S
stalja
Guest
Mistić će iskusno da prešalta u niži prenos.
Uostalom ako oćete manje turbo laga kupite dizela po mogućstvu automatik
Uostalom ako oćete manje turbo laga kupite dizela po mogućstvu automatik
AutomatikMistić će iskusno da prešalta u niži prenos.
Uostalom ako oćete manje turbo laga kupite dizela po mogućstvu automatik
Pa u gradskoj vožnji i na otvorenom je to realna situacija. Ideš 50km/h i hoćeš lagano da ubrzaš (pa ja to radim sa mojom Felacijom 1.9D koja ima ultimativnih 64KS ).@Fedja ali zasto bi iko normalan kretao iz pete(poslednje) brzine? (ne znam da li gresim ali fq320 ima 6 brzina)
Gledaj ovako, ides u gradskoj guzvi 30 na sat. Vozis trecom laganica. Treba ti malo ubrzanja da preteknes neku budalu koja gnjavi. Imas 300 konja ispod haube, a ono nece da potegne. Moras u 2. ili cak u 1. da bi povukao i tako 1000 puta u toku dana. A onda dobijes "kick in the ass" i pocne da ti se otima volan i svasta bude. Mozda cak i opalis nekog od pozadi.@Fedja ali zasto bi iko normalan kretao iz pete(poslednje) brzine? (ne znam da li gresim ali fq320 ima 6 brzina)
Ajde dete okani se snova o tom audiju. Već smo diskutovali o tome. Znaš li koliko ti treba keša da bi ga vozio, pojio, registrovao, održavao...zato lepo 4.2 quattro i ima dovoljno Nm kad god hoces
shvaticu to jednog dana ako prezivimAjde dete okani se snova o tom audiju. Već smo diskutovali o tome. Znaš li koliko ti treba keša da bi ga vozio, pojio, registrovao, održavao...
pao si u mojim ocimaZato lepo kupish novu zutu bubu i ima da karash pola riba
Vidi ga ovaj, naravno da nikad ne bih kupio zutu bubu, ali kada bih je imao pokarao bih vishe riba nego ti sa tim audiemshvaticu to jednog dana ako prezivim
pao si u mojim ocima
zutu bubu CAO mozak
mistix upravu si micri GAY
Slazem se ali treba biti realancrna stakla i 3 glave su priceless
Ma ok je to, ali zašto je 1.9TDI dosadan? Kako bi tek on dobio Mista u lanceru u 5-oj sa 50Ja se ne bi bunio da imam crnu bubu u 1.8T varijanti
Fedja pusti mista nek se za***e
Realno svaki turbak je rupa bez dna, al sa pravilnim odrzavanjem (pricam o normalnim turbacima do 200ks) prelazi se dosta. Audi a4 ili a6 u 1.8T varijanti sa sekventom npr. je po meni dooosta bolja investicija nego dosadni 1.9TDI, a budzenje, zvuk i osecaj se ne mogu porediti (pritom nije neka razlika u ceni goriva).
2.0 tfsi su jos uvek spansko selo za plinadzije zbog za***anog ubrizgavanja
PS: 600 din je oko 11l plinaPa jesam presao mnogo za 14 meseci oko 65.000km ali sam vozio i passata oko 25.000km
auto ide savrseno i mogu reci posle voznje od 18 god naftasa preporodio sam se na LPG-u, inace ulja potrosi na 9000-10.000 km oko 1/5-0.8l ali treba iimati na umu da je to kod mene radni auto što znaci da je uvek u nekom malom režimu opterećenja, ne vozim auto penzionerski nego ga baš forsiram, plina toši izmedju 10-14l ma 100km zavisi od vožnje i tovara na prikolici i u samom autu. Uradjen je stage1 što bi znacilo oko 180-185ks a potrošnja ostala na bukvalno istom nivou
e još i ovo.jedina mana je što ga ebu ovi naši lepi putevi pa moraš na nekih 30.000-40.000 km da menjaš pojedine delove na prednjem vešanju
Ako se ne varam to je Golf GT, ima kompresor i turbo. Kompresor je aktivan na nizem broju obrtaja a turbina na visem.Golfijaner/Audi A3/ i ne znam u cemu se josh ugradjuje onaj 1.4T (170KS) i Bog da te vidi... To mi je bash san, dve turbine, popunjena turbo rupa, ma milina ...
Troskovi odrzavanja tog TDI motora su sigurno daleko nizi nego za Evolution IX. Drugo, 1.9TDI je cesta pojava, pa nije nikakav problem ako nesto rikne. Ne znam odakle ti ideja da je to skup agregat za odrzavanje ?Dosadan je u smislu zvuka, obrtaja, male konjaze i cenom odrzavanja ako nešto ne daj bože rikne. Prednosti su NM i mala potroshnja.
Da nije malo pretezak A6 za 1.8T? Drugo, koristi 1.8T za pomijarenje. Zna se za sta je sta. Diesel je zakon za vucu.Evo sa jednog domaceg foruma chovek vec tera 320k kilometara audi A6 1.8T, pritom ima uradjen chip i tuning motora dok je imao 200k na satu.
Audi mu je everyday auto i to na ovakav način
http://www.postimage.org/image.php?v=Pq1lA10
Usput, ne trosi 11l, trosi mnogo vise u gradskim uslovima, a ta cifra moze da bude i 18l na 100 km. Na otvorenom putu trosi od 8-12l.Evo citat
PS: 600 din je oko 11l plina
E što volim te što voze perpetum mobile...
Usput, ne trosi 11l, trosi mnogo vise u gradskim uslovima, a ta cifra moze da bude i 18l na 100 km. Na otvorenom putu trosi od 8-12l.
A3 1.8T quattro, fabricki 132KW, odnosno 180 KS, trosi toliko. A6 sa svojih 300 kila vise moze samo vise da trosi.
Ja ti kazem sta je meni rekao covek koji vozi A3 1.8T od 180HP. Kaze, trosi po gradu od 14-18l chorbe. 14 kad si nezan na gasu, 18 kada divljas.E što volim te što voze perpetum mobile
Radio sam kod čoveka koji je vozio A6 2.4 od 170KS. U proseku mu je trošio 14l benzina (recimo 50-50 grad i otvoreno). Taj 1.8T u gradu može najmanje da srče 15-16l, pričam o vožnji BG-u.