• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

U vezi reklamacija....

Villy

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
08.08.2009.
Poruka
1.717
Rezultat reagovanja
8
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Toshiba i5 6200U, GTX930M, 16GB, 256GB SSD
CPU & cooler:
i5 6600K + EKWB Predator 240
Motherboard:
AsRock Z170 Extreme 4
RAM:
16GB@2400 DDR4 Kingston Black Fury
VGA & cooler:
Gigabyte GTX1060 OC 6G
Display:
BenQ 2420HDB + Sony 55x8507 4K, Android,
HDD:
Samsung 850 Evo 128+Green 2TB+ 2x Green 1TB
Sound:
Xonar DSX+4562OP AMP+XonarU7+Altec MX5021+Microlab SOLO 6C
Case:
MS black widow
PSU:
Thermaltake 730W modular
Optical drives:
Samsung Full black
Mice & keyboard:
Razor Mamba+Chroma
Internet:
ADSL
OS & Browser:
Win10
Other:
BMW Series 4 M package 2015, Note 5, DeskJet 4530, Oppo HA2 DAC + Kef M500, PS4 Pro
Kupio sam 790FX-DQ6 ploču od jednog lika iz Kg-a . Ploča je riknula, kaže mi da je u garanciji kod ALTIJA, (odnosno Grappola), ali bih voleo da je sam lično reklamiram. Interesuje me da li mi treba fiskalni račun i garancija da reklamiram proizov, bilo kod alatija, bilo kod grappola, pošto ih nemam.
 

Dekara

OC Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
575
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Pa ako imas kutiju trebalo bi da na njoj imas sticker firme koja je uvoznik/distributer. Sledeci korak je da ih nazoves, kazes da je kupljeno kod njih ali da si iz nekog razloga izgubio papire ali da imas kutiju sa stickerom i serijskim brojem. Oni mogu na osnovu serijkog broja da provere da li je to njihov proizvod kao i datum prodaje pa nema razloga da ne uvaze garanciju.
 

Flight

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
21.04.2009.
Poruka
1.016
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
X3 425@X4 B25@4000Mhz - Neki Thermalright
Case:
Chieftec Prostreet Rev. 3.0
Pa ako imas kutiju trebalo bi da na njoj imas sticker firme koja je uvoznik/distributer. Sledeci korak je da ih nazoves, kazes da je kupljeno kod njih ali da si iz nekog razloga izgubio papire ali da imas kutiju sa stickerom i serijskim brojem. Oni mogu na osnovu serijkog broja da provere da li je to njihov proizvod kao i datum prodaje pa nema razloga da ne uvaze garanciju.
Pa cak i na samoj ploci (bez kutije) ako ima serijski broj moraju da ti je prihvate na reklamaciju, ako imas kutiju jos lepse!

Kazi im Villy da se ne prave ludi ako krenu tipa treba racun i slicno.
 

Villy

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
08.08.2009.
Poruka
1.717
Rezultat reagovanja
8
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Toshiba i5 6200U, GTX930M, 16GB, 256GB SSD
CPU & cooler:
i5 6600K + EKWB Predator 240
Motherboard:
AsRock Z170 Extreme 4
RAM:
16GB@2400 DDR4 Kingston Black Fury
VGA & cooler:
Gigabyte GTX1060 OC 6G
Display:
BenQ 2420HDB + Sony 55x8507 4K, Android,
HDD:
Samsung 850 Evo 128+Green 2TB+ 2x Green 1TB
Sound:
Xonar DSX+4562OP AMP+XonarU7+Altec MX5021+Microlab SOLO 6C
Case:
MS black widow
PSU:
Thermaltake 730W modular
Optical drives:
Samsung Full black
Mice & keyboard:
Razor Mamba+Chroma
Internet:
ADSL
OS & Browser:
Win10
Other:
BMW Series 4 M package 2015, Note 5, DeskJet 4530, Oppo HA2 DAC + Kef M500, PS4 Pro
Ok, hvala na infu, probaću sutra da ih pozovem servis, mada već sam zvao i tražili su mi fiskalac i garanciju koju nemam, pa se nadam da će proći bez problema. Pozdrav
 

lord_oblivion

PCAXE Member
Učlanjen(a)
28.09.2009.
Poruka
191
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
A8-7600 @ LC CC 120
Motherboard:
GA-F2A68HM-S1
RAM:
2*8GB 1600MHz Patriot Viper
VGA & cooler:
int.
Display:
205BW LS20HAWCSQ/EDC
HDD:
Sandisk Ultra II 240GB, ST31000525SV, ST1000DM003, DT01ACA100
Sound:
Audigy1/KX 5.10.00 3552 @ NEO SW-G25
Case:
Raidmax green lantern @ air cooling
PSU:
n/a
Optical drives:
n/a
Mice & keyboard:
Altos Kira 7D AL-713X, Trust GXT 280
Internet:
mts 200 Mb
OS & Browser:
Win 10 x64, Firefox
Other:
Lenovo Ideapad 100-15IBD/Sandisk Plus 240GB SSD+ST1000LM024
I, sta je bilo?
 
Vrh