• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

Automobili

activated1

Moderator
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
4.583
Rezultat reagovanja
10
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
a1-PC
CPU & cooler:
AMD FX 8300 @ 3.3GHz / Thermalright Ultra-120A
Motherboard:
ASUS M5A99X EVO
RAM:
4x4GB Kingston HyperX Genesis
VGA & cooler:
ZOTAC GTX1060 6GB / ASUS R9270X-DC2T-2GD5
Display:
BenQ 2450
HDD:
SP/Samsung 120GB SSD Raid-0, 4x Toshiba 1TB Raid-0, Toshiba 2TB
Sound:
Integrated - S/PDIF @ Yamaha RX-V 659
Case:
Corsair Obsidian 750D
PSU:
Corsair RM1000i
Optical drives:
/
Mice & keyboard:
Logitech UltraX & Razer Copperhead (thanks to Lukija)
Internet:
Telekom VDSL 20Mbps/4Mbps
OS & Browser:
Windows 10 x64
Other:
Xiaomi Redmi 5 Plus/HTC One M7 32GB/HTC EVO 3D + 8gb microSD/Sony Ericsson X1
Ljudi, nema preglednijeg auta od VW Golf 2 :D. Nema shanse da ne vidite kraj haube :).

Nikad mi nece biti jasni ljudi koji kupuju SUV. Vece od karavana, a ima manje prostora unutra od istog. Ne moze da se vozi lezerno kao limuzina, niti ce ikadad lezati u krivini kao ista. Zovu ih terenci, a ni po cemu ne opravdavaju taj naziv. Jedini teren koji oni vide je ivichnjak parkinga. Ako mene pitate, SUV sluzi samo kao nadomestanje nekog kompleksa, nista vise.
Moze SUV, ali ne ovi popularni tipa X5, Touareg, Cayenne nego neki pravi terenac. Ali ga svakako ne bih vozao po gradu.
 

Beagle

PCAXE News Guru
Učlanjen(a)
20.01.2010.
Poruka
1.480
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AthlonII X4 620 @1.225v, Hyper 412 Slim
Motherboard:
Gigabyte M720-US3
RAM:
2x2GB Patriot Viper + 2x2GB GEIL Black Dragon CL5-5-5-15 @800 @1.8v
VGA & cooler:
Gigabyte GF9500GT 1GB (750/1850/500), CoolViva Z1
Display:
LG L204WS
HDD:
Patriot Pyro 60 GB, WD5001AALS
Sound:
Creative Audigy 1, Altec Lansing ATP3, Beyerdynamic DTX-710
Case:
Lian Li PC-S80 Black, 2xScythe SlipSream, 1x Turbine Master 800RPM
PSU:
OCZ StealthXStream 500W (Scythe S-Flex ventilator)
Optical drives:
Optiarc DVD-RW
Mice & keyboard:
Microsoft sidewinder X5, Roccat Taito, Logitech K120
Internet:
Cable
OS & Browser:
Win 7x64 SP1
Other:
Audigy front panel
Moze SUV, ali ne ovi popularni tipa X5, Touareg, Cayenne nego neki pravi terenac. Ali ga svakako ne bih vozao po gradu.
To i jeste terenac. G klasa, Puch, Rover, Lada Niva :D

SUV je omanji karavan sa vecim klirensom, nista vise.
 

R_U_S

Banned
Učlanjen(a)
03.04.2009.
Poruka
117
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Athlon64 X2 3800+@3GHz-Cooler Master Hyper 212 , Aerogate 1-----Turion64 1.6GHz
Motherboard:
Biostar A78XA-A2T-AMD-Ati RD770-----Acer Aspire 9300
RAM:
2x1Gb Kingston VR@1GHz-5-4-4-12 -----2xGB DDR2 SODIMM
VGA & cooler:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
Display:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
HDD:
2xWD 640Gb RAID 0-----2.5" Hitachi 120Gb
Sound:
Creative Audigy 2, Altec Lansing 5100 Realtek ALC 883
Case:
Chieftec Dragon DX-01WD
PSU:
LC Power 550Wt
Optical drives:
HP DVD630i, LiteOf DVD-----TSST Corp DVD-RW
Mice & keyboard:
Logitech: RX1500, RX250, ...
Internet:
ADSL
OS & Browser:
WinXP professional
Ipak, mislim da cu da idem na slabiji motor. Jednostavno, sa nashim zakonima i putevima, meni se ne isplati da uzimam motor vece kubikaze. Tih 120 konja savesnom vozachu ne znache nishta. I registracija je niza :). O bacanju novca na chipove i ostale gluposti ne vredi trositi rechi. Radije bih kupio komplet chelichnih felni za zimu, nego bacio pare na to ;).
Imaj u vidu da će taj 1.4 motor pre da ispusti svoju napaćenu dušu nego 1.6, a troše isto. Registracija za 1.6 nije preterano skuplja (e ***i ga ako se isprsiš za nov auto i nemaš da daš recimo 4-5K dinara više za registraciju).

TDI... Hmmm, ne. Ne volim dizele, a pogotovo ne turbo dizele :D. Ne znam zasto je taj TDI okarakterisan kao izdrzljiv motor, video sam svakakvih problema koje ljudi sa njima imaju (naprsle glave, klimave brizgaljke, potroseni leteci lezajevi posle 80.000 km). Bash me zanima koliko je unapredjen novi common rail TDI u poredjenju sa starim.
Da li si vozio diesela pa da tako pričaš? Atmosferski dizel je najveća budalaština
u današnje vreme! Evo ja vozim Feliciju 1.9D pa ti mogu reći iz prve ruke. Mene ne zanimaju performanse, već da me ne za***ava, da pali i da malo troši, što sam manje više i dobio. Ali reći da je je atmosferski diesel bolji od turbiranog je čista glupost (troše isto, samo što je turbo mnogo jači - imaju občno 2x više obrtnog momenta od atmosferske varijante istog motora).
BTW, koliko sam video danas se više i ne prave atmoseferski dieseli. Kroz razgovore sa mnogim ljudima (koji su vozili i voze dizelaše) došao sam do sledećih zaključaka: svi atmosferski dizelaši su uglavnom đubre (osim mercedesovih diesel motora iz starih merdžana, mini i W123, koji uzgred imaju mnogo kubika i malo konja, sporohodni su, pa se zato i ne habaju, veliki su blokovi motora, kao na kamionu). Globalno atmosferski dizeli teško mogu da sabiju više od 200.000 km bez otvaranja. (Peugeot, Citroen 1.9D, Fiat 1.7D, 1.9D, VW 1.6D iz Golfa nagazim, 1.9D iz Škode i Pola, 1.9 SDI iz Golfa III i Golfa IV, kao i Opelovi atmo. dizeli 1.6D najgori diesel ikada).
Što se tiče izdržljivosti TDI motora, recimo da je 1.9 TDI proveren po tom pitanju, s obzirom da se pravi od 1991. godine, mnogi su bez generalke obrnuli i po 400K. Ležajeve možeš da s***eš i posle 10 km ako ti fali ulja. Klimave brizgaljke su moguće ako ti je pijani majstor menjao uloške dizni. :rotf:
Glava pukne na svakom motoru, naročito dieselu ako se vozi bez vode ili se pregreje, to nije greška proizvođača, nego onoga koji to vozi. Ako si ***** da tako voziš, onda ne treba VW da ti bude kriv za s***ane ležajeve i naprslu glavu. Evo meni je pijana budala polomila štrcaljku za ulje na 3. cilindru kad je radio gešu, pa sam morao da menjam karike posle 28.000 km. (i nisu bile neke karike...)

Pa fabija je auto u godinama, zato sam je i zaobisao. Kada se ona pojavila VW nije ugradjivao Common Rail dizele.
Jel ti znaš koja je uopšte prednost Common Rail diesela u odnosu na PD - Pumpa Dizna sistem ? VW je iz kako novinarske budale kažu zastarele PD tehnologije izvlačio iz svojim motora sasvim lepe obrtne momente i konjaže. 1.9 TDI PD150 i dan danas rula na putevima.

Kocioni sistem joj nije nista gori od (recimo) osnonovnog modela Opel Corsa. Ni Corsa nema ESP i ima doboshe na zadnjim tochkovima. U svakom slucaju, dokle god je pri brzini od 100km/h zaustavni put oko 40m, to je sasvim korektno. Inache, cuo sam price da joj kochnice brzo dotrajavaju.
Pa šta? Kočnice se troše u zavisnosti od toga koliko se zalećeš i u zavisnosti od toga koliko imaš mekane pločice. Što su mekše, to bolje koči i to se više i troše.
 
Poslednja izmena:

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Vozim Kiu već nekoliko godina i nemam nikakve primedbe. Prešla 160.000 i sve je i dalje OK. Dakle, imam extra pozitivno mišljenje o Kijama (i Hjundaiju) - za malo para odličan auto.
Ja sam pričao o Kiji za 22000 evra! To nisu male pare za taj auto, bez obzira što je to SUV.

To i jeste terenac. G klasa, Puch, Rover, Lada Niva :D

SUV je omanji karavan sa vecim klirensom, nista vise.
Hoces da kazes da je recimo Tiguan SUV ili Dodge Calliber ? :rotf:
To o čemu ti pričaš zove se CUV - Crossover Utility Vehicle.

G klasa, Puch, Rover, Lada Niva, Tuareg, Q7, Cayenne, Cherokee itd... su SUV - Sport Utility Vehicle.
 
Poslednja izmena:

Misko

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
25.01.2010.
Poruka
81
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Jes' za zene je zato sto je mali gradski auto. Mada bas i nije toliko mali. Rekao bih da je veci od Golfa 2. :d
Nije sto je mali nego nekako mi je za zene, bar predhodni modeli, mali auto koji je isto za zene je i corsa, nemoz niko da me ubedi da to nije zenski auto, punto mi je pola pola, fabia muska kao i ibiza :) :wave:
 
S

stalja

Guest
Bogami novi polo nema više ženski izgled, ja ga posmatram kao mali golf.







Jako mu dobro stoji siva boja o crnoj da ne pričam, crvena mi je kao neki MiTo wannabe :D . Kao što feđa kaže 1.6tdi je prava mera za taj auto, benzinjare bi jedino 1.4 16v od 105 konja uzeo, jer ostalo je presporo i nepraktično za probijanje kroz grad.
 
Poslednja izmena od urednika:

activated1

Moderator
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
4.583
Rezultat reagovanja
10
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
a1-PC
CPU & cooler:
AMD FX 8300 @ 3.3GHz / Thermalright Ultra-120A
Motherboard:
ASUS M5A99X EVO
RAM:
4x4GB Kingston HyperX Genesis
VGA & cooler:
ZOTAC GTX1060 6GB / ASUS R9270X-DC2T-2GD5
Display:
BenQ 2450
HDD:
SP/Samsung 120GB SSD Raid-0, 4x Toshiba 1TB Raid-0, Toshiba 2TB
Sound:
Integrated - S/PDIF @ Yamaha RX-V 659
Case:
Corsair Obsidian 750D
PSU:
Corsair RM1000i
Optical drives:
/
Mice & keyboard:
Logitech UltraX & Razer Copperhead (thanks to Lukija)
Internet:
Telekom VDSL 20Mbps/4Mbps
OS & Browser:
Windows 10 x64
Other:
Xiaomi Redmi 5 Plus/HTC One M7 32GB/HTC EVO 3D + 8gb microSD/Sony Ericsson X1
Mene novi Polo podseca na kombinaciju Golfa i Scirocca. Bash je gotivan autic :)
 

activated1

Moderator
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
4.583
Rezultat reagovanja
10
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
a1-PC
CPU & cooler:
AMD FX 8300 @ 3.3GHz / Thermalright Ultra-120A
Motherboard:
ASUS M5A99X EVO
RAM:
4x4GB Kingston HyperX Genesis
VGA & cooler:
ZOTAC GTX1060 6GB / ASUS R9270X-DC2T-2GD5
Display:
BenQ 2450
HDD:
SP/Samsung 120GB SSD Raid-0, 4x Toshiba 1TB Raid-0, Toshiba 2TB
Sound:
Integrated - S/PDIF @ Yamaha RX-V 659
Case:
Corsair Obsidian 750D
PSU:
Corsair RM1000i
Optical drives:
/
Mice & keyboard:
Logitech UltraX & Razer Copperhead (thanks to Lukija)
Internet:
Telekom VDSL 20Mbps/4Mbps
OS & Browser:
Windows 10 x64
Other:
Xiaomi Redmi 5 Plus/HTC One M7 32GB/HTC EVO 3D + 8gb microSD/Sony Ericsson X1
Me want one :balavim:





 

Beagle

PCAXE News Guru
Učlanjen(a)
20.01.2010.
Poruka
1.480
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AthlonII X4 620 @1.225v, Hyper 412 Slim
Motherboard:
Gigabyte M720-US3
RAM:
2x2GB Patriot Viper + 2x2GB GEIL Black Dragon CL5-5-5-15 @800 @1.8v
VGA & cooler:
Gigabyte GF9500GT 1GB (750/1850/500), CoolViva Z1
Display:
LG L204WS
HDD:
Patriot Pyro 60 GB, WD5001AALS
Sound:
Creative Audigy 1, Altec Lansing ATP3, Beyerdynamic DTX-710
Case:
Lian Li PC-S80 Black, 2xScythe SlipSream, 1x Turbine Master 800RPM
PSU:
OCZ StealthXStream 500W (Scythe S-Flex ventilator)
Optical drives:
Optiarc DVD-RW
Mice & keyboard:
Microsoft sidewinder X5, Roccat Taito, Logitech K120
Internet:
Cable
OS & Browser:
Win 7x64 SP1
Other:
Audigy front panel
Imaj u vidu da će taj 1.4 motor pre da ispusti svoju napaćenu dušu nego 1.6, a troše isto. Registracija za 1.6 nije preterano skuplja (e ***i ga ako se isprsiš za nov auto i nemaš da daš recimo 4-5K dinara više za registraciju).
Koliko ja znam auto se registruje svake godine, a ne samo kad kupis vozilo :). Koliko ce motor trajati, zavisi prvenstveno od vozaca, pa od kvaliteta motora. Kako god, ne kupujem ja auto sutra, imam jos dosta vremena za razmatranje ponude.

Da li si vozio diesela pa da tako pričaš?
Jesam, i nikad vise necu voziti dizela. Pogotovo ovi novi, totalno su neisplativi (skuplje odrzavanje u odnosu na benzince, slozeniji i kratkovecniji motori, filteri chestica, skupo gorivo).

Evo ja vozim Feliciju 1.9D pa ti mogu reći iz prve ruke. Mene ne zanimaju performanse, već da me ne za***ava, da pali i da malo troši, što sam manje više i dobio. Ali reći da je je atmosferski diesel bolji od turbiranog je čista glupost (troše isto, samo što je turbo mnogo jači - imaju občno 2x više obrtnog momenta od atmosferske varijante istog motora).
A kad sam ja tako nesto rekao? Rekao sam da ne volim dizele, i nista vise od toga.

Za mene ti je druze bilo kakav turbomotor (benzin ili dizel) budalastina. Ima smisla ako zivis u modernoj Evropi, pa mozes sebi da pruistis nov auto na svakih 4-6 godina. Ja to ne mogu. Zalim slucaj, ali chinjenica je da turbina skracuje radni vek motora.

Ono sto sam pomenuo o ostecenim motorima je podatak DEKRA instituta, sto je AutoBild objavio pre nekih pola godine. Ne verujem da bas svi u zapadnoj Evropi voze kola bez ulja i antifriza, i popravljaju kola kod priucenih majstora ;). Narocito su prvi passati B6 bili pogodjeni sa problematicnim diznama, nekima je cak promenjena kompletna glava u garantnom roku.


Inace, u pravu si, atmosferskih dizela vishe nema.

Jel ti znaš koja je uopšte prednost Common Rail diesela u odnosu na PD - Pumpa Dizna sistem ? VW je iz kako novinarske budale kažu zastarele PD tehnologije izvlačio iz svojim motora sasvim lepe obrtne momente i konjaže. 1.9 TDI PD150 i dan danas rula na putevima.
Ne znam zasto se svi hvatate za tu konjazu ko da u svakome od vas lezi Sena. Hoces da znas prednost? Niza pocetna cena, manja buka, ekonomicniji i ekoloski prihvatljiviji motor. To je mozda nekome glupo, ali ozbiljan porodican covek to itekako zna da ceni. Da je pumpa-brizgaljka sistem tako dobar, ne bi ga VW penzionisao.

Pa šta? Kočnice se troše u zavisnosti od toga koliko se zalećeš i u zavisnosti od toga koliko imaš mekane pločice. Što su mekše, to bolje koči i to se više i troše.
Isto statisticki podatak, zato je SuperStarr i pomenuo kocioni sistem ;). Naravno da prvenstveno od vozaca zavisi trajnost kochnica, ali statistika kaze da se kod fabije natprosecno trose.

A kad si vec pomenuo stare Mercedese, moj stari je imao ovog dizelasha:


Nije ga kupio novog, ali je imao "nov" Taush motor (nemacka fabrika koja reparira motore i komponente). Taj auto je stigao do Meseca i nazad, i prodat je u voznom stanju. Nikad vise nece biti motora kao sto je bio Mercedesova katedrala (Dome).
 
Poslednja izmena:
S

stalja

Guest
Kad si okačio sliku ovog merca dosta si rekao.

Prvo i osnovno, ne informiši se od ljudi koji kupuju polovne dizele sumnjivog porekla ili ljudi koji servisiraju kod žike iz rušnja da bi ućarili neki dinar.

Drugo ne postoji samo nemački TDI već i JTD koji se vidi u nekim modelima Saab-a, Opela i važi za jedan od najkvalitetnijih i dugovečnijih motora. Da li si čuo skoro da je nekom zakucao stilo jtd ili 1.9crdi motor iz opel familije. Pola Beograda vozi izakane italijanske dizele i nemaju problem?

TDI i JTD motori prelaze i po pola miliona, a i više sa sve turbinom. Evo baš sam pričao skoro sa dečkom iz subotice koji vozi passata B5 sa 360 000 kilometara na satu. Automobil se redovno održava i nemaš problem.

Napravio sam kalkulaciju na nekih 200km puta sa drugarom koji vozi stila jtd a ja yuga na plin. Ja uštedim oko 500 din po gradu, al zato on se vozi trideset puta bolje i brže za tu razliku. Da vozim stila 1.6 benzin npr. razlika u uštedi bi bila znatno manja i tu se gubi poenta isplativnosti.

Na putu troši 450 din na 100km a ja 400, i to treba da bude razlika?

Turbina ne skraćuje radni vek motora, skraćuje ga retardirani i bezobzirni vlasnik koji održava auto kod istog retardiranog i bezobzirnog majstora.

Kad kupiš nov auto sa turbinom i održavaš ga kako treba tj. u prevodu sa srpskog, da radiš redovan servis, trajaće ti.

Ko oće da prođe jeftino taj ni yuga ne zaslužuje jer pre svega nije fer prema vozilu koje je dobro kad se prevozi, a loše kad treba da se da za normalno ulje.

Autobild je debilni časopis. Kupio sam ga zbog nekog 100k testa i naleteo na test koji opisuje kojim automobilima ,,prija plin".

Na sred stranice stoji slika sa imenom ,,oštećenje ventila prouzrokovano plinom", a na slici oko ventila gomila koksa koji zbog svoje materije može samo benzinom da se desi. A važi za renomirani časopis. Kompetetan je ko vlasnik golfa 2 1.6d
 

Beagle

PCAXE News Guru
Učlanjen(a)
20.01.2010.
Poruka
1.480
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AthlonII X4 620 @1.225v, Hyper 412 Slim
Motherboard:
Gigabyte M720-US3
RAM:
2x2GB Patriot Viper + 2x2GB GEIL Black Dragon CL5-5-5-15 @800 @1.8v
VGA & cooler:
Gigabyte GF9500GT 1GB (750/1850/500), CoolViva Z1
Display:
LG L204WS
HDD:
Patriot Pyro 60 GB, WD5001AALS
Sound:
Creative Audigy 1, Altec Lansing ATP3, Beyerdynamic DTX-710
Case:
Lian Li PC-S80 Black, 2xScythe SlipSream, 1x Turbine Master 800RPM
PSU:
OCZ StealthXStream 500W (Scythe S-Flex ventilator)
Optical drives:
Optiarc DVD-RW
Mice & keyboard:
Microsoft sidewinder X5, Roccat Taito, Logitech K120
Internet:
Cable
OS & Browser:
Win 7x64 SP1
Other:
Audigy front panel
Whatever, ova prica me oupste ne interesuje (ne znam samo kako je do ovoga uopste doshlo). Ja stavio sliku Kie, a svi udarili po Fiatima i VW, i svi se drze price kako su jedni bolji od drugih. Svaki cigo svoga konja hvali. Vi gospodo za svoj novac kupujte sta hocete, ja sa svojim znam sta cu. Kraj price.
 

Oki

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
02.04.2009.
Poruka
1.867
Rezultat reagovanja
4
Moja konfiguracija
Tako je !

GO GO KIA CEED !!!
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Koliko ja znam auto se registruje svake godine, a ne samo kad kupis vozilo :). Koliko ce motor trajati, zavisi prvenstveno od vozaca, pa od kvaliteta motora. Kako god, ne kupujem ja auto sutra, imam jos dosta vremena za razmatranje ponude.
Evo odgovoricu ti ja, posto sam ja ucestvovao u RUS-ovom odgovoru....

Prvo, duze traje motor koji je rastereceniji i kome treba manje gasa da bi postigao ubrzanje. To narocito vazi ako imas tezak auto. Sto tezi auto i sto slabiji motor, to ce manje da ti traje. Vrlo bitan faktor oko trajanja motora je njegovo podmazivanje i hladjenje. Dakle, ako motor ima konstrukcijsku gresku sto se tice podmazivanja i hladjenja, bice kraceg veka.
Sto se vozaca tice, motor moze da unisti tako sto ga forsira hladnog, tako sto ne vodi racuna o tecnostima - ulje i voda, tako sto pusta da se pregreva. Agresivna voznja jos i najmanje utice na vek motora, narocito ako se ima mere u tome. Dakle, temperatura ne sme da predje odredjenu granicu, kako vode, tako i ulja i obrtaji ne smeju da predju crvenu granicu. Takodje i dugotrajno maltretiranje na visokim obrtajima na autoputu moze da osteti motor.

Jesam, i nikad vise necu voziti dizela. Pogotovo ovi novi, totalno su neisplativi (skuplje odrzavanje u odnosu na benzince, slozeniji i kratkovecniji motori, filteri chestica, skupo gorivo).
Ali znacajno manje trose od benzinaca. A i razlika nije toliko velika u ceni servisa. Na gorivu mozes da ustedis i 1000 evra godisnje.


Za mene ti je druze bilo kakav turbomotor (benzin ili dizel) budalastina. Ima smisla ako zivis u modernoj Evropi, pa mozes sebi da pruistis nov auto na svakih 4-6 godina. Ja to ne mogu. Zalim slucaj, ali chinjenica je da turbina skracuje radni vek motora.
Cinjenica je da nisi u pravu. Motor je dimenzionisan prema toj turbini. Turbina skracuje vek motoru koji nije predvidjen za turbinu.



