• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

Iskustva sa prodavnicama komp. opreme

c-p-r

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
23.04.2009.
Poruka
1.976
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
Pa da, trebaju da ti daju nov proizvod.

Ali praksa nazalost nije takva, meni su u Monitoru na garanciji harda dali zamenu u vidu polovnog harda, koji radi fino, bez bad sectora ali opet polovan je. Nisam se bunio, radi tako da... Malo mi je doduse zasmetalo kada mi je matorac pri preuzimanju slagao pricu kako ovaj ima "wau 320gb" naspram onog pokvarenog od 250gb kao da sam neka totalno neupucena budala, zamalo da mu skrenem paznju na to da mi daje polovan hard. Znam da tamo vise necu uzimati hardove.

I da, odneo sam hard kod njih, ne u kojekakav servis!
 
Poslednja izmena:

voodoons

Moderator
Učlanjen(a)
06.04.2009.
Poruka
7.950
Rezultat reagovanja
147
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
voodoons’s MacBook Pro
CPU & cooler:
Intel Core i5
Motherboard:
MacBookPro12,1
RAM:
8 GB
VGA & cooler:
Intel Iris Graphics 6100
Display:
Retina LCD 13"
HDD:
APPLE SSD SM0128G
Sound:
Apple Inc
Mice & keyboard:
Lenovo BT Laser Mouse
Internet:
SBB 70/4 Mb/s
OS & Browser:
OS X 10.11.6
Other:
Iphone 6
ako su ti zamenili proizvod, moraju ti dati novi garantni list sa novim datumima i full garancijom.. trebalo bi da dobijes nov ali ne znam jel to neka obaveza, ali svakako treba da daju novu garanciju kao da se radi o novom proizvodu.. ploca, u principu ako radi posao i nema neka fizicka ostecenja, zadrzi je ali obavezno trazi garantni list sa datumom zamene..
 

c-p-r

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
23.04.2009.
Poruka
1.976
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
Pri zameni tog harda meni su dali garanciju na novi do kraja garancije onog koji je bio pokvaren. Jel tako treba?
 

voodoons

Moderator
Učlanjen(a)
06.04.2009.
Poruka
7.950
Rezultat reagovanja
147
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
voodoons’s MacBook Pro
CPU & cooler:
Intel Core i5
Motherboard:
MacBookPro12,1
RAM:
8 GB
VGA & cooler:
Intel Iris Graphics 6100
Display:
Retina LCD 13"
HDD:
APPLE SSD SM0128G
Sound:
Apple Inc
Mice & keyboard:
Lenovo BT Laser Mouse
Internet:
SBB 70/4 Mb/s
OS & Browser:
OS X 10.11.6
Other:
Iphone 6
nov proizvod, drugi proizvod - nova garancija
stari proizvod, popravljen - ista garancija ali produzena za vreme koliko je trajala reklamacija
 

mitarus

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
03.04.2009.
Poruka
1.097
Rezultat reagovanja
3
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Core i5 2500K & LC-CC-95
Motherboard:
Gigabyte GA-H77M-HD3
RAM:
2x8GB Kingston HyperX FURY 1866MHz
VGA & cooler:
XFX RX480 8GB
Display:
AOC Q3279VWFD8
HDD:
Samsung 850 EVO 250GB
Sound:
Creative X-Fi XtremeGamer SB0770
Case:
Fractal Design Arc XL
PSU:
Thermaltake Smart SE 630W
Mice & keyboard:
Logitech MX518 | Logitech UltraX Premium Black
Bilo je nekoliko oglasa na Benchu gde je VGA zamenjena za novu, ali nije izdata nova garancija. Gigabyte graficke i Imtel su bili u pitanju ako se dobro secam...
 

voodoons

Moderator
Učlanjen(a)
06.04.2009.
Poruka
7.950
Rezultat reagovanja
147
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
voodoons’s MacBook Pro
CPU & cooler:
Intel Core i5
Motherboard:
MacBookPro12,1
RAM:
8 GB
VGA & cooler:
Intel Iris Graphics 6100
Display:
Retina LCD 13"
HDD:
APPLE SSD SM0128G
Sound:
Apple Inc
Mice & keyboard:
Lenovo BT Laser Mouse
Internet:
SBB 70/4 Mb/s
OS & Browser:
OS X 10.11.6
Other:
Iphone 6
to ako nije izdata nova garancija, ne znaci da tako treba ;)
 

mitarus

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
03.04.2009.
Poruka
1.097
Rezultat reagovanja
3
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Core i5 2500K & LC-CC-95
Motherboard:
Gigabyte GA-H77M-HD3
RAM:
2x8GB Kingston HyperX FURY 1866MHz
VGA & cooler:
XFX RX480 8GB
Display:
AOC Q3279VWFD8
HDD:
Samsung 850 EVO 250GB
Sound:
Creative X-Fi XtremeGamer SB0770
Case:
Fractal Design Arc XL
PSU:
Thermaltake Smart SE 630W
Mice & keyboard:
Logitech MX518 | Logitech UltraX Premium Black
^ ne tvrdim da tako treba, samo pisem sta sam zapazio, kako se to cesto radi u praksi. Striktno je precizirano zakonom da se izdaje nova garancija? Ili je nesto dvosmisleno? Iskreno, mrzi me da trazim, pa ako neko zna, nek' napise, moze samo da bude od koristi...

:wave:
 

voodoons

Moderator
Učlanjen(a)
06.04.2009.
Poruka
7.950
Rezultat reagovanja
147
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
voodoons’s MacBook Pro
CPU & cooler:
Intel Core i5
Motherboard:
MacBookPro12,1
RAM:
8 GB
VGA & cooler:
Intel Iris Graphics 6100
Display:
Retina LCD 13"
HDD:
APPLE SSD SM0128G
Sound:
Apple Inc
Mice & keyboard:
Lenovo BT Laser Mouse
Internet:
SBB 70/4 Mb/s
OS & Browser:
OS X 10.11.6
Other:
Iphone 6
Nasa surova realnost je takva da svi samo gledaju gde koga da zakinu i sto mi, krajnji kupci moramo se natezati kroz zakone sa prodavcima.
No, sta kaze zakon o zastiti potrosaca? To je maltene jedini dokument koji nam treba ;)
Ovo nas zanima:
7. Tehnički proizvodi
Član 23.
Prodavac tehničkih proizvoda, dužan je da za tehnički proizvod koji prodaje potrošaču obezbedi, u skladu sa zakonom kojim se uređuje standardizacija i ovim zakonom :
1) deklaraciju, garantni list, atest, sertifikat, tehničko uputstvo, uputstvo za upotrebu i druge podatke i oznake;
2) rezervne delove, priključne aparate, pribor i druge proizvode bez kojih se tehnički proizvod ne može koristiti prema svojoj nameni;
3) kontinuirani tehnički servis, odnosno održavanje i popravku.
kao i ovo:
13. Prigovor (reklamacija)
Član 34.
Potrošač ima pravo prigovora na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu, za koje se ne izdaje garantni list, zbog nedostataka koji su nastali u roku od šest meseci od dana kupovine, odnosno izvršene usluge.
Uz prigovor iz stava 1. ovog člana podnosi se račun o kupljenom proizvodu, odnosno izvršenoj usluzi.
Prigovor se podnosi u prodajnom objektu u kome je proizvod kupljen, odnosno usluga izvršena, a uz saglasnost potrošača i na drugom mestu koje je za to određeno, licu ovlašćenom za prijem prigovora koje mora biti prisutno na tom mestu tokom radnog vremena.
Ovlašćeno lice odlučuje o prigovoru istog dana kada je prigovor podnet, a najkasnije u roku od osam dana od dana podnošenja prigovora.
Prodavac, odnosno davalac usluge je dužan da svojim aktom bliže utvrdi način i uslove rešavanja prigovora.
Član 35.
Ako je prigovor iz člana 34. ovog zakona osnovan zbog nedostatka na proizvodu, potrošač ima pravo na:
1) zamenu kupljenog proizvoda za nov proizvod, odnosno proizvod odgovarajuće marke (modela, tipa) ili
2) da mu se vrati iznos plaćen za taj proizvod u visini maloprodajne cene tog proizvoda na dan vraćanja ili
3) otklanjanje nedostatka na proizvodu.
Ako je prigovor iz člana 34. ovog zakona osnovan zbog nedostatka u izvršenju usluge, potrošač ima pravo na:
1) otklanjanje nedostatka ili
2) vraćanje plaćenog iznosa ili na smanjenje cene srazmerno nedostatku izvršene usluge.
Ako potrošač pretrpi štetu prouzrokovanu proizvodom sa nedostatkom, odnosno neizvršenjem usluge ili izvršenjem usluge sa nedostatkom može da zahteva naknadu štete.
Prava iz stava 1 do 3. ovog člana potrošač može da ostvari pod uslovom da nedostatak nije nastao njegovom krivicom.
Za tvoje pitanje, Clan 35. nedvosmisleno kaze: Ako je prigovor iz člana 34. ovog zakona osnovan zbog nedostatka na proizvodu, potrošač ima pravo na:
1) zamenu kupljenog proizvoda za nov proizvod, odnosno proizvod odgovarajuće marke (modela, tipa)


Ako ispune tu zakonsku obavezu (sad necemo ulaziti da li oni daju ganc nov ili vidljivo nov proizvod - njihova obaveza jeste bila da daju ganc nov, ali ono, necemo se zadrzavati sad na tome), onda ih zakonska obaveza Clana 23. primorava da daju novi garantni list na nov proizvod.
 

Iv4n

Moderator
Učlanjen(a)
05.01.2010.
Poruka
1.171
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Core i5-2500K @ 4.8GHz + EKWB Supreme HF Full Copper
Motherboard:
Asus P8P67
RAM:
16GB Exceleram EBW301A 1600MHz CL9 + Bitspower FullCover Water Block
VGA & cooler:
Asus GTX680 DCII + EKWB FullCover Water block
Display:
Dell U2713HM IPS
HDD:
Samsung 840Evo 250GB
Sound:
Asus Xonar DG & Samson C03U Microphone
Case:
Corsair Obsidian 700D + Swiftech MCR320-QP radijator
PSU:
Seasonic X-750
Mice & keyboard:
Logitech G710+ & Logitech G400
Internet:
SBB 70Mbit
OS & Browser:
Win 7 SP1 Ultimate - X64
@Voodoo:

Ko pazljivo procita - iskoristice podvuceni deo kao izgovor da ne ispostuje zakon. Po tekstu, clan zakona vazi samo za proizvoda za koje se ne izdaje garantni list.

13. Prigovor (reklamacija)
Član 34.
Potrošač ima pravo prigovora na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu, za koje se ne izdaje garantni list, zbog nedostataka koji su nastali u roku od šest meseci od dana kupovine, odnosno izvršene usluge.
Uz prigovor iz stava 1. ovog člana podnosi se račun o kupljenom proizvodu, odnosno izvršenoj usluzi.
Prigovor se podnosi u prodajnom objektu u kome je proizvod kupljen, odnosno usluga izvršena, a uz saglasnost potrošača i na drugom mestu koje je za to određeno, licu ovlašćenom za prijem prigovora koje mora biti prisutno na tom mestu tokom radnog vremena.
 

voodoons

Moderator
Učlanjen(a)
06.04.2009.
Poruka
7.950
Rezultat reagovanja
147
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
voodoons’s MacBook Pro
CPU & cooler:
Intel Core i5
Motherboard:
MacBookPro12,1
RAM:
8 GB
VGA & cooler:
Intel Iris Graphics 6100
Display:
Retina LCD 13"
HDD:
APPLE SSD SM0128G
Sound:
Apple Inc
Mice & keyboard:
Lenovo BT Laser Mouse
Internet:
SBB 70/4 Mb/s
OS & Browser:
OS X 10.11.6
Other:
Iphone 6
ma to je za proizvode za koje se ne dae garantni list a po clanu 23. za Tehnicke proizvode, garantni list se mora izdati.
U samom garantnom listu moraju postojati odredbe koje regulisu postupak reklamacije i moraju biti minimalno iste kao u clanu 35.

Stvar je prosta - prodavac ili servis, tjdavalac garancije ima tri nacina da resi reklamaciju:
1. otklanjanje kvara, ako nije izvodljivo, idemo na korak 2.
2. zamena proizvoda, ako nije izvodljivo, nema identicnog proizvoda a kupac ne zeli zamenski proizvod, idemo na korak 3
3. vracanje novca

Ako se odradi korak 2, prodavac je duzan dati garanciju i na zamenski proizvod

U globalu, pojednostavicemo maksimalno moguce:
Procitajte svoja prava iz garantnog lista i ako opet imate pitanja, prepisite Garantni list ovde ili ga pak okacite u vidu slike pa cemo protumaciti sta i kako..
 

