Jel morz neko da uradi ovaj test sa i5 SB ?Ako je verovati CoreTempu i3-2100 ima max TDP od ~40W prilikom Linx AVX testa (default podešavanja).
Ovo jest zestoko preterano. Ali je tek pocetak, pa malo porez za dalebu. Spustice se to.ehem zastade mi knedla u grlu khm cena i3-3220 khm> http://www.pinsoft.com/lang/sr/artikli.php?uid=bm9kZUlkPTI2NTc4Jm1lbnVJZD0w
Dobro pitanje. I najverovatnije je u pitanju psihologija U 90% slucajeva nije realna potreba.Jedno (nevezano) generalno pitanje u vezi procesora.... Zašto jurimo još brže procesore kad na primer overklokovan 2500K ne može 100% da se optereti / iskoristi u realnom radu? [/SPOILER]
Da, znam,kazem samo. :brick: Mozda ti je najbolje da posaljes PP Fedji.Mene ne zanima zašto ljudi troše pare na te skupe procesore. Nego me zanima zašto se taj neki ultra skup procesor ne iskorišćava 100%? Dakle šta je bottleneck?
Pa svima je sa zdravim razumom odavno jasno da to nije procesor. Ali ako je u pitanju rendering, onda ima veze procesor, onda je tu najbitnije da imaš što više jezgara, na što većem kloku.Mene ne zanima zašto ljudi troše pare na te skupe procesore. Nego me zanima zašto se taj neki ultra skup procesor ne iskorišćava 100%? Dakle šta je bottleneck?
Koristi BZIP2 u 7z i SSD drajv, imaćeš full load na svim jezgrima.Stavio sam da se Zip-uje ceo WinXP folder, imam aktivnosti na 4 jezgra/threda-a i ne ide ni iznad polovine u task manageru i imam 4 thred-a koji tako ne rade apsolutno ništa. A Zipovanje naravno ide "sporo".
Čekam Feđu.
Photoshop uglavnom koristi 1 thread. Gaussian blur koristi sve threadove, jer je gausov ....ako me razumeš.... Kao što znaš iz matematike, matricu je moguće podeliti na podmatrice, pa je zato jednostavna za paralelizaciju.Edit: Evo našao sam jedan program koji troši svih osam treadova. Fotošop. Ali samo kad radim na primer radial blur. Kada radim na primer heal tool, brush od 2500px na 4000x4000 300 dpi "papiru", onda baš i neće da sarađuje.
Naravno da je moguće, barem kada su Photoshop filteri u pitanju. Postoje naravno i algoritmi koje nije lako paralelizovati, najviše zbog toga što ne rade sa paralelnim nego sa serijskim podacima.A ovako na softverskom nivou? Na primer zašto Radial Blur u fotošopu tereti svih osam threadova sa 100% dok recimo Heal Tool jedva optereti jedan Thread, pritom na radu od 4000 x 4000 pixela sa 300 dpi-a sve radi sporo i treba da čekam po 30 sekundi.
Jel moguće samo bolje napisati neki program da bi se bolje iskorišćavao procesor? Mislim, verovatno jeste....
U 3Ds Maxu možeš da iskoristiš sve threadove, zavisi koji render plugin koristiš. U Office-u teško, možda ako radiš Monte Carlo method ili sličan probabalistički algoritam, on koristi više threadova, ali koji procenat korisnika to radi?Sušitana mojih pitanje je:
Konkretan primer je overklokovan 2500k sa SSD-om i instaliram, lupam office 2010 ili 3ds max, i procesor se ni u jednom trenutku ne optereti na 100%.
Da li to znači da nam trebaju još brži SSD-ovi ili bolje napisani programi?
Baš tako, npr. mator CPU može biti usko grlo ako ne isprati framerate ili bilo koji drugi "realtime" zadatak.Usko grlo ako proc iz odredjene generacije ne moze da dostigne takt kojim nece gusiti graficku/e etc ^^
Poredis me sa drugom koji je ocigledan laik. Ja sam do skoro ima 6950 grafiku a PES igram zadnjih 6 godina i tacno primetim i najmanji pad frejma.To da li je tečno je relativna stvar.... moj drug se svojevremeno hvalio da je igrao doom 3 na geforce 2. Na koliko frejmova ti ide PES?