Ne znam zasto se svi hvatate za tu konjazu ko da u svakome od vas lezi Sena. Hoces da znas prednost? Niza pocetna cena, manja buka, ekonomicniji i ekoloski prihvatljiviji motor. To je mozda nekome glupo, ali ozbiljan porodican covek to itekako zna da ceni. Da je pumpa-brizgaljka sistem tako dobar, ne bi ga VW penzionisao.
Sto se ekologije tice, turbo diesel motori, narocito sa common rail ubrizgavanjem imaju daleko manju emisiju CO2 nego benzinski motori.
Pumpa-dizna je najvise izbacena najvise zbog strogih euro normi, a donekle i do kulture rada motora, jer navodno common rail motori rade tise.

Isto statisticki podatak, zato je SuperStarr i pomenuo kocioni sistem ;). Naravno da prvenstveno od vozaca zavisi trajnost kochnica, ali statistika kaze da se kod fabije natprosecno trose.
Uzmi u obzir cenu zamene plocica i kvalitet kocenja. I na Hondi Accord odu plocice za 20.000 km, a to je podatak iz prve ruke.
Nesto ocigledno nije u redu sa proizvodjacima kocionog materijala.

Whatever, ova prica me oupste ne interesuje (ne znam samo kako je do ovoga uopste doshlo). Ja stavio sliku Kie, a svi udarili po Fiatima i VW, i svi se drze price kako su jedni bolji od drugih. Svaki cigo svoga konja hvali. Vi gospodo za svoj novac kupujte sta hocete, ja sa svojim znam sta cu. Kraj price.
Sta si onda uopste pitao sta da kupis za te pare, ako znas sta hoces?
 

Beagle

PCAXE News Guru
Učlanjen(a)
20.01.2010.
Poruka
1.480
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AthlonII X4 620 @1.225v, Hyper 412 Slim
Motherboard:
Gigabyte M720-US3
RAM:
2x2GB Patriot Viper + 2x2GB GEIL Black Dragon CL5-5-5-15 @800 @1.8v
VGA & cooler:
Gigabyte GF9500GT 1GB (750/1850/500), CoolViva Z1
Display:
LG L204WS
HDD:
Patriot Pyro 60 GB, WD5001AALS
Sound:
Creative Audigy 1, Altec Lansing ATP3, Beyerdynamic DTX-710
Case:
Lian Li PC-S80 Black, 2xScythe SlipSream, 1x Turbine Master 800RPM
PSU:
OCZ StealthXStream 500W (Scythe S-Flex ventilator)
Optical drives:
Optiarc DVD-RW
Mice & keyboard:
Microsoft sidewinder X5, Roccat Taito, Logitech K120
Internet:
Cable
OS & Browser:
Win 7x64 SP1
Other:
Audigy front panel
Poslednja izmena:

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
A kad sam pa pitao tako nesto? Ajde sad, lepo da obnovis gradivo, pa procitaj nekoliko prethodnih strana ;)
Znaci, hvalio si se kako ces da kupis Kiu Pro C'eed... :d


Cak i da nisi citao postove sa prethodnih strana, mogao si da naslutis iz mog poslednjeg posta da sam vec odlucio sta zelim, i da nisam trazio ama bash nikakav savet. Samo sam postavio sliku automobila koji mi se svidja, i kojeg bih voleo da kupim. To je sve.
S' obzirom da je ovo forum, mogao sam da naslutim da trazis da cujes misljenje ostalih forumasa o tome sta misle o Kiji, za koju si ti procitao u Auto Bildu da je dobar auto. ;)
Na kraju te je smorilo sto si bio pobijen u nekoliko svojih izjava punih predrasuda koje su tipa - TDI motori su njesra i kvare se, Turbo motori crkavaju brze od atmo motora itd....da bi na kraju rekao kako te prica ne interesuje i kako smo svi udarili po VW i Fiatu... Ako te ne interesuje, ne moras da citas forum, citaj slobodno Auto Bild i vozi Kiju. ;)
 

Beagle

PCAXE News Guru
Učlanjen(a)
20.01.2010.
Poruka
1.480
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AthlonII X4 620 @1.225v, Hyper 412 Slim
Motherboard:
Gigabyte M720-US3
RAM:
2x2GB Patriot Viper + 2x2GB GEIL Black Dragon CL5-5-5-15 @800 @1.8v
VGA & cooler:
Gigabyte GF9500GT 1GB (750/1850/500), CoolViva Z1
Display:
LG L204WS
HDD:
Patriot Pyro 60 GB, WD5001AALS
Sound:
Creative Audigy 1, Altec Lansing ATP3, Beyerdynamic DTX-710
Case:
Lian Li PC-S80 Black, 2xScythe SlipSream, 1x Turbine Master 800RPM
PSU:
OCZ StealthXStream 500W (Scythe S-Flex ventilator)
Optical drives:
Optiarc DVD-RW
Mice & keyboard:
Microsoft sidewinder X5, Roccat Taito, Logitech K120
Internet:
Cable
OS & Browser:
Win 7x64 SP1
Other:
Audigy front panel
Znaci, hvalio si se kako ces da kupis Kiu Pro C'eed... :d
Od prilike, tako nesto.

S' obzirom da je ovo forum, mogao sam da naslutim da trazis da cujes misljenje ostalih forumasa o tome sta misle o Kiji, za koju si ti procitao u Auto Bildu da je dobar auto. ;)
Pre par dana sam postavio sliku pozlacenog SLR-a, da li to odma' po automatizmu znaci da sam ja zainteresovan za kupovinu takvog auta i da mi treba misljenje? Kad budem trazio savet, ja cu to vrlo jasno i ocigledno naglasiti. To naravno ne sprecava razvijanje diskusije ;).

Na kraju te je smorilo sto si bio pobijen u nekoliko svojih izjava punih predrasuda koje su tipa - TDI motori su njesra i kvare se, Turbo motori crkavaju brze od atmo motora itd....da bi na kraju rekao kako te prica ne interesuje i kako smo svi udarili po VW i Fiatu... Ako te ne interesuje, ne moras da citas forum, citaj slobodno Auto Bild i vozi Kiju. ;)
Samo sam napisao ono sto sam procitao i cuo. Ja imam pravo na svoje misljenje, pa makar i pogresno bilo. Mogu da ga saopstim (kao sto sam i ovde uradio), ali sigurno da ga necu ikome nabijati na nos, niti se ubedjivati (ili ne daj Boze, prepucavati) sa onima koje misle drugacije od mene. To je moje poimanje zdrave rasprave. Kiju cu, nadam se, jednog dana voziti, i hvala ti na lepim zeljama. Toliko od mene na ovu temu.
 

ays

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
17.07.2009.
Poruka
1.376
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
TDI i JTD motori prelaze i po pola miliona, a i više sa sve turbinom. Evo baš sam pričao skoro sa dečkom iz subotice koji vozi passata B5 sa 360 000 kilometara na satu. Automobil se redovno održava i nemaš problem.
Turbina ne skraćuje radni vek motora, skraćuje ga retardirani i bezobzirni vlasnik koji održava auto kod istog retardiranog i bezobzirnog majstora.
Kad kupiš nov auto sa turbinom i održavaš ga kako treba tj. u prevodu sa srpskog, da radiš redovan servis, trajaće ti.
Ортак из краја има пасата 2001 са 1.9тди мотором који је прешао 543.700км, последњи пут када сам ја погледао.
Нису само Опели са тим Фијат дизелом, има још доста других марки које користе ЈТД моторе. Ти стари ТДИ и ЈТД су мазге које могу да пређу стварно много км без да покажу знаке старости или похабаности.
Они нису common-rail мотори и вероватно је то разлог.
Мада, са друге стране, имао сам 2.0дизел мотор у својој серији 3 и одржавање јесте било скупље него за 2.0 бензин... и то из само једног разлога: бмв бензинци су веома, веома квалитетни мотори које се јако, јако ретко кваре па немаш додатна улагања у поправке и замене делова. А и због чињенице да је мој дизел трошио мање од тог бензинца, ја сам правио више км годишње, самим тим, сервисирање је било чешће. ;)


Whatever, ova prica me oupste ne interesuje (ne znam samo kako je do ovoga uopste doshlo). Ja stavio sliku Kie, a svi udarili po Fiatima i VW, i svi se drze price kako su jedni bolji od drugih. Svaki cigo svoga konja hvali. Vi gospodo za svoj novac kupujte sta hocete, ja sa svojim znam sta cu. Kraj price.
Ја ти нисам саветовао шта да купиш, нити коментарисао твој избор Кia Cee'd. Читао сам и ја тај исти Билд где су радили 100.000км тест.
Јесте, рекли су да је био ок и да није било проблема... али, обрати пажњу и погледај колико су пара потрошили на разне ситнице које су морали да замене за тих истих 100 хиљада. ;)
Друго, ти си ставио слику Pro Cee'd који је као "спортска" верзија и слажем се са тобом, изгледа ок. Возио сам 3 различита модела, тачније са различитим моторима. 1.6 бензин, 1.6 дизел и 2.0 дизел.
Ако се већ одлучиш за тај ауто, узми 1.6 бензин, никако 1.6 дизел, пошто је то, без премца, најгори дизел мотор у класи до 2000кубика.
Оно што ће те дочекати је веома тврдо вешање, са 16" фелгама, имаш осећај као када у пума патикама прелазиш преко шљунка, све осећаш.
Мењач је копија бмв мењача са кратким ходом и за градску вожњу је мени био ок, солидан. У вожњи на отвореном путу, имао сам стално осећај да сам у погрешној брзини јер је јако брзо губио снагу и понашао се као да је дизелаш. Но, вероватно је то мени било чудно јер сам прешао из 320д у тај ProCee'd. Али можда је управо и ту проблем, јер сам знао како се понаша квалитетан дизелаш...


Tako je !
GO GO KIA CEED !!!
Тог сорента продају за те паре јер излази нови модел и желе да се реше заосталог и непродатог.


Evo odgovoricu ti ja, posto sam ja ucestvovao u RUS-ovom odgovoru....

Prvo, duze traje motor koji je rastereceniji i kome treba manje gasa da bi postigao ubrzanje. To narocito vazi ako imas tezak auto. Sto tezi auto i sto slabiji motor, to ce manje da ti traje. Vrlo bitan faktor oko trajanja motora je njegovo podmazivanje i hladjenje. Dakle, ako motor ima konstrukcijsku gresku sto se tice podmazivanja i hladjenja, bice kraceg veka.
Sto se vozaca tice, motor moze da unisti tako sto ga forsira hladnog, tako sto ne vodi racuna o tecnostima - ulje i voda, tako sto pusta da se pregreva. Agresivna voznja jos i najmanje utice na vek motora, narocito ako se ima mere u tome. Dakle, temperatura ne sme da predje odredjenu granicu, kako vode, tako i ulja i obrtaji ne smeju da predju crvenu granicu. Takodje i dugotrajno maltretiranje na visokim obrtajima na autoputu moze da osteti motor.

Ali znacajno manje trose od benzinaca. A i razlika nije toliko velika u ceni servisa. Na gorivu mozes da ustedis i 1000 evra godisnje.

Sta si onda uopste pitao sta da kupis za te pare, ako znas sta hoces?
Матори, знаш како... ако се већ одлучио за ту Кију, ја морам да се не сложим са тобом јер њихови дизели су лошији него бензинци. Поготово је 1.6дизел лош... он је толико лош да чини да су заставини мотори добри. А и разлика између цене бензинца и дизела је толика да ће он и са претпоставко да уштеди 1000е годишње, морати да вози ауто бар 6 година како би анулирао првобитну разлику у цени.

@Beagle, ако желиш да чујеш моје детаљније мишљење о тој Кији, реци... не бих да добијам пацке. :P
 

Misko

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
25.01.2010.
Poruka
81
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Bogami novi polo nema više ženski izgled, ja ga posmatram kao mali golf.

Jako mu dobro stoji siva boja o crnoj da ne pričam, crvena mi je kao neki MiTo wannabe :D . Kao što feđa kaže 1.6tdi je prava mera za taj auto, benzinjare bi jedino 1.4 16v od 105 konja uzeo, jer ostalo je presporo i nepraktično za probijanje kroz grad.

Mene novi Polo podseca na kombinaciju Golfa i Scirocca. Bash je gotivan autic :)

Slazem se, i pre kad sam gledao sta da kupim Polo je bio u igri i sad pogotovo ako naleti neki utegnut polovnjak u buducnosti, ali nekako nije cisto muski auto ako me razumete sta hocu da kazem (mada to ne vazi za ovog novog toliko), kao sto mi je npr ibiza u toj klasi. :wave:
 

activated1

Moderator
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
4.583
Rezultat reagovanja
10
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
a1-PC
CPU & cooler:
AMD FX 8300 @ 3.3GHz / Thermalright Ultra-120A
Motherboard:
ASUS M5A99X EVO
RAM:
4x4GB Kingston HyperX Genesis
VGA & cooler:
ZOTAC GTX1060 6GB / ASUS R9270X-DC2T-2GD5
Display:
BenQ 2450
HDD:
SP/Samsung 120GB SSD Raid-0, 4x Toshiba 1TB Raid-0, Toshiba 2TB
Sound:
Integrated - S/PDIF @ Yamaha RX-V 659
Case:
Corsair Obsidian 750D
PSU:
Corsair RM1000i
Optical drives:
/
Mice & keyboard:
Logitech UltraX & Razer Copperhead (thanks to Lukija)
Internet:
Telekom VDSL 20Mbps/4Mbps
OS & Browser:
Windows 10 x64
Other:
Xiaomi Redmi 5 Plus/HTC One M7 32GB/HTC EVO 3D + 8gb microSD/Sony Ericsson X1
Slazem se, i pre kad sam gledao sta da kupim Polo je bio u igri i sad pogotovo ako naleti neki utegnut polovnjak u buducnosti, ali nekako nije cisto muski auto ako me razumete sta hocu da kazem (mada to ne vazi za ovog novog toliko), kao sto mi je npr ibiza u toj klasi. :wave:
Pa za starog Pola mogu da se slozim, taj auto mi je ni tu ni tamo. Ali ovaj novi mi se bash dopada i definitivno mi ne ostavlja utisak zenskog auta :)

Ibiza je meni bruka autic, pogotovo ona koju sam okachio par postova ranije :wave:
 

R_U_S

Banned
Učlanjen(a)
03.04.2009.
Poruka
117
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Athlon64 X2 3800+@3GHz-Cooler Master Hyper 212 , Aerogate 1-----Turion64 1.6GHz
Motherboard:
Biostar A78XA-A2T-AMD-Ati RD770-----Acer Aspire 9300
RAM:
2x1Gb Kingston VR@1GHz-5-4-4-12 -----2xGB DDR2 SODIMM
VGA & cooler:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
Display:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
HDD:
2xWD 640Gb RAID 0-----2.5" Hitachi 120Gb
Sound:
Creative Audigy 2, Altec Lansing 5100 Realtek ALC 883
Case:
Chieftec Dragon DX-01WD
PSU:
LC Power 550Wt
Optical drives:
HP DVD630i, LiteOf DVD-----TSST Corp DVD-RW
Mice & keyboard:
Logitech: RX1500, RX250, ...
Internet:
ADSL
OS & Browser:
WinXP professional
Матори, знаш како... ако се већ одлучио за ту Кију, ја морам да се не сложим са тобом јер њихови дизели су лошији него бензинци. Поготово је 1.6дизел лош... он је толико лош да чини да су заставини мотори добри. А и разлика између цене бензинца и дизела је толика да ће он и са претпоставко да уштеди 1000е годишње, морати да вози ауто бар 6 година како би анулирао првобитну разлику у цени.
Hteli smo reći da je 1.6 benzinac od 122ks bolji izbor od 1.4 benzinca za Kiu Ceed. Imam negde i našu Sat+ reviju gde su vozili Kiu Ceed sa 1.6CRDi motorom. Rasturili su je posle 100.000 km. Kao sve je ok, sem što su na motoru otišli leteći ležajevi, tako da je generalka bila u najavi.

Inače komšija ispod mene vozi tu Ceed-ušu 1.6 benzinca, kaže da mu troši u gradu 10-11l benzina na 100km.

Mislim da je budalaština kupiti bilo koju KIU. Pitam se kako posle da je zavališ kao polovnjaka, a i za servise bre šišaju.
E da, prekjuče na parkingu blicam nekom matorcu u Ceed-u, pa on otvori prozor, da mu kažem da mu ne radi prednji desni far. On smoreno reče da zna, i da mora da ide u ovlašćeni servis da zameni sijalicu. Kaže prethodni put kada mu je riknula sijalica majstor Pera je menjao dotičnu 2,5 sata :d Stvarno ne znam šta je sa današnjim proizvođačima, za zamenu ***ene sijalice ti treba OVLAŠĆENI servis :ajoj:, i još te panduracija odere za kaznu što voziš bez svetala, i što nemaš komplet sijalica. Ja kod mene na Felaciji sam menjam sve sijalice, za glavna svetla mi treba cca 3 minuta po faru (doduše menjao sam samo jednom glavne sijalice za više od 2 godine), ali je stvarno laća. E da, video sam da se na Audi A4 prednje sijalice menjaju lako, dok za Fiat Stila pouzdano znam da deru, kolega reče da majstori uzimaju 4000 - 5000 dianara za zamenu jedne prednje sijalice, jer mora da raskupusa ceo prednji kraj:eek:
 