Pakito

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
14.12.2009.
Poruka
1.476
Rezultat reagovanja
237
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
ACER ASPIRE V5 531G
CPU & cooler:
Intel Core i5 8400 + LC-CC-120
Motherboard:
Asus Z370 Prime
RAM:
32GB DDR4 3200Mhz G.Skill Trident Z b/w
VGA & cooler:
EVGA GTX 970 SC
Display:
2x LG 25UM58
HDD:
120 Samung Evo 840 + 3TB Toshiba P300
Sound:
2.1 white waterdance speakers
Case:
NZXT Phantom 410 white
PSU:
Corsair tx650w
Optical drives:
Asus sdrw-08d2s extern
Mice & keyboard:
Fantech K611 / Logitech MX510 Hero Legendary
Internet:
sbb - 100mbit
OS & Browser:
Win 10 PRO
Other:
Redmi Note 7
kako je ovo krasno saga se nastavlja gospodo..utvrdjeno je da su mi psoali staru plcou koju su "navodno"zamenili,i to je ona crknuta koju su i sami konstatovali da je riknula..nemam uz nju ni racun niti garatni list osim resenja sa reklamacije na kome pise da je zamena...kava situacija ovako nesto nisma video ni u najludjim filmovima..Ima li ko ideju sta da radim?
 

voodoons

Moderator
Učlanjen(a)
06.04.2009.
Poruka
7.950
Rezultat reagovanja
147
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
voodoons’s MacBook Pro
CPU & cooler:
Intel Core i5
Motherboard:
MacBookPro12,1
RAM:
8 GB
VGA & cooler:
Intel Iris Graphics 6100
Display:
Retina LCD 13"
HDD:
APPLE SSD SM0128G
Sound:
Apple Inc
Mice & keyboard:
Lenovo BT Laser Mouse
Internet:
SBB 70/4 Mb/s
OS & Browser:
OS X 10.11.6
Other:
Iphone 6
Okreni ih, u dve tri treci, otvoreno ih pitaj koga oni zamlacuju i jel zele da rese reklamaciju kako treba. na prvo ali, spusti im slusalicu i zovi inspekciju.
Nikako da te pohvatam, koja firma je u pitanju?
 

Pakito

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
14.12.2009.
Poruka
1.476
Rezultat reagovanja
237
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
ACER ASPIRE V5 531G
CPU & cooler:
Intel Core i5 8400 + LC-CC-120
Motherboard:
Asus Z370 Prime
RAM:
32GB DDR4 3200Mhz G.Skill Trident Z b/w
VGA & cooler:
EVGA GTX 970 SC
Display:
2x LG 25UM58
HDD:
120 Samung Evo 840 + 3TB Toshiba P300
Sound:
2.1 white waterdance speakers
Case:
NZXT Phantom 410 white
PSU:
Corsair tx650w
Optical drives:
Asus sdrw-08d2s extern
Mice & keyboard:
Fantech K611 / Logitech MX510 Hero Legendary
Internet:
sbb - 100mbit
OS & Browser:
Win 10 PRO
Other:
Redmi Note 7
neznma dal sme da se kaze javno ali ajde nek popijem i kaznu,al barem da sprecim da druge zezaju. Bartec doo je firma.
 

voodoons

Moderator
Učlanjen(a)
06.04.2009.
Poruka
7.950
Rezultat reagovanja
147
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
voodoons’s MacBook Pro
CPU & cooler:
Intel Core i5
Motherboard:
MacBookPro12,1
RAM:
8 GB
VGA & cooler:
Intel Iris Graphics 6100
Display:
Retina LCD 13"
HDD:
APPLE SSD SM0128G
Sound:
Apple Inc
Mice & keyboard:
Lenovo BT Laser Mouse
Internet:
SBB 70/4 Mb/s
OS & Browser:
OS X 10.11.6
Other:
Iphone 6
neces popiti kaznu, tema je tu da se iskazu iskustva sa radnjama a ako se ne navode imena, ne vidim nekog smisla...
ovde na forumu su prisutni ljudi koji u principu stoje iza nekih radnji i to ponekad moze ubrzati i olaksati procese reklamacija, prituzbi i sl...
 

Pakito

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
14.12.2009.
Poruka
1.476
Rezultat reagovanja
237
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
ACER ASPIRE V5 531G
CPU & cooler:
Intel Core i5 8400 + LC-CC-120
Motherboard:
Asus Z370 Prime
RAM:
32GB DDR4 3200Mhz G.Skill Trident Z b/w
VGA & cooler:
EVGA GTX 970 SC
Display:
2x LG 25UM58
HDD:
120 Samung Evo 840 + 3TB Toshiba P300
Sound:
2.1 white waterdance speakers
Case:
NZXT Phantom 410 white
PSU:
Corsair tx650w
Optical drives:
Asus sdrw-08d2s extern
Mice & keyboard:
Fantech K611 / Logitech MX510 Hero Legendary
Internet:
sbb - 100mbit
OS & Browser:
Win 10 PRO
Other:
Redmi Note 7
ja vise neznam sta da radim..sad da im saljem opet to ce da bude treci put u poslednja pa skroo 4 meseca..zivce nemam vise..a mashina mi treba cim pre zbog ispita i diplomskog rada..da ih zovem cisto sumnajm da cu da ih dobiejm obzirom da sma ih zvao zadnje tri nedelje u vezi plcoe dok je jos bila kod njih i niko se ziv nije javljao..
 

Diabolique

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
2.705
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
E5200
Motherboard:
P5Q
RAM:
2x2GB
VGA & cooler:
5770
Display:
DIY Projektor
HDD:
10001FALS, 10EACS, 10EADS
Sound:
Audigy@Z5500
Case:
Generic
PSU:
CM 450 RP
Optical drives:
Pioneer 215D
Mice & keyboard:
MS Natural 4000, MX1100R
Internet:
IKOM 2Mb
OS & Browser:
Win XP
Pošalji meni poču sa tim papirom koji imaš.
 

Pakito

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
14.12.2009.
Poruka
1.476
Rezultat reagovanja
237
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
ACER ASPIRE V5 531G
CPU & cooler:
Intel Core i5 8400 + LC-CC-120
Motherboard:
Asus Z370 Prime
RAM:
32GB DDR4 3200Mhz G.Skill Trident Z b/w
VGA & cooler:
EVGA GTX 970 SC
Display:
2x LG 25UM58
HDD:
120 Samung Evo 840 + 3TB Toshiba P300
Sound:
2.1 white waterdance speakers
Case:
NZXT Phantom 410 white
PSU:
Corsair tx650w
Optical drives:
Asus sdrw-08d2s extern
Mice & keyboard:
Fantech K611 / Logitech MX510 Hero Legendary
Internet:
sbb - 100mbit
OS & Browser:
Win 10 PRO
Other:
Redmi Note 7
hvala vam ljudi puno,stvarno ste zakon. Evo i seda mi izasla od ovoga..
 

klaywert

PCAXE Member
Učlanjen(a)
05.01.2011.
Poruka
127
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel i3 3220
Motherboard:
Gigabyte GA-Z77M-D3H
RAM:
4GB Kingston HyperX Genesis
VGA & cooler:
EVGA 9800GT 512MB DDR3
Display:
LG W2242T
HDD:
SEGATE 1TB / WD 320GB
Sound:
INTERGRATED
Case:
COOLERMASTER SILENCIO 550
PSU:
CHIEFTEC 650W MODULAR
Optical drives:
OPTIARC DVDRW
Mice & keyboard:
A4TECH XL750BK / CM R8
Internet:
KABLOVSKI
OS & Browser:
WIN 7 ULTIMATE 64BIT
Moracu da se umesam u diskusiju, posto se i sam bavim cime se vec bavim, razgovarao sam na tu temu sa 4 uvoznika i 2 iz bg 2 iz ns i u sve 4 varijante sam dobio isti odgovor garancija na odredjeni proizvod je recimo 3 godine i svakom zamenom za novi proizvod vazi garancija koja je izdata kupovinom prvog jer bi u suprotnom to moglo da se zloupotrebi i da ti dozivotno menjaju proizvod koji si samo jednom platio. A sto se garancije tice, ni jedna maloprodaja ne sme da odredjuje duzinu garancije vec mora da ispostuje trajanje koliko je ispisano na garantnom listu.

Uvoznik/distributer odredjuje trajanje garancije u zavisnosti od mnogo faktora koji uticu na pravilan rad uredjaja, recimo pitao sam uvoznika somogy ekoloskih sijalica zasto je kod nas garancija 6 meseci na sijalice dok na ambalazi pise 6 godina, odgovor je bio da bi i kod nas bila 6 godina ali su u nasem elektricnom sistemu jako velike varijacije napona i da ta sijalica nema teoretke sanse da izdrzi 6 godina pod tim uslovima i da su u zavodu za ateste dali maksimum 2 godine za vek trajanja.

Sto se tice recimo LG-a, fabricka garancija za LG monitore je 36 meseci i garancija krece od momenta fakturisanja proizvodjaca u kini i dok ta roba stigne do nas, dok se ocarini i skladisti, pa dok stigne u maloprodaje, pa dok vi kupite taj monitor prodje i 3-6 meseci a uvoznici opet uzimaju rizik i daju 36 meseci jer kvar na tom uredjaju van tog vremena je cist gubitak za njih. Zato je samsung od novembra 2010 smanjio garanciju na svega 2 godine za monitore i msi na maticne ploce.

Molim odredjene ljude da ne sire dezinformacije i na taj nacin pogresno informisu one koje nisu raspolozeni da procitaju zakon i garantni list gde je sve lepo napisano, nigde se ne navodi da se garancija produzava prilikom zamene proizvoda vec se navodi po novom zakonu koji je stupio na snagu da se garancija produzava za vreme dok je uredjaj u servisu. Ne citajte zakon kako vama odgovara vec kako pise. I ne izdaje se novi garanti list vec se na stari upisuje servis i datum kada je uredjaj zamenjen, ukoliko nema te rubrike na garantnom listu uz njega se kaci izvestaj servisera u kom je navedeno da li je taj uredja popravljen ili zamenjen novim. U svakom slucaju nikad se ne dobije drugi polovan uredjaj kao sto je "cpr" verujem mi cpr da je taj prodavac ili gazda novi strpao u svoj racunar a tebi dao svoj ili neciji to nije bilo cisto ali sa njegove strane a ne strane uvoznika ili ovlascenog servisa. Sto se tice ovlascenih servisa racunarske opreme u 99% slucajeva se dobija novo jer je uglavnom radni sat servisa skuplji od novog dela.

Od Sony-a sam jos u 2005 dobio dopis u kom pise da je kupac duzan da neispravan uredjaj odnese u ovlasceni servis, ukoliko u mestu nema ovlascenih servisa kupac salje proizvod najblizem servisu o trosku servisa koji ce on posle refundirati to od uvoznika/distributera.

Samo me zanima kad vam crne novi auto koji je pod garancijom, hocete ga oterati/odslepati u ovlascen servis ili u auto salon gde ste ga kupili, tako je isto i za racunare i za televizore i bla bla, sta mi prodavci da radimo sa tim ispravnim ili neispravnim uredjajem, delom, komponentom, jer ovlasceni servis naplacuje svoj radni sat, ako je neispravno naplacuje uvozniku a ako je ispravno onda onom ko je poslao uredjaj, imao sam jednom to, posto je uredjaj koji mi je stigao na reklamaciju bio ispravan ali ja nisam imao nacina da ga ispitam niti sam ovlascen da to uradim i da mogu poslao sam ga svojevoljno uredno ovlascenom servisu uz nalog sa objasnjenjem kvara koji je kupac rekao i oni ga vratili i kazu ispravno i faktura meni na 2000 dinara za testiranje uredjaja, i kad sam ja kupcu rekao da treba da plati tih 2000 dinara zato sto je poslao ispravan uredjaj a uredjaj je nov 1500 tu je bilo mnogo reci pa cak i inspekcije i na kraju je ipak i pored inspekcije kupac izvukao deblji kraj.

