• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

samsung i7500 problem sa mrezom

voodoons

Moderator
Učlanjen(a)
06.04.2009.
Poruka
7.946
Rezultat reagovanja
142
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
voodoons’s MacBook Pro
CPU & cooler:
Intel Core i5
Motherboard:
MacBookPro12,1
RAM:
8 GB
VGA & cooler:
Intel Iris Graphics 6100
Display:
Retina LCD 13"
HDD:
APPLE SSD SM0128G
Sound:
Apple Inc
Mice & keyboard:
Lenovo BT Laser Mouse
Internet:
SBB 70/4 Mb/s
OS & Browser:
OS X 10.11.6
Other:
Iphone 6
Ako ga je prodao Roaming Electronics, ne moze biti zakljucan pa otkljucan i moraju ti ga popraviti bez nadoknade troskova.
Ako ga je prodao MTS, onda je verovatno bio zakljucan i imaju pravo da ne prihvate garanciju.
Garantni list i racun se nikad ne ostavljaju njima u servisu, takodje, moja preporuka je da se ne ostavlja ni kutija ni pakovanje... Bilo je slucajeva zlonamernog manipulisanja korisnika (ne kazem konkretno za Roaming, vec za nase zvanicne zastupnike, servise..).

Probaj prvo lepo sa njima da vidis da ti daju na uvid tvoj garantni list i racun, ako je MTS kao prodavac, verovatno ce ti ponistiti garantni list. Ako je prdavac Roaming Electronics, trazi nov uredjaj jer je proslo 45 dana (ne pise u ugovoru da se u tih 45 dana racunaju samo radni dani). U tom slucaju, ne interesuje te popravka tog i5700 jer je po zakonu istekao rok za popravku i duzni su ti nov aparat.

Ako ti poniste garanciju, za 16.000 pomoc potrazi u nekom boljem servisu. Cenim da nece vise od 5.000din da izadje..

Ako je u pitanju Telenor kao prodavac, posto sad vidim da se radi o I7500 (njih takodje prodaje i Telenor), telenor nije zakljucavao I7500 - moj brat ga uzeo u Telenoru i najnormalnije radi sa karticama ostalih operatera.
 

zdravko93

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
29.08.2010.
Poruka
20
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
rekose mi da sam igubil garanciju zato sto je ubacen neki operativni sistem kojinije za nase podrucje
 

voodoons

Moderator
Učlanjen(a)
06.04.2009.
Poruka
7.946
Rezultat reagovanja
142
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
voodoons’s MacBook Pro
CPU & cooler:
Intel Core i5
Motherboard:
MacBookPro12,1
RAM:
8 GB
VGA & cooler:
Intel Iris Graphics 6100
Display:
Retina LCD 13"
HDD:
APPLE SSD SM0128G
Sound:
Apple Inc
Mice & keyboard:
Lenovo BT Laser Mouse
Internet:
SBB 70/4 Mb/s
OS & Browser:
OS X 10.11.6
Other:
Iphone 6
Znaci, ne mogu da verujem. Idi u inspekciju i reci da si ostecen. Da ti nisi radio upgrade softvera niti je iko.
Boze sacuvaj sta sve necemo videti :eek:
Reci inspekciji da su ti oni flesovali telefon na taj softver, da ti nista nisi radio sa njim.. Vidi kako inspekcija moze da ti pomogne. Oni obicno izadju u susret i vrse arbitrazu.
Ovima reci da ides u inspekciju, da niko nije dirao taj telefon sem njih i kraj, ne interesuje te... Prvo su ti rekli da je telefon otkljucan, sad kazu da je ubacen softver koji nije za nase podrucje..ma daj..
jesi ti flesovao taj telefon? iz postova vidim da nisi, da nisi znao...

Uostalom, jednom kazu da upgrade fw-a na telefonu ne rusi garanciju dok drugom time osporavaju garanciju.. Znaci, dok nema problema sa telefonom - slobodno flesujte a cim se pojavi problem - flesovali ste i izgubili garanciju..

