krang
PCAXE Member
- Učlanjen(a)
- 14.12.2009.
- Poruka
- 342
- Rezultat reagovanja
- 0
	Moja konfiguracija
	
	
		
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
						
	
		
		
		
						
	
		
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
						
	
	
				
			CPU & cooler:
		
		
			AMD FX-8350, Corsair H100						
		
	
			Motherboard:
		
		
			ASUS Crosshair V Formula						
		
	
			RAM:
		
		
			16GB(4x4)Kingston Hyper X Predator 2400						
		
	
			VGA & cooler:
		
		
			AMD Radeon Sapphire HD7970 3GB OC Dual-X						
		
	
			Display:
		
		
			ASUS VH242H						
		
	
			HDD:
		
		
			SSD Kingston V 128GB, Samsung SpinPoint F3 1TB						
		
	
			Case:
		
		
			CoolerMaster HAF 922						
		
	
			PSU:
		
		
			LC Power Monolith-X 1200W						
		
	
			OS & Browser:
		
		
			Win8 64 Pro						
		
	Plasim se najnepovoljnijeg scenarija: Sandy ce imati veci potencijal zbog veceg IPCa ali je limitiran brojem jezgara koji se evo u Frostbite enginy-ju u kome je sad BF3 a brzo stize i naredni NFS vec sad pokazuje kao slabiji cak i od Thubana, a BD ce s druge strane imati vise nego dovoljan broj jezgara ali problematicno nizak IPC.
Zakljucak: za multithreadovane naslove+multi GPU setup-ove sa next gen grafikama-ni jedno ni drugo nece biti dovoljno dobro, a to opet znaci-jedino pravo i potpuno resenje bi bio SB-E sa 6 cores.
A kod njega je problem zna se sta, cencuga.
								Zakljucak: za multithreadovane naslove+multi GPU setup-ove sa next gen grafikama-ni jedno ni drugo nece biti dovoljno dobro, a to opet znaci-jedino pravo i potpuno resenje bi bio SB-E sa 6 cores.
A kod njega je problem zna se sta, cencuga.

 
					
						 
					
					
				 
	 
 
		 
		 
 
		
 
 
		 To uopste ne mora da bude tako, zato sto u 640x480 na low detaljima pola funkcija nije uopste ukljuceno, veci deo koda koji se izvrsava smesten je u L1 i eventualno L2 cache-u, a malene programske petlje se izvršavaju direktno iz uOp cache-a kod Sandy Bridge-a. Zbog toga mali datasetovi "prijaju" Intelovim procesorima. Naravno da ce biti brzi i5 u takvom okruzenju, mozda i 60%, ali garantujem ti da sa dve grafike u CF ili SLi setupu razlika nece biti ni 5%, a moze da se dogodi da npr. Phenom sistem bude i negde brzi u ovakvom okruzenju.
 To uopste ne mora da bude tako, zato sto u 640x480 na low detaljima pola funkcija nije uopste ukljuceno, veci deo koda koji se izvrsava smesten je u L1 i eventualno L2 cache-u, a malene programske petlje se izvršavaju direktno iz uOp cache-a kod Sandy Bridge-a. Zbog toga mali datasetovi "prijaju" Intelovim procesorima. Naravno da ce biti brzi i5 u takvom okruzenju, mozda i 60%, ali garantujem ti da sa dve grafike u CF ili SLi setupu razlika nece biti ni 5%, a moze da se dogodi da npr. Phenom sistem bude i negde brzi u ovakvom okruzenju. 
 
 
		

 
 
		 .
. 
	 
 
		

 
 
		 
 
		