P.S. Nista od ovoga ne pisem napamet, preduzetnik sam vec 8 godina i svakodnevno radim sa ljudima i artiklima sa garancijom, ja sam izasao u susret svim mojim kupcima da saljem neispravne uredjaje jer svakako mi uvoznici dolaze pa usput i pokupe reklamacije kad su vec tu, ali to je samo nasa dobra volja, ali nazalost cesto smo mi na tapeti neinformisanim ljudima jer smo mi krivi sto je taj uredjaj u servisu duze od mesec dana a mi sa tim nemamo nista, ne radimo mi u tom servisu, ja cak cesto za jeftinije uredjaje za koje vec iz prakse znam da se ne popravljaju dam odmah kupcu nov, tako da ne ceka ni minut a taj kad stigne nov ja ga stavim u prodaju, cak i to radim da bi zadovoljio kupce a znam da je protivzakonito.

ja se raspisah, ali ko zna zasto je to dobro, mozda cete iz mojih iskustava izvuci neku poentu i lakse shvatiti kako to sve funkcionise, rad sa ljudima je najtezi posao na svetu
 

animaN

Administrator
Urednik
Učlanjen(a)
28.03.2009.
Poruka
9.407
Rezultat reagovanja
121
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ci7 3930K@ Coolink CoratorDS
Motherboard:
ASUS P9X79 Deluxe
RAM:
4x4GB Mushkin 1600 MHz cl9, 1.5V
VGA & cooler:
Sapphire HD6950 FleX Edition
Display:
3x Belinea 102035W
HDD:
Corsair ForceGT 120GB SSD,WD AAKS 640 GB, WD MyBook 500GB
Sound:
Realtek ALC889 - Logitech Z2300
Case:
Cooler Master bench table
PSU:
Cooler Master Silent Pro 850W
Optical drives:
USB LiteOn
Mice & keyboard:
Logitech G15 - Logitech MX518
Internet:
SBB 10/1 Mbit
OS & Browser:
Windows 7 x64 SP1
Other:
Volim AXE
Odličan post klaywert! Sažeo si sve na jednom mestu!

:welcome: :sekira:

klaywert je napisao(la):
Ja se raspisah, ali ko zna zasto je to dobro, mozda cete iz mojih iskustava izvuci neku poentu i lakse shvatiti kako to sve funkcionise, rad sa ljudima je najtezi posao na svetu
Potpisujem boldovan deo! Kada bi svi bili malo tolerantini i trudili se uvek da postave pitanje više, mnogo manje nedoumica bi bilo i sve bi brže i lakše funkcionisalo.

:wave:
 

MegaSkot

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
02.04.2009.
Poruka
2.606
Rezultat reagovanja
7
Moja konfiguracija
Sto se tice recimo LG-a, fabricka garancija za LG monitore je 36 meseci i garancija krece od momenta fakturisanja proizvodjaca u kini i dok ta roba stigne do nas, dok se ocarini i skladisti, pa dok stigne u maloprodaje, pa dok vi kupite taj monitor prodje i 3-6 meseci a uvoznici opet uzimaju rizik i daju 36 meseci jer kvar na tom uredjaju van tog vremena je cist gubitak za njih. Zato je samsung od novembra 2010 smanjio garanciju na svega 2 godine za monitore i msi na maticne ploce.
Zanimljivo je kako ljudi iz "branše" ne mogu nikad zaobići magičnu reč gubitak. Mnogo mi je žao, ali svima koji posluju sa "gubitkom", mogu da poručim da batale taj posao, uzmu motike u ruke i okopavaju kukuruz, možda im to bolje leži.
 

