• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

DX11 features - Tesselacija

gx-x

Display Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
7.757
Rezultat reagovanja
2.391
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Chernobyl
CPU & cooler:
Intel i7 9th gen / LFII 360
RAM:
16gb
VGA & cooler:
Gigabyte RX 5700 XT 8GB OC
Display:
AOC 27G2U/BK (LF1F)
HDD:
SSD
Sound:
Xonar U5, Monitor Audio, JBL 1202D
PSU:
Enermax Platimax D.F. 1200W
Mice & keyboard:
HyperX Alloy Origins Core + Razer Basilisk
Internet:
SBB kabl
OS & Browser:
Winjdows 10 Pro, FF
i directX 11 i teselaciju.:)

(mada ja mislim da je taj heaven test odnosno teselacija u njemu fake. Ukljucite je na 5xxx seriji i ukljucite wireframe, videcete da se bukvalno izmeni cela scena, nema sanse da teselacija tako radi, taj zmaj je bukvalno drugi objekat i sve je natrpano poligonima, uostalom, pogledajte sami pa prosudite. Ne kazem da nema teselacije nigde, samo kazem da se cela scena zameni detaljnijom na kojoj verovatno onda dodatno radi teselacija)

BigJoe je napisao(la):
Postovi prebačeni iz teme:
nVIDIA Fermi

Ovo je tred namenjen samo teselaciji, a o DirectX-u 11 generalno postoji zasebna tema:
DX11
 
Poslednja izmena od urednika:

Nedjo

AMD
Učlanjen(a)
30.04.2009.
Poruka
175
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
i directX 11 i teselaciju.:)

(mada ja mislim da je taj heaven test odnosno teselacija u njemu fake. Ukljucite je na 5xxx seriji i ukljucite wireframe, videcete da se bukvalno izmeni cela scena, nema sanse da teselacija tako radi, taj zmaj je bukvalno drugi objekat i sve je natrpano poligonima, uostalom, pogledajte sami pa prosudite. Ne kazem da nema teselacije nigde, samo kazem da se cela scena zameni detaljnijom na kojoj verovatno onda dodatno radi teselacija)
finalni stadijum... teorije zavere :D

ali slazem se s tobom u jednoj stvari... teselacija je zaista neverovatna stvar, u koju neki i dalje ne mogu da poveruju

;)
 

gx-x

Display Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
7.757
Rezultat reagovanja
2.391
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Chernobyl
CPU & cooler:
Intel i7 9th gen / LFII 360
RAM:
16gb
VGA & cooler:
Gigabyte RX 5700 XT 8GB OC
Display:
AOC 27G2U/BK (LF1F)
HDD:
SSD
Sound:
Xonar U5, Monitor Audio, JBL 1202D
PSU:
Enermax Platimax D.F. 1200W
Mice & keyboard:
HyperX Alloy Origins Core + Razer Basilisk
Internet:
SBB kabl
OS & Browser:
Winjdows 10 Pro, FF
sad bih mogao da drvim sa tobom o tome kako poligon koji je ravan (pod) i stepenice koje su samo kosi poligon nema sanse teselacijom da pretvoris u blokove kocki koji sacinjavaju pod i te iste stepenice ali necu. Prosto, nisi pogledao ono sto sam rekao i nisi razumeo sta sam rekao. Ako zelis probaj, ako ne nemoj. Nisam rekao da teselacija ne radi nego sam rekao da konkretno u tom heavens benchmarku on kompletno zameni objekte na sceni i verovatno na te nove objekte radi teselaciju.
Takodje, Blizi objekti bi trebali da su vise teselirani od onih udaljenih sto u heavns benchamrku nije slucaj i sve se to ODLICNO vidi na wireframe-u. Sad cu uraditi screenshotove pa okaciti.
I ovo o cemu sad pricam ima veze konkretno i iskljucivo SAMO sa tim benchmarkom, a ne sa teselacijom generalno i ati kartama. Atijevi demo teselacije izgledaju SASVIM drugacije od ovoga. ;)

edit: nisam u pravu za ovo sa razdaljinom, na nekim objektima se menja broj poligona sa razdaljinom, na nekim ne. (poput zmaja za koga tvrdim da niji isti objekat na sceni sa tesselation ON/OFF)

edit:

dakle ako teselacija ovo moze da uradi i ako ovo nisu zamenjeni objekti onda ja priznajem da sam konj :D

dx11 - tess. off


dx11 - tess ON


(i tekstura je skroz drugacija kad se upali teselacija)