Beagle

PCAXE News Guru
Učlanjen(a)
20.01.2010.
Poruka
1.480
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AthlonII X4 620 @1.225v, Hyper 412 Slim
Motherboard:
Gigabyte M720-US3
RAM:
2x2GB Patriot Viper + 2x2GB GEIL Black Dragon CL5-5-5-15 @800 @1.8v
VGA & cooler:
Gigabyte GF9500GT 1GB (750/1850/500), CoolViva Z1
Display:
LG L204WS
HDD:
Patriot Pyro 60 GB, WD5001AALS
Sound:
Creative Audigy 1, Altec Lansing ATP3, Beyerdynamic DTX-710
Case:
Lian Li PC-S80 Black, 2xScythe SlipSream, 1x Turbine Master 800RPM
PSU:
OCZ StealthXStream 500W (Scythe S-Flex ventilator)
Optical drives:
Optiarc DVD-RW
Mice & keyboard:
Microsoft sidewinder X5, Roccat Taito, Logitech K120
Internet:
Cable
OS & Browser:
Win 7x64 SP1
Other:
Audigy front panel
On smoreno reče da zna, i da mora da ide u ovlašćeni servis da zameni sijalicu. Kaže prethodni put kada mu je riknula sijalica majstor Pera je menjao dotičnu 2,5 sata
To nije problem koji pogadja samo cee'd. Komsija je morao da vadi ceo far na novom Ford Mondeu ne bi li zamenio prokletu sijalicu... Totalni debilizam. Pa sta sad, crkne mi sijalica na autoputu u sred noci, i ja moram da razbucam ceo prednji kraj, ne bih li zamenio sijalicu? Totalna glupost.
 

R_U_S

Banned
Učlanjen(a)
03.04.2009.
Poruka
117
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Athlon64 X2 3800+@3GHz-Cooler Master Hyper 212 , Aerogate 1-----Turion64 1.6GHz
Motherboard:
Biostar A78XA-A2T-AMD-Ati RD770-----Acer Aspire 9300
RAM:
2x1Gb Kingston VR@1GHz-5-4-4-12 -----2xGB DDR2 SODIMM
VGA & cooler:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
Display:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
HDD:
2xWD 640Gb RAID 0-----2.5" Hitachi 120Gb
Sound:
Creative Audigy 2, Altec Lansing 5100 Realtek ALC 883
Case:
Chieftec Dragon DX-01WD
PSU:
LC Power 550Wt
Optical drives:
HP DVD630i, LiteOf DVD-----TSST Corp DVD-RW
Mice & keyboard:
Logitech: RX1500, RX250, ...
Internet:
ADSL
OS & Browser:
WinXP professional
To nije problem koji pogadja samo cee'd. Komsija je morao da vadi ceo far na novom Ford Mondeu ne bi li zamenio prokletu sijalicu... Totalni debilizam. Pa sta sad, crkne mi sijalica na autoputu u sred noci, i ja moram da razbucam ceo prednji kraj, ne bih li zamenio sijalicu? Totalna glupost.
Slažem se sa tobom, mislim da je u pitanju bezobrazluk proizvođača automobila (generalno svih), i nepostojanje zakona ili pravila koji bi to regulisao. E samo čekam da se Zoni javi i kaže da je sasvim u redu i proeuropski orijentisano kažnjavati za vožnju bez svetala :d
PS
Pitanje za Zonija: koju Kiu voziš, da li je tvoj auto ili službeni? Baš me zanima, jer lako je prosipati pamet kada ti drugi plaća sve. I da li si menjao sijalice na tom autu (u nedođiji ne daj Bože)?
 

activated1

Moderator
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
4.583
Rezultat reagovanja
10
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
a1-PC
CPU & cooler:
AMD FX 8300 @ 3.3GHz / Thermalright Ultra-120A
Motherboard:
ASUS M5A99X EVO
RAM:
4x4GB Kingston HyperX Genesis
VGA & cooler:
ZOTAC GTX1060 6GB / ASUS R9270X-DC2T-2GD5
Display:
BenQ 2450
HDD:
SP/Samsung 120GB SSD Raid-0, 4x Toshiba 1TB Raid-0, Toshiba 2TB
Sound:
Integrated - S/PDIF @ Yamaha RX-V 659
Case:
Corsair Obsidian 750D
PSU:
Corsair RM1000i
Optical drives:
/
Mice & keyboard:
Logitech UltraX & Razer Copperhead (thanks to Lukija)
Internet:
Telekom VDSL 20Mbps/4Mbps
OS & Browser:
Windows 10 x64
Other:
Xiaomi Redmi 5 Plus/HTC One M7 32GB/HTC EVO 3D + 8gb microSD/Sony Ericsson X1
Mislim da je ZoNi josh ranije rekao da ima Ceed ;)
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Матори, знаш како... ако се већ одлучио за ту Кију, ја морам да се не сложим са тобом јер њихови дизели су лошији него бензинци. Поготово је 1.6дизел лош... он је толико лош да чини да су заставини мотори добри. А и разлика између цене бензинца и дизела је толика да ће он и са претпоставко да уштеди 1000е годишње, морати да вози ауто бар 6 година како би анулирао првобитну разлику у цени.
Pogrešno si pročitao. Ja sam spomenuo kao alternativu VW Polo 1.6 TDI koji malo troši i ima sigurno izdržljiviji diesel agregat od kije. Kijin 1.6crdi je poznat kao jedan od najgroih u klasi. Kia pro ceed 1.6 benzinac je solidan izbor za svoju cenu.
 

ays

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
17.07.2009.
Poruka
1.376
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Pogrešno si pročitao. Ja sam spomenuo kao alternativu VW Polo 1.6 TDI koji malo troši i ima sigurno izdržljiviji diesel agregat od kije. Kijin 1.6crdi je poznat kao jedan od najgroih u klasi. Kia pro ceed 1.6 benzinac je solidan izbor za svoju cenu.
Ах, онда моје извињење. Ту се слажемо.

Ја чак мислим да је за ту цену, тачније у том ценовном рангу најбољи избог рено мегане, пошто је мало само скупљи од кије.
Рено, као власник Нисана, ипак има предност у односу на Кију, чији је власник Хјундаи.
 
Vrh