mocnisima
PCAXE Apprentice
- Učlanjen(a)
- 08.09.2010.
- Poruka
- 70
- Rezultat reagovanja
- 0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Xeon e5450, Thermaltake Golden Orb II
Motherboard:
gigabyte ga-g41mt-s2p
RAM:
8GB hyperx genesis
VGA & cooler:
AMD Radeon R9 270X (Curacao)
Display:
benq 27 philips 24
HDD:
kingston sv300, wd: 6401aals, 1002faex
Sound:
X-fi Titanium mod LME49720
Case:
ThermalTake
PSU:
Seasonic SS-850HT-F3
Optical drives:
Sony
Mice & keyboard:
logitech k360 i G602
Internet:
adsl 20/1
OS & Browser:
Windows 10 x64, Firefox
Other:
tv card Gigabyte
Malo ću da se raspričam ovde ali ovo može nekom i pomoći.A neće da škodi.
Predmet razgovora je WD black 640gb hdd.Disk je kupljen pre tri godine
u lokalnoj radnji uz "pakom" garantni list.Pravio probleme od prvog dana
i u osmom mesecu zamenjen u pakomu, nakon 27 dana čekanja.Nov disk, druga
serija i ne bi trebalo više biti problema.E sad, kao što naš narod kaže
"koga su guje ujedale taj i na jogurt duva"(ili tako nešto) ,stavim
u task scheduler da se svakog prvog u mesecu pokreće wd dijagnostički program.
I vidi vraga, pre tri meseca pokaže da stvari više nisu kako bi trebale biti.
Black serija ima pet godina garanciju ali više nema pakoma.Da se razumemo, disk
svo vreme radi perfektno bez i najmanjeg problema.Ko je imao wd black zna koliko su
brzi.Žiška.Ali ne prolazi test.A mora.
Pošaljem mail WD tehničkoj podršci sa pitanjem šta da radim.Nema pakoma.
Zakačim i rezultate testova.
I gospođica Sally Dayana Gonzalez mi odgovori da oni ne mogu da izvrše zamenu
u "non european country"(moš mislit) zbog taksi, carina i ostalih blagodeti
"bratstvo-jedinstvo, srbija se saginjati neće" načina života.I još mi kaže da se
obratim njihovim predstavnicima ovde a ako oni odbiju zamenu da tražim da mi
pismeno to obrazlože i da to pošaljem WD-u.AHA.Sad se već nešto dešava.Dobio sam
tu i dve adrese, asbis i kim-tec.
Asbis: neće čovek da razgovara o tome.Još mi kaže da nisam ja prvi koji pokušava
tako nešto.Ma slušaj, meni samo treba vaš odgovor u pisanoj formi.Nema šanse.
Još je tu svašta rečeno.Mislim da bi me i tukli da sam lično otišao.
Kim-tec: daleko normalniji ali, naravno, ne mogu da izvrše zamenu.Sve mi lepo
napisali u email-u i poslali.Pozdravljam.Sve to lepo sročim u poruku i pošaljem.
Divna, čudesna, gospođica Sally Dayana Gonzalez.
Dobijem odgovor da od zamene diska nema ništa ali
je njihova druga linija podrške(second line support) odobrila povraćaj novca.
Volim ovu ženu.
WD je poznat po ovome ali su na kraju napravili dve stvari koje donekle bacaju senku na
ceo događaj.Naime, disk je plaćen 5216 dinara što je pre tri godine, po tadašnjem
kursu od 95 bilo oko 55 evra a oni su računali po sadašnjem i to je ispalo 46.6.
Drugi i mnogo gori propust je da sam ja platio troškove slanja novca u
katastrofalnom iznosu od 18 evra tako da sam ja konačno dobio 28.6 evra.
I ostao mi hard disk koji nakon "write zero" formatiranja pokazuje da je u perfektnom
stanju.
Predmet razgovora je WD black 640gb hdd.Disk je kupljen pre tri godine
u lokalnoj radnji uz "pakom" garantni list.Pravio probleme od prvog dana
i u osmom mesecu zamenjen u pakomu, nakon 27 dana čekanja.Nov disk, druga
serija i ne bi trebalo više biti problema.E sad, kao što naš narod kaže
"koga su guje ujedale taj i na jogurt duva"(ili tako nešto) ,stavim
u task scheduler da se svakog prvog u mesecu pokreće wd dijagnostički program.
I vidi vraga, pre tri meseca pokaže da stvari više nisu kako bi trebale biti.
Black serija ima pet godina garanciju ali više nema pakoma.Da se razumemo, disk
svo vreme radi perfektno bez i najmanjeg problema.Ko je imao wd black zna koliko su
brzi.Žiška.Ali ne prolazi test.A mora.
Pošaljem mail WD tehničkoj podršci sa pitanjem šta da radim.Nema pakoma.
Zakačim i rezultate testova.
I gospođica Sally Dayana Gonzalez mi odgovori da oni ne mogu da izvrše zamenu
u "non european country"(moš mislit) zbog taksi, carina i ostalih blagodeti
"bratstvo-jedinstvo, srbija se saginjati neće" načina života.I još mi kaže da se
obratim njihovim predstavnicima ovde a ako oni odbiju zamenu da tražim da mi
pismeno to obrazlože i da to pošaljem WD-u.AHA.Sad se već nešto dešava.Dobio sam
tu i dve adrese, asbis i kim-tec.
Asbis: neće čovek da razgovara o tome.Još mi kaže da nisam ja prvi koji pokušava
tako nešto.Ma slušaj, meni samo treba vaš odgovor u pisanoj formi.Nema šanse.
Još je tu svašta rečeno.Mislim da bi me i tukli da sam lično otišao.
Kim-tec: daleko normalniji ali, naravno, ne mogu da izvrše zamenu.Sve mi lepo
napisali u email-u i poslali.Pozdravljam.Sve to lepo sročim u poruku i pošaljem.
Divna, čudesna, gospođica Sally Dayana Gonzalez.
Dobijem odgovor da od zamene diska nema ništa ali
je njihova druga linija podrške(second line support) odobrila povraćaj novca.
Volim ovu ženu.
WD je poznat po ovome ali su na kraju napravili dve stvari koje donekle bacaju senku na
ceo događaj.Naime, disk je plaćen 5216 dinara što je pre tri godine, po tadašnjem
kursu od 95 bilo oko 55 evra a oni su računali po sadašnjem i to je ispalo 46.6.
Drugi i mnogo gori propust je da sam ja platio troškove slanja novca u
katastrofalnom iznosu od 18 evra tako da sam ja konačno dobio 28.6 evra.
I ostao mi hard disk koji nakon "write zero" formatiranja pokazuje da je u perfektnom
stanju.
Prilozi
-
50 KB Pregleda: 1.047