Na koju foru on 4 point poligon pretvori u blok na zidu? Ako pogledamo malo bolje, vidimo da su sa OFF svi poligoni isti, a kad se teselacija upali, ni jedan blok nije isti, svi su razliciti?!?!?
Nije li funkcija teselacije ta da on na vec predefinisani poligon doda, tj radi subdividing objekata koji su blizu "kameri" sa potencialnom mogucnosti specifikacije samo odredjenih delova na kojima radi? Koliko ja znam, teselacija TO radi, ova teselacija ovde menja fizicke karakteristike objekta i to ne da ih menja nego je od ravnog plaina napravila zid. Ocekivao bih makar da je svaka cigla ista ali to nije slucaj. Da li to moze tako da se programira? (ne znam pitam)

jos jedan primer koji sam ranije naveo - stepenice:



i kad se upali:


...neverovatan feature ako ovo nije object swap + teselacija na njemu.

jos jedan primer (ovde se cak i jedna kocka pretvorila u loptu (desni srednji deo ekrana) i ravan pod je dobio...pa ne znam, total makeover :P )



.



e sad, ako teselacija ovo moze da radi onda sam ja bez teksta i skidam kapu. Ali meni deluje da ovde ima mnogoo vise od teselacije. Ako nisam u pravu, ok, nisam, al nek mi neko ko je strucan kaze kako je ovo uradjeno. Samo kazem da mi deluje prosto za nepoverovati. :/
 

audiofreak

PCAXE Member
Učlanjen(a)
06.04.2009.
Poruka
688
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Core i7-920 SLBEJ, Titan TTC-NK85TZ (Fenrir)
Motherboard:
Intel DX58SO BIOS 4196
RAM:
Apacer 6GB DDR3/1333
VGA & cooler:
Sapphire HD5850 1GB GDDR5 PCIE (Game Edition)
Display:
19" Viewsonic VP930b
HDD:
WD1500ADFD, WD10EADS, WD5000AACS
Sound:
Realtek ALC 889A, homemade PA, Visaton Alto II
Case:
Cooler Master CM-690
PSU:
Chieftec APS-650C
Optical drives:
Pioneer DVR216DBK
Mice & keyboard:
Logitech Deluxe 250 USB, Microsoft Laser Mouse 6000
Internet:
Telekom 4Mbit ADSL
OS & Browser:
Windows XP SP3
Other:
Plantronics Voyager PRO
Zipa kako jedino stub nije dobio detalje?!?
 

mcrazy

PCAXE Member
Učlanjen(a)
09.05.2009.
Poruka
473
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
W3520
Motherboard:
Foxconn Bloodrage
RAM:
3x2GB OCZ 1866
VGA & cooler:
GTX280
Display:
22'
HDD:
640GB
Case:
HAF 932
PSU:
HX750
Optical drives:
samsung
Mice & keyboard:
G15, G5
Ne moze se ukratko objasniti. Mogu ti samo preporuciti da teljanije proucis teselaciju jer to nije tako kako sada shvatas. Postoje faktori teselacije i kod danasnjeg fractional tesselation prvo se preseci i faktori teselacije ivica koriste kao pocetni unos i prave objekat sa puno vise preseka. Nakon izracunavanja koordinata, tesselation unit radi evaluation shader tehniku koja racuna 'ispupcenja' i polozaj objekta u mrezi. Tako da od obicnog trougla mozes dobiti kompleksnu geometrijsku povrsinu koja je prosla displacement mapping i zato ti deluje da je drugacija textura. Poenta teselacije je upravo da se geometrija stvara 'on the fly' a ne da bude prerendered ili lazno predstavljena poput POM-a. A sve to kako bi se rasteretio bus kako bi imao vise prostora za ostale podatke. Kako ce se to odraziti na konkretne performanse, tek ce se vidjeti ali ce sigurno napradovati sa novijim generacijama grafickih kartica. Tendencija ka non-uniform teselaciji je vec u toku i kvaliteta teselacije se nesto poveca ali je udar na performanse solidan. Ionako je tesko videti razliku izmedju teselacije i ostalih tehnika, ogroman performance hit jednostavno ne sme da se desi na pocetku, i to je jedan od razloga zasto ranije nije 'gurana'.
 