Sam samsung daje mogucnost upgrade-a fw-a u svom PC Suite-u..
 

zdravko93

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
29.08.2010.
Poruka
20
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
ma flesovao sam ali preko pc studio ali to bi trebalo da bude dovoljeno,jer sam pc studio instalirao sa diska koji je bio u kutiji sa telefonom
 

voodoons

Moderator
Učlanjen(a)
06.04.2009.
Poruka
7.946
Rezultat reagovanja
142
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
voodoons’s MacBook Pro
CPU & cooler:
Intel Core i5
Motherboard:
MacBookPro12,1
RAM:
8 GB
VGA & cooler:
Intel Iris Graphics 6100
Display:
Retina LCD 13"
HDD:
APPLE SSD SM0128G
Sound:
Apple Inc
Mice & keyboard:
Lenovo BT Laser Mouse
Internet:
SBB 70/4 Mb/s
OS & Browser:
OS X 10.11.6
Other:
Iphone 6
To bi trebalo da ulazi u garantne uslove.. posalji mail Samsung podrsci da vidis sta ce ti reci..

Sent from my HTC HD2 using Tapatalk
 

kalisko

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
08.09.2010.
Poruka
13
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Posto se slucajno razumem u problematiku nesta i da kazem,

upgrade fw, na pocetku lepo pise da ne snose odgovornost za posledice prilikom upgrade fw, pa samim tim i nevazi garancija,

drugo tel. nije nov i nije kupljen kao nov znaci oko garancije moze biti uvek problema tj. moralo se naglasiti da tel. nije nov i da se garancija izdaje na koriscen aparat gde su se mogli ograditi po osnovu necega npr. mreze,

i nesta sto je najbitnije u ovome je da upgrade fw nije full flash pa time i mogu nastati problemi (razni),:rolleyes:

i zadnje, da se zna da u mnogo slucajeva odredjene verzije SW u tel. nemogu raditi ili rade sa greskom a vrlo cesta greska je i preslab signal (mreza), (pisem iz iskustva).:D.

U slucaju da je hardverska greska popravka tipa zamena, RF_a ili PA ili swich antena i poneki filter i jos ponesta sto moze biti uzrok slabe mreze nikako nemoze da bude 16 000 din. To je samo izgovor jer neznaju da ga poprave vec zele da ti stave novu plocu a to ti je ceo tel. :banana:

I da se ne raspricavam jer moze mnogo toga da se jos kaze.....:rotf:,
za tebe najbolji savet posle svega je tel. nosis u dobar servis da ti to rese , platices normalno i miran si.:)

ps. znam dobar servis da ti preporucim (010-310-3xx) e sad neznam dali smem da napisem broj. Ti se javi na forumu pa cemo da ga resimo ako si se odlucio za tu jedinu preostalu varijantu. :cool:

Pozdrav :wave:
 
Poslednja izmena:

