voodoons
Moderator
- Učlanjen(a)
- 06.04.2009.
- Poruka
- 7.950
- Rezultat reagovanja
- 147
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
voodoons’s MacBook Pro
CPU & cooler:
Intel Core i5
Motherboard:
MacBookPro12,1
RAM:
8 GB
VGA & cooler:
Intel Iris Graphics 6100
Display:
Retina LCD 13"
HDD:
APPLE SSD SM0128G
Sound:
Apple Inc
Mice & keyboard:
Lenovo BT Laser Mouse
Internet:
SBB 70/4 Mb/s
OS & Browser:
OS X 10.11.6
Other:
Iphone 6
- Admin
- #26
Ako ga je prodao Roaming Electronics, ne moze biti zakljucan pa otkljucan i moraju ti ga popraviti bez nadoknade troskova.
Ako ga je prodao MTS, onda je verovatno bio zakljucan i imaju pravo da ne prihvate garanciju.
Garantni list i racun se nikad ne ostavljaju njima u servisu, takodje, moja preporuka je da se ne ostavlja ni kutija ni pakovanje... Bilo je slucajeva zlonamernog manipulisanja korisnika (ne kazem konkretno za Roaming, vec za nase zvanicne zastupnike, servise..).
Probaj prvo lepo sa njima da vidis da ti daju na uvid tvoj garantni list i racun, ako je MTS kao prodavac, verovatno ce ti ponistiti garantni list. Ako je prdavac Roaming Electronics, trazi nov uredjaj jer je proslo 45 dana (ne pise u ugovoru da se u tih 45 dana racunaju samo radni dani). U tom slucaju, ne interesuje te popravka tog i5700 jer je po zakonu istekao rok za popravku i duzni su ti nov aparat.
Ako ti poniste garanciju, za 16.000 pomoc potrazi u nekom boljem servisu. Cenim da nece vise od 5.000din da izadje..
Ako je u pitanju Telenor kao prodavac, posto sad vidim da se radi o I7500 (njih takodje prodaje i Telenor), telenor nije zakljucavao I7500 - moj brat ga uzeo u Telenoru i najnormalnije radi sa karticama ostalih operatera.
Ako ga je prodao MTS, onda je verovatno bio zakljucan i imaju pravo da ne prihvate garanciju.
Garantni list i racun se nikad ne ostavljaju njima u servisu, takodje, moja preporuka je da se ne ostavlja ni kutija ni pakovanje... Bilo je slucajeva zlonamernog manipulisanja korisnika (ne kazem konkretno za Roaming, vec za nase zvanicne zastupnike, servise..).
Probaj prvo lepo sa njima da vidis da ti daju na uvid tvoj garantni list i racun, ako je MTS kao prodavac, verovatno ce ti ponistiti garantni list. Ako je prdavac Roaming Electronics, trazi nov uredjaj jer je proslo 45 dana (ne pise u ugovoru da se u tih 45 dana racunaju samo radni dani). U tom slucaju, ne interesuje te popravka tog i5700 jer je po zakonu istekao rok za popravku i duzni su ti nov aparat.
Ako ti poniste garanciju, za 16.000 pomoc potrazi u nekom boljem servisu. Cenim da nece vise od 5.000din da izadje..
Ako je u pitanju Telenor kao prodavac, posto sad vidim da se radi o I7500 (njih takodje prodaje i Telenor), telenor nije zakljucavao I7500 - moj brat ga uzeo u Telenoru i najnormalnije radi sa karticama ostalih operatera.