Dacha NineFIve
PCAXE Apprentice
- Učlanjen(a)
- 12.01.2019.
- Poruka
- 8
- Rezultat reagovanja
- 0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
amd ryzen 5 2600
Motherboard:
gigabyte B450M S2H
RAM:
hyperx fury 8gb 2400
VGA & cooler:
sapphire rx 590 nitro+ special edition 8gb
PSU:
seasonic 750W platinum+
Pozdrav svima,
U prošli petak mi je stigla na kućnu adresu pošiljka od emmija u kojoj je bilo više PC komponenti a jedna od njih je i ms industrial kućište koje je došlo sa istopljenim i deformisanim USB 3.0 kablom.. isti taj dan.. samo par sati kasnije (čim sam ručao i bio u mogućnosti) otišao sam u najbližu emmi radnju i dao kućište na reklamaciju sa zahtevom za zamenu istog. Posle nedelju dana su me obavestili da mi je reklamacija odbijena i bio sam baš iznenadjen obzirom da sam sve uradio po propisu i zahtevu trgovca, i evo sad malo čitam i vidim da sve reklamacije na fizička oštećenja odbijaju.. naravno pobesneo sam i zvao i emmi u Bg-u (gde sam kupio kućište) i emmi u Pančevu (gde sam ga ostavio na reklamaciju) i call centar za reklamacije i naravno niko mi ne želi pomoći, svi me usmaravaju kod ovih drugih i tako u krug. Sad planiram da se žalim udruženju za zaštitu potrošača al do ponedeljka ništa..
Je l neko imao slična iskustva, može li mi pomoći i šta mi je dalje činiti?
P.S. robu su mi slali iz magacina.. dakle ja sam lično otišao u radnju sa listom želja međutim išla je ta priča da nemaju ništa trenutno u prodavnici i da treba da stigne iz magacina..
U prošli petak mi je stigla na kućnu adresu pošiljka od emmija u kojoj je bilo više PC komponenti a jedna od njih je i ms industrial kućište koje je došlo sa istopljenim i deformisanim USB 3.0 kablom.. isti taj dan.. samo par sati kasnije (čim sam ručao i bio u mogućnosti) otišao sam u najbližu emmi radnju i dao kućište na reklamaciju sa zahtevom za zamenu istog. Posle nedelju dana su me obavestili da mi je reklamacija odbijena i bio sam baš iznenadjen obzirom da sam sve uradio po propisu i zahtevu trgovca, i evo sad malo čitam i vidim da sve reklamacije na fizička oštećenja odbijaju.. naravno pobesneo sam i zvao i emmi u Bg-u (gde sam kupio kućište) i emmi u Pančevu (gde sam ga ostavio na reklamaciju) i call centar za reklamacije i naravno niko mi ne želi pomoći, svi me usmaravaju kod ovih drugih i tako u krug. Sad planiram da se žalim udruženju za zaštitu potrošača al do ponedeljka ništa..
Je l neko imao slična iskustva, može li mi pomoći i šta mi je dalje činiti?
P.S. robu su mi slali iz magacina.. dakle ja sam lično otišao u radnju sa listom želja međutim išla je ta priča da nemaju ništa trenutno u prodavnici i da treba da stigne iz magacina..