voodoons

Moderator
Učlanjen(a)
06.04.2009.
Poruka
7.946
Rezultat reagovanja
142
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
voodoons’s MacBook Pro
CPU & cooler:
Intel Core i5
Motherboard:
MacBookPro12,1
RAM:
8 GB
VGA & cooler:
Intel Iris Graphics 6100
Display:
Retina LCD 13"
HDD:
APPLE SSD SM0128G
Sound:
Apple Inc
Mice & keyboard:
Lenovo BT Laser Mouse
Internet:
SBB 70/4 Mb/s
OS & Browser:
OS X 10.11.6
Other:
Iphone 6
upgrade fw, na pocetku lepo pise da ne snose odgovornost za posledice prilikom upgrade fw, pa samim tim i nevazi garancija,
Upozorenje se daje da ne snose odgovornost za gubljenje podataka. Nigde nije navedeno da se nadogradnjom softvera kroz New PC Studio (NPC) gubi garancija. Na sajtu Samsunga se mogu procitati FAQ u vezi nadogradnje softvera kroz Samsung NPC. Evo i link ka FAQ
;)
drugo tel. nije nov i nije kupljen kao nov znaci oko garancije moze biti uvek problema tj. moralo se naglasiti da tel. nije nov i da se garancija izdaje na koriscen aparat gde su se mogli ograditi po osnovu necega npr. mreze,
Telefon je kao nov kupljen u Roaming prodavnici. Kao polovan nije ni mogao biti kupljen tamo.
;)
i nesta sto je najbitnije u ovome je da upgrade fw nije full flash pa time i mogu nastati problemi (razni),:rolleyes:
Za nesto jesi u pravu a za nesto si ostao nedorecen... ;)
Proces nadogradnje fw-a kroz Samsung NPC se ne razlikuje mnogo od flesovanja putem Odin MultiDownloader-a. Mislim, ne razlikuje se mnogo u smislu procesa flesovanja. I jedan i drugi flesuju 4 razlicita dela fw-a:
  1. Bootloader - deo odgovoran za podizanje sistema. Kod HTC-a je ovo SPL.
  2. Phone - deo odgovoran za funkcije telefona, signal, wi-fi, bt. Kod HTC-a, ovo je Radio.
  3. PDA - deo odgovoran za rad celokupnog sistema i aplikacija u njemu. Kod HTC-a je ovo OS.
  4. CSC - carrier specific customizations - odredjuje APN-ove i dodaje razlicite kastomizacije razlicitih operatera (telenor, mts, vodafone, t-mobile, orange i sl...)
Samsung NPS uporedjuje verzije koje postoje u samom telefonu i ako je dostupan update, vrsi se flesovanje tog dela. Ako ne postoji update, nema ni flesovanja pa se moze reci u tom slucaju da je flesovanje parcijalno.
Ovo i toliko nije bitno za njegov problem koji ima. Ako dve razlicite verzije Phone dela fw-a daju iste simptome a to je los signal u zatvorenim prostorijama (ili nepostojanje) i slab signal na ulici onda problem ne lezi u softveru telefona vec je hardverski nesto otkazalo.
i zadnje, da se zna da u mnogo slucajeva odredjene verzije SW u tel. nemogu raditi ili rade sa greskom a vrlo cesta greska je i preslab signal (mreza), (pisem iz iskustva).:D.
Naravno, ukoliko flesujemo telefon sa verzijom softvera recimo za americko trziste, postoji mogucnost istih ovakvih simptoma kakve zdravko93 ima. Ko je probao da koristi neki model telefona koji je pravljen iskljucivo za americko trziste i koji radi na njihovim mrezama (ciji predajnici rade na razlicitim frekvencijama), video je slicne simptome. Recimo Nokia 8801. Kod nas se koriste GSM 900 / 1800 / 1900 frekvencije a kod amerikanaca GSM 850 / 1800 / 1900 a posto je nasa mreza najvise pokrivena sa 900MHz predajnicima, onda dolazi do simptoma nemanja signala... Gde hvata 1800, tu ima signal (na ulicama hvata i ove 1800)..
Ako je u tom I7500 ubacen fw za americko trziste, onda kvar moze biti sw prirode. Ako je ubacen fw za evropsko trziste, kvar ne moze biti sw prirode...

U slucaju da je hardverska greska popravka tipa zamena, RF_a ili PA ili swich antena i poneki filter i jos ponesta sto moze biti uzrok slabe mreze nikako nemoze da bude 16 000 din. To je samo izgovor jer neznaju da ga poprave vec zele da ti stave novu plocu a to ti je ceo tel. :banana:
Ovo je ocigledno, ali ja bih njima postavio dva pitanja:
  1. Sto su cekali 45 dana da bi rekli da je softver telefona modifikovan tako da njihova garancija vise ne vredi i da mora da plati 16.000din za popravku?
  2. Zasto su rekli prvo da je telefon otkljucavan i da je time izgubljena garancija pa onda promenili iskaz u to da je u telefonu verzija softvera koja nije za nase trziste?
Moj brat ima I7500 iz Telenora sa sve Roaming garancijom, nikad nije radio Update softvera a on u telefonu nema Srpski jezik, znaci nije za nase trziste? Jel to znaci da i ako se njemu nesto desi sa telefonom, oni ce ga odbiti sa istim razlogom?
I da se ne raspricavam jer moze mnogo toga da se jos kaze.....:rotf:,
za tebe najbolji savet posle svega je tel. nosis u dobar servis da ti to rese , platices normalno i miran si.:)
Zato se ja raspisah :P Ja bih pre toga njih malo cimao sa inspekcijom ali i pre tog cimanja inspekcije cekao bih odgovor od zvanicnog Samsunga kojem bi uputio email sa celim razvojem dogadjaja, pa u skladu sa njihovim odgovorom reagovao sa inspekcijom ili ne.
Ako nista od toga ne podje za rukom, onda bih resenje trazio u nekom "neovlascenom" servisu.
ps. znam dobar servis da ti preporucim (010-310-3xx) e sad neznam dali smem da napisem broj. Ti se javi na forumu pa cemo da ga resimo ako si se odlucio za tu jedinu preostalu varijantu. :cool:
Slobodno mu posalji broj tog servisa ali kroz privatne poruke. Ovde nije adekvatno mesto za reklamu ;)

:wave:
 

kalisko

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
08.09.2010.
Poruka
13
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Upozorenje se daje da ne snose odgovornost za gubljenje podataka. Nigde nije navedeno da se nadogradnjom softvera kroz New PC Studio (NPC) gubi garancija. Na sajtu Samsunga se mogu procitati FAQ u vezi nadogradnje softvera kroz Samsung NPC. Evo i link ka FAQ

a sta ako pukne veza za vreme nadogradnje ? itd , slabo koristom to tako da i neznam sta sve moze da se desi ali se desava jer znam iz iskustva.

Telefon je kao nov kupljen u Roaming prodavnici. Kao polovan nije ni mogao biti kupljen tamo

negde na poćetku je rekao da je kupio polovan tel. barem sam ja tako procitao.

Naravno, ukoliko flesujemo telefon sa verzijom softvera recimo za americko trziste, postoji mogucnost istih ovakvih simptoma kakve zdravko93 ima.

Ovo se moze desiti i da flesujes tel i za evropsko ili bilo koje trzište a da se to desi ... jednostavno neke verzije tel. nece da rade u pojedinim telefonima npr može se desiti downgrade sa vece na manju verziju za isto tržište i da tel rikne tj. nece ni da pali a može mu tako ubiti i boot pa onda zaj.....cije.

Zato se ja raspisah Ja bih pre toga njih malo cimao sa inspekcijom

OK . ali mislim da time ništa neće postići ...... NAĆIĆE SVAKAKVA OPRAVDANJA (zakonska)DAVAOCI GARANCIJE SU SE DOBRO ZAŠTITILI V VE R U J M I !!!!!!!


Slobodno mu posalji broj tog servisa ...

Ako me bude potrebno neka se javi na PM ja ću dovršiti br. tel. servisa i biće mu sređen tel.

Ima tu još dosta toga da se kaze ali tvorac teme je jako nedorečen tj. nije objasnio kao je cela istina.

Pozdrav

Telefon je kao nov kupljen u Roaming prodavnici. Kao polovan nije ni mogao biti kupljen tamo.


Nije ga kupio on nov neko neko drugi kolko sam ja razumeo i nezna sta se sve sa njime daogađalo

ps. ne mogu ili neumem da citiram deo teksta (Multi-Quote) mozes mi napisati kako se to radi ?
 
Poslednja izmena od urednika:

zdravko93

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
29.08.2010.
Poruka
20
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Samo da kazem ja sam flesovao telefon ,s mojim starijim bratom koji je vec pre toga flesovao samsung spicu, prvo smo pokusali preko PC Studio i flesovali ali posle toga se nije upalio,pa smo onda preko odin MultiDownloader-a flesovali i nakon toga je radio normalno a flesovan je na 1.6...
 

voodoons

Moderator
Učlanjen(a)
06.04.2009.
Poruka
7.946
Rezultat reagovanja
142
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
voodoons’s MacBook Pro
CPU & cooler:
Intel Core i5
Motherboard:
MacBookPro12,1
RAM:
8 GB
VGA & cooler:
Intel Iris Graphics 6100
Display:
Retina LCD 13"
HDD:
APPLE SSD SM0128G
Sound:
Apple Inc
Mice & keyboard:
Lenovo BT Laser Mouse
Internet:
SBB 70/4 Mb/s
OS & Browser:
OS X 10.11.6
Other:
Iphone 6
Upozorenje se daje da ne snose odgovornost za gubljenje podataka. Nigde nije navedeno da se nadogradnjom softvera kroz New PC Studio (NPC) gubi garancija. Na sajtu Samsunga se mogu procitati FAQ u vezi nadogradnje softvera kroz Samsung NPC. Evo i link ka FAQ

a sta ako pukne veza za vreme nadogradnje ? itd , slabo koristom to tako da i neznam sta sve moze da se desi ali se desava jer znam iz iskustva.
Pise u FAQ, da se odnese u najblizi ovlasceni servis. To je zdravko trebao da uradi odmah po neuspesnom flesovanju kroz Samsung NPC. Time se ne gubi garancija, to je najbitnije.
Telefon je kao nov kupljen u Roaming prodavnici. Kao polovan nije ni mogao biti kupljen tamo

negde na poćetku je rekao da je kupio polovan tel. barem sam ja tako procitao.
Ali garancija je data na nov telefon i vazi za telefon, njegov serijski i IMEI broj.
Ako je u uslovima garancije naglaseno i da vazi iskljucivo na vlasnika, tj.da se daje na uvid licna karta sa podacima kupca koji je naveden na garanciji, to je vec druga stvar. Uglavnom, oni su dali garantni list na taj telefon i vazi za taj telefon ko god ga doneo u Roaming. Bar koliko se ja secam, u njihovoj garanciji nista ne pise o vlasnickim odnosima.
Naravno, ukoliko flesujemo telefon sa verzijom softvera recimo za americko trziste, postoji mogucnost istih ovakvih simptoma kakve zdravko93 ima.

Ovo se moze desiti i da flesujes tel i za evropsko ili bilo koje trzište a da se to desi ... jednostavno neke verzije tel. nece da rade u pojedinim telefonima npr može se desiti downgrade sa vece na manju verziju za isto tržište i da tel rikne tj. nece ni da pali a može mu tako ubiti i boot pa onda zaj.....cije.
Onda je taj sw neispravan ili je sam telefon neispravan.

Imam utisak da ti svoju pricu baziras na Nokia telefonima jer sve ovo sto si dosad rekao, sve vazi za Nokia telefone. Kod njih imamo takve probleme oko samog flesovanja. Proces Update-a i flesovanja na boxu u servisu su totalno drugacije stvari. Kod Nokia telefona u kucnoj radinosti, ne radi se proces flesovanja fw-a vec proces upgrade-a Operativnog sistema, tj PDA dela celokupnog fw-a.
Celokupan ispravan fw (koji nije alpha, beta vec Final) flesovan na hardverski ispravan telefon, mora proraditi i raditi iz prve (ako sam proces flesovanja nije prekinut)

Zato se ja raspisah Ja bih pre toga njih malo cimao sa inspekcijom

OK . ali mislim da time ništa neće postići ...... NAĆIĆE SVAKAKVA OPRAVDANJA (zakonska)DAVAOCI GARANCIJE SU SE DOBRO ZAŠTITILI V VE R U J M I !!!!!!!
Da ali se oni zgropze na sam pomen inspekcije i radije bi da rese problem a da se u to ne uvlaci inspekcija. Imaju neke druge stvari koje inspekcija moze proveravati... Samo, korisnici su ti kojima je tesko da zovu inspekciju a radnje, servisi to znaju i onda dolazimo do raznih zavlacenja musterija, tj.korisnika. Kad bi se malo vise cimala inspekcija (zato ona i postoji), servisi i radnje bi vise obracale paznju na to da je musterija, korisnik taj koji mora biti ispostovan i pre svega zadovoljan.
Zastte se oni garantnim listom kako znaju i umeju ali da li znaju i umeju da odgovore na neka druga pitanja inspekcije koja kad dodje, nadje i druge stvari?
E zato se oni plase inspekcije...

Ima tu još dosta toga da se kaze ali tvorac teme je jako nedorečen tj. nije objasnio kao je cela istina.
Pa da, kao sto visesmo, tek sad smo saznali da je telefon flesovan i preko Odina, koji dozvoljava drugaciji Variant fw-a da bude upisan u telefon iako je pre toga receno da je flesovan samo Samsung NPC-om ;)

ps. ne mogu ili neumem da citiram deo teksta (Multi-Quote) mozes mi napisati kako se to radi ?
kad hoces vise postova da citiras, postoji dugme sa slikom navodnika u samom postu, okacio sam sliku i na slici plava strelica oznacava dugme za single-quote, crvena strelica pokazuje dugme za multi-quote ;) Ako je to to sto si pitao...
Inace, quote mozes raditi tako sto selektujes neciji tekst, kopiras ga u svoj post i kliknes na ikonicu quote u samom editoru..
Samo da kazem ja sam flesovao telefon ,s mojim starijim bratom koji je vec pre toga flesovao samsung spicu, prvo smo pokusali preko PC Studio i flesovali ali posle toga se nije upalio,pa smo onda preko odin MultiDownloader-a flesovali i nakon toga je radio normalno a flesovan je na 1.6...
Ako si flesovao preko Odina drugaciji Variant fw-a, tj.ako je recimo u telefonu bio I7500XAJD1 a ti si flesovao I7500XXAJE4 (varijant je oznacen sa crvenim slovima u oznaci fw-a, time su oni u pravu, u telefonu se nalazi fw ciji Variant nije isti kao Varijant telefona koji oni prodaju... :(
Ostaje ti da ih pitas zasto su cekali 45 dana da bi ti rekli da platis popravku i da ne vazi garancija. To su mogli da utvrde dok si bio jos tamo.
 

Prilozi

kalisko

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
08.09.2010.
Poruka
13
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Originally Posted by voodoons


Imam utisak da ti svoju pricu baziras na Nokia telefonima jer sve ovo sto si dosad rekao, sve vazi za Nokia telefone. Kod njih imamo takve probleme oko samog flesovanja. Proces Update-a i flesovanja na boxu u servisu su totalno drugacije stvari. Kod Nokia telefona u kucnoj radinosti, ne radi se proces flesovanja fw-a vec proces upgrade-a Operativnog sistema, tj PDA dela celokupnog fw-a.
Celokupan ispravan fw (koji nije alpha, beta vec Final) flesovan na hardverski ispravan telefon, mora proraditi i raditi iz prve (ako sam proces flesovanja nije prekinut)[

Ima neke istine u tome sto si napisao ali hocu da naglasim da se i kod pojedinih samsunga i kada se flešuje na nekom od box_ova (da nepominjem koji) tel. lako ubije ili nece jednostavno nesta da radi tj. neodgovara mu soft.


Kod nokia je to redovna stvar pogotovo kod BB5 modela da se obavezno radi beckap jer uvek moze da krene naopako kod flešovanja .....

Pozzzzzzz
 
Poslednja izmena od urednika:
Vrh