• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

Otvaranje EMMI Housa

animaN

Administrator
Urednik
Učlanjen(a)
28.03.2009.
Poruka
9.407
Rezultat reagovanja
121
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ci7 3930K@ Coolink CoratorDS
Motherboard:
ASUS P9X79 Deluxe
RAM:
4x4GB Mushkin 1600 MHz cl9, 1.5V
VGA & cooler:
Sapphire HD6950 FleX Edition
Display:
3x Belinea 102035W
HDD:
Corsair ForceGT 120GB SSD,WD AAKS 640 GB, WD MyBook 500GB
Sound:
Realtek ALC889 - Logitech Z2300
Case:
Cooler Master bench table
PSU:
Cooler Master Silent Pro 850W
Optical drives:
USB LiteOn
Mice & keyboard:
Logitech G15 - Logitech MX518
Internet:
SBB 10/1 Mbit
OS & Browser:
Windows 7 x64 SP1
Other:
Volim AXE
Oki je napisao(la):
Cekaj, pa kako da bude DOA i odakle uopste taj termin ako se sve testira pre nego su ode u retail!?!?!?!?!?!?!
Evo da ti odgovovorim na osnovi chiste logike i malo razmishljanja na tu temu. Kako teleport josh uvek nije izmishljen, nemoguce je izbeci oshtecenje odredjenog procenta robe u transportu, kamionima, avionima i sl... Tako do teleporta cemo imati taj problem na globalnom nivou....

P.S. Nema potrebe za tolikim brojem upitnika i uzvichnika ;)

Oki je napisao(la):
Kako objashnjavash moju memoriju koju sam kupio novu u WINWIN-u, bez bukvalno jednog traga koriscenja/testiranja? Nosim naocare :) [ svaka cast "testeru" ako me je prevario tj ako je testirao bez tragova, skidam kapu]
Skini mu kapu onda ;) Zavisi u kojim uspovima je testirano, na kakvoj mashini i sl. Odnosno u kom postrojenu neke fabrike i sl...

Oki je napisao(la):
Zasto onda ni u jednom shopu ne u EMMI-u nego bilo gde ne mogu da se vide tj probaju : misevi, monitori, slushalice???
Ja sam u svakom vecem shopu probao shta sam hteo kada sam uljudno i lepo pitao da probam... Mozda je do mene, ali ja nikada nisam imao problema sa bilo kojim prodavcem, jer tachno znam kako da pitam, shta da pitam i konretan sam. Verovatno im zvuchim veoma ozbiljno i ne smaram ih ;)

Oki je napisao(la):
I evo sada razmisljam malo dok citam i dolazim upravo do jedne interesantne cinjenice. Kako ustanoviti korisnjenu memoriju? Kazes mi ne mozemo da je vratimo nazad jer nam se ne klokuje koliko smo ocekivali, a sa druge strane imam vidno koriscenu memoriju koja se prodaje kao nova ali hej nije to niko koristio tj nije polovna vec je prosla test ispravnosti???
Ajde da prichamo o chinjenicama onda. Koja memorija, konkretno? Mnogo uopshteno prichash o svemu, pa i ne mozesh da dobijesh konkretan odgovor...Ti dobijash garanciju od 3 god za recimo Mushkin memorije od dana kada si je kupio. Ako je memorija sertifikovana na 1600Mhz pri latencijama 7-9-7-24-1T i naponu 1.65V. Ako ne radi pri tim specifikacijama imash pravo da vratish memoriju, ali ako ta memorija nije podrzana od strane proizvodjacha matichne ploche nemash pravo da se zalish. Ako se ne overklokuje ni jedan MHz preko specifikacije, nemash pravo da se zalish. OC nije neshto shto ti proizvodjach garantuje, kao ni overklokablinu seriju chipova na memoriji i sl. Bilo je vremena kada su neki kao od majke rodjeni DDR2 modulu na 667 MHz i smeshnoj ceni radili stabilno na 1200 MHz... Bili su u pitanju Micron chipovi, a kompanija Micron je u tom momentu mogla sebi da priushti takve izlete u najnizi rang. Entuzijasti su znali to da prepoznaju. Neshto chisto sumnjam da bi te tada zanimalo da li su pipkani, i korishceni, niti bih ih zagledao sa naocharama 5 min...:D
Oki, napravio si teoriju zavere od svega ovoga,a bar meni tako zvuchi...

Oki je napisao(la):
Za kraj, nase jeste da zahtevamo a vase jeste da izadjete u susret, "NE" u trgovini ne postoji. Barem ne u dobroj trgovini.
Sushtina ;) Ako ti se ne svidja na nekom mestu da kupujesh, smatrash da si prevaren, da je prodavac neljubazan ili nestruchan, nema vece kazne za tu kompaniju nego prestati tu da kupujesh. Sve ostalo je chist vishak, gubljenje energije i mlacenje prazne slame...
 

Oki

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
02.04.2009.
Poruka
1.867
Rezultat reagovanja
4
Moja konfiguracija
Izlazim iz diskusije. Nije u pitanju teorija zavere, vec zelim svim ljudima da ukazem da dobro ukljuce i mozak i oci prilikom kupovine svih stvari kod nas.

Samo da dodam da to sto si rekao da si uvek mogao da probas sve sto si kupio je vise nego ogromna kolicina srece. Ja nisam nikada mogao ni u jednoj prodavnici da probam slusalice marke SteelSeries, monitore od 750e i laptopove od 650e. Ni miseve poput Razer Copperhead-a i ostalo.

To nije mlacenje prazne slame.

Svako dobro :wave:
 

nemanja83

ALTI
Učlanjen(a)
25.10.2010.
Poruka
13
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Athlon 245 + h2o
Motherboard:
785TD-V EVO
RAM:
2x2 Patriot 1600 cl8
VGA & cooler:
4870 xfx 1gb ddr5
Display:
philips 220e
HDD:
500gb wd + 320gb wd
Sound:
integrusa
Case:
Zalman GS1000 titanium
PSU:
OCZ 700W Modxstream
Mice & keyboard:
Razer Copperhead
Internet:
1Mbit
OS & Browser:
W7
НЕ продате исти комад, нпр?
Или, напоменете шта и како, да је био изложен, пипан, падала прашина, играли се Ескими са њим, шта-год, самом купцу и ако исти одлучи да поред тога хоће и даље да купи, продате и оградите се.

Кад смо већ код тога... како стоји ствар са НР мониторима? Пошто Еми продаје zr24w, који мене лично интересује, каква је ситуација око гаранције, исто 45дана? Пошто је то равно имбецилности и ја не бих могао да чекам толико, да будем без монитора, пошто би ми исти служио за рад.

Можда сам погрешио, али се стече утисак да ти радиш у Алтију, што је узроковало моје пређашње питање.
Kupcu se uvek kaze kada mu se salje proizvod iz shopa ili kada se iz jednog shopa salje u njemu blizi kako bi ga tamo preuzeo, i niko osim sav 3-4 nije pravio problem. Jedino vama nesto kod nas smeta, pitam se zasto? mozda zato sto neko ima privatnu firmu pa mu smeta konkurencija, ili radi u gigatronu koji je izgubio mushkin distribuciju ili nesto trece...?!
Sto se monitora tice to ne zavisi od prodavca kolika je garancija i nacin resavanja reklamacije vec ce uredjaj biti poslat u ovlasceni servis tj ct, bs...
''vec zelim svim ljudima da ukazem da dobro ukljuce i mozak i oci prilikom kupovine svih stvari kod nas'' to mozes i na kulturniji nacin da kazes a ne pljuvanjem bez razloga po firmama u Srbiji koje se trude da ugode raznim ukusima kupaca za ovim ili onim brendom.

Radim u Altiju i ne krijem, napisao sam u profilu cacak, da ima polje ''poslodavac'' napisao bih Alti. Ja sam zaduzen za uvoz Mushkin, Patriot, svih grafika u Altiju... Zato znam sta pricam kad kazem da se ne prodaju polovne memorije jer je to protiv poslovne politike i povlaci odredjene sankcije.
odoh i ja odavde, nemam pametnija posla od raspravke sa nekim ko je odlucio da neka firma ne valja i resio da je ocrni bez razloga. Pozdrav i srecno u buducim kupovinama.
 
Poslednja izmena:

illidan

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
7.067
Rezultat reagovanja
3.741
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
amd 5800x3d, ek nucleus cr240 dark, phanteks t30
Motherboard:
asus rog strix b550-i gaming
RAM:
g.skill trident z neo 32gb
VGA & cooler:
nvidia rtx 4070super founders edition
Display:
asus vg27aql1a
HDD:
samsung 980 pro 1tb, wd black sn770 2tb
Sound:
ifi zen dac v2, presonus eris 3.5, akg k712 pro balanced
Case:
lian li a4 h20
PSU:
corsair sf750 platinum
Mice & keyboard:
lamzu atlantis mini, kbd.fans tofu65 e-white
Internet:
optical cable
smeta ljudim koji se razumeju u IT, prate sta se desava u IT sire od granice ove nase drzave i znaju kako u normalnom svetu velike kompanije postupaju sa musterijama.

animaN, pa i nije visak, gubljenje energije i mlacenje prazne slame, jer ako imas neki vid odbrane, mogucnost da izneses svoj problem, u ovom slucaju internet portal, zasto ljudima ne otvoriti oci, mozda se nesto promeni u Srbiji po pitanju zastite potrosaca.
Тамо је прошле године била повећа фрка јер се испоставило да је неколико купаца добило коришћене компоненте. Сам newegg је одмах реаговао и заменио исте о свом трошку и уопште није хтео да штити произвођача и њиховог увозника за тај пропуст. Таква политика, заштите купаца у овој земљи непостоји!!!
sta mislis da su ti ljudi samo precutali ovo i prestali da kupuju na newegg?
 

animaN

Administrator
Urednik
Učlanjen(a)
28.03.2009.
Poruka
9.407
Rezultat reagovanja
121
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ci7 3930K@ Coolink CoratorDS
Motherboard:
ASUS P9X79 Deluxe
RAM:
4x4GB Mushkin 1600 MHz cl9, 1.5V
VGA & cooler:
Sapphire HD6950 FleX Edition
Display:
3x Belinea 102035W
HDD:
Corsair ForceGT 120GB SSD,WD AAKS 640 GB, WD MyBook 500GB
Sound:
Realtek ALC889 - Logitech Z2300
Case:
Cooler Master bench table
PSU:
Cooler Master Silent Pro 850W
Optical drives:
USB LiteOn
Mice & keyboard:
Logitech G15 - Logitech MX518
Internet:
SBB 10/1 Mbit
OS & Browser:
Windows 7 x64 SP1
Other:
Volim AXE
Oki je napisao(la):
Ja imam svoj zivot i uzivam u njemu. Teorije zavera nema nego ovde isplivava bezobrazluk koji ljudi MORAJU da vide. Ja ne pricam price vec ti dajem konkretne primere. Kada naletish na nekoga ko se u stvari razume, imas ovakve neprijatnosti.
Svi imaju zivot i uzivaju u njemu, neki manje neki vishe... Svako ima svoje merilo koliko se u shta razume. Evo, ja smatram da se od tebe razumem daleko vishe u svim hw sferama. Ispravi me ako greshim...

ays je napisao(la):
НЕ продате исти комад, нпр?
Или, напоменете шта и како, да је био изложен, пипан, падала прашина, играли се Ескими са њим, шта-год, самом купцу и ако исти одлучи да поред тога хоће и даље да купи, продате и оградите се.
nemanja83 je napisao(la):
Ne znam sta tebi nije jasno znaci ostane jedan jednini komad nekog artikla i on je u nekoj maloprodaji izlozen u polici, znaci nema ni u magacinu ni u drugim shopu, sta da posaljemo kupcu koji hoce bas njega, a nema tog modela trenutno u nabavci, sta ti nije jasno. Citaj pazljivije...
Mislim da se nemanja83 nije dovoljno dobro izrazio. Kupac oce taj model iz police ays ;) Meni se vishe puta desilo da sa police dobijem poslednji komad nekeg artikla i da ga nema u magacinu. Upravo u winwin-u poslednji komad q6600 CPU-a, koji je poslat iz izloga drugog shopa. Prodavac mi je napomenuo da je kutija otvarana i da je CPU korishcen za izlaganje ;) Samo sam pitao, da li radi i da li imam punu garanciju. Odgovor je potvrdan bio. Da sam kojim sluchajem perfecionista kao Oki, verovatno ga ne bih uzeo, ali kako sam imao sve poznate i bio lepo obaveshten, a meni inache ne smeta da li su pasulj meshali sa CPU-om, kupio sam CPU.
 

ays

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
17.07.2009.
Poruka
1.376
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Sto se monitora tice to ne zavisi od prodavca kolika je garancija i nacin resavanja reklamacije vec ce uredjaj biti poslat u ovlasceni servis tj ct, bs...

Radim u altiju i ne krijem, napisao sam u profilu cacak, da ima polje ''poslodavac'' napisao bih Alti. Ja sam zaduzen za uvoz Mushkin, Patriot, svih grafika u Altiju... Zato znam sta pricam kad kazem da se ne prodaju polovne memorije jer je to protiv poslovne politike i povlaci sankcije.

Нема потребе за одбрабменим ставом, не нападам те, него питам... 450евра није мала сума новца за мене и не могу да дозволим себи да купим нешто, за шта ће у случају рекламације/замене, бити потребно 45 дана да се заврши. Надам се да тај део можеш да скапираш, ако не... јбг, имао сам одличних искуства у прошлости са Win Win продавницама али то није довољно да не одем у Хрватску и купим, чак и скупље ако је потребно, да бих имао какву такву гаранцију.

sta mislis da su ti ljudi samo precutali ovo i prestali da kupuju na newegg?
Не капирам питање... мораћеш мало боље да формулишеш. Ја написах да је newegg стао у одбрану потрошача а не произвођача и њихових заступника за САД. Тако и треба, јер паре им не долазе од произвођача, бар не у мери да може да се пореди са зарадом коју остварују од купаца, тј, потрошача. Најпростије речено, то је заштита купца.
 

illidan

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
7.067
Rezultat reagovanja
3.741
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
amd 5800x3d, ek nucleus cr240 dark, phanteks t30
Motherboard:
asus rog strix b550-i gaming
RAM:
g.skill trident z neo 32gb
VGA & cooler:
nvidia rtx 4070super founders edition
Display:
asus vg27aql1a
HDD:
samsung 980 pro 1tb, wd black sn770 2tb
Sound:
ifi zen dac v2, presonus eris 3.5, akg k712 pro balanced
Case:
lian li a4 h20
PSU:
corsair sf750 platinum
Mice & keyboard:
lamzu atlantis mini, kbd.fans tofu65 e-white
Internet:
optical cable
pretpostavljam da su se ti kupci pobunili? zar ne? da su precutali to i rekli ok neci vise da kupujem na newegg, ko zna kome bi se jos desila slicna situacija. ovako rekli su visak, izgubili malo energije i newegg im je zamenio uredjaj za novi

sve zavisi i od hardware_a koji je izlozen. tesko moze nekom procesoru da se desi nesto, ali recimo nesto sa cim dolazis u interakciju, recimo laptop ili monitor (jos ako je izlog okrenut ka suncanoj strani). nekada i nije bas pametno uzimati iz izloga. ja sam cpu kupio u jednoj maloj kutijici, koriscen i znam da mu nece biti nista i bitno je da radi. ali ima drugog hardware_a koji je problematicniji. recimo vidis otvaranaa kutija od harda, i mozes da pomislis odmah ko zna sta se desilo ovom hardu, zamisli da je u prevozu ispadao... pretpostavljam da bi i ti razmislio da li da ga kupis :)
 

Oki

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
02.04.2009.
Poruka
1.867
Rezultat reagovanja
4
Moja konfiguracija
Vidi Nemanja, ja nisam ni posteno uputio kritiku, ti to nazivas pljuvanjem. Zao mi je sto su moji postovi okarakterisani kao "pljuvanje" jer im to nije bila namera.
 

nemanja83

ALTI
Učlanjen(a)
25.10.2010.
Poruka
13
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Athlon 245 + h2o
Motherboard:
785TD-V EVO
RAM:
2x2 Patriot 1600 cl8
VGA & cooler:
4870 xfx 1gb ddr5
Display:
philips 220e
HDD:
500gb wd + 320gb wd
Sound:
integrusa
Case:
Zalman GS1000 titanium
PSU:
OCZ 700W Modxstream
Mice & keyboard:
Razer Copperhead
Internet:
1Mbit
OS & Browser:
W7
smeta ljudim koji se razumeju u IT, prate sta se desava u IT sire od granice ove nase drzave i znaju kako u normalnom svetu velike kompanije postupaju sa musterijama.

animaN, pa i nije visak, gubljenje energije i mlacenje prazne slame, jer ako imas neki vid odbrane, mogucnost da izneses svoj problem, u ovom slucaju internet portal, zasto ljudima ne otvoriti oci, mozda se nesto promeni u Srbiji po pitanju zastite potrosaca.

sta mislis da su ti ljudi samo precutali ovo i prestali da kupuju na newegg?
Da slazem se sa tobom da treba izneti svoje misljenje, ali ne prvo pljuvati po nekome a posle kada se objasni sta i kako napasti bez potrebe. I ovde se velike kompanije trude da izadju u susret kupcima maximalno, ali sta mislis kako se deo kupaca ponasa u takvim situacijama kad namirise da moze po njegovom? Zasto je problem pitati za objasnjenje necega, pitas lepo i kulturno i dobijes odgovor.

Prosle sedmice je jedan od kupaca hteo da kupi 2x2gb 1600 cl6 sa radioactive frostbyte heatsinkom, nije nasao taj model na Mushkin sajtu sa kataloskim brojem u pretrazi, poslao je mejl i pitao ih da li je to neka kopija njihovih proizvoda ili je nesto drugo u pitanju. U roku od jednog dana je dobio objasnjenje da je to posebna limitirana serija redline memorija u deluxe pakovanju sa drugacijim heasinkom koja se tek pojavila u prodaji. On nije prvo pljuvao po forumima kako smo ovakvi ili onakvi, vec je kulturno poslao mejl i pita, naravno dobio kulturan odgovor i kupio memoriju koja ga je interesovala.

@ilindan
''recimo laptop ili monitor (jos ako je izlog okrenut ka suncanoj strani).'' Slazem se sa tobom, ako pogledas izloge vecina laptopova i monitora su uglavnom unutar shopa na policama ne direktno na suncu.

@AYS
''450евра није мала сума новца за мене и не могу да дозволим себи да купим нешто, за шта ће у случају рекламације/замене, бити потребно 45 дана да се заврши'' razumem te, ozbiljan korisnik koji ne moze ni dan bez monitora, i ja sam nekad u slicnoj poziciji pa te razumem. Pogotovu kad je tako skup hardver u pitanju maximalno se trudimo da kupcu izadjemo u susret (verovali ili ne dosta puta na nasu stetu). Desava se nekad da uredjaj ostane u ovascenom servisu duze nego sto je potrebno (recimo Pinov servis je malo sporiji) ali na kraju se resi rma. U takvim slucajevima gledamo da ubrzamo ceo proces koliko je moguce, cak i ako to znaci da se kupcu privremeno da zamena dok njegov uredjaj ne stigne (i to je po zakonu). Sve u svemu nismo nerazumni kao firma i ako nam se lepo obratite sa problemom mozete ocekivati da on bude resen.

@Oki
''ja nisam ni posteno uputio kritiku, ti to nazivas pljuvanjem. Zao mi je sto su moji postovi okarakterisani kao "pljuvanje" jer im to nije bila namera. ''
Sorry, ali zvucao si mi tako.

PS
Imate PM za razne probleme (kao sto sam ranije radio na Benchu) i trudicemo se da maximalno svakome izadjemo u susret u okviru trenutno moguceg. Pokusacu bar jednom sedmicno da procitam pm , pa ako nekome zatreba tu sam.
 
Poslednja izmena od urednika:

ays

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
17.07.2009.
Poruka
1.376
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Mislim da se nemanja83 nije dovoljno dobro izrazio. Kupac oce taj model iz police ays ;) Meni se vishe puta desilo da sa police dobijem poslednji komad nekeg artikla i da ga nema u magacinu. Upravo u winwin-u poslednji komad q6600 CPU-a, koji je poslat iz izloga drugog shopa. Prodavac mi je napomenuo da je kutija otvarana i da je CPU korishcen za izlaganje ;) Samo sam pitao, da li radi i da li imam punu garanciju. Odgovor je potvrdan bio. Da sam kojim sluchajem perfecionista kao Oki, verovatno ga ne bih uzeo, ali kako sam imao sve poznate i bio lepo obaveshten, a meni inache ne smeta da li su pasulj meshali sa CPU-om, kupio sam CPU.
Зато сам и написао наставак. Ја сам тако купио последњи кит овог Patriot рама кад се појавио. Само кад већ он написа, да гаранција зависи од сервиса... зашто бих ја то знао? Да ли сам ја купио од продавнице или сервиса компоненту? Да неће можда неко да ми објасни, како ће неко у том сервису да заиста покуша да поправи компоненту? Ма дај... важи! Нпр, овај НР монитор, па ни сам НР га неће поправљати, него ће панел послати назад LG-Phillips који производи те панеле, наравно, ако је квар у самом панелу. Зашто, ја, као купац, неко ко је извадио паре и платио било коју компоненту, могу да дођем у ситуацију да чекам 45 дана да бих добио замену или да би ми вратили паре? 45 дана!!!
Наравно да сам љут, на све фирме, закон који им то дозвољава и државу која не може да промени такав нехумани закон годинама уназад!
 
Poslednja izmena:

animaN

Administrator
Urednik
Učlanjen(a)
28.03.2009.
Poruka
9.407
Rezultat reagovanja
121
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ci7 3930K@ Coolink CoratorDS
Motherboard:
ASUS P9X79 Deluxe
RAM:
4x4GB Mushkin 1600 MHz cl9, 1.5V
VGA & cooler:
Sapphire HD6950 FleX Edition
Display:
3x Belinea 102035W
HDD:
Corsair ForceGT 120GB SSD,WD AAKS 640 GB, WD MyBook 500GB
Sound:
Realtek ALC889 - Logitech Z2300
Case:
Cooler Master bench table
PSU:
Cooler Master Silent Pro 850W
Optical drives:
USB LiteOn
Mice & keyboard:
Logitech G15 - Logitech MX518
Internet:
SBB 10/1 Mbit
OS & Browser:
Windows 7 x64 SP1
Other:
Volim AXE
Izlazim iz diskusije. Nije u pitanju teorija zavere, vec zelim svim ljudima da ukazem da dobro ukljuce i mozak i oci prilikom kupovine svih stvari kod nas.

Samo da dodam da to sto si rekao da si uvek mogao da probas sve sto si kupio je vise nego ogromna kolicina srece. Ja nisam nikada mogao ni u jednoj prodavnici da probam slusalice marke SteelSeries, monitore od 750e i laptopove od 650e. Ni miseve poput Razer Copperhead-a i ostalo.

To nije mlacenje prazne slame.

Svako dobro :wave:
Aj ovako ;) Ti izaberi neki veci shop. Pozovemo ih zajedno telefonom ja razgovaram sa njima, pa da vidimo shta ce da mi odgovore. Ni jednog momenta necu reci kako se zovem da bi se izbeglo uvalchenje prodavca poznatom IT novinaru, ako treba predstavicu se i laznim imenom :) Videcesh da cemo na kraju moci svaki hw koji zelish da probamo ;)

:wave:

smeta ljudim koji se razumeju u IT, prate sta se desava u IT sire od granice ove nase drzave i znaju kako u normalnom svetu velike kompanije postupaju sa musterijama.
U shta ja sigurno ne spadam... Ja mislim da ljudi preteruju i ispoljavaju frustracije na pogreshnom mestu. Ti spominjesh neki normalan svet i velike kompanije, a u Srbiji nema jedne velike kompanije. Najveca je i sada propada ComTrade. U njihovim shopovima si mogao skoro sve da probash ;) Pa taj isti Apple koji Oki toliko hvali ima shop kod nas :) Da li je ista usluga kao i preko? Ovde je potraznja hw-a toliko mala da se ja divim domacim shopovima na entuzijazmu koji imaju prema mushterijama. Da li imash predstavu kakva je svest prosechnog srpskog it kupca i svest kupca u u.s.a? Sve prema zaslugama i mogucnostima moj sokole ;)
Oki spominje monitor od 750 eura koji treba da bude izlozen da bi svaka, da izvinete na izrazu, shusha, mogla da ga proba, pipka i da taj isti monitor radi i tako prestane da bude nov... Problem se ogleda u ponudi i potraznji. Potraznja takvih monitora je mizerno mala u Srbiji. Kupci koji ga zele, vec u napred tachno znaju shta hoce. Da li na 10 naruchenih monitra za celu Srbiju treba da jedan izlozi prodavac? Odgovor je kratak i jasan: Ne! Zashto? Zato shto prodvac na svakom zaradi po 50 eura recimo, a da taj jedan izlozeni ne moze da proda vishe. Pa zar treba da posluje sa gubitcima?
Sa sruge strane, neka takva kompanije moze PCAXE portalu da poshalje neshto na test. Em ce ga bolje istestirati od potencijalnog kupca, em ce dati bolju i kvalitetniju sliku o samom proizvodu. Dakle, pustiti profesionalca da radi posao, a ne da sa po forumima shire dezinformacije i poluinformacije.

animaN, pa i nije visak, gubljenje energije i mlacenje prazne slame, jer ako imas neki vid odbrane, mogucnost da izneses svoj problem, u ovom slucaju internet portal, zasto ljudima ne otvoriti oci, mozda se nesto promeni u Srbiji po pitanju zastite potrosaca.
Zato shto svako sebi daje za pravo da iznese svoje mishljenje bez da se jednog momenta pita da li u rachunici ima sve poznate. Forumske rasprave kada se pricha o proizvodima su najcheshc mach sa dve oshtrice...
Da li treba da ponovim josh jednom da ja nikada nisam imao problem ni sa jednim domacim shopom? Shta sam ja, najsrecniji kupac hardvera?
Slazem se da zastita kupaca mora da postoji, nego neshto ne vidim da bilo ko spominje i zashtitiu prodavaca. Otvoriti nekom ochi se ne radi nasumichnim pitanjima vec predlozima tipa: Bilo bi lepo ako bi ste mogli da uvedete to i to u vash kvalitet ponude.
Ispravi me ako greshim da tako nije efikasnije, ljubaznije i konretno ;) Sve ostalo je mlacene prazne slame i gubljenje energije...
 

illidan

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
7.067
Rezultat reagovanja
3.741
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
amd 5800x3d, ek nucleus cr240 dark, phanteks t30
Motherboard:
asus rog strix b550-i gaming
RAM:
g.skill trident z neo 32gb
VGA & cooler:
nvidia rtx 4070super founders edition
Display:
asus vg27aql1a
HDD:
samsung 980 pro 1tb, wd black sn770 2tb
Sound:
ifi zen dac v2, presonus eris 3.5, akg k712 pro balanced
Case:
lian li a4 h20
PSU:
corsair sf750 platinum
Mice & keyboard:
lamzu atlantis mini, kbd.fans tofu65 e-white
Internet:
optical cable
prvo i osnovno bitna je informisanost. covek koji ne zna sta kupuje ne zna i da li to sto je kupio radi onako kako treba da radi. zato i postoje ovakva mesta gde ce se ljudima objasniti sta i kako. zato je i dobro na ovakvim mestima da postoje i ljudi kao sto je nemanja, elprincipal i ostali, da se najbolje i iz prve ruke dobije validna informacija
 

animaN

Administrator
Urednik
Učlanjen(a)
28.03.2009.
Poruka
9.407
Rezultat reagovanja
121
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ci7 3930K@ Coolink CoratorDS
Motherboard:
ASUS P9X79 Deluxe
RAM:
4x4GB Mushkin 1600 MHz cl9, 1.5V
VGA & cooler:
Sapphire HD6950 FleX Edition
Display:
3x Belinea 102035W
HDD:
Corsair ForceGT 120GB SSD,WD AAKS 640 GB, WD MyBook 500GB
Sound:
Realtek ALC889 - Logitech Z2300
Case:
Cooler Master bench table
PSU:
Cooler Master Silent Pro 850W
Optical drives:
USB LiteOn
Mice & keyboard:
Logitech G15 - Logitech MX518
Internet:
SBB 10/1 Mbit
OS & Browser:
Windows 7 x64 SP1
Other:
Volim AXE
Oki je napisao(la):
Vidi Nemanja, ja nisam ni posteno uputio kritiku, ti to nazivas pljuvanjem.
Ja sam tvoj post shvatio isto tako ;)

Da te podsetim na neke delove:

Oki je napisao(la):
Cekaj, pa kako da bude DOA i odakle uopste taj termin ako se sve testira pre nego su ode u retail!?!?!?!?!?!?!
animaN je napisao(la):
Evo da ti odgovovorim na osnovi chiste logike i malo razmishljanja na tu temu. Kako teleport josh uvek nije izmishljen, nemoguce je izbeci oshtecenje odredjenog procenta robe u transportu, kamionima, avionima i sl... Tako do teleporta cemo imati taj problem na globalnom nivou....
Meni je neverovatno da tako neshto nisi mogao da zakljuchish kao i ja poshto te ne kapiram ni manje inteligentnog ni manje pametnog. Ok, mozda si prevideo tako nesho, ali da je zvuchalo kao pljuvanje jeste...

Зашто, ја, као купац, неко ко је извадио паре и платио било коју компоненту, могу да дођем у ситуацију да чекам 45 дана да бих добио замену или да би ми вратили паре? 45 дана!!!
To nije na nivou bilo koje rachunarske prodavnice, vec na nivou drzave i zakona koji ochigledno vapi za reformom. Dakle, pazite za koga glasate i dobro prouchite program te neke stranke.
No, ponovicu josh jednom. Potraznja je premala, da bi se ochekivala bolja usluga... Koliko ljudi osim sebe mozesh da nabrojish sa prohtevom za monitor kao ti? Ja se zaista divim maloprodajama rachunarske opreme, poshto sam veoma dobro upucen u kolichne prodate robe... Inache, kvalitet usluge ne bi poboljshao prodaju sigurno. Na zalost, potraznja je jedino shto uslugu pospeshuje.

:wave:
 

ays

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
17.07.2009.
Poruka
1.376
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
U shta ja sigurno ne spadam... Ja mislim da ljudi preteruju i ispoljavaju frustracije na pogreshnom mestu. Ti spominjesh neki normalan svet i velike kompanije, a u Srbiji nema jedne velike kompanije. Najveca je i sada propada ComTrade. U njihovim shopovima si mogao skoro sve da probash ;) Pa taj isti Apple koji Oki toliko hvali ima shop kod nas :) Da li je ista usluga kao i preko? Ovde je potraznja hw-a toliko mala da se ja divim domacim shopovima na entuzijazmu koji imaju prema mushterijama. Da li imash predstavu kakva je svest prosechnog srpskog it kupca i svest kupca u u.s.a? Sve prema zaslugama i mogucnostima moj sokole ;)
Oki spominje monitor od 750 eura koji treba da bude izlozen da bi svaka, da izvinete na izrazu, shusha, mogla da ga proba, pipka i da taj isti monitor radi i tako prestane da bude nov... Problem se ogleda u ponudi i potraznji. Potraznja takvih monitora je mizerno mala u Srbiji. Kupci koji ga zele, vec u napred tachno znaju shta hoce. Da li na 10 naruchenih monitra za celu Srbiju treba da jedan izlozi prodavac? Odgovor je kratak i jasan: Ne! Zashto? Zato shto prodvac na svakom zaradi po 50 eura recimo, a da taj jedan izlozeni ne moze da proda vishe. Pa zar treba da posluje sa gubitcima?
Sa sruge strane, neka takva kompanije moze PCAXE portalu da poshalje neshto na test. Em ce ga bolje istestirati od potencijalnog kupca, em ce dati bolju i kvalitetniju sliku o samom proizvodu. Dakle, pustiti profesionalca da radi posao, a ne da sa po forumima shire dezinformacije i poluinformacije.

Zato shto svako sebi daje za pravo da iznese svoje mishljenje bez da se jednog momenta pita da li u rachunici ima sve poznate. Forumske rasprave kada se pricha o proizvodima su najcheshc mach sa dve oshtrice...
Da li treba da ponovim josh jednom da ja nikada nisam imao problem ni sa jednim domacim shopom? Shta sam ja, najsrecniji kupac hardvera?
Slazem se da zastita kupaca mora da postoji, nego neshto ne vidim da bilo ko spominje i zashtitiu prodavaca. Otvoriti nekom ochi se ne radi nasumichnim pitanjima vec predlozima tipa: Bilo bi lepo ako bi ste mogli da uvedete to i to u vash kvalitet ponude.
Ispravi me ako greshim da tako nije efikasnije, ljubaznije i konretno ;) Sve ostalo je mlacene prazne slame i gubljenje energije...

Само једно питање... ево, знаш колико дуго покушавам да дођем до квалитетног монитора, како ћу ја знати да сам добио монитор који нема мртве/закуцане пикселе ако га не отворим одмах на лицу места и упалим? Једино да бајам у пасуљ или гледам у звезде... значи морам да га отворим, упалим, погледам и то је све. Написао сам већ 2 пута, зашто морам то да урадим, због те сумануте гаранције... Јесте, истина Win Win има политику да ако им вратиш у року од 7 дана, одмах ће ти заменити производ или вратити паре, супер, одлично, заиста скидам капу. Али... шта после тих 7 дана? Опет се враћам на тих, сада већ фамозних 45 дана(понављам се као покварена плоча, сунце ти...). Знаш шта радим и знаш како зарађујем за хлеб, преко рачунара. Како ја да будем 45дана без монитора? Да имам резервни такав или пара у џепу да купим још један? Ја једноставно нисам паметан, можда је неко паметнији...
Друга ствар, кажеш заштита продавца? Од кога? Тебе, мене, као купаца? Заиста?!
Ми смо бре у обесправљеном положају у односу на њих и ту не мислим само на РС продавнице, него на све продавце... немамо никаква права и почели смо, генерално, да се сви редом водимо филозофијом, само да не буде горе... извини'те, молићу лепо, ал' ја то не прихватам, не могу да прогутам нити сварим! Кривим законодавну власт што немамо никакве законе који би омогућили, као основа која и јесу свуда западно, да се створи атмосфера на релацији продавац - купац, о којој је Оки говорио, тј писао.

Немања, не схватај моје речи лично, јер нису личне природе. Све је упућено на рачун правних лица и оних одговорних за доношење и спровођење закона.
 

animaN

Administrator
Urednik
Učlanjen(a)
28.03.2009.
Poruka
9.407
Rezultat reagovanja
121
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ci7 3930K@ Coolink CoratorDS
Motherboard:
ASUS P9X79 Deluxe
RAM:
4x4GB Mushkin 1600 MHz cl9, 1.5V
VGA & cooler:
Sapphire HD6950 FleX Edition
Display:
3x Belinea 102035W
HDD:
Corsair ForceGT 120GB SSD,WD AAKS 640 GB, WD MyBook 500GB
Sound:
Realtek ALC889 - Logitech Z2300
Case:
Cooler Master bench table
PSU:
Cooler Master Silent Pro 850W
Optical drives:
USB LiteOn
Mice & keyboard:
Logitech G15 - Logitech MX518
Internet:
SBB 10/1 Mbit
OS & Browser:
Windows 7 x64 SP1
Other:
Volim AXE
prvo i osnovno bitna je informisanost. covek koji ne zna sta kupuje ne zna i da li to sto je kupio radi onako kako treba da radi. zato i postoje ovakva mesta gde ce se ljudima objasniti sta i kako. zato je i dobro na ovakvim mestima da postoje i ljudi kao sto je nemanja, elprincipal i ostali, da se najbolje i iz prve ruke dobije validna informacija
Sushtina ;) PCAXE forum vam to omogucuje, i dok god se kratko, konkretno i shto manje haotichno pita, zagarantovana je najbolja moguca informacija, a samim tim i zadovoljan krajnji kupac ;)

@ays

Napisao sam ti za 45 dana u prethodnom postu ;)

:wave:

ays je napisao(la):
Друга ствар, кажеш заштита продавца? Од кога? Тебе, мене, као купаца? Заиста?!
Od drzave, od nachina oporezivanja, od stope oporezivanja, od nachina carinjenja i shpedicije, od zastarelih zakona patenata i sl. Izmedju ostalog i od kupaca, koji ponekad sebi previshe daju za pravo iako prodavac nije uradio nishta mimo zakona. Da je prodavcu omoguceno da efikasnije i brze radi svoj posao, da mu je profit veci, logichan i splet je daleko bolja usluga za krajnjeg kupca.
 
Poslednja izmena:

Oki

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
02.04.2009.
Poruka
1.867
Rezultat reagovanja
4
Moja konfiguracija
Zamenio si tezu. Nisam ja trazio da monitor od 750e bude izlozen da bi ga svaka shusha probala, vec ako sam u situaciji da ga kupim zelim da ga ukljuce pre nego sto ga kupim da me kod kuce ne bi sacekao neki zaglavljen ili mrtav piksel. To sam rekao jer prosto u tom sluchaju prodavnica [ i ako nije po zakonu] moze da ga tera odmah u servis i da te zamandrlji 45 dana bez robe koju si platio. Isto vazi i za miseve ako imaju dupli klik ili zuje, isto vazi i za slushalice "koje prekidaju" ili za laptop ako se posle 5 ili 10 minuta pregreva ili mu se tastatura ugiba itd itd.

U svaki moj post mozes da dodas ili zamislish tu rechenicu - Bilo bi lepo ako bi ste mogli da uvedete to i to u vash kvalitet ponude, ali bi me docekalo opravdanje u vidu marze, situacije, showroom-a i svega ostalog sto sam procitao.

Definitivno izlazim iz price i necu vishe postovati ovde, samo znaj da postujesh i tudje vreme i entuzijazam kada pishu ovde i da mlacenje prazne slame nije bash prikladan termin.
Ostavlja utisak da sam nabacao gomilu karaktera a ne misaone rechenice. Pljuvanje po forumima je neshto shto i nema mnogo dodirnih tachaka sa ovim shta sam ja pisao [ btw offtopic : u gigtatronu mi je vec 10 dana zarobljena sestrina masina ploca proc i ram i zvao sam servis oni se vade na direct link i kao nishta ne zavisi od njih.. a zavisilo je kada sam im ostavio 150e "na keca".. i sada ja treba da ispashtam i cekam dobru volju nekoga iz direct link-a ili servisera koji ce zaista odmah da me pozove kada ploca dodje i kada sve sklopi i kaze - dodji po ovo. ja sam vec sve u sebi sahranio i cekam 45 dana jer je to zlo koje nam je nametnutno. sta firme rade sa novcem koji je na taj nachin zarobljen od strane kupaca ni ne zelim da komentarishem jer prosto on je fluktivan a na proizvod se ceka i ceka ]

Uzhivajte i svako dobro svima.

:wave:
 
Poslednja izmena od urednika:

ays

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
17.07.2009.
Poruka
1.376
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
@ays

Napisao sam ti za 45 dana u prethodnom postu ;)

:wave:
А нека здрава логика?
Мислим се, дал је могуће да нико не види проблем са толиким роком од самих продаваца? Па ако би они направили притисак над сервисима и увозницима, мислиш да не би било резултата? Ма какав закон сам био, који је, већ неколико пута сам навео, веома лош, не би имало утицаја превише над самим ставом продаваница, сервиса и увозника са једне према купцима са друге стране. Само да један од њих, само један, каже да је 45дана предуго, "ми ћемо Вама, као купцима, изаћи у сусрет за мање дана, типа 30" и сви остали би морали да прате, конкуренција, зар не?

Od drzave, od nachina oporezivanja, od stope oporezivanja, od nachina carinjenja i shpedicije, od zastarelih zakona patenata i sl. Izmedju ostalog i od kupaca, koji ponekad sebi previshe daju za pravo iako prodavac nije uradio nishta mimo zakona. Da je prodavcu omoguceno da efikasnije i brze radi svoj posao, da mu je profit veci, logichan i splet je daleko bolja usluga za krajnjeg kupca.
Ок, знам то... нема проблема, слажем се, све је то тачно, погледај изнад шта сам написао и шта сам написао тачно за државу, шта сам написао за продавце... итд.
 

nemanja83

ALTI
Učlanjen(a)
25.10.2010.
Poruka
13
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Athlon 245 + h2o
Motherboard:
785TD-V EVO
RAM:
2x2 Patriot 1600 cl8
VGA & cooler:
4870 xfx 1gb ddr5
Display:
philips 220e
HDD:
500gb wd + 320gb wd
Sound:
integrusa
Case:
Zalman GS1000 titanium
PSU:
OCZ 700W Modxstream
Mice & keyboard:
Razer Copperhead
Internet:
1Mbit
OS & Browser:
W7
Zamenio si tezu. Nisam ja trazio da monitor od 750e bude izlozen da bi ga svaka shusha probala, vec ako sam u situaciji da ga kupim zelim da ga ukljuce pre nego sto ga kupim da me kod kuce ne bi sacekao neki zaglavljen ili mrtav piksel. To sam rekao jer prosto u tom sluchaju prodavnica [ i ako nije po zakonu] moze da ga tera odmah u servis i da te zamandrlji 45 dana bez robe koju si platio. Isto vazi i za miseve ako imaju dupli klik ili zuje, isto vazi i za slushalice "koje prekidaju" ili za laptop ako se posle 5 ili 10 minuta pregreva ili mu se tastatura ugiba itd itd.

U svaki moj post mozes da dodas ili zamislish tu rechenicu - Bilo bi lepo ako bi ste mogli da uvedete to i to u vash kvalitet ponude, ali bi me docekalo opravdanje u vidu marze, situacije, showroom-a i svega ostalog sto sam procitao.

Definitivno izlazim iz price i necu vishe postovati ovde, samo znaj da postujesh i tudje vreme i entuzijazam kada pishu ovde i da mlacenje prazne slame nije bash prikladan termin.
Ostavlja utisak da sam nabacao gomilu karaktera a ne misaone rechenice. Pljuvanje po forumima je neshto shto i nema mnogo dodirnih tachaka sa ovim shta sam ja pisao,[ btw offtopic : u gigtatronu mi je vec 10 dana zarobljena sestrina masina ploca proc i ram i zvao sam servis oni se vade na direct link i kao nishta ne zavisi od njih.. a zavisilo je kada sam im ostavio 150e "na keca".. i sada ja treba da ispashtam i cekam dobru volju nekoga iz direct link-a ili servisera koji ce zaista odmah da me pozove kada ploca dodje i kada sve sklopi i kaze - dodji po ovo. ja sam vec sve u sebi sahranio i cekam 45 dana jer je to zlo koje nam je nametnutno. sta firme rade sa novcem koji je na taj nachin zarobljen od strane kupaca ni ne zelim da komentarishem jer prosto on je fluktivan a na proizvod se ceka i ceka ]

Uzhivajte i svako dobro svima.

:wave:
Ok kontam ja tebe kao kupca sta hoces da kazes, ali za dobar deo robe mi nismo ovlasceni servis i jedino sto mozemo da uradimo je da u takvim situacijama vrsimo pritisak na tudji servis. Za druge ne mogu da kazem kako se ponasaju prema svojim kupcima, jedino mogu da kazem kako resavaju reklamacije za robu koju mi njima posaljemo (u proseku 10-20 dana). Robu za koju smo mi uvoznik u 99% slucajeve reklamacija je resena za par dana (uracunato i vreme transporta), jedino je 1% izuzetaka kad kupac hoce bas isti proizvod koji trenutno nemamo a prihvati da malo saceka na sledeci uvoz. I ja se slazem da je 45 dana previse, i 20 dana je previse, ali ko me pita sta ja mislim? jedino sto mogu je da maksimalno dobro odradim svoj posao i da pritiskam ostale na isto. Nazalost nije uvek moguce kada je drugi ovlasceni servis u pitanju, zato postoji usluzni laptop ili monitor koji se da kupcu dok njegov ne stigne.

@AYS
U potpunosti se slazem sa tobom oko 45 dana, iskreno 10 dana je sasvim dovoljno sve preko toga je otezanje. Imao sam prilike da cekam zakonski rok za m.plocu pre par godina i nije mi se dopalo mesec ipo bez kompa.
''ми ћемо Вама, као купцима, изаћи у сусрет за мање дана, типа 30" и сви остали би морали да прате, конкуренција, зар не?''
Mi za nase uvozne programe resavamo expresno, ali kad bi smo za tudje uvozne programe tako radili mogli ne bi bilo sanse da se odrzivo posluje. Nazalost mentalitet naroda je chudo i dok neko zakonski ne pritisne nece biti ozbiljnijih promena. Isto tako imas faktor podbadanja veleprodaja medjusobno jer smo svi jedni drugima konkurencija i partner, i mnogi te reklamacije koriste da uspore druge, i posle prodavca napada kupac a distributer cija je roba kilavi.

A sto se tice zakona i nase drzave necu ni da pocinjem to je za novu i dugacku diskusiju. Samo zamisli kad ti stigne roba na carinu i carinici se uhvate za 20L tecnosti za vodeno hladjenje, hoce posto poto da je testiraju u laboratoriji na toksicnost (trosak od 400-500jura) a sastav je 97% dejonizovana voda i 3% uv itd... Sta reci na takve gluposti ove drzave.
 
Poslednja izmena od urednika:

ays

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
17.07.2009.
Poruka
1.376
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
@AYS
U potpunosti se slazem sa tobom oko 45 dana, iskreno 10 dana je sasvim dovoljno sve preko toga je otezanje. Imao sam prilike da cekam zakonski rok za m.plocu pre par godina i nije mi se dopalo mesec ipo bez kompa.
''ми ћемо Вама, као купцима, изаћи у сусрет за мање дана, типа 30" и сви остали би морали да прате, конкуренција, зар не?''
Mi za nase uvozne programe resavamo expresno, ali kad bi smo za tudje uvozne programe tako radili mogli ne bi bilo sanse da se odrzivo posluje. Nazalost mentalitet naroda je chudo i dok neko zakonski ne pritisne nece biti ozbiljnijih promena. Isto tako imas faktor podbadanja veleprodaja medjusobno jer smo svi jedni drugima konkurencija i partner, i mnogi te reklamacije koriste da uspore druge, i posle prodavca napada kupac a distributer cija je roba kilavi.

A sto se tice zakona i nase drzave necu ni da pocinjem to je za novu i dugacku diskusiju. Samo zamisli kad ti stigne roba na carinu i carinici se uhvate za 20L tecnosti za vodeno hladjenje, hoce posto poto da je testiraju u laboratoriji na toksicnost (trosak od 400-500jura) a sastav je 97% dejonizovana voda i 3% uv itd... Sta reci na takve gluposti ove drzave.

Ја сам и написао, и напоменуо, да сам имао одлична искуства са Алтијем, тј WinWin, баш због тога што Алти сам увози доста различитих производа, па је онда и тај процес враћања/замене, много бржи.
Знам какве се глупости ради наша царина, другар има фирму која увози шпанска вина... понекад стварно помислиш да си на другој планети.

Него, ево реци ми ти, не као запослени Алтија, дал би узео zr24 да си у мојој позицији? Даш 450евра и ако се после тих 7 дана нешто деси са монитором, мораш да сачекаш 45 дана да би добио нови или паре назад... не могу да приуштим то себи. Жао ми је што је тако, јер бих већ био у продавници и бројао паре за монитор.

Љут сам на државу, законе, скоро све органе власти... не на обичне људе, попут тебе и мене. Ми се питамо кол'ко и пси луталице у свему овоме.
 

c-p-r

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
23.04.2009.
Poruka
1.976
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
Radim u Altiju i ne krijem, napisao sam u profilu cacak, da ima polje ''poslodavac'' napisao bih Alti. Ja sam zaduzen za uvoz Mushkin, Patriot, svih grafika u Altiju... Zato znam sta pricam kad kazem da se ne prodaju polovne memorije jer je to protiv poslovne politike i povlaci odredjene sankcije.
odoh i ja odavde, nemam pametnija posla od raspravke sa nekim ko je odlucio da neka firma ne valja i resio da je ocrni bez razloga. Pozdrav i srecno u buducim kupovinama.
Posto radis u Altiju, a to je povezano sa EMMI-jem cija je ovo tema sledi pitanje.
Da li je moguce naruciti preko vas pojedine dzidzabidzice, komponente ili sta god sa casekinga posto preko Gigatrona ne mozemo neke stvari jer vi drzite NZXT, i ocz valjda... ?
A to iritira, ako ste vec zastupnici tih firmi.
 

Iv4n

Moderator
Učlanjen(a)
05.01.2010.
Poruka
1.171
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Core i5-2500K @ 4.8GHz + EKWB Supreme HF Full Copper
Motherboard:
Asus P8P67
RAM:
16GB Exceleram EBW301A 1600MHz CL9 + Bitspower FullCover Water Block
VGA & cooler:
Asus GTX680 DCII + EKWB FullCover Water block
Display:
Dell U2713HM IPS
HDD:
Samsung 840Evo 250GB
Sound:
Asus Xonar DG & Samson C03U Microphone
Case:
Corsair Obsidian 700D + Swiftech MCR320-QP radijator
PSU:
Seasonic X-750
Mice & keyboard:
Logitech G710+ & Logitech G400
Internet:
SBB 70Mbit
OS & Browser:
Win 7 SP1 Ultimate - X64
Znaci, nekako 'napolju' (pricamo o ozbiljnim zemljama) sa tih 'minimalnih' 30% marze uspevaju i dalje da budu preko 30% jeftiniji nego identicni proizvod u prodaji kod nas. Predpostavljam da i oni imaju prosecan broj reklamacija kao i nase prodavnice (ipak je isti proizvod u pitanju) ali uspevaju da vecnu problem rese u roku od nekoliko DANA, ne nekoliko nedelja.

Ako se uzme jos u obzir cinjenica da je prosecna plata u pomenutim zemljama znatno visa od prosecne plate servisera u Srbiji (primer: serviser u Engleskoj ima platu od oko 900 funti mesecno), ocigledno da je nekako IZVODLJIVO.

Dakle, zakljucak:
Serviseri su u stanju da ispostuju mnogo krace rokove, prodavci su u mogucnosti da im plate vecu platu, da imaju 30% zaradu i da pri tome budu jeftiniji od Srbije. Kako?



P.S. Ne mogu da verujem da se prodavac zali i kuka zbog usluge koju je sasvim svojevoljno uveo sam. Sam sebi pravis nepotrebnu negativnu reklamu tom porukom.
 

Diabolique

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
2.705
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
E5200
Motherboard:
P5Q
RAM:
2x2GB
VGA & cooler:
5770
Display:
DIY Projektor
HDD:
10001FALS, 10EACS, 10EADS
Sound:
Audigy@Z5500
Case:
Generic
PSU:
CM 450 RP
Optical drives:
Pioneer 215D
Mice & keyboard:
MS Natural 4000, MX1100R
Internet:
IKOM 2Mb
OS & Browser:
Win XP
Mogli bi malo da spustimo loptu, krenulo se agresivno sa raspravama.
 

ays

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
17.07.2009.
Poruka
1.376
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Mogli bi malo da spustimo loptu, krenulo se agresivno sa raspravama.
Oк, капирам.
Из више разлога, ја ћу да се повучем из расправе. Последње што ћу да напишем је: Планирам да посетим Emmi продавницу у току недеље, па ако ништа друго да бар бацим поглед... ;)
 

Iv4n

Moderator
Učlanjen(a)
05.01.2010.
Poruka
1.171
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Core i5-2500K @ 4.8GHz + EKWB Supreme HF Full Copper
Motherboard:
Asus P8P67
RAM:
16GB Exceleram EBW301A 1600MHz CL9 + Bitspower FullCover Water Block
VGA & cooler:
Asus GTX680 DCII + EKWB FullCover Water block
Display:
Dell U2713HM IPS
HDD:
Samsung 840Evo 250GB
Sound:
Asus Xonar DG & Samson C03U Microphone
Case:
Corsair Obsidian 700D + Swiftech MCR320-QP radijator
PSU:
Seasonic X-750
Mice & keyboard:
Logitech G710+ & Logitech G400
Internet:
SBB 70Mbit
OS & Browser:
Win 7 SP1 Ultimate - X64
Pricam o tome kako kukas sto ljudi kupuju na 1000 rata, i okreces krivicu na kupce koji samo prihvataju ono sto im ti nudis (kupovinu na rate).

Nemam licnog iskustva u vodjenju IT maloprodaje, al' da li ti je stvarno isplativije da se vise okreces ljudima koji ce da kupe najjeftiniji procesor dve generacije star, za male pare gde zaradjujes mali profit, na 1000 rata, ili da atraktivnom ponudom i brzim RMA procesom privuces musterije koje svakih nekoliko meseci, prateci razvoj u IT-u, kupovati nove procesore na kojima ces imati veci profit?

Mozda sam ja izuzetak, al' mnogo radije bih platio 10% vise i kupio nesto u PIN-u gde znam da cu dobiti fer tretman ukoliko nesto podje naopako, a problem resiti u roku od nekoliko dana, nego da platim jeftinije i uzmem nesto od ASBIS-a gde cu da cekam 45+ dana i da dobijem pogresnu stvar vracenu.
 
Poslednja izmena:

nemanja83

ALTI
Učlanjen(a)
25.10.2010.
Poruka
13
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Athlon 245 + h2o
Motherboard:
785TD-V EVO
RAM:
2x2 Patriot 1600 cl8
VGA & cooler:
4870 xfx 1gb ddr5
Display:
philips 220e
HDD:
500gb wd + 320gb wd
Sound:
integrusa
Case:
Zalman GS1000 titanium
PSU:
OCZ 700W Modxstream
Mice & keyboard:
Razer Copperhead
Internet:
1Mbit
OS & Browser:
W7
Posto radis u Altiju, a to je povezano sa EMMI-jem cija je ovo tema sledi pitanje.
Da li je moguce naruciti preko vas pojedine dzidzabidzice, komponente ili sta god sa casekinga posto preko Gigatrona ne mozemo neke stvari jer vi drzite NZXT, i ocz valjda... ?
A to iritira, ako ste vec zastupnici tih firmi.
Moze ako je trenutno dostupno. Stim sto treba da racunas da ce stici sredinom novembra sledecim uvoz, jer je uvoz stigao danas. pusti na pm sta ti treba pa javljam.

PS moze se desiti ako trazis nesto od nzxt kablova, fitinga i slicno da u caseking-u omase pa posalju nesto slicno (ne bi bio prvi put). Sto se tice cene, zavisi sta narucujes. Negde bi bila ista/slicna, negde osetno visa zbog divne nam carine od xx%. Ali o tome kad odaberes. Sto se tice toga da smo zastupnici NZXT-a, nije realno ocekivati da se sve ima u ponudi, uzimamo robu koja se dobro prodaje. :(

@Iv4n
Veruj mi ti si redak izuzetak, ljudi zbog 2 evra razlike u ceni kupe na drugom mestu monitor. Cena je u 99% slucajeva najbitnija. Nazalost tako je u zemlji Srbiji :(
 
Poslednja izmena:
Vrh