1. Ma, kako da ne... Možda su bili čak i isposnici na Svetoj Gori Ovo što si rekao, siguran sam, nije tačno u bar 95% slučajeva - čast izuzecima.1. Ljudi koji danas imaju para za skupe automobile uglavnom su prije raspada SFRJ vozili traktore i krpili kraj sa krajem.
2. Oni koji su prešli preko kompleksa ili su jednostavno pošteno zaradili novac vozaju Aston Martin-e i Maserati-e kao i skupe Lexuse jer im se može i znaju šta je "klasa".
2. A ti koji su pošteno zaradili novac (znam neke takve ljude, koji su zaradili baš ozbiljne pare poštenim radom) sigurno neće bacati pare na te preskupe automobile. Voze oni dobre "obične" automobile - npr. Audi A4, neki "jeftiniji" Mercedes, Pasat. Te Aston Martine i Maseratije voze samo potpune ložane, mafijaši i slični.
Mislim da je to logično - prosečan američki auto je znatno veći i jači od prosečnog evropskog. Jednostavno, to je stvar mentaliteta, ali i činjenice da je gorivo kod njih bilo znatno jeftinije nego u Evropi, pa su mogli često da kupuju nepotrebno velike automobile. Uz to idu i njihovi ogromni tržni centri, ogromni sendviči - sve ono što je na neki način spoljašnji prikaz velike vojne i ekonomske sile.Mnogo je bolji izbor premium marki u USA.
S druge strane, Amerika je (bila) znatno veće tržište od Evrope (ok, sad bi EU mogla da ih "preskoči"), pa su mnogi proizvođači imali - i još uvek imeju - fabrike tamo. A te fabrike su na jednom mestu proizvodile automobile za celu Severnu Ameriku, što je snagom velikih brojeva odmah značilo i manje troškove, a samim tim i cene. Mislim da je sada slična situacija u Kini i delimično u EU.
Poslednja izmena: