gx-x
Display Guru
- Učlanjen(a)
- 01.04.2009.
- Poruka
- 7.712
- Rezultat reagovanja
- 2.352
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Chernobyl
CPU & cooler:
Intel i7 9th gen / LFII 360
RAM:
16gb
VGA & cooler:
Gigabyte RX 5700 XT 8GB OC
Display:
AOC 27G2U/BK (LF1F)
HDD:
SSD
Sound:
Xonar U5, Monitor Audio, JBL 1202D
PSU:
Enermax Platimax D.F. 1200W
Mice & keyboard:
HyperX Alloy Origins Core + Razer Basilisk
Internet:
SBB kabl
OS & Browser:
Winjdows 10 Pro, FF
Evo zapitao sam se i mislim da nisi u pravu. Kad karti crkne kuler korisnik je vrati. Karta se popravi u servisu (zameni se kuler) ukoliko je moguce, ukoliko nije, daje mu se nova (dakle cist gubitak novca za firmu) a onda se crknuta prosledi (mada zavisi od politike proizvodjaca) nazad proizvodjacu na garanciju (proizvodjac retko vraca novac, najcesce samo zamene robu) i onda u zavisnosti sa ugovorom isporazumima zavisi sta ce se desiti. Ako proizvodjac odluci da sam popravi karte/robu (jer ima uslove) moguce je da firmi/uvozniku vrati popravljenu kartu, dakle nije na gubitku, naprotiv. Obrni okreni - proizvodjac mora nesto da vrati u vazecem garantnom roku. Dal ce to biti karta kojoj je zamenut kuler ili ganc nova karta ili pak neka druga roba - stvar je dogovora uvoznika i proizvodjaca. Ima proizvodjaca koji ni ne uzimaju pokvarenu robu nazad vec se automatski otpisuje po nekim unapred utvrdjenim kvotama, a ima onih koji ni pod tackom razno nece da ti zamene bilo sta dok im ne posaljes nazad pokvarenu/neispravnu robu.
Poslednja izmena: