tanleoni
PCAXE Member
- Učlanjen(a)
- 17.01.2017.
- Poruka
- 303
- Rezultat reagovanja
- 233
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell Inspiron 15 5510/5518
CPU & cooler:
Intel i7-11390H 4/8
RAM:
16GB 3200MHz
VGA & cooler:
Intel Iris Xe
Display:
2 * DELL P2419H
Sound:
Asus Xonar U5
Mice & keyboard:
Logitech MX Keys & MX Master 3
Internet:
mts 400/200 Mb/s
OS & Browser:
Windows 10 & Chrome
Imao sam slicnu situaciju i iz mog iskustva treba da kontaktira Gorenje.kupio si u Tehnomaniji, kakve veze ima Gorenje i njihova radnja koja nema taj frizider?
ako imaju isti model daju ti ga, ako nemaju trazis pare nazad i ides kupis drugi
Link teme o mom problemu sa Emmijem
Ukratko, Emmi me je kulirao i nakon sto je isteklo 30 dana. Kada sam ih zvao, pisao mejlove, uvek isti odgovori- ne znamo sta se desava, bice uskoro uplaceno itd.
U medjuvremenu sam kontaktirao Kingston predstavnistvo i objasnio situtaciju. Poslali su mi novi disk iz UK i stigao je za svega 4 dana. Sve pohvale za Kingston.
Uplata od strane Emmija za povrat novca usled kvara je legla nakon 144 dana. A rok je 30. Cak sam se iznenadio kada mi je stigla poruka, jer apsoultno nisam ocekivao nista od njih.
Shvatam da ssd i frizider nisu isto i da nece ici tako lako, ali opet treba da kontakrira Gorenje jer od Tehnomanija/Emmi/Winwin nema vajde.
Ako Gorenje Srbija ne pruzi podrsku, pisati Gorenju Slovenija. Mozda oni kontaktiraju doticne i ubrzaju proces.
Tehnomanija bi trebalo da isporuci isti frizider, vrati novac ili isporuci bolji frizider(ako se kupac slaze). Ja sam tako dobio noviji model ssd-a.