tjunirane varijante ili stock vs stock.
 
					
						 
					
					
				 
	 
 
		 
 
		 
		 .
. 
 
		
 
 
		 
	 
	 upola jeftinija, WRX STi je oko 40k evra, a GT-R oko 80k evra...
 upola jeftinija, WRX STi je oko 40k evra, a GT-R oko 80k evra... 
				 
				 
				 
 
		
 
 
		
 ali u globalu je auto plastikaner.
 ali u globalu je auto plastikaner.  
 
		


 
	