Grodos
PCAXE Addicted
- Učlanjen(a)
- 31.07.2010.
- Poruka
- 3.197
- Rezultat reagovanja
- 436
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
SoulReaper
CPU & cooler:
Ryzen 5900X + Arctic Freezer 50
Motherboard:
ASUS TUF X570
RAM:
128GB Kingston Beast
VGA & cooler:
RTX 3080 Ti
Display:
LG 32GP850
HDD:
XPG SX8200 Pro 2TB
Case:
MS Titan 2 PRO
PSU:
Corsair HX1200
Mice & keyboard:
Cougar 700K & Logitech G502SE
OS & Browser:
Win 10 64bit
I čekao sam da neko upravo ovo spomene ! Tako je nekada bilo kada su rpg elementi bili verno prebačeni sa stone igre na video igre! Gde je svaki poen nešto značio i gde se moralo razmišljati i izračunavati sledeći potez! Danas toga više nema i zato sam i rekao "novoformirana definicija rpg-a". Danas to nije popularno jer je teško za većinu igrača koji su odbijeni na samom startu igranja! I zbog toga se izrodilo toliko pod-elemenata......Role Playing je gluma lika koji ti je zapao izborom Game Mastera ili tvojim bacanjem kocikica, izbrom trejtova, skilova i sl. Poenta roleplaya je da ako izbacaš lika koji je glup kao noć da ga što vernije preneseš u svet igre, da se ponašaš u skladu sa izabranim-nametnutim alajmentom i fizičkim predispozicijama.
Današnji rpg-ovi upravo prenose ličnost samog igrača u igru a ne njegovu glumu (mogu tu da budu i veštački izbori ali to nije to) - dobro se zapitajte zašto ste nekoga poštedili ili nekog ubili u modernijim rpg-ovima, da li je ta odluka bila refleksija vašeg karaktera u datom trenutku ili je bila "viša sila", tj. izbor game mastera ili bacanja kockica???
Pravila stonih igara više ne postoje i sve što je ostalo jeste uživljavanje u igru na osnovu ličnih preferencija i danas se samo na osnovu toga gleda kvalitet nekog rpg-a (ovo sam rekao iz lične perspektive a vi opet imate pravo da se ne složite )