vlada.j011

Banned
Učlanjen(a)
25.12.2010.
Poruka
629
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Phenom II X4 965BE + CORSAIR H70 (i7-2700k)
Motherboard:
Crosshair 4 Formula (eVGA Z77 FTW)
RAM:
KHX Grey 2x2GB CORSAIR Airflow 2 (CMT16GX3M4X2133C9)
VGA & cooler:
HD 5870 2GB
Display:
Samsung P2450H
HDD:
Kingston SSD V+ 64GB + WD 500AAKS, LG HXD5U25GLS External HDD
Sound:
Creative Inspire T5900 5.1
Case:
CORSAIR Obsidian 650D
PSU:
Seasonic X-750
Optical drives:
LG GH22NS50
Mice & keyboard:
Logitech G510/G700
Internet:
Telekom ADSL
OS & Browser:
Windows 7 Ultimate x64
Other:
Logitech C310 WebCam, LG 250GB External HDD
Ja ovde imam poztivno iskustvo sa firmicom gde sam kupio kuciste (CM 690 II je u pitanju). Na njemu nije radio prednji USB, odmah je restartovao komp. I sada to je trebalo slati na reklamaciju a oni da salju firmi koja je u Novom Sadu. Znaci vaditi sve iz kompa, slati celo kuciste u NS(tj njihov servis u Bgd pa oni u NS jednog dana) biti bez njega ko zna koliko...
Covek gde sam kupio komp pozvao me da dodjem u radnju gde su mi zamenili poklopac od drugog kucista a njima u NS poslali to da ja ne bi bio bez kompijutera. Tako treba svi da rade ja mislim.
Takve stvari mogu da dovedu do toga da kupac ne kupi jednu stvar na nekom mestu ukoliko im je servis na drugom njemu nezgodnom mestu.
I mislim da se pre kupovine treba i informisati Gde je servis??? Sta se dogadja u slucaju reklamacije(kome se salje, da li je drugi grad u pitanju i ostale stvari kako to odneti).
Zato sto se neki zaista ponasaju kada treba da se uvazio reklama kao da daju iz svog dzepa a to moze samo ako su oni sklapali, muljali nesto.

Jedino je kod mene losa osobina sto ja poludim kada neki deo ne radi kako treba i onda ne znam za sebe. A na kraju se sve resi. Posle mi nije krivo da kupim stvar i ako je 300-400 din skupljha nego na drugom mestu ako prodavac napravi tako neki potez i oslobodi me cimanja. Ej zamislite u Novi Sad kuciste da saljem pa kada bi ga docekao. Tada nisam znao ni da rasklopim nista(3 dana kako sam doneo komp kuci) morao bi u servis da mi rasklope pa ostale delove kuci a ovo u servis firme iz NS koji je u BGD. A tamo se javlja neki glas koji je u fazonu Lako Cemo. Znaci vidis ono 2 meseca u najavi nema kucista. To nema cenu recimo sto se tako lako zavrsilo jer bi verovatno ih cimao dsa doplatiom za skluplje kuciste odmah ne bi mogao da cekam.
 
Poslednja izmena:

ays

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
17.07.2009.
Poruka
1.376
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Evo ukratko, šta sam doživeo prilikom zamene WD hdd, koji je išao preko maloprodaje gde sam uzeo za Niš u Pakom na servisiranje, ceo proces je trajao tačno 45dana.Posle druge nedelje, počeo sam da zovem na svakih 2-3 dana maloprodaju gde sam uzeo isti hdd i svaki put sa sve manje i manje ljubaznosti pitao jedno te isto pitanje, kada ću da dobijem zamenu za hdd? Svaki put je bio identičan odgovor, da ne znaju jer to zavisi od uvoznika. Poslednji moj poziv, nakon sada već mesec dana je bio veoma neprijatan, toliko da je čovek koji radi u servisu maloprodaje, počeo da se izvinjava, ponudio da mi odmah daju drugi hdd. Ja sam ponudu odbio, jer je stigla 3 nedelje prekasno i tražio sam broj na koji mogu da dobijem ove iz servisa distributera/uvoznika, odnosno Pakoma u Nišu... naravno, dobio sam broj, nazvao ih i nastao je show program, jer na moje, još uvek ljubazno, pitanje kada mogu da očekujem novi hdd? dobio sam odgovor od kojeg mi je skočio pritisak. Naravno, nakon toga, verujem da su morali da zamene zvučnik u telefonu koji je korišćen, zbog mog urlanja. Sama sreća po njih, što mi je Niš podalje, inače bih verovatno bio tamo na licu mesta i voleo bih da mi se neko obrati na takav način uživo i u facu...
E zbog takvih neprofesionalnih i nekulturnih duduka, većina prodavaca je na lošem glasu i svi mi, pogotovo po Beogradu, imamo žešće stavove i manjak razumevanja. Imao sam fantastičnih iskustava sa WinWin, Gigatron i VIP-house maloprodajama, kada sam dolazio da reklamiram proizvode, pa čak i nakon par meseci od kupovine proizvoda.
 

Oki

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
02.04.2009.
Poruka
1.867
Rezultat reagovanja
4
Moja konfiguracija
sorry za offtopic ali ja zaista ne bih voleo da se nadjem u blizini kada je ays ljut/besan...
 
Vrh