gx-x
Display Guru
- Učlanjen(a)
- 01.04.2009.
- Poruka
- 7.722
- Rezultat reagovanja
- 2.354
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Chernobyl
CPU & cooler:
Intel i7 9th gen / LFII 360
RAM:
16gb
VGA & cooler:
Gigabyte RX 5700 XT 8GB OC
Display:
AOC 27G2U/BK (LF1F)
HDD:
SSD
Sound:
Xonar U5, Monitor Audio, JBL 1202D
PSU:
Enermax Platimax D.F. 1200W
Mice & keyboard:
HyperX Alloy Origins Core + Razer Basilisk
Internet:
SBB kabl
OS & Browser:
Winjdows 10 Pro, FF
Igra je izasla, krenuo sam da je igram i sta da kazem osim da sam pomalo razocaran (ponovo). Okej, bolji je od 5-tog dela, verovatno i od cetvrtog kad je u pitanju mehanika iz prostog razloga sto su neki elementi borbe uzeti iz King's bounty, ali na zalost, vrlo malo njih (uglavnom dijagonalno kretanje i mogucnost interakcije frinedly stakova po pitanju odbrane jedni drugih).
Sa druge strane, bespotrebno je ubacena gomila statistika za jedinice, tier 1 jedinice imaju movement skoro preko celog bojista (pola+ ), za sad ne videh neke mogucnosti napredne strategije (za razliku od onih iz King's Bounty gde celu igru mozes preci bez da izgubis jednu jedinu jedinicu, pa cak i sa samo jednom jedinicom (crnim zmajem, do duse tada vece borbe traju i po sat i kusur) ali slag na tortu je ovde, opet - decija grafika. Ocekivao sam vise. Recimo King's Bounty ima istu ovakvu grafiku (mislim na tip, a delom i izgled jedinica) i iako je tesko zezanje (humor) opet deluje ozbiljnije od ovoga.
Ok, bolje je od prethodnika svakako, grafika je odlicna, pricam o atmosferi grafike, to je ono sto mi "smeta".
(neki crop nekog zmaja koji sam iskopao, ja jos nisam ni blizu toga)
i onda, poredjenja radi, nesto sto bih ja nazvao brutalnim za ovakav tip igre
Disciples 3 (2009 pa nadalje (ekspanzije). Na stranu bagovi i da li vam se sama mehanika dopada ili ne (meni je bolja od HoMM 10x, pa cak i matori Disciples 2 mi je bolji (ako ne i od trojke), ali to je stvar prefernce)
evo malo (dosta ) screenshotova: (kliknite za vece, 1680x1050, slike)
ovo je iz poslednje kampanje sa undead:
Sa druge strane, bespotrebno je ubacena gomila statistika za jedinice, tier 1 jedinice imaju movement skoro preko celog bojista (pola+ ), za sad ne videh neke mogucnosti napredne strategije (za razliku od onih iz King's Bounty gde celu igru mozes preci bez da izgubis jednu jedinu jedinicu, pa cak i sa samo jednom jedinicom (crnim zmajem, do duse tada vece borbe traju i po sat i kusur) ali slag na tortu je ovde, opet - decija grafika. Ocekivao sam vise. Recimo King's Bounty ima istu ovakvu grafiku (mislim na tip, a delom i izgled jedinica) i iako je tesko zezanje (humor) opet deluje ozbiljnije od ovoga.
Ok, bolje je od prethodnika svakako, grafika je odlicna, pricam o atmosferi grafike, to je ono sto mi "smeta".
(neki crop nekog zmaja koji sam iskopao, ja jos nisam ni blizu toga)
i onda, poredjenja radi, nesto sto bih ja nazvao brutalnim za ovakav tip igre
Disciples 3 (2009 pa nadalje (ekspanzije). Na stranu bagovi i da li vam se sama mehanika dopada ili ne (meni je bolja od HoMM 10x, pa cak i matori Disciples 2 mi je bolji (ako ne i od trojke), ali to je stvar prefernce)
evo malo (dosta ) screenshotova: (kliknite za vece, 1680x1050, slike)
ovo je iz poslednje kampanje sa undead:
Poslednja izmena: