TestW
PCAXE Member
- Učlanjen(a)
- 03.06.2018.
- Poruka
- 203
- Rezultat reagovanja
- 80
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel® Core™ i5-9400f
Motherboard:
ASRock H310M-HDV
RAM:
DDR4 2x8GB 2400MHz Patriot Signature PSD48G240081
VGA & cooler:
GeForce RTX™ 3060 Ti GAMING OC PRO 8G
Display:
AOC 27G2U/BK 27 IPS 144Hz 1920x1080
HDD:
TOSHIBA DT01ACA100 1TB SSD SATA3 240GB Patriot Burst
Sound:
Marvo SCORPION HG9055
PSU:
Corsair TX-M Series 750W
Mice & keyboard:
Razer DeathAdder V2 Mini - K511 Hunter Pro
Imam grafičku Geforce RTX 3060 Ti GAMING OC PRO i odlično provetreno kućište ali se grafička pregreva i u igrama mi dolazi i do 86c nakon 5 minuta igranja.
Garancija mi važi još nešto manje od dve godine pa me zanima jel moguće tražiti zamenu robe u ovom periodu pošto je prošlo nešto više od godinu dana od kada je kupljena jer je ne bih davao na popravku.
Kontaktirao sam prodavnicu dva puta i pokušao da ih nateram da mi promene barem pastu bez gubljenja garancije ali to nije moguće pa bih da pitam vas koji imate iskustva sa sličnim stvarima.
Ne bih da zovem zaštitu potrošača dok ne saznam kako sve ide.
Isto tako imam pitanje u vezi monitora AOC 27G2U kupljenog preko BC-Group jer mi garancija važi još godinu dana, a imam već nekih pola godine mrtve piksele i pola ekrana mi je crno na 144hz.
Trenutno sam na 120hz ali i tu kreću glitchevi pa bih i to slao njima ali ne bih želeo da popravljaju već novo pošto sam video na netu da baš ti modeli imaju fabričku grešku i da mnogo ljudi ima isti problem kao i ja.
Koje su mi opcije za grafičku i za monitor? Da li mogu nekako da se izvučem bez popravke pošto mi komp ne bi radio bez grafičke, a trebao bi mi zbog posla i učenja, a monitor bih zamenio za TV barem dok mi ne vrate.
Garancija mi važi još nešto manje od dve godine pa me zanima jel moguće tražiti zamenu robe u ovom periodu pošto je prošlo nešto više od godinu dana od kada je kupljena jer je ne bih davao na popravku.
Kontaktirao sam prodavnicu dva puta i pokušao da ih nateram da mi promene barem pastu bez gubljenja garancije ali to nije moguće pa bih da pitam vas koji imate iskustva sa sličnim stvarima.
Ne bih da zovem zaštitu potrošača dok ne saznam kako sve ide.
Isto tako imam pitanje u vezi monitora AOC 27G2U kupljenog preko BC-Group jer mi garancija važi još godinu dana, a imam već nekih pola godine mrtve piksele i pola ekrana mi je crno na 144hz.
Trenutno sam na 120hz ali i tu kreću glitchevi pa bih i to slao njima ali ne bih želeo da popravljaju već novo pošto sam video na netu da baš ti modeli imaju fabričku grešku i da mnogo ljudi ima isti problem kao i ja.
Koje su mi opcije za grafičku i za monitor? Da li mogu nekako da se izvučem bez popravke pošto mi komp ne bi radio bez grafičke, a trebao bi mi zbog posla i učenja, a monitor bih zamenio za TV barem dok mi ne vrate.