Poslednja izmena:

gx-x

Display Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
7.757
Rezultat reagovanja
2.391
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Chernobyl
CPU & cooler:
Intel i7 9th gen / LFII 360
RAM:
16gb
VGA & cooler:
Gigabyte RX 5700 XT 8GB OC
Display:
AOC 27G2U/BK (LF1F)
HDD:
SSD
Sound:
Xonar U5, Monitor Audio, JBL 1202D
PSU:
Enermax Platimax D.F. 1200W
Mice & keyboard:
HyperX Alloy Origins Core + Razer Basilisk
Internet:
SBB kabl
OS & Browser:
Winjdows 10 Pro, FF
ok, kapiram ja to sve, znaci da su oni uniengine pisali kod za svaku tu ciglu posto je svaka razlicita. Ovo sa slike znam, znam da to moze da radi i da su sve one cigle iste ne bih "a" rekao...A performance hit je...pa vidis i sam, sa 100 na 18fps...

PS. Hvala na pojasnjenju. :)
 

mINUS

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
2.353
Rezultat reagovanja
3
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Phenom II [email protected] + Prolimatech Megahalems
Motherboard:
Gigabyte GA-790XTA-UD4
RAM:
12GB DDR3 HyperX 1600
VGA & cooler:
MSI GTX660 Twin Frozr
Display:
Benq G2420HD 24"
HDD:
SSD 840EVO 250GB, 2x1TB Samsung
Sound:
Audigy 4 + Altec MX5021 + Sennheiser HD555@HD595
Case:
CM HAF932 + Zalman MFC1 Plus
PSU:
Chieftec APS-750C Modular
Optical drives:
Pioneer DVR-216D 20x DVD-RW
Mice & keyboard:
MS Sidewinder + Logitech ultraX
Internet:
30+ MGbit
OS & Browser:
Win 8.1 x64
Other:
Nexus 4
stvarno sa 105 na 18 je pakao, jel postoje podesavanja nivoa "jacine" teselacije, tipa minimum, medium, high/full ?
 

audiofreak

PCAXE Member
Učlanjen(a)
06.04.2009.
Poruka
688
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Core i7-920 SLBEJ, Titan TTC-NK85TZ (Fenrir)
Motherboard:
Intel DX58SO BIOS 4196
RAM:
Apacer 6GB DDR3/1333
VGA & cooler:
Sapphire HD5850 1GB GDDR5 PCIE (Game Edition)
Display:
19" Viewsonic VP930b
HDD:
WD1500ADFD, WD10EADS, WD5000AACS
Sound:
Realtek ALC 889A, homemade PA, Visaton Alto II
Case:
Cooler Master CM-690
PSU:
Chieftec APS-650C
Optical drives:
Pioneer DVR216DBK
Mice & keyboard:
Logitech Deluxe 250 USB, Microsoft Laser Mouse 6000
Internet:
Telekom 4Mbit ADSL
OS & Browser:
Windows XP SP3
Other:
Plantronics Voyager PRO
Naravno da ne postoje, ko kupi najjacu kartu mora da koristi full teselaciju da bi im se FPS izjednacio sa low end kartom kako se vlasnici low end karti ne bi osecali inferiorno :d
 

illidan

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
7.117
Rezultat reagovanja
3.842
Moja konfiguracija
pa zar nije teselacija (koja postoji i u dx10) upravo to, da dobijes takve teksture bez pada performansi?
 

