hardcoresrbija
PCAXE Member
- Učlanjen(a)
- 09.01.2011.
- Poruka
- 174
- Rezultat reagovanja
- 0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Amd 965 be,Corsair H50
Motherboard:
Gigabyte 970A-UD3P
RAM:
Kingston HyperX Beast 2x4gb
VGA & cooler:
MSI 7850 1gb OC
Display:
Samsung 32H5000
HDD:
WD blue 500gb
Sound:
creative
Case:
Cooler Master Elite 430
PSU:
Cooler Master 460w
Optical drives:
Samsung
Mice & keyboard:
Logitech
Internet:
mnogo brz xD
OS & Browser:
win7
Pre jedno 20 dana riknuo mi je monitor marke Asus VW220D,monitor je kupljen u tempu - dobio sam 3god garanciju na njega(sluzio me je 1 god,i onda je poceo da izbacuje neke bele strafte i ekran da se gasi) odneo sam ga u ovlasceni servis,receno mi je da ih nazovem za 5 dana,kada sam ih nazvao rekli su mi da je crkao "panel" narucen je nov iz Asus-a ,ocekuju da im stigne za 15-tak dana.
E sad mene zanima dali sam ja u obavezi da cekam popravku (koja koliko vidim moze da se oduzi i na mesec dana) ili imam pravo da trazim nov monitor,i dali ce mi asus na taj "popravljeni" monitor dati opet garanciju ?
E sad mene zanima dali sam ja u obavezi da cekam popravku (koja koliko vidim moze da se oduzi i na mesec dana) ili imam pravo da trazim nov monitor,i dali ce mi asus na taj "popravljeni" monitor dati opet garanciju ?