• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

Koji auto kupiti, lomim glavu sada!

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
E ovo je sustina. Ne treba biti niciji fanboy. Poznat prodavac vredi ponekad mnogo vise od saveta majstora koga vodis sa sobom ili ovakvih polemika po forumima.
Pazi, sta ja vise preferiram to je moja licna stvar i ne mozes me nazivati zbog toga fanboy-em, jer to jednostavno nisam, s' obzirom da sam realan.
E sad, VW je svakako kvalitetnije vozilo od nekog tamo poluraspalog Forda, ali opet naglasavam, ako treba da biras krsinu iz VW-a i pristojan auto iz Forda, svakako ces izabrati ovo drugo.

Generalno, najveca mana VW i Audija je sto su cesta meta lopova. Iskreno, ako bih sada uzimao neko novije vozilo, dobro bi se razmislio da li da uzmem nesto od ta dva. Drugo, Seat i Skoda su takodje VAG-ovi automobili i dobro su se pokazali, a daleko se manje kradu.
 

a c a

PCAXE Member
Učlanjen(a)
25.04.2009.
Poruka
767
Rezultat reagovanja
13
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Propus@Deneb
Motherboard:
Foxconn
RAM:
Hyper X
VGA & cooler:
AMD
Display:
Samsung
HDD:
WD5000AAKX i WD20EZRZ
Sound:
int.
Case:
690IIa
PSU:
Seasonic
Optical drives:
Pioneer&Liteon
Mice & keyboard:
Chicony&Logitech
Internet:
SBB D3
OS & Browser:
7Ux64/XPSP3
Pazi, sta ja vise preferiram to je moja licna stvar i ne mozes me nazivati zbog toga fanboy-em, jer to jednostavno nisam, s' obzirom da sam realan.
E sad, VW je svakako kvalitetnije vozilo od nekog tamo poluraspalog Forda, ali opet naglasavam, ako treba da biras krsinu iz VW-a i pristojan auto iz Forda, svakako ces izabrati ovo drugo.
Ove 2 izjave nekako ne idu zajedno :)
 

PeraNS

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
07.04.2009.
Poruka
48
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Phenom II X4 970 & CM 212+
Motherboard:
Gigabyte GA-990XA-UD3
RAM:
Patriot Viper xtreme 2x4GB
VGA & cooler:
Sapphire 6870
Display:
BenQ G2420HD
HDD:
Patriot Pyro 120 + Barracuda 7200.12
Sound:
Technics SA-GX130D
Case:
CM 690 II Advanced
PSU:
CM M700
Optical drives:
LG GH22LS50
Mice & keyboard:
Logitech
Internet:
wifi
OS & Browser:
W7 x64
VW je svakako kvalitetnije vozilo od nekog tamo poluraspalog Forda
Fedja, nhf ali morao bi voziti/posedovati/servisirati ne samo VW vec oba da bi dao takvu izjavu i pod rizikom da na ovom forumu ispadnem totalna booodala odgovorno tvrim da ovo uopste nije tacno :d. Eto ja npr. nikada ne bih ne kupio nego ramatrao kao mogucu kupovinu VW i Fiat (kancelarija mi je u zgradi u kojoj se nalazi ovlasten Fiatov servis :D) pa opet nikada ne mogu reci da su to poluraspadnuti krsevi samo zato sto ih ja ne volim: to je moj licni afinitet zbog ovog ili onog raloga i nikada mi nije palo na pamet da kazem za neku marku automobila da je krs - to po meni nije objektivno :(
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Fedja, nhf ali morao bi voziti/posedovati/servisirati ne samo VW vec oba da bi dao takvu izjavu i pod rizikom da na ovom forumu ispadnem totalna booodala odgovorno tvrim da ovo uopste nije tacno :d.
Jel ja to sad treba da se branim da nisam VAG fanboy? :d

Eto ja npr. nikada ne bih ne kupio nego ramatrao kao mogucu kupovinu VW i Fiat (kancelarija mi je u zgradi u kojoj se nalazi ovlasten Fiatov servis :D) pa opet nikada ne mogu reci da su to poluraspadnuti krsevi samo zato sto ih ja ne volim: to je moj licni afinitet zbog ovog ili onog raloga i nikada mi nije palo na pamet da kazem za neku marku automobila da je krs - to po meni nije objektivno :(
Evo da budemo realni. Svaka marka automobila ima neke modele koji su krsevi, ali ima i neke koji su dobri.
Generalno, sto se tice kvaliteta karoserije, enterijera i eksterijera, kao i finalne izrade, tu se ne mogu pohvaliti nekim preteranim kvalitetom ni Ford, a ni FIAT. Zato i kazem poluraspali. Mislim da je tu VW ipak ispred njih, svidelo se to nekima ovde ili ne. Sto se tice mehanike, motora, lezanja na putu, potrosnje goriva itd.... to je vec druga prica i tu vec mozemo da diskutujemo u zavisnosti od modela do modela.
Tako npr. JTD motori nisu nista losiji od TDI motora. I jedni i drugi veoma lepo vuku, malo trose, mnogo prelaze...
Ali kad pogledas Stila 2004. i Golfa V 2004. , slozices se da Stilo istog godista izgleda starije od Golfa. Isto vazi i za Focusa.
Kome ne smeta to sto ce za par godina auto da mu izgleda kao primerak sa otpada, spreman za reciklazu, kupice Forda ili Fiata. Sto se tice kupovine novih vozila, tu je situacija nesto drugacija u korist FIAT-a, Forda i slicnih. Za iste pare dobices vise opreme, jaci motor i auto koji ne moras da zakljucavas.
Kod polovnih, opet, cena je glavni faktor, pa tako za cenu petice ili nedaj Boze Audija A3 istog godista mozes da kupis 2 Stila. Na kraju krajeva, po kvalitetu izrade, jedna Octavia A5, Golf 5 i Audi A3 su u prilicno slicnoj kategoriji sto se ne moze reci za Stila, Focusa ili Renault Megana.

FIAT na nasim prostorima je povoljna opcija za odrzavanje, osim eventualno nekih gluposti kod Stila (npr. zamene sijalica).
 
Poslednja izmena:

a c a

PCAXE Member
Učlanjen(a)
25.04.2009.
Poruka
767
Rezultat reagovanja
13
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Propus@Deneb
Motherboard:
Foxconn
RAM:
Hyper X
VGA & cooler:
AMD
Display:
Samsung
HDD:
WD5000AAKX i WD20EZRZ
Sound:
int.
Case:
690IIa
PSU:
Seasonic
Optical drives:
Pioneer&Liteon
Mice & keyboard:
Chicony&Logitech
Internet:
SBB D3
OS & Browser:
7Ux64/XPSP3
J
Generalno, sto se tice kvaliteta karoserije, enterijera i eksterijera, kao i finalne izrade, tu se ne mogu pohvaliti nekim preteranim kvalitetom ni Ford, a ni FIAT. Zato i kazem poluraspali. Mislim da je tu VW ipak ispred njih, svidelo se to nekima ovde ili ne. Sto se tice mehanike, motora, lezanja na putu, potrosnje goriva itd.... to je vec druga prica i tu vec mozemo da diskutujemo u zavisnosti od modela do modela.
Fedja, da li si ti uopste vozio neki noviji Ford? Ili makar ulazio da vidis unutrasnjost? Cini mi se da generalno o Fordu pricas napamet. O FIAT-u vise manje pogadjas, ali u vezi Forda si daleko od istine. Kreni od Focusa 1 i 2, pa Mondea i dalje. Nemam potrebu da branim bilo koju marku pa ni Forda, licno vise volim japanska vozila, ali samo kazem gresis silno.

Svidelo se to tebi ili ne, vec 15-20 godina ( a mozda i malo vise) VW, Opel i Ford imaju ISTI kvalitet jer se bore za istog kupca u svojim klasama. Vec sam objasnio zasto Fordu najbrze pada cena. Ali to niposto ne znaci da je on losiji od VW-a ili Opela, naprotiv,samo da je kao polovno vozilo dostupniji kupcima koji ne smatraju da samo VW pravi automobile, i koji nece da daju vise para nego sto treba.
Ako pricamo o istoj klasi i istoj stvari koju nude razliciti proizvodjaci, zasto bih ja recimo neko polovno vozilo vise platio od konkurencije? Zato sto mi ti kazes da cu brze da ga prodam kasnije? Pa dosli smo do zakljucka da ako ga mazis i pazis, kao kad ti juris polovnjaka, tako ce i drugi da cene tvoj ocuvan auto kada dodje vreme prodaje, bez obzira da li se on zove VW, Opel ili Ford. A onda dolazimo i do drugog dela zakljucka u vezi VW, kupovinom polovnog VW-a mozes da pretplatis krs, jer neki smatraju da je VW auto aksiom (ne dokazuje se) pouzdanosti, kvaliteta, bla bla itd... I takvi ljudi da ne bi bili u krivu moraju i druge da ubedjuju da oni nisu pogresili kupovinom tog auta, iako jesu.