Chabex

PCAXE Member
Učlanjen(a)
05.04.2009.
Poruka
653
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Phenom II X4 980 4GHz NB2600 - Thermalright HR2 Macho
Motherboard:
ASUS M5A97 Pro
RAM:
GSkill Ripjaws GBRL 2x4GB 1600 CL9@CL8
VGA & cooler:
Sapphire 380X Nitro
Display:
Samsung S2350/Panasonic plazma 42S30
HDD:
Samsung F3 1TB, WD Green 1TB, Seagate 250GB
Sound:
Audigy 2 / Musical Fidelity A1 / B&W DM602
Case:
CM 590
PSU:
OCZ ModXstream 600W
Optical drives:
Pioneer 215DBK
Mice & keyboard:
A4tech X-7 ,a tastatura najjeftinija za lupanje kad se iznerviram ;o))
Internet:
ADSL
OS & Browser:
win7 64
Other:
~~~~~~~~~~~~~~~~~
pa zar nije teselacija (koja postoji i u dx10) upravo to, da dobijes takve teksture bez pada performansi?
I ja sam tako tumačio/shvatio od silnih PR slika/grafikon/priča, a šta sad, ispada da obara žestoko performanse ili? :confused: nisam nešto u toku..
 

mINUS

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
2.353
Rezultat reagovanja
3
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Phenom II [email protected] + Prolimatech Megahalems
Motherboard:
Gigabyte GA-790XTA-UD4
RAM:
12GB DDR3 HyperX 1600
VGA & cooler:
MSI GTX660 Twin Frozr
Display:
Benq G2420HD 24"
HDD:
SSD 840EVO 250GB, 2x1TB Samsung
Sound:
Audigy 4 + Altec MX5021 + Sennheiser HD555@HD595
Case:
CM HAF932 + Zalman MFC1 Plus
PSU:
Chieftec APS-750C Modular
Optical drives:
Pioneer DVR-216D 20x DVD-RW
Mice & keyboard:
MS Sidewinder + Logitech ultraX
Internet:
30+ MGbit
OS & Browser:
Win 8.1 x64
Other:
Nexus 4
Naravno da ne postoje, ko kupi najjacu kartu mora da koristi full teselaciju da bi im se FPS izjednacio sa low end kartom kako se vlasnici low end karti ne bi osecali inferiorno :d
Zamisli da te preko driver-a ogranice da moras da koristis teselaciju uvek na ON :rotf: , al sve jedno ce se osecati inferiorno jer ce korisnici sa jacim kartama imati bolju sliku.

Illidan, tu je neka fora sa hardverskom podrskom, i ocigledno je pad performansi i pored te podrske DEBEO , mozemo samo da se nadamo da je do loseg programiranja, u sta sumnjam
 

gx-x

Display Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
7.757
Rezultat reagovanja
2.391
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Chernobyl
CPU & cooler:
Intel i7 9th gen / LFII 360
RAM:
16gb
VGA & cooler:
Gigabyte RX 5700 XT 8GB OC
Display:
AOC 27G2U/BK (LF1F)
HDD:
SSD
Sound:
Xonar U5, Monitor Audio, JBL 1202D
PSU:
Enermax Platimax D.F. 1200W
Mice & keyboard:
HyperX Alloy Origins Core + Razer Basilisk
Internet:
SBB kabl
OS & Browser:
Winjdows 10 Pro, FF
Znate kako, pad postoji, ali ipak je to uniengine tj. sklj engine, i 100fps je malo za windowed mod 1024x768 bez AA :P
 

Ace Rimmer

PCAXE Member
Učlanjen(a)
15.11.2009.
Poruka
520
Rezultat reagovanja
450
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Xeon x5675 @ LC-CC-120
Motherboard:
Asus P6T Deluxe V2
RAM:
24GB Kingston HyperX Genesis 1600
VGA & cooler:
MSI RX 480 Gaming X 8GB
Display:
Samsung 971p
HDD:
više komada
Sound:
Asus Xonar DG
Case:
CM Stacker
PSU:
Corsair RM650x
Optical drives:
ASUS DVD-RW
Mice & keyboard:
Glorious Model O & HyperX Alloy Elite RGB (brown)
Internet:
DSL
OS & Browser:
Linux / Windows
