blackmore1911
PCAXE Addicted
- Učlanjen(a)
- 07.02.2010.
- Poruka
- 5.025
- Rezultat reagovanja
- 2.402
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
BLAIDD DRWG
CPU & cooler:
Intel® Core™ i7-7700K [DE-LIDDED] @ 4.9GHz w/ EKWB EK-Supremacy Evo Elite Edition
Motherboard:
Asus PRIME Z270-A
RAM:
Kingston HyperX Predator Black 16GB (2x8GB) 3466MHz DDR4 CL16
VGA & cooler:
Inno3D GeForce GTX1080 Twin X2 HerculeZ 8GB GDDR5X
Display:
Alienware AW2518HF [240Hz] × LG 24GM79G [144Hz]
HDD:
Samsung 850 EVO 2.5" 250GB × Western Digital RED 1TB
Sound:
FiiO K5 Pro + beyerdynamic Custom Studio & Sennheiser HD515
Case:
Lian Li PC-O11 Dynamic DW w/ 3 x Corsair LL120 × Phobya G-Changer v.2 280/60mm w/ 2 x Corsair ML140
PSU:
Seasonic FOCUS Plus Series SSR-750FX 750W 80+ Gold
Mice & keyboard:
Razer Deathadder Elite @ SteelSeries QCK Heavy × Razer Huntsman Elite
Internet:
SBB 300/30 Mbps
OS & Browser:
Windows 11 & Opera GX
Other:
iPhone 15 Pro Max 256 GB Midnight Green, EK-XTOP Revo D5 × EK-RES X3 250, Mayhems Ultra Clear Tubing
3 dana već isti problem.
U jutarnjim časovima (3h-9h) internet radi normalno bez prekida. U toku dana, internet odbija saradnju. Modem se sam od sebe restartuje (izgube se sve osim Power lampice, pokušava da uspostavi konekciju i to nekad uspe iz 50og pokušaja, nekad iz 150og, kako kad) Zvao sam SBB, kažu poslaće tehničara na teren. To su rekli već 4 puta za poslednja 2 dana i nikako da se neko pojavi. U pitanju je Cisco EPC3928S EuroDocsis 3.0 2-PORT Voice Gateway. Što se tiče kvaliteta same konekcije dok internet zapravo radi, dl/ul je uvek maksimalan, jitter 2-3ms i ping 7-8ms, reklo bi se radi savršeno - sve dok zapravo ne crkne konekcija i onda se vrati nakon pola sata-sat pa crkne opet posle 10 minuta i sve tako u krug.
Šta da radim? Evo parametara modema:
Model: EPC3928S
Hardware Revision: 1.0
MAC Address: [REDACTED]
Bootloader Revision: 2.4.0beta3_R4
Current Software Revision: e3928-ES-16-E11F-c3200r55113-161104c
Firmware Name: e3928-ES-16-E11F-c3200r55113-161104c.bin
Firmware Build Time: Nov 4 16:26:20 2016
Cable Modem Status: Operational
Wireless Network: Enable
Cable Modem State
DOCSIS Downstream Scanning: Completed
DOCSIS Ranging: Completed
DOCSIS DHCP: Completed
DOCSIS TFTP: Completed
DOCSIS Data Reg Complete: Completed
DOCSIS Privacy: Enabled
Downstream Channels
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 4.4 dBmV 43.8 dB
Channel 2: 4.0 dBmV 43.2 dB
Channel 3: 4.6 dBmV 43.2 dB
Channel 4: 3.9 dBmV 42.5 dB
Channel 5: 4.9 dBmV 43.8 dB
Channel 6: 4.7 dBmV 43.2 dB
Channel 7: 3.3 dBmV 42.5 dB
Channel 8: 3.2 dBmV 42.9 dB
Upstream Channels
Power Level:
Channel 1: 57.0 dBmV
Channel 2: 0.0 dBmV
Channel 3: 0.0 dBmV
Channel 4: 0.0 dBmV
Uzimali su MAC adresu modema, proveravali šatro nešto i problem idalje postoji, a internet mi je potrebniji sad više nego ikada, pogotovu u narednih 15ak dana. Ima li neko ikakvu ideju šta je problem? Da li bih možda rešio problem ako resetujem modem na fabrička podešavanja? Ako neko zna, molim vas da podeli svoje mišljenje.
U jutarnjim časovima (3h-9h) internet radi normalno bez prekida. U toku dana, internet odbija saradnju. Modem se sam od sebe restartuje (izgube se sve osim Power lampice, pokušava da uspostavi konekciju i to nekad uspe iz 50og pokušaja, nekad iz 150og, kako kad) Zvao sam SBB, kažu poslaće tehničara na teren. To su rekli već 4 puta za poslednja 2 dana i nikako da se neko pojavi. U pitanju je Cisco EPC3928S EuroDocsis 3.0 2-PORT Voice Gateway. Što se tiče kvaliteta same konekcije dok internet zapravo radi, dl/ul je uvek maksimalan, jitter 2-3ms i ping 7-8ms, reklo bi se radi savršeno - sve dok zapravo ne crkne konekcija i onda se vrati nakon pola sata-sat pa crkne opet posle 10 minuta i sve tako u krug.
Šta da radim? Evo parametara modema:
Model: EPC3928S
Hardware Revision: 1.0
MAC Address: [REDACTED]
Bootloader Revision: 2.4.0beta3_R4
Current Software Revision: e3928-ES-16-E11F-c3200r55113-161104c
Firmware Name: e3928-ES-16-E11F-c3200r55113-161104c.bin
Firmware Build Time: Nov 4 16:26:20 2016
Cable Modem Status: Operational
Wireless Network: Enable
Cable Modem State
DOCSIS Downstream Scanning: Completed
DOCSIS Ranging: Completed
DOCSIS DHCP: Completed
DOCSIS TFTP: Completed
DOCSIS Data Reg Complete: Completed
DOCSIS Privacy: Enabled
Downstream Channels
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 4.4 dBmV 43.8 dB
Channel 2: 4.0 dBmV 43.2 dB
Channel 3: 4.6 dBmV 43.2 dB
Channel 4: 3.9 dBmV 42.5 dB
Channel 5: 4.9 dBmV 43.8 dB
Channel 6: 4.7 dBmV 43.2 dB
Channel 7: 3.3 dBmV 42.5 dB
Channel 8: 3.2 dBmV 42.9 dB
Upstream Channels
Power Level:
Channel 1: 57.0 dBmV
Channel 2: 0.0 dBmV
Channel 3: 0.0 dBmV
Channel 4: 0.0 dBmV
Uzimali su MAC adresu modema, proveravali šatro nešto i problem idalje postoji, a internet mi je potrebniji sad više nego ikada, pogotovu u narednih 15ak dana. Ima li neko ikakvu ideju šta je problem? Da li bih možda rešio problem ako resetujem modem na fabrička podešavanja? Ako neko zna, molim vas da podeli svoje mišljenje.