Take a good look at the engine above, because this, ladies and gents, is one hell of a machine. Nissan’s revolutionary DiG-T petrol engine displaces just 1.5 litres from three cylinders, weighs 40kg (88 pounds) and produces the same power figure as a 5.0-litre, E39 M5: that’s right, from 1.5 litres, Nissan’s squeezed 400hp.
Nekad se tako moglo sa trabantovim motorommoz ga nosis pod misku, kad vrisne, kupis drugi, icupas los rukama, ubacis nov i ne treba ti automehanicar
Sto, podignes mu broj obrtaja sa 7-8 hiljada na 17-18 hiljada i voila. Vise su imale prve Formule 1 sa turbom iz slicne zapremine.Vest zvuci kao naucna fantastika, a nije ni 1 april.
To mogu ja da posvedocimOk, super, onda cim bude lepse vreme cimam te pa da odradimo to na Lybrecedesu
Ti i Fedja odokativno? Zato sam napisao da mora da se ovekoveci. Iskreno, nemam apsolutno nikakav osecaj da je neko primetno brzi. I u jednom i u drugom automobilu sam kocio sa zadnjeg sedista
Mislim da bi bilo super zanimjivo da se potegnete nedge gde je to predvidjeno da moze. Obojica znate da vozite bas dobro, to podize pricu na visi nivo
btw imao si ti 300 kg forumasa pre nego 200, ali se secam i kada je Fedja imao oko pola tone forumasa pa i dalje je Gnoj isao kao lud...
Da, ali formula se ne vozi 24h bez prekida. Ovo jeste malo inzenjersko cudoSto, podignes mu broj obrtaja sa 7-8 hiljada na 17-18 hiljada i voila. Vise su imale prve Formule 1 sa turbom iz slicne zapremine.
Da, ali mislim da u vesti negde i pise da se vrti do 7-8kSto, podignes mu broj obrtaja sa 7-8 hiljada na 17-18 hiljada i voila. Vise su imale prve Formule 1 sa turbom iz slicne zapremine.
Obzirom da Formulin motor prelazi 4000km i ovo je superCisto sumnjam da moze da izdrzi vise od 100 000 km.
Nesto me podseca na Vankela, ne znam zastoDa, ali formula se ne vozi 24h bez prekida. Ovo jeste malo inzenjersko cudo