Ako se prosetam i odgledam po oglasima recimo 10-ak automobila koji svi imaju iste gabarite, slicnu velicinu motora, zemlju porekla (recimo Nemacka), slicnu opremu i ocuvanost, a razlikuju se samo po ceni, sta da odaberem?

1. koji se model koliko krade? koliko kosta dodatna zastita, iako apsolutne zastite nema, ako neko tipuje bas tvoj auto, nemam mu spasa, imao 18 zedera i alarma i blokada dovoda goriva
2. koji se model koliko kvari? koliko kosta godisnje odrzavanje?
3. koji je lepsi? neko gleda i to, ribice, ovo ono :)

Kada predrasude ne mute um, i ko ide u kupovinu hladne glave, izbor je jasan.

U ovoj temi nema mesta odgovorima tipa kupujem auto srcem, ne kupuje se Alfa ili Honda, mozda u nekoj drugoj.
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Fedja, da li si ti uopste vozio neki noviji Ford? Ili makar ulazio da vidis unutrasnjost? Cini mi se da generalno o Fordu pricas napamet. O FIAT-u vise manje pogadjas, ali u vezi Forda si daleko od istine. Kreni od Focusa 1 i 2, pa Mondea i dalje. Nemam potrebu da branim bilo koju marku pa ni Forda, licno vise volim japanska vozila, ali samo kazem gresis silno.
Nemoj da me zasmejavas. Pa Mondeo 1 je najveca kanta koja je napravljena u poslednjih 15 godina. Fiat je pojam kvaliteta za njega. Focus mk1 je skroz ok auto, dosta bolje uradjen od mondea, ali mislim da su kvalitet pojedinih detalja podigli tek u novijim serijama, dakle Focus MK2, a to je vozilo koje je 2004. godiste i novije. Ti si ovde poredio Golf IV i Focus Mk1, zar ne ?

Svidelo se to tebi ili ne, vec 15-20 godina ( a mozda i malo vise) VW, Opel i Ford imaju ISTI kvalitet
To si zakljucio na osnovu cega ? Na osnovu onoga sto pisu novinari po casopisima, na osnovu toga sto si vozio oba vozila stara 10-15 godina ili na osnovu neceg treceg? Mislim da nisi u pravu. Kvalitet izrade i materijala je u ovom slucaj br.1 kod VW-a, br.2 kod Opela i Forda. Pre bih rekao da Opel i Ford daju slican kvalitet, mada bih se kladio da je Opel npr. u Astri G koristio bolje materijale nego Ford u Focusu Mk1.

...jer se bore za istog kupca u svojim klasama.
Bore se i nizim cenama. Npr. ako nemas kesa za VW, kupices dobrog Forda, sto da ne.

Vec sam objasnio zasto Fordu najbrze pada cena. Ali to niposto ne znaci da je on losiji od VW-a ili Opela, naprotiv,samo da je kao polovno vozilo dostupniji kupcima koji ne smatraju da samo VW pravi automobile, i koji nece da daju vise para nego sto treba.
Potpuno je jasno zasto im brze pada cena. Zasto jednoj Toyoti ne pada cena tako brzo? Polovna Toyota Yaris kosta koliko hoces. Sigurno nije tako zato sto je i Toyota "Das Auto" ;)

Ako pricamo o istoj klasi i istoj stvari koju nude razliciti proizvodjaci, zasto bih ja recimo neko polovno vozilo vise platio od konkurencije? Zato sto mi ti kazes da cu brze da ga prodam kasnije? Pa dosli smo do zakljucka da ako ga mazis i pazis, kao kad ti juris polovnjaka, tako ce i drugi da cene tvoj ocuvan auto kada dodje vreme prodaje, bez obzira da li se on zove VW, Opel ili Ford.
Opet ponavljas istu pricu. Ako ti mislis da je to preplaceno onda kupi Forda i ne smaraj. Ne zelim ni tebe ni nikog drugog da ubedjujem u to sta je zasto bolje. Cenu na trzistu formira ponuda i traznja. Koliko vidim, sada za relativno slicne pare mozes da uzmes Golf IV TDI 2002. i Focus TDCI. Poneko trazi mnogo para za pojedini primerak automobila, ali koliko sam video cene se krecu u opsegu od oko 4800-5500 evra. Ne vidim sta je tu preplaceno toliko ? Nadji mi Focusa Mk1 1.8 TDCI za manje od 4500 evra.

A onda dolazimo i do drugog dela zakljucka u vezi VW, kupovinom polovnog VW-a mozes da pretplatis krs, jer neki smatraju da je VW auto aksiom (ne dokazuje se) pouzdanosti, kvaliteta, bla bla itd... I takvi ljudi da ne bi bili u krivu moraju i druge da ubedjuju da oni nisu pogresili kupovinom tog auta, iako jesu.
Mozes da preplatis krs i kupovino Focusa. Npr. manje si ga platio jer je Ford, a uzeo si u stvari kantu za koju svaki najgluplji deo kosta ko sv. petra kajgana.


I da, ne tvrdim ja da je VW aksiom pouzdanosti, daleko od toga i vrlo dobro znam koje su prednosti, a koje mane. Da li je potrebno ponovo da pricam ?


Ako se prosetam i odgledam po oglasima recimo 10-ak automobila koji svi imaju iste gabarite, slicnu velicinu motora, zemlju porekla (recimo Nemacka), slicnu opremu i ocuvanost, a razlikuju se samo po ceni, sta da odaberem?

1. koji se model koliko krade? koliko kosta dodatna zastita, iako apsolutne zastite nema, ako neko tipuje bas tvoj auto, nemam mu spasa, imao 18 zedera i alarma i blokada dovoda goriva
2. koji se model koliko kvari? koliko kosta godisnje odrzavanje?
3. koji je lepsi? neko gleda i to, ribice, ovo ono :)

Kada predrasude ne mute um, i ko ide u kupovinu hladne glave, izbor je jasan.

U ovoj temi nema mesta odgovorima tipa kupujem auto srcem, ne kupuje se Alfa ili Honda, mozda u nekoj drugoj.
Sta je jasno ? Da ces da kupis Forda? :rotf:
Prvo, svako kupuje auto prema svojim licnim afinitetima. Neko voli da je auto udoban, neko da dobro ide i da ima sportske karakterisitike, nekome to nije vazno, ali svima je vazno koliko trosi goriva i sta daje za te pare.

Evo, moj izbor bi bio Octavia 1.8T, Seat Leon 1.8 20vT. Ne bih se zalio npr. ni za Civic TypeR, Toyotu Corolu T-Sport, A3 1.8T ili jos bolje S3. Od starijih vozila moze da prodje npr. i Peugeot 306 GTi S16 i XSara VTS, da ne ispadne da mrzim Francuze. Mali Saxo VTS je npr. odlican gradski autic, (kao i PUG 106 GTI s16) koji jako dobro ide i veoma malo trosi.
Verovao ili ne Golf IV mi tu nikako nije u prvih nekoliko mesta. Prvo po cemu bih birao vozilo je po tome kakav agregat nosi ispod haube i naravno, koliko kosta i kako radi plin na doticnom motoru. Sto se tice Diesela, izbor nije bas velik. Rado bih izbegao Fordov 1.8 TDCI. Pre bih uzeo 2.0 HDI, 1.9 TDI, 1.9 JTD. Razmislio bih i o nekom BMW-u E46 320d sa 150 HP, mada je dosta skup.
 
S

stalja

Guest
VTS je jedno zlo za izbijanje para, pogotovo mali saxo. To em nije vozio penzos, a delovi su preskupi kao i svaki francuz. Lepo je dok ide, posle toga servis je kuku majko.

Fedja koja je razlika u odžavanju jednog A3 1.8T i Golfa IV 1.8T ?

Kapiram da je VW narodni auto pa je u startu jeftin al takvi motori već zalaze u klasu ljudi koji ne obraćaju pažnju na dobar, jeftin i malo troši filozofiju.
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
VTS je jedno zlo za izbijanje para, pogotovo mali saxo. To em nije vozio penzos, a delovi su preskupi kao i svaki francuz. Lepo je dok ide, posle toga servis je kuku majko.
Servis ko servis za svakog francuza u toj klasi. Dakle, relativno skup, ali jeftiniji od nekih vecih automobila. Jedini problem je sto je tesko naci Saxa VTS koji je ocuvan i kome dusa nije izvadjena.

Fedja koja je razlika u odžavanju jednog A3 1.8T i Golfa IV 1.8T ?
Prakticno nikakva. Golf je malo jeftiniji za odrzavanje zbog jednostavnijeg trapa i teži je od A3, tako da A3 1.8T ide za nijansu bolje nego GTI 1.8T.

Kapiram da je VW narodni auto pa je u startu jeftin al takvi motori već zalaze u klasu ljudi koji ne obraćaju pažnju na dobar, jeftin i malo troši filozofiju.
Takvi motori daju najbolji odnos performansi i potrosnje. Nisu nimalo lenji, vuku sa svih obrtaja, a trose skoro isto kao i 1.4.
1.8T + LPG je dobitna kombinacija. Relativno niska cena registracije, umerena potrosnja, ima ih dosta, blok je baziran na proverenom EA827 dizajnu, pa delova za generalku ima gde hoćeš. Jedini problem može da bude glava koja ima 5 ventila po cilindru, gde su zidovi između kanala veoma tanki, pa može da dođe do pucanja ukoliko se motor pregrevao. Polovan 1.8T bez agregata i turba kosta 300-400 €, a kompletan od 500-700.

Kod polovnih vozila bi trebalo izbegavati automatske menjače, jer ko zna kako su održavani i kako su voženi. Ako se pokvari, popravka je veoma skupa.
Audi je veoma zanimljiv sa Quattro pogonom, ali generalno auto mora da bude u dobrom stanju i da nije previše prešao da bi se odlučio na Quattro.
 

R_U_S

Banned
Učlanjen(a)
03.04.2009.
Poruka
117
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Athlon64 X2 3800+@3GHz-Cooler Master Hyper 212 , Aerogate 1-----Turion64 1.6GHz
Motherboard:
Biostar A78XA-A2T-AMD-Ati RD770-----Acer Aspire 9300
RAM:
2x1Gb Kingston VR@1GHz-5-4-4-12 -----2xGB DDR2 SODIMM
VGA & cooler:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
Display:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
HDD:
2xWD 640Gb RAID 0-----2.5" Hitachi 120Gb
Sound:
Creative Audigy 2, Altec Lansing 5100 Realtek ALC 883
Case:
Chieftec Dragon DX-01WD
PSU:
LC Power 550Wt
Optical drives:
HP DVD630i, LiteOf DVD-----TSST Corp DVD-RW
Mice & keyboard:
Logitech: RX1500, RX250, ...
Internet:
ADSL
OS & Browser:
WinXP professional
Zdravo drugari! Eto mene, gužva na poslu, a i posle posla pa ne stižem da se javim.
Koliko sam skontao treba elimisati francuze (neko reče da je Peugeot 406 loš izbor, a baš mi se sviđa linija, naročito karavana, Beginer čini mi se).
Napravio sam neki širi izbor:
-Fiat Stilo - samo 1.9JTD ili 1.9MJET (oni 1.6 i 1.8 benzinci mi se ne sviđaju, da li neko ima više informacija o tome koliko su pouzdani, koliko prelaze...?)
-Škoda Oktavia (i 1.9TDi od 105ks ili benzinac 2.0 8V ili 2.0 16V i naravno 1.8T)
-Opel Astra G 2.0DTi ili 1.8 16V
-Opel Vectra kao ova, drastično su jeftinije od naredne generacije. Naročito mi se sviđa ta Vectra karavan.
Da li je neko imao iskustvo sa tom Vectrom? Iz razgovora sa ljudima sam shvatio da su Opelovi 1.6 benzinski motori dobri za izbegavanje. Znači išao bi na 1.8 16V i 2.0 16V benzice i na 2.0DTi.

Svestan sam da će me održavanje drugog, novijeg auta od sadašnje Felacije 1.9D koštati više, ali ne želim opet da joj otvaram motor. Imao sam i varijantu da ubacim drugi motor, ali je to skupa operacija i apsolutno se ne isplati.

Molim za konstruktivne predloge, naročito PeruNS :rolleyes:
PS
Imao je drugar mondea 1.8 neki tamo turbo dizel, 1997g, prodao ga je neke recimo 2006, kaže da je kanta neviđena, što se i spolja odmah videlo. Pa na tom autu se sve raspadalo :D
Volim ja Forda, ali ovog
, to je vozio moj teča kada smo bili klinci, negde do 1984-te, ma idi, V6 mašina, hromirane felne, fabrički zatamnjena stakla :balavim:, a tek linija!
PS
E da, i veoma važna stvar, na kom auto placu kupiti auto (pošto su po oglasima uglavnom sa placeva).
 
Poslednja izmena:

SuperStarr

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
06.04.2009.
Poruka
1.342
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AMD DA-C2 @ 3,66Ghz (1.4V) under Alpenföhn Broken
Motherboard:
DFI LANParty JR 790GX-M2RS @ 1,8Ghz
RAM:
4x 2Gb "Crne Dragane" @ 866Mhz CL5 1.95V
VGA & cooler:
PCS 6770 1Gb feat. Scythe Musashi + PAPST 12cm @ 5V
Display:
ASUS VW222U
HDD:
1x Maxtor, 3x WD, 1x Hitachi
Sound:
SB0460 feat. Creative Fatal1ty Gaming Headset
Case:
kinez čisto da zašrafim ploču da se ne krivi...
PSU:
ZM850-HP
Optical drives:
LiteOn always & forever :P
Mice & keyboard:
GA GM-M6800 & Microsoft Multimedia 1.0A
Internet:
Telekom ADSL 1Mbps
OS & Browser:
xDark W7 x64 SP1 /// Google Chrome
Other:
2x Doggy Dog ?
Ja jedino sto iz iskustva znam je da su se Skode Fabie sasvim solidno pokazale u eksploataciji, da nije bilo nekih "vanserijskih" kvarova, da su delovi lako dobavljivi i nisu toliko skupi. O kvalitetu enterijera, nivoima opreme i sl. ti ne mogu nista reci jer ne znam...
Na Fabiju (stariju) gledajte kao na skupog Golfa II. Skuplji je u startu i u održavanju. Ima iste boljke kao Golf I i prosečan Golf II (ne GTI i sl... :rolleyes:), kočnice se relativno brzo torše, enterijer nije ništa specijalno možda obline zavaraju na prvi pogled, zadnja klupa je neudobna i mala... Malte ne restilizovani G2 i sve je promenjeno za malo taman da ne paše od G2 eto da kažu kako su pravili neke inovacije...
Ja sa Fabiom uopšte nisam zadovoljan.
 

a c a

PCAXE Member
Učlanjen(a)
25.04.2009.
Poruka
767
Rezultat reagovanja
13
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Propus@Deneb
Motherboard:
Foxconn
RAM:
Hyper X
VGA & cooler:
AMD
Display:
Samsung
HDD:
WD5000AAKX i WD20EZRZ
Sound:
int.
Case:
690IIa
PSU:
Seasonic
Optical drives:
Pioneer&Liteon
Mice & keyboard:
Chicony&Logitech
Internet:
SBB D3
OS & Browser:
7Ux64/XPSP3
Nemoj da me zasmejavas. Pa Mondeo 1 je najveca kanta koja je napravljena u poslednjih 15 godina. Fiat je pojam kvaliteta za njega. Focus mk1 je skroz ok auto, dosta bolje uradjen od mondea, ali mislim da su kvalitet pojedinih detalja podigli tek u novijim serijama, dakle Focus MK2, a to je vozilo koje je 2004. godiste i novije. Ti si ovde poredio Golf IV i Focus Mk1, zar ne ?
Opet vredjanje Forda sa puno emocija sa tvoje strane. Mondeo 1 je izasao kad i Passat B4, pa uporedi danasnja ta 2 modela, oba su krs. Fiat Tempra koja je bila pandan iz Fiata je bilo olicenje loseg auta, a ugasen je. Fiat svojim dobrim modelima ne menja ime, to je makar jasno. Mondeo Mk2 je bio losiji od Passata B5. Ali ja sam mislio kada sam rekao da pogledas modele na sve modele Forda koji su vezani za ovu temu, a to je 2000-. Mondeo Mk3 odlican auto, a to ce ti reci i ljudi koji ga koriste kao sluzben auto.

To si zakljucio na osnovu cega ? Na osnovu onoga sto pisu novinari po casopisima, na osnovu toga sto si vozio oba vozila stara 10-15 godina ili na osnovu neceg treceg? Mislim da nisi u pravu. Kvalitet izrade i materijala je u ovom slucaj br.1 kod VW-a, br.2 kod Opela i Forda. Pre bih rekao da Opel i Ford daju slican kvalitet, mada bih se kladio da je Opel npr. u Astri G koristio bolje materijale nego Ford u Focusu Mk1.
Ne citam sta pisu novinari po auto casopisima. Ovo je licno moje zapazanje koje proistice iz probanja svih tih modela.

Bore se i nizim cenama. Npr. ako nemas kesa za VW, kupices dobrog Forda, sto da ne.
Ako pricamo o novim automobilima, cene su slicne. Vecina ljudi i u zapadnoj Evropi juri sezonske popuste kada kupuje nove automobile, pa ko kad sta nudi. Ako pricamo o polovnim automobilima, sigurno necu da budem "operisan" da dam vise za auto ako ne moram.

Potpuno je jasno zasto im brze pada cena. Zasto jednoj Toyoti ne pada cena tako brzo? Polovna Toyota Yaris kosta koliko hoces. Sigurno nije tako zato sto je i Toyota "Das Auto" ;)
Da svi vozimo Toyote, ne bi mi sad ovde razglabali. Ako RUS zeli, neka pogleda i Japance, meni su oni vec neko vreme izbor broj 1.

Opet ponavljas istu pricu. Ako ti mislis da je to preplaceno onda kupi Forda i ne smaraj. Ne zelim ni tebe ni nikog drugog da ubedjujem u to sta je zasto bolje. Cenu na trzistu formira ponuda i traznja. Koliko vidim, sada za relativno slicne pare mozes da uzmes Golf IV TDI 2002. i Focus TDCI. Poneko trazi mnogo para za pojedini primerak automobila, ali koliko sam video cene se krecu u opsegu od oko 4800-5500 evra. Ne vidim sta je tu preplaceno toliko ? Nadji mi Focusa Mk1 1.8 TDCI za manje od 4500 evra.
Mozda nije pretplaceno jer je dizel. Licno nikad ne bih kupio polovnog dizela, jer nikad ne bih bio siguran ko ga je i kako vozio, koliko je presao. A i popravka CR dizela nije nimalo jeftina. Klasican vazdusni benzinac je zakon, kome treba usteda neka ugradi plin.

Mozes da preplatis krs i kupovino Focusa. Npr. manje si ga platio jer je Ford, a uzeo si u stvari kantu za koju svaki najgluplji deo kosta ko sv. petra kajgana.
Netacno. Svaki originalni deo kosta slicno. Uporedi bilo koji isti deo za Francuse, Japance i Nemce (bez Audi/Mercedes/BMW). Samo je pitanje da li postoje aftermarket delovi za neke marke i modele, turskog ili kineskog porekla. To je stara prica jos iz doba G2 i to svaki iole vozac istih zna. Za Forda takodje postoje jeftiniji delovi, samo ne ides u Grand motors da ih kupis nego zadjes malo po "prodavnichicama".

I da, ne tvrdim ja da je VW aksiom pouzdanosti, daleko od toga i vrlo dobro znam koje su prednosti, a koje mane. Da li je potrebno ponovo da pricam ?
Prednosti i mane u vezi same voznje su iste kao i kod Opela i Forda, pa ko sta voli.


Sta je jasno ? Da ces da kupis Forda? :rotf:
Prvo, svako kupuje auto prema svojim licnim afinitetima. Neko voli da je auto udoban, neko da dobro ide i da ima sportske karakterisitike, nekome to nije vazno, ali svima je vazno koliko trosi goriva i sta daje za te pare.
Ne, nego da treba da se kupi auto koji zadovolji sve one stavke, a moze da bude bilo koje marke. Marka nije bitna. Auto u ovoj klasi i sa ovoliko para treba da se kupuje hladne glave.

Evo, moj izbor bi bio Octavia 1.8T, Seat Leon 1.8 20vT. Ne bih se zalio npr. ni za Civic TypeR, Toyotu Corolu T-Sport, A3 1.8T ili jos bolje S3. Od starijih vozila moze da prodje npr. i Peugeot 306 GTi S16 i XSara VTS, da ne ispadne da mrzim Francuze. Mali Saxo VTS je npr. odlican gradski autic, (kao i PUG 106 GTI s16) koji jako dobro ide i veoma malo trosi.
Verovao ili ne Golf IV mi tu nikako nije u prvih nekoliko mesta. Prvo po cemu bih birao vozilo je po tome kakav agregat nosi ispod haube i naravno, koliko kosta i kako radi plin na doticnom motoru.
Polovan turbo benzinac (isto kao i dezelasa) u zivotu ne bih kupio. Moj stav, jer znam koliko je isti drugaciji za odrzavanje od istog obicnog modela.

Sto se tice Diesela, izbor nije bas velik. Rado bih izbegao Fordov 1.8 TDCI. Pre bih uzeo 2.0 HDI, 1.9 TDI, 1.9 JTD. Razmislio bih i o nekom BMW-u E46 320d sa 150 HP, mada je dosta skup.
Evo, opet izdvajanje Forda u negativnoj konotaciji, bez ikakvog razloga. Malo li je bilo do sada?
Pre bi uzeo TDI nego TDCi? Mislim da ova izjava sve govori. Medju CR dizelase si ubacio tdi koji je kao tehnologija prevazidjen, izasao jos davne 1989. godine? Ko sad "uvaljuje" zastarelu tehnologiju?

Dugo insistiranje od VW-a na TDI agregatima je po meni tvrdoglav stav firme da ne mogu da priznaju gresku, tj. da ih je konkurencija sa CR motorima prestigla i podseca me na isto tako dugo insistiranje proizvodnje Bube, kao zestoko zastarelog modela.
 

PeraNS

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
07.04.2009.
Poruka
48
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Phenom II X4 970 & CM 212+
Motherboard:
Gigabyte GA-990XA-UD3
RAM:
Patriot Viper xtreme 2x4GB
VGA & cooler:
Sapphire 6870
Display:
BenQ G2420HD
HDD:
Patriot Pyro 120 + Barracuda 7200.12
Sound:
Technics SA-GX130D
Case:
CM 690 II Advanced
PSU:
CM M700
Optical drives:
LG GH22LS50
Mice & keyboard:
Logitech
Internet:
wifi
OS & Browser:
W7 x64
@a c a
To da je atmosferski benzinac kod kupovine polovnog vozila zakon se u potpunosti slazem. Ne samo zato sto je popravka CR dizela skupa vec mi nemamo gorivo po evropskim standardima za taj tip motora (sumpor/podmazivanje pumpe...). A sta dobijas turbo benzincem? bolje performanse ali vecu (da sad ne pricamo o plinu ) potrosnju + kraci radni vek motora sto znaci veca verovatnoca da ces kupiti djubre.
Sto se Mondea tice, za mk1 i mk2 ne mogu da tvrdim jer nisam imao prilike ni da sednem u njih. Mk3 deli platformu sa Jaguarom x-type. Dakle kompletno vesanje, kocioni sistem, upravljanje kao i motor (samo u slucaju 2.0TDCI) su identicni kao kod Jaguara. To znaci da je cena odrzavanja u osnovi identicna za ova dva automobila. Vec v6 motori 2.0, 2.5, 3.0 nisu isti kao kod Mondea i tu je nabavka delova za motor sasvim druga prica. Ovim je Ford (u cijem je vlasnistvu u to vreme bio Jaguar) napravio solidnu platformu upotpunjenu sa Duratec motorima (koji su nasledili stari Zetec) cime je dobijen kvalitetan auto sa, u sta sam se i sam uverio, minimalnim troskovima odrzavanja.
Wiki:
The Mondeo established itself as Britain's most popular automobile in its class and held this position every year from 2001 onwards, though this size of car has fallen slightly in popularity during the 2000s. This version of the Mondeo has never come higher than sixth in the SMMT's official list of the top selling cars in the UK each year. In 2003, it came tenth in the list.
http://www.youtube.com/watch?v=l7MUL3vtZ5o

A evo sta Mladen Alvirovic :d kaze u interviju za DW:
http://auto.blog.rs/blog/auto/vesti/2010/05/28/srbi-veruju-nemackim-automobilima

DW: Nekada je svaki drugi strani automobil na srpskim ulicama bio Golf „dvojka“ ili Opel Kadet. Ima li sada tih „preživelih“ modela?

MA: Zanimljivo je da se vozni park veoma promenio u poređenju sa situacijom od pre 20 godina. Tada je Golf bio zakon, kako se to ovde kaže. I danas se tom automobilu izuzetno veruje, ali su postali zanimljivi i neki drugi, manje klasični, modeli. Recimo veoma je popularan Ford Fokus ili stara Fiesta. Dakle, onome što su nekada bili Opel Kadet ili Golf, reperi u svojoj klasi, danas se pridružuju neki drugi automobili koji, opet, stižu iz Nemačke.
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Na Fabiju (stariju) gledajte kao na skupog Golfa II. Skuplji je u startu i u održavanju. Ima iste boljke kao Golf I i prosečan Golf II (ne GTI i sl... :rolleyes:), kočnice se relativno brzo torše, enterijer nije ništa specijalno možda obline zavaraju na prvi pogled, zadnja klupa je neudobna i mala... Malte ne restilizovani G2 i sve je promenjeno za malo taman da ne paše od G2 eto da kažu kako su pravili neke inovacije...
Ja sa Fabiom uopšte nisam zadovoljan.
Ovo nije tačno. Kočnice se troše u zavisnosti od toga kako voziš. Mogu brzo da se potroše ako nešto nije u redu, kao npr. da ti blokira kočioni cilindar i sl.
Enterijer je siromašan, relativno, ali je vrlo pedantno urađen i od kvalitetnih materijala.
Fabia NIJE Golf 2. Bazirana je na VW Polo 9n platformi, odnosno VW PQ24 platformi. http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_A0_platform#PQ24
Školjka nije ni slična kao na Mk2, a bezbednost je daleko bolja od slavnog A2 Golfa iz 80-tih. Što se motora tiče, treba izbegavati 1.2 sa tri cilindra. 1.4 16v od 100 HP je odličan izbor za Fabiu Mk1, kao i 1.9 TDI od 100 HP. Tu je i vRS od 130 HP, 1.9 TDI-PD, koji zna se kako ide.

Opet vredjanje Forda sa puno emocija sa tvoje strane. Mondeo 1 je izasao kad i Passat B4, pa uporedi danasnja ta 2 modela, oba su krs. Fiat Tempra koja je bila pandan iz Fiata je bilo olicenje loseg auta, a ugasen je. Fiat svojim dobrim modelima ne menja ime, to je makar jasno. Mondeo Mk2 je bio losiji od Passata B5. Ali ja sam mislio kada sam rekao da pogledas modele na sve modele Forda koji su vezani za ovu temu, a to je 2000-. Mondeo Mk3 odlican auto, a to ce ti reci i ljudi koji ga koriste kao sluzben auto.
Vidim da si se ti uvredio zbog vredjanja Forda. :rotf:

Prvo ja ne vredjam Forda, nego ga ti branis, samo ne znam od cega. Samo realno diskutujem sta je pristojan auto a sta nije. Mk1 to svakako nije.

Mondeo Mk1 je uzasan auto, narocito po kvalitetu, a Passat B4 je mnogo mnogo bolje vozilo, koje bih bez razmisljanja uzeo pre Mondea. Inace, B4 je restilizovani B3, dakle model koji datira sa kraja 80-tih. Passat B4 je sasvim ok auto za to vreme, a dan danas ima primeraka u veoma dobrom stanju.
Tempra i Mondeo Mk1 je se zaista kolju po pitanju kvaliteta, narocito ako mislis na Tempre koje su pravljene u Turskoj.
Mondeo Mk2 je sasvim ok auto, cak i u poredjenju sa Passatom B5, koji je po mnogima najmanje pouzdan VW-ov model. Mk2 je mnogo mnogo bolje vozilo od Mondea Mk1. Za Mk3 mogu da kazem da deluje veoma ozbiljno, mada je prilicno nov model. Za Mk3 nisam rekao da je los i nekvalitetan auto.

Ne citam sta pisu novinari po auto casopisima. Ovo je licno moje zapazanje koje proistice iz probanja svih tih modela.
Da bi znao kako se neki auto pokazuje u eksploataciji, trebalo bi da ga vozis barem 50K Km.

Ako pricamo o novim automobilima, cene su slicne. Vecina ljudi i u zapadnoj Evropi juri sezonske popuste kada kupuje nove automobile, pa ko kad sta nudi. Ako pricamo o polovnim automobilima, sigurno necu da budem "operisan" da dam vise za auto ako ne moram.
Naravno, zato nemoj da kupis nov auto, osim ako nemas mnogo kesha na bacanje. ;)

Da svi vozimo Toyote, ne bi mi sad ovde razglabali. Ako RUS zeli, neka pogleda i Japance, meni su oni vec neko vreme izbor broj 1.
Dobri su Japanci, ali ne svi, naravno. Mazdu bih izbegao, pa čak i Honde. Toyota je za preporuku po pitanju kvaliteta, definitivno.

Mozda nije pretplaceno jer je dizel. Licno nikad ne bih kupio polovnog dizela, jer nikad ne bih bio siguran ko ga je i kako vozio, koliko je presao. A i popravka CR dizela nije nimalo jeftina. Klasican vazdusni benzinac je zakon, kome treba usteda neka ugradi plin.
Nisam ni ja ljubitelj polovnih diesela, baš iz tog razloga, što ne znaš koliko je prešao, kako je vožen i kako je održavan. Diesel se obično kupuje da bi se prešlo veoma mnogo km. Smatram da je vožnja benzinca na gas isplativija nego vožnja CR diesela.

Netacno. Svaki originalni deo kosta slicno. Uporedi bilo koji isti deo za Francuse, Japance i Nemce (bez Audi/Mercedes/BMW). Samo je pitanje da li postoje aftermarket delovi za neke marke i modele, turskog ili kineskog porekla. To je stara prica jos iz doba G2 i to svaki iole vozac istih zna. Za Forda takodje postoje jeftiniji delovi, samo ne ides u Grand motors da ih kupis nego zadjes malo po "prodavnichicama".
A hoćeš da kupiš originalan PK kaiš koji košta 3x više od recimo Gates-ovog koji se takođe ugrađuje u prvu ugradnju? Ili ćeš da kupiš originalan ležaj točka sa glavčinom, kako već ide kod nekih Fordova ili ćeš da kupiš veoma kvalitetan SKF, koji košta 4x manje? Shvati da postoje third-party proizvođači koji prave delove kvalitetne, ako ne i kvalitetnije nego neki originali. Taj zanat kupovine delova sam ispekao baš na G2. Stavi turski ležaj, trajaće ti mesec dana u najboljem slučaju. Stavi SKF, miran si 100K. SKF je skuplji od turskog ili kineskog, ali je jeftiniji nego onaj u Autokomercu što prodaju. Španere takođe kupujem od pouzdanih proizvođača i još se nije desilo da između dva velika servisa prozuje ili nedaj bože blokiraju.
Evo ti još jedan primer: lanac za bregaste za DOHC 16v košta u Autokomercu 45 €, a u radnji Febijev košta 4,5 €. Pitanje je da li je taj za 45€ drugačiji od onog za 4,5. Po specifikaciji bi trebalo da izdrži 120.000 Km, ali ja lanac menjam na velikom servisu na 60K.
Kod novijih CR Diesel agregata začepljenje dizni se veoma skupo plaća. S' te strane gledano PD TDI je daleko jeftiniji za održavanje.


Ne, nego da treba da se kupi auto koji zadovolji sve one stavke, a moze da bude bilo koje marke. Marka nije bitna. Auto u ovoj klasi i sa ovoliko para treba da se kupuje hladne glave.
Slažem se.

Polovan turbo benzinac (isto kao i dezelasa) u zivotu ne bih kupio. Moj stav, jer znam koliko je isti drugaciji za odrzavanje od istog obicnog modela.
Opet zavisi kakav je. Turbo Diesel je u proseku sigurno više prešao.

Evo, opet izdvajanje Forda u negativnoj konotaciji, bez ikakvog razloga. Malo li je bilo do sada?
Sram da me bude.... :rotf:

Pre bi uzeo TDI nego TDCi? Mislim da ova izjava sve govori. Medju CR dizelase si ubacio tdi koji je kao tehnologija prevazidjen, izasao jos davne 1989. godine? Ko sad "uvaljuje" zastarelu tehnologiju?
Prvo nije isto TDI iz 2005. i TDI iz 1991. Razlika je u pritisku goriva, ogromna, drugačija je pumpa za gorivo i još mnogo toga. TDI iz 2005. ima mnogo više obrtnog momenta i ništa manje od izvikanih CR motora. Čak je razvoj snage u nekim aspektima znatno bolji. Jedina realna mana TDI PD motora je nešto grublji zvuk. Koga je toliko briga za to?

Ajmo ovako, specifikacije: VW 1.9 TDI PD 130 HP ima 310 Nm @1900 rpm
Ford 2.0 TDCI 134 HP ima 320 Nm @2000 rpm.
Dakle, "stara" tehnologija ima istu fleksibilnost kao i nova, sa 100 kubika manje?
Aj da poredimo 2.0 TDCI i 2.0 TDI-PD:
VW 2.0 TDI PD 140 HP ima 320 Nm @1750-2500 rpm

Aj sad malo grafikone sa Dyno-a:

Evo tako npr. Audi A4 1.9 TDI-PD 130HP iz 2001. daje na točkovima obrtnog momenta i snage, skoro kao što fabrika deklariše na radilici:



90KW @wheels i 305 Nm @wheels u odnosu na 96KW i 310 Nm @flywheel. Na žalost nema Diesel Fordova da uporedimo.
Dugo insistiranje od VW-a na TDI agregatima je po meni tvrdoglav stav firme da ne mogu da priznaju gresku, tj. da ih je konkurencija sa CR motorima prestigla i podseca me na isto tako dugo insistiranje proizvodnje Bube, kao zestoko zastarelog modela.
Ja ne znam odakle ti ideja da je PD sistem toliko loš i šta ste se svi uhvatili za to ko pijani plota? Glavna razlika je u tome što kod CR sistema imaš jednu pumpu visokog pritiska koja nabija prisak u glavni vod odakle se vrši raspodela goriva u cilindre, dok kod PD sistema imaš za svaku diznu zasebnu pumpu. Prednost CR sistema je mogućnost predubrizgavanja koja donekle smiruje čekićanje dizel motora, ali ne i viši pritisak. Visok pritisak goriva zavisi samo od tehnološke generacije u kojoj je pumpa pravljena. Rekoh već jednom, TDI iz 2005. nikako ne koristi iste pumpe kao TDI iz 1996. ili nedaj Bože iz 1991.
Emisija izduvnih gasova, kao i potrošnja goriva je diskutabilno manja kod CR motora. Noviji PD injektori koštaju dosta, ali opet nešto manje nego CR. I, da, snaga motora nije veća kod CR sistema, samo zbog toga što je stavljen CR.
Pa VW je u Seat Ibizu Cupru TDI ugrađivao 1.9 TDI od 160 HP, koji ima 2 ventila po cilindru i samo je 10 HP slabiji od novog 2.0 TDI CR koji ima 170 HP

@a c a
To da je atmosferski benzinac kod kupovine polovnog vozila zakon se u potpunosti slazem. Ne samo zato sto je popravka CR dizela skupa vec mi nemamo gorivo po evropskim standardima za taj tip motora (sumpor/podmazivanje pumpe...). A sta dobijas turbo benzincem? bolje performanse ali vecu (da sad ne pricamo o plinu ) potrosnju + kraci radni vek motora sto znaci veca verovatnoca da ces kupiti djubre.
Zašto misliš da Turbo benzinac nužno mora biti veće djubre od atmo-benzinca? Zato što je jači pa se više gasira ? Nije nužno uopšte. Do sada sam 100x naleteo na atmo motore u očajnom stanju.


@Aca Fordovi benzinci su se pokazali kao prilično loše rešenje za ugradnju plina. Jel imaš komentar na to?
 
Poslednja izmena:

a c a

PCAXE Member
Učlanjen(a)
25.04.2009.
Poruka
767
Rezultat reagovanja
13
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Propus@Deneb
Motherboard:
Foxconn
RAM:
Hyper X
VGA & cooler:
AMD
Display:
Samsung
HDD:
WD5000AAKX i WD20EZRZ
Sound:
int.
Case:
690IIa
PSU:
Seasonic
Optical drives:
Pioneer&Liteon
Mice & keyboard:
Chicony&Logitech
Internet:
SBB D3
OS & Browser:
7Ux64/XPSP3
Vidim da si se ti uvredio zbog vredjanja Forda. :rotf:

Prvo ja ne vredjam Forda, nego ga ti branis, samo ne znam od cega. Samo realno diskutujem sta je pristojan auto a sta nije. Mk1 to svakako nije.
"Branjenje" se odnosi na potencijalne modele ove teme Focus 1,2 i Mondeo 3.

Mondeo Mk1 je uzasan auto, narocito po kvalitetu, a Passat B4 je mnogo mnogo bolje vozilo, koje bih bez razmisljanja uzeo pre Mondea. Inace, B4 je restilizovani B3, dakle model koji datira sa kraja 80-tih. Passat B4 je sasvim ok auto za to vreme, a dan danas ima primeraka u veoma dobrom stanju.
Ima i Mk1 Mondea jos uvek u pristojnom stanju, sve je stvar vlasnika i kako je koriscen tokom godina.

Tempra i Mondeo Mk1 je se zaista kolju po pitanju kvaliteta, narocito ako mislis na Tempre koje su pravljene u Turskoj.
Tempra je tehnoloski zastareo i prevazidjen auto, iz veoma loseg perioda Fiata. Fiat je renesansu doziveo tek sa Puntom 1993. godine. Mondeo MK1 je prvi Fordov pokusaj pravljenja auta iz C segmenta sa FWD.

Mondeo Mk2 je sasvim ok auto, cak i u poredjenju sa Passatom B5, koji je po mnogima najmanje pouzdan VW-ov model. Mk2 je mnogo mnogo bolje vozilo od Mondea Mk1. Za Mk3 mogu da kazem da deluje veoma ozbiljno, mada je prilicno nov model. Za Mk3 nisam rekao da je los i nekvalitetan auto.
B5 (ne)pouzdanost moze da se dovede u vezu i sa brojem koliko ih ima kod nas, oni su jedno vreme bili san svakog taksiste.

Da bi znao kako se neki auto pokazuje u eksploataciji, trebalo bi da ga vozis barem 50K Km.
Onda treba svi ovde da zacutimo, jer retko ko je ovde vozio bilo koji auto duze od 50 000 km, osim ako ga nema duze vreme u vlasnistvu.

Naravno, zato nemoj da kupis nov auto, osim ako nemas mnogo kesha na bacanje. ;)
+1


Dobri su Japanci, ali ne svi, naravno. Mazdu bih izbegao, pa čak i Honde. Toyota je za preporuku po pitanju kvaliteta, definitivno.
Japanci ako se ne odrzavaju mogu da pate od istih boljki kao i evropska vozila. Pretpostavka je da su Japance kao nove automobile kupovali "otvoreniji za predloge" Evropljani tj. ljudi koji nisu padali za ekonomski patriotizam i rekla-kazala. Opet, to je pretpostavka, i od slucaja doslucaja moze da varira, narocito kada uvoznici polovnih kola provale da neki "drugi" auto se dobro prodaje. Za sada na placevima uglavnom moze da se vide pored evropskih modela jos samo Toyote, a oni idu ipak na siguricu, tj. sta ce sigurno da prodaju.
Ono sto je VW kod nas, u Evropi je Toyota i Honda po drzanju cena.
Mazda je odlicna marka i ima slicnu tendenciju kao i Ford da joj brze opada cena (nema nikakve veze sto je Mazda u okviru Ford koncerna) a na listi pouzadnosti je uvek u vrhu.

Nisam ni ja ljubitelj polovnih diesela, baš iz tog razloga, što ne znaš koliko je prešao, kako je vožen i kako je održavan. Diesel se obično kupuje da bi se prešlo veoma mnogo km. Smatram da je vožnja benzinca na gas isplativija nego vožnja CR diesela.
+1

A hoćeš da kupiš originalan PK kaiš koji košta 3x više od recimo Gates-ovog koji se takođe ugrađuje u prvu ugradnju? Ili ćeš da kupiš originalan ležaj točka sa glavčinom, kako već ide kod nekih Fordova ili ćeš da kupiš veoma kvalitetan SKF, koji košta 4x manje? Shvati da postoje third-party proizvođači koji prave delove kvalitetne, ako ne i kvalitetnije nego neki originali. Taj zanat kupovine delova sam ispekao baš na G2. Stavi turski ležaj, trajaće ti mesec dana u najboljem slučaju. Stavi SKF, miran si 100K. SKF je skuplji od turskog ili kineskog, ali je jeftiniji nego onaj u Autokomercu što prodaju. Španere takođe kupujem od pouzdanih proizvođača i još se nije desilo da između dva velika servisa prozuje ili nedaj bože blokiraju.
Evo ti još jedan primer: lanac za bregaste za DOHC 16v košta u Autokomercu 45 €, a u radnji Febijev košta 4,5 €. Pitanje je da li je taj za 45€ drugačiji od onog za 4,5. Po specifikaciji bi trebalo da izdrži 120.000 Km, ali ja lanac menjam na velikom servisu na 60K.
I ja sam za third-party proizvodjace, jer ako i postoji razlika, ona ne opravdava cenu.

Kod novijih CR Diesel agregata začepljenje dizni se veoma skupo plaća. S' te strane gledano PD TDI je daleko jeftiniji za održavanje.
Da ali on ne moze da u nabavci kosta kao i CR, o tome ja pricam. ako hoces da kupis staru tehnologiju, plati je koliko ona i vredi, dosta manje. Zasto ne bi svi vozili VW 1.6D motore, dusu dalo za nase uslove eksploatacije? Ide u njega sve, od biodizela, D2, ostatka od przenog ulja do ED. Pa zato sto se vise ne pravi, ybg neko gura ekoloske standarde, iako licno mislim da je to velika prevara, tj. kako drugacije naterati ljude da kupuju sve slozenije i sve skuplje automobile....




Prvo nije isto TDI iz 2005. i TDI iz 1991. Razlika je u pritisku goriva, ogromna, drugačija je pumpa za gorivo i još mnogo toga. TDI iz 2005. ima mnogo više obrtnog momenta i ništa manje od izvikanih CR motora. Čak je razvoj snage u nekim aspektima znatno bolji. Jedina realna mana TDI PD motora je nešto grublji zvuk. Koga je toliko briga za to?
Pod pretpostavkom "normalne" eksploatacije CR treba duze da traje i da bude pouzdaniji od TDI.

Zašto misliš da Turbo benzinac nužno mora biti veće djubre od atmo-benzinca? Zato što je jači pa se više gasira ? Nije nužno uopšte. Do sada sam 100x naleteo na atmo motore u očajnom stanju.
Ja do sada nisam naleteo na dobar turbo benzinac star vise od 7-8 godina a da nije nesto radjeno na njemu. Drugo, u takve motore je glupo stavljati tng jer je sistem dosta skuplji i non stop se kvari.



Aca Fordovi benzinci su se pokazali kao prilično loše rešenje za ugradnju plina. Jel imaš komentar na to?
Cista generalizacija, samo Ford Z-TEC motori, ali nije Ford jedini, a evo i teksta na temu:

 
Poslednja izmena od urednika:

SuperStarr

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
06.04.2009.
Poruka
1.342
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AMD DA-C2 @ 3,66Ghz (1.4V) under Alpenföhn Broken
Motherboard:
DFI LANParty JR 790GX-M2RS @ 1,8Ghz
RAM:
4x 2Gb "Crne Dragane" @ 866Mhz CL5 1.95V
VGA & cooler:
PCS 6770 1Gb feat. Scythe Musashi + PAPST 12cm @ 5V
Display:
ASUS VW222U
HDD:
1x Maxtor, 3x WD, 1x Hitachi
Sound:
SB0460 feat. Creative Fatal1ty Gaming Headset
Case:
kinez čisto da zašrafim ploču da se ne krivi...
PSU:
ZM850-HP
Optical drives:
LiteOn always & forever :P
Mice & keyboard:
GA GM-M6800 & Microsoft Multimedia 1.0A
Internet:
Telekom ADSL 1Mbps
OS & Browser:
xDark W7 x64 SP1 /// Google Chrome
Other:
2x Doggy Dog ?
Ovo nije tačno. Kočnice se troše u zavisnosti od toga kako voziš. Mogu brzo da se potroše ako nešto nije u redu, kao npr. da ti blokira kočioni cilindar i sl...
fedja ja nemam nameru da se raspravljam sa tobom ili bilo kim (voodoons :D) ili da se pravdam (kako sam ja došao do tih saznanja) jednostavno samo sam hteo da sa vama podelim neka "iskustva iz garaže", čisto da imate u vidu.
Pošto ti preferiraš Wiki, Alvirovića i tehničke specifikacije ja i ti ne gledamo isto na materiju. ;)

:wave:
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
"
Ima i Mk1 Mondea jos uvek u pristojnom stanju, sve je stvar vlasnika i kako je koriscen tokom godina.
Mk1 su uglavnom u vrlo "nepristojnom" i nepoželjnom stanju. Taj automobil je tako brzo ostario da je to čudo jedno. Pa na ulici danas možeš da vidiš više raspalih Opel Suza iz 1987. nego Mondea Mk1. Cena jednog Mondea Mk1 je oko 2000 evra, što mislim da je čisto bačena para jer je auto gomila smeća. Pa Škoda Felacia :d je na oglasima skuplja u proseku od Mondea.

Tempra je tehnoloski zastareo i prevazidjen auto, iz veoma loseg perioda Fiata. Fiat je renesansu doziveo tek sa Puntom 1993. godine. Mondeo MK1 je prvi Fordov pokusaj pravljenja auta iz C segmenta sa FWD.
Slažem se da je Tempra zastarela i 90-tih se taj model proizvodio u Turskoj, a Mišković ga je preko Delta M-a prodavao na našem tržištu. Naravno, većina ih se dezintegrisala do sada.

B5 (ne)pouzdanost moze da se dovede u vezu i sa brojem koliko ih ima kod nas, oni su jedno vreme bili san svakog taksiste.
B5 je veliki i lep auto i kao takav je primamljiv taksistima. Enterijer je vrlo fino odradjen i daje utisak da se radi o automobilu vise klase. E sad, pouzdanost i je poboljsana tek u restyling verziji B5.5 od 2001. - 2003.

Onda treba svi ovde da zacutimo, jer retko ko je ovde vozio bilo koji auto duze od 50 000 km, osim ako ga nema duze vreme u vlasnistvu.
Pa verovatno da bi, mada se u principu zna koje mane ima koji auto.
Npr. tranzitima riknjava menjač vrlo često, što je poznat problem. Renault i Citroen su poznati po šlogiranju elektronike i tripovanjima. Problemi sa CR dieselima su česta pojava sa našim gorivom, zbog čega se PD TDI pokazao kao nešto robusnije rešenje za naše uslove, mada i kod njih novije generacije imaju problema sa diznama koje su pravljene za sisteme koji rade pod većim pritiskom. Tako npr. Skoda Octavia A5 1.9 TDI 2004. ume da pati od našeg lošeg goriva, ništa čudno, a Renault Dci ume i da stane na sred puta jer mu se zapušila jedna brizgaljka. Bar da radi na 3 pa da se dovučeš do servisa, nego ovako je šlep neizbežan.
Isplativo za vožnju je uglavnom ono što voze taksisti.

Japanci ako se ne odrzavaju mogu da pate od istih boljki kao i evropska vozila. Pretpostavka je da su Japance kao nove automobile kupovali "otvoreniji za predloge" Evropljani tj. ljudi koji nisu padali za ekonomski patriotizam i rekla-kazala. Opet, to je pretpostavka, i od slucaja doslucaja moze da varira, narocito kada uvoznici polovnih kola provale da neki "drugi" auto se dobro prodaje. Za sada na placevima uglavnom moze da se vide pored evropskih modela jos samo Toyote, a oni idu ipak na siguricu, tj. sta ce sigurno da prodaju.
Ono sto je VW kod nas, u Evropi je Toyota i Honda po drzanju cena.
Mazda je odlicna marka i ima slicnu tendenciju kao i Ford da joj brze opada cena (nema nikakve veze sto je Mazda u okviru Ford koncerna) a na listi pouzadnosti je uvek u vrhu.
Od Japanaca Mazda je na dnu po pouzdanosti. I enterijer je plastic fantastic.

Da ali on ne moze da u nabavci kosta kao i CR, o tome ja pricam. ako hoces da kupis staru tehnologiju, plati je koliko ona i vredi, dosta manje. Zasto ne bi svi vozili VW 1.6D motore, dusu dalo za nase uslove eksploatacije? Ide u njega sve, od biodizela, D2, ostatka od przenog ulja do ED. Pa zato sto se vise ne pravi, ybg neko gura ekoloske standarde, iako licno mislim da je to velika prevara, tj. kako drugacije naterati ljude da kupuju sve slozenije i sve skuplje automobile....
S obzirom da živiš u Srbiji, gde je gorivo isključivo iz NIS-a, koje se prerađuje od najgore nafte, najbolje je da voziš auto koji je imun na takvo gorivo ili da voziš na LPG. Kad Srbija bude gurala ekološke standarde koje propagira EU, tada će valjda i gorivo biti na nivou onog iz EU, a da ne pričamo o prosečnim platama u EU i Srbiji.

Pod pretpostavkom "normalne" eksploatacije CR treba duze da traje i da bude pouzdaniji od TDI.
Mislim da silno grešiš. Nema ni jednog jedinog razloga da CR duže traje od PD. Inače TDI postoji i PD i CR, čisto da ne bude zabune. Sa dobrim gorivom bez sumpora, CR traje i pouzdan je isto kao i TDI.
TDI motori po onome što sam uspeo da vidim u VW servisu, gde i sam održavam auto, mogu da pređu kod taksista i po 500K. Baš je bio neki Passat B5.5 1.9 TDI od 130 konja, 550 hiljada je obrnuo, radjena mu je generalka. Geša je izašla oko 1700 evra, sa originalnim delovima. Menjani su klipovi, bušen blok, rađena glava, ležajevi, radilica, turbina remontovana, urađena revizija punpe, ulošci dizni promenjeni itd...

Ja do sada nisam naleteo na dobar turbo benzinac star vise od 7-8 godina a da nije nesto radjeno na njemu.
Zavisi ko ga je vozio. Ja sam naleteo na Octaviu 1.8T, prešla je 100K, vlasnik je doktor, kupio ga je godinu i po starog. Motor je u odličnom stanju, bez greške.
Drugo, u takve motore je glupo stavljati tng jer je sistem dosta skuplji i non stop se kvari.
Ovo je predrasuda. Plin, sequent u 1.8T radi perfektno, kao i u atmo motoru, bez neke razlike, samo je pitanje kakva je mapa i kakav je uređaj i kakav je motor generalno. Naravno da ti neće raditi kako valja ako je glava porozna, kablovi loši i ako su creva za turbo uništena.
1.8T radi perfektno na sequent-u, a ugradnja plina košta oko 500 evra. U pitanju je standardno MPI ubrizgavanje, dakle nije FSI, odnosno TFSI, kod koga je vrlo problematično ugraditi plin, zbog benzinskih injektora koji su ugradjeni u kompresioni prostor. FSI mora da troši istovremeno i benzin i gas zbog toga, pa na 10 litara gasa, potroši 3 litre benzina, što se opet isplati, na kraju krajeva, ali je ugradnja takvog sistema mnogo skuplja od standardnog sekventa.

Generalno, ugradnja LPG-a u Turbo nije nikakva specijalna mudrost. A što se tiče potrošnje turbo motora ona mnogo zavisi od toga koliko se pritiska papučica gasa. Može da troši veoma malo, a može i užasno mnogo. U proseku ne troši mnogo više od običnog atmo benzinca koji je znatno slabiji.

Cista generalizacija, samo Ford Z-TEC motori, ali nije Ford jedini, a evo i teksta na temu:
Čitao sam taj tekst iz Auto Bilda i mislim da je to obično palamuđenje. Ventili stradaju najviše zbog toga što majstor zavrne smešu pa odnos goriva i vazduha bude obogaćen kiseonikom koji pregreva ventile. Druga varijanta gde stradaju ventili je loša mapa, koja je restriktivno podešena za manju potrošnju, pa dođe do toga da na višim obrtajima smeša bude posnija, pa je opet prisutno previše kiseonika, koji kao i u prethodnom slučaju, spaljuje ventile i izaziva lokalno pregrevanje. Dakle, plin ne isušuje motor kao što to neki "stručnjaci" kažu, nego je problem podešavanja. Plin ima manju kalorijsku vrednost po kilogramu od benzina, pa je i manja temperatura koju razvija pri sagorevanju.

Međutim kod Forda i kod još nekih vozila, vođice ventila su tvrđe od samih stabljika ventila, pa zbog nedostatka aditiva iz benzina dolazi do habanja stabljika ventila. Posle nekog određenog broja kilometara ventili počnu da plivaju pa onda stradaju i sedišta u glavi. Zbog toga se koristi onaj aditiv za plin, flash lube, koji služi za podmazivanje vodjica ventila, mada je to diskutabilno koliko to zaista radi.

Motor nema šta da trpi LPG, koji je čistiji i ima veći oktanski broj od benzina, pa je i otporniji na detonativno sagorevanje koje inače uništava motor. Dakle, vožnja na pravilno ugrađen LPG produžava vek motoru.
 
Poslednja izmena:

R_U_S

Banned
Učlanjen(a)
03.04.2009.
Poruka
117
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Athlon64 X2 3800+@3GHz-Cooler Master Hyper 212 , Aerogate 1-----Turion64 1.6GHz
Motherboard:
Biostar A78XA-A2T-AMD-Ati RD770-----Acer Aspire 9300
RAM:
2x1Gb Kingston VR@1GHz-5-4-4-12 -----2xGB DDR2 SODIMM
VGA & cooler:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
Display:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
HDD:
2xWD 640Gb RAID 0-----2.5" Hitachi 120Gb
Sound:
Creative Audigy 2, Altec Lansing 5100 Realtek ALC 883
Case:
Chieftec Dragon DX-01WD
PSU:
LC Power 550Wt
Optical drives:
HP DVD630i, LiteOf DVD-----TSST Corp DVD-RW
Mice & keyboard:
Logitech: RX1500, RX250, ...
Internet:
ADSL
OS & Browser:
WinXP professional
Ajmo ljudi, neka neko da neki predlog, misljenje ili konstataciju vezane za moj poslednji post. Inace, forda ni za zivu glavu, aj Fokus je ok, ali servis me bas ne raduje. I da zavrsimo sa mondeom mk1 (to je valjda onaj sto ima naduvene branike i velike kapljaste farove, 1997g. na primer), pa treba da covek nosi zescu dioptriju pa da ne provali u kakvom je stanju. E majke mi, nece me mrzeti da uzmem fotoaparat i da prosetam po kraju, ima bar 5 tih Mondea, u uzasnom su stanju. Pa Passati koji su 7-8 godina stariji su pojam kvaliteta za njih.
I skoro sam se vozio taksijem, Skoda Superb 1.9TDi od 130KS, 2003, presla je preko 500.000km, izgleda kao nova, unutra je cista i nije uopste izdrndana, i motor nije pipnut. Auto je kupljen nov, covek ga pazi, i kaze da je pouzdan.
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Zapravo, to je Mondeo mk2 o kome mi pricamo. :d Mondeo Mk1 je bio 1993. zamena za Sierru i po kvalitetu je verovatno bolji od Mk2. Ovaj zadnji je Mondeo Mk4 i vrlo je ozbiljan auto u svojoj klasi.
 

Diabolique

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
2.705
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
E5200
Motherboard:
P5Q
RAM:
2x2GB
VGA & cooler:
5770
Display:
DIY Projektor
HDD:
10001FALS, 10EACS, 10EADS
Sound:
Audigy@Z5500
Case:
Generic
PSU:
CM 450 RP
Optical drives:
Pioneer 215D
Mice & keyboard:
MS Natural 4000, MX1100R
Internet:
IKOM 2Mb
OS & Browser:
Win XP
I skoro sam se vozio taksijem, Skoda Superb 1.9TDi od 130KS, 2003, presla je preko 500.000km, izgleda kao nova, unutra je cista i nije uopste izdrndana, i motor nije pipnut. Auto je kupljen nov, covek ga pazi, i kaze da je pouzdan.
Da nije možda LUX i vozi ga čovek od 50+, a vozi malo agresivnije. Ako jeste, taj auto izgleda kao nov i spolja i unutra. Mene je oduševilo što taksita koji agresivnije vozi auto kaže da nije skup za održavanje.
 

R_U_S

Banned
Učlanjen(a)
03.04.2009.
Poruka
117
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Athlon64 X2 3800+@3GHz-Cooler Master Hyper 212 , Aerogate 1-----Turion64 1.6GHz
Motherboard:
Biostar A78XA-A2T-AMD-Ati RD770-----Acer Aspire 9300
RAM:
2x1Gb Kingston VR@1GHz-5-4-4-12 -----2xGB DDR2 SODIMM
VGA & cooler:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
Display:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
HDD:
2xWD 640Gb RAID 0-----2.5" Hitachi 120Gb
Sound:
Creative Audigy 2, Altec Lansing 5100 Realtek ALC 883
Case:
Chieftec Dragon DX-01WD
PSU:
LC Power 550Wt
Optical drives:
HP DVD630i, LiteOf DVD-----TSST Corp DVD-RW
Mice & keyboard:
Logitech: RX1500, RX250, ...
Internet:
ADSL
OS & Browser:
WinXP professional
@: a c a

Kako bre ne prelaze 50.000km? Ja sam za 2godine i 8 meseci prešao 42.0000km, a Feđa je sa svojim Gnojem MK2 GTi preša skoro 200.000km. Ima extrema, moja tašta ima Juga 1995, koji je prešao 51000 km.
 

R_U_S

Banned
Učlanjen(a)
03.04.2009.
Poruka
117
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Athlon64 X2 3800+@3GHz-Cooler Master Hyper 212 , Aerogate 1-----Turion64 1.6GHz
Motherboard:
Biostar A78XA-A2T-AMD-Ati RD770-----Acer Aspire 9300
RAM:
2x1Gb Kingston VR@1GHz-5-4-4-12 -----2xGB DDR2 SODIMM
VGA & cooler:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
Display:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
HDD:
2xWD 640Gb RAID 0-----2.5" Hitachi 120Gb
Sound:
Creative Audigy 2, Altec Lansing 5100 Realtek ALC 883
Case:
Chieftec Dragon DX-01WD
PSU:
LC Power 550Wt
Optical drives:
HP DVD630i, LiteOf DVD-----TSST Corp DVD-RW
Mice & keyboard:
Logitech: RX1500, RX250, ...
Internet:
ADSL
OS & Browser:
WinXP professional
Da nije možda LUX i vozi ga čovek od 50+, a vozi malo agresivnije. Ako jeste, taj auto izgleda kao nov i spolja i unutra. Mene je oduševilo što taksita koji agresivnije vozi auto kaže da nije skup za održavanje.
Imao oko 35-40 godina, vozi normalno, i kaže da je auto zakon!
 
S

stalja

Guest
Evo danas sam imao priliku da pričam sa komšijom koji je vlasnik fiat marea karavan 1.9JTD

Pre toga je vozio raznorazne kante tipa kec, zastava, fića i sl. i naravno sve je urnisao i ništa nije ulagao. Sa mareom nema zezanja i dunđerskog održavanja, pa samim tim tipu je najviše i odgovarao ovakav auto prvenstveno zbog jeftinog održavanja.

Evo 6 mesec već je prešao 50k kilometara tj. ne izlazi iz dotičnog i auto sem redovnog servisa je imao ulaganje u vidu novih diskova i kočnica. Lik je prezadovoljan pa auto održava onako kako ga i dotični služi.

Da ne bi mi ovde pričali napamet evo ti par tema od jednog auto foruma gde imaš utiske od vlasnika dotičnih vozila koji ulaze u taj cenovni okvir

Fiat Marea
http://forum.cars.rs/forum3/viewtopic.php?f=35&t=6410

Hyndai Elantra
http://forum.cars.rs/forum3/viewtopic.php?f=35&t=7351

Citroen C5
http://forum.cars.rs/forum3/viewtopic.php?f=35&t=4735

Opel Zafira
http://forum.cars.rs/forum3/viewtopic.php?f=35&t=3022
 

Oki

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
02.04.2009.
Poruka
1.867
Rezultat reagovanja
4
Moja konfiguracija
Nikada nije kasno da pitam mog cjaleta da ti proda LADA 110 : ) Presao je ali zaista 25k kilometara a "star" auto je nekih 3 godine... :d
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
@: a c a

Kako bre ne prelaze 50.000km? Ja sam za 2godine i 8 meseci prešao 42.0000km, a Feđa je sa svojim Gnojem MK2 GTi preša skoro 200.000km. Ima extrema, moja tašta ima Juga 1995, koji je prešao 51000 km.
Tacnije, presao sam 168K Km. ;)
 
Vrh