Nisam upućen, ali čini mi se da se teselacija ipak neće koristiti u tom obimu na igrama. Pretpostavljam da developer određuje koliko toga će se teselirati, stvar inače gubi svoj smisao. A ovo je ipak DX11 benchmark, s tim da je teselacija jedan od glavnih fičera tog standarda ... pa je to bio zgodan razlog da se pretjera.
 
Poslednja izmena:

mcrazy

PCAXE Member
Učlanjen(a)
09.05.2009.
Poruka
473
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
W3520
Motherboard:
Foxconn Bloodrage
RAM:
3x2GB OCZ 1866
VGA & cooler:
GTX280
Display:
22'
HDD:
640GB
Case:
HAF 932
PSU:
HX750
Optical drives:
samsung
Mice & keyboard:
G15, G5
ok, kapiram ja to sve, znaci da su oni uniengine pisali kod za svaku tu ciglu posto je svaka razlicita. Ovo sa slike znam, znam da to moze da radi i da su sve one cigle iste ne bih "a" rekao...A performance hit je...pa vidis i sam, sa 100 na 18fps...

PS. Hvala na pojasnjenju. :)
Ama nisu, za to sluzi displacement mapping. Od diffuse texture se pravi tamno-svetla displacement mapa, sto su pixeli svjetliji to ce biti ispupceniji ili sto su tamniji to su 'uvuceniji' odnosno ostaju na istoj poziciji. Cigle i ne mogu biti iste ;)
Zaboravljate jednu stvar, ovo je technology demo. Dakle, samo pokazuje sta teselacija moze. Od prilicno jednostavne geometrije se pravi nesto prilicno zahtevno i zato je toliki drop u perf i uteoriji, ono bi od neke igre stare 10 godina sa dobrim teksturama, napravilo istu po modernim standardima, bar sto se tice okoline. Kako sam rekao, postoji faktor teselacije gde se kontrolise koliko detaljno ce objekat biti teseliran. U igrama ne bi trebala biti tolika razlika cisto iz razloga sto ce na svemu osim dx11 izgledati ogavno a nije tesko napraviti bar osnovnu geometriju.
Teselacija ce pomoci manjem zagusenju magistrale jednom kada graficki procesori budu dovoljno jaki da melju ogromnu geometriju bez napora.

edit: ace rimmer je dobro shvatio ;)
 
Poslednja izmena:

Nedjo

AMD
Učlanjen(a)
30.04.2009.
Poruka
175
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Znate kako, pad postoji, ali ipak je to uniengine tj. sklj engine, i 100fps je malo za windowed mod 1024x768 bez AA :P
cenim da tvoja evaluacija Uniginea proizilazi iz visegodisnjeg iskustva u programiranju kompleksnih multi-API 3D enginea?
 

gx-x

Display Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
7.757
Rezultat reagovanja
2.391
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Chernobyl
CPU & cooler:
Intel i7 9th gen / LFII 360
RAM:
16gb
VGA & cooler:
Gigabyte RX 5700 XT 8GB OC
Display:
AOC 27G2U/BK (LF1F)
HDD:
SSD
Sound:
Xonar U5, Monitor Audio, JBL 1202D
PSU:
Enermax Platimax D.F. 1200W
Mice & keyboard:
HyperX Alloy Origins Core + Razer Basilisk
Internet:
SBB kabl
OS & Browser:
Winjdows 10 Pro, FF
ne, moja evaluacija dolazi iz toga da bez teselacije ovaj poslednji demo izgleda (graficki) prosecno i radi veoma lose sobzirom na velicinu scene, rezoluciju tekstura i kompleksnost objekata. Da je ovo isto napravljeno u nekom endzinu koji valja, recimo UE3, ne bi bilo 100fps vec bi bio CPU limited i pretpostavljam da bi imao 200+ fps posto ovaj 5850 u UT3 na mnogo lepsim i vecim mapama daje 160+ fps sa 2xAA

jasnije?

edit: mozda bi ti kao expert sa visegodisnjim iskustvom u programiranju kompleksnih 3D API-ja i engine-a mogao da nam pojasnis zasto heavens benchamrk u 1024x768 bez AA sa 4xAF na 5850 daje 80-100fps, a da se to se to objasnjenje kosi sa mojom tvrdnjom da je engine teski crap? :D

