suba
PCAXE Member
- Učlanjen(a)
- 16.04.2009.
- Poruka
- 403
- Rezultat reagovanja
- 1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel® Core™ i7-7700K @ 4.7GHz :: Raijintek Ereboss
Motherboard:
Asus Z170-A
RAM:
G.Skill Trident Z 3200 MHz C16 DDR4 16GB(2x8)
VGA & cooler:
MSI GTX 1060 Gaming X 6 GB
Display:
Ergolynx Dual VESA Monitor Arm :: Dell P2414H AH-IPS :: Benq Zowie XL2411
HDD:
Samsung EVO 850 250GB :: 3 x 1.5TB Samsung F2 EcoGreen :: 4TB WD Red
Sound:
Asus Xonar Essence STX (2xLME49720NA) :: Bower & Wilkins DM570 & Technics SU-V90D :: Philips SHP9500
Case:
Phanteks Enthoo Pro :: 4x Noctua NF-A14 :: 1x Phanteks PH-F140SP :: 1x Phanteks PH-F200SP
PSU:
EVGA SuperNOVA 850 G2
Mice & keyboard:
Zowie ZA11 :: Zowie G-SR :: Cooler Master Quickfire TK Cherry MX Blue
Internet:
Ikom 100/3 :: Asus RT-AC55U
OS & Browser:
Windows 10 Pro x64
Other:
Dell XPS 15 L502x
Uzeo sam pre skoro 3 godine Gigabyte 460 OC 1gb koja je danas pocela da baca defekte po ekranu (i ono drajver stopped working, komp se resetuje kao blesav). Karta je placena ~24k ( jos 4meseca u garanciji ) i zanima kakva su moja prava kao kupca ukoliko se pokaze da je karta neispravna. Jel mogu da trazim kartu u istom cenovnom rangu koliko sam prvobitno dao za moju kartu? Jel ukoliko je to moguce vidim ovaj GTX760 je vrlo primamljiv ukoliko mogu doplatiti neke novce za nju. Nikad do sad nisam imao iskustva sa nekim reklamacijama pa reko da pitam sekuru prvo pre nego sto je odnesem