@mcrazy:

hvala na objasnjenju,
eto kao sto sam obecao priznajem da sam pogresio i da sam KONJ! :)
 
Poslednja izmena:

Kerrigan

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
19.11.2009.
Poruka
1.007
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel i7 3770K @ CM Seidon 240M
Motherboard:
Gigabyte Z68X-UD7-B3
RAM:
16GB Corsair Vengeance
VGA & cooler:
Titan
Display:
3x Dell U2311H @ nVidia Surround
HDD:
Intel 520 240GB/Kingston V (G2) SSD 128gb/Western Digital Blue 500gb/640gb/2TB@ Scythe Himuro
Sound:
E-MU 1212M @ Wharfdale Diamond 10.1/Harman Kardon HK-6500
Case:
CoolerMaster Cosmos II
PSU:
Corsair TX750
Optical drives:
LiteOn Ez-Dub external
Mice & keyboard:
Corsair Vengeance K90,Logitech DiNovo Edge (backup :P),Logitech MX Air/G500/G9x
Internet:
20mb Fiber Optic
OS & Browser:
Windows 7 64bit
Poslednja izmena:

mcrazy

PCAXE Member
Učlanjen(a)
09.05.2009.
Poruka
473
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
W3520
Motherboard:
Foxconn Bloodrage
RAM:
3x2GB OCZ 1866
VGA & cooler:
GTX280
Display:
22'
HDD:
640GB
Case:
HAF 932
PSU:
HX750
Optical drives:
samsung
Mice & keyboard:
G15, G5
Obican bump mapping je fake displacement mapping a da si procitao text sa linka znao bi da se prica o teselaciji :)
 
Poslednja izmena:

Kerrigan

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
19.11.2009.
Poruka
1.007
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel i7 3770K @ CM Seidon 240M
Motherboard:
Gigabyte Z68X-UD7-B3
RAM:
16GB Corsair Vengeance
VGA & cooler:
Titan
Display:
3x Dell U2311H @ nVidia Surround
HDD:
Intel 520 240GB/Kingston V (G2) SSD 128gb/Western Digital Blue 500gb/640gb/2TB@ Scythe Himuro
Sound:
E-MU 1212M @ Wharfdale Diamond 10.1/Harman Kardon HK-6500
Case:
CoolerMaster Cosmos II
PSU:
Corsair TX750
Optical drives:
LiteOn Ez-Dub external
Mice & keyboard:
Corsair Vengeance K90,Logitech DiNovo Edge (backup :P),Logitech MX Air/G500/G9x
Internet:
20mb Fiber Optic
OS & Browser:
Windows 7 64bit
ja rekoh "lici" :)
 

mcrazy

PCAXE Member
Učlanjen(a)
09.05.2009.
Poruka
473
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
W3520
Motherboard:
Foxconn Bloodrage
RAM:
3x2GB OCZ 1866
VGA & cooler:
GTX280
Display:
22'
HDD:
640GB
Case:
HAF 932
PSU:
HX750
Optical drives:
samsung
Mice & keyboard:
G15, G5
Pa to nije nista cudno...
 

Ujche

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
04.09.2009.
Poruka
51
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Core 2 Duo E6750 2.66GHz
RAM:
2 GB
VGA & cooler:
NVIDIA GeForce 8600GT + 1024MB
Display:
Samsung SyncMaster 931C
Sound:
nije vredno spomena
OS & Browser:
WIN XP SP3
Vidim momci da ste silno zapenili ovde oko teselacije, pa posto sam veliki Autodesk Maya freak, da pitam da li se neko od vas bavi 3D modelingom ?

Pozz.
 

Ujche

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
04.09.2009.
Poruka
51
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Core 2 Duo E6750 2.66GHz
RAM:
2 GB
VGA & cooler:
NVIDIA GeForce 8600GT + 1024MB
Display:
Samsung SyncMaster 931C
Sound:
nije vredno spomena
OS & Browser:
WIN XP SP3

Nedjo

AMD
Učlanjen(a)
30.04.2009.
Poruka
175
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Vrh