• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

Zamena ventilatora na grafickoj

mean_machine

PCAXE Member
Učlanjen(a)
28.12.2013.
Poruka
192
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
FX8300 & Nepton 140XL
Motherboard:
ASUS SaberTooth 990FX R2.0
RAM:
KINGSTON 8GB DDR3 1333mhz
VGA & cooler:
MSI 7970 TW
Display:
PHILIPS 244E
Sound:
Realtek
Case:
HAF 932 & ATC-201
PSU:
RECOM 750W
Internet:
KBCNET
OS & Browser:
WIN7 64bit & Chrome
Zanima me koliko se ceka da to odrade? Altijev servis. I sta ciniti ako prodje 30dana a oni me nisu kontaktirali? Da li tad mogu da trazim zamenu graficke ili povracaj novca?
 

rhher

PCAXE Member
Učlanjen(a)
07.11.2010.
Poruka
778
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AMD FX 8320e
Motherboard:
Asus M5A97 R2.0
RAM:
2x4 GB Kingston 1600
VGA & cooler:
ASUS R9 290 DCII
Display:
Benq GL2450
HDD:
Samsung 840 Evo 120gb
Sound:
Logitech X-540
Case:
Raidmax Vortex V4
PSU:
Raidmax 1000w
Optical drives:
LG
Mice & keyboard:
Logitech G15 & A4tech V7
U principu Alti radi kako im najvise odgovara, ranije su menjali kartice, a sad cini mi se montiraju nove ventove. Ti jedino mozes da ih nazoves i proveris sta se desava sa karticom, jer se kod njih nikad ne zna. Lovu ne verujem da ce ti vratiti, jer im se to ne isplati.
 

zex_91

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
28.09.2014.
Poruka
32
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
Po zakonu potrosaca, firma/radnja u kojoj si kupio i reklamirao graficku karticu je duzna da te obavesti u roku od 15 dana da li se to moze napraviti ili nemoze, i da li ce ti dati drugu graficku karticu ili vratiti novac. Prilikom reklamacije imas pravo da trazis reklamacioni list i da na tom listu naznacis da li hoces novi proizvod, popravku ili novac nazad.
Ako im treba vise od 15 dana da zamene kuler na grafickoj onda neka odma zatvore taj servis.

Ima jos dosta opcija sto se tice reklamacije samo sto ljudi u to nisu upuceni, trebas procitati (ne samo ti nego svako) zakon o zastiti potrosaca.
 

mean_machine

PCAXE Member
Učlanjen(a)
28.12.2013.
Poruka
192
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
FX8300 & Nepton 140XL
Motherboard:
ASUS SaberTooth 990FX R2.0
RAM:
KINGSTON 8GB DDR3 1333mhz
VGA & cooler:
MSI 7970 TW
Display:
PHILIPS 244E
Sound:
Realtek
Case:
HAF 932 & ATC-201
PSU:
RECOM 750W
Internet:
KBCNET
OS & Browser:
WIN7 64bit & Chrome
Oni su meni poslali taj isti dan genericku poruku da su zahtev za popravku prihvatili i uredjaj poslali u servis i da ce biti servisiran u zakonskom roku i od tad nista. A to je bilo pre tri nedelje.

Da li ih ova sms poruka štiti od roka od 15dana ili ne? Po meni je logicno da mi posle 15dana jave da li su opravili ili nisu i da kazu sta dalje. Ako ih ne stiti od tih 15dana, idem sutra do njih da vidim da li je popravljena, ako nije mogu da trazim drugu graficku ili da doplatim za neku bolju, zar ne?
 

tehnokrata

PCAXE Member
Učlanjen(a)
05.10.2013.
Poruka
384
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
comp
CPU & cooler:
fx8350 @
Motherboard:
Asus m5a99x evo v2
RAM:
8 GB Kingston mix
VGA & cooler:
7950 2 gb
Display:
HP 22"
HDD:
Samsung PRO
Case:
CM elite
Koliko vidim nisu izmenili informacije i uputstva koja su se promenila novim zakonom. Deo izmena koji pominje posedovanje ambalaze prilikom reklamacije. Tako da je pitanje da li su i ostale informacije merodavne na tom sajtu.


Izmena zakona od 22. 09. 2014.
" Rok za odgovor na reklamaciju je osam dana, a ona mora da se reši za 15 dana, odnosno za 30 dana kada potrošač ima problem sa nameštajem i tehnikom. "

Zakon nije retroaktivan, sto znaci da rokovi resavanja zavise od toga da li si robu kupio pre ili posle stupanja zakona na snagu!
Obavestili su te da ce biti popravljen proizvod i sad cekas rok za popravku. U svakom slucaju ih pozovi. Nije nekulturno sa tvoje strane!
 
Poslednja izmena:

mean_machine

PCAXE Member
Učlanjen(a)
28.12.2013.
Poruka
192
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
FX8300 & Nepton 140XL
Motherboard:
ASUS SaberTooth 990FX R2.0
RAM:
KINGSTON 8GB DDR3 1333mhz
VGA & cooler:
MSI 7970 TW
Display:
PHILIPS 244E
Sound:
Realtek
Case:
HAF 932 & ATC-201
PSU:
RECOM 750W
Internet:
KBCNET
OS & Browser:
WIN7 64bit & Chrome
Okej, sacekacu da prodje rok od 30dana pa ako ne zovu idem do njih da trazim zamenu ili pare.
 
Poslednja izmena:

Hazard

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
03.12.2013.
Poruka
80
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Amd Athlon X2 250
Motherboard:
Gigabyte...
RAM:
2X4GB Cosair Vegance 1333Mhz
VGA & cooler:
Nvidia GT 220
Display:
Philips 22'
HDD:
500GB
Sound:
Genius 7.1 Surround Sound Genius
Mice & keyboard:
A4TECH and Genisu Keyboard
Internet:
SBB 30 Mb/s
OS & Browser:
Windows 7 Ultimate and Google Chrome
Other:
Headset Mordax X Gaming
Ja sam za slušalice čekao oko 35-40 dana. A da ih nisam zvao kada je proslo 30 dana oni se ne bi setili da mi ih vrate :)
 

mean_machine

PCAXE Member
Učlanjen(a)
28.12.2013.
Poruka
192
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
FX8300 & Nepton 140XL
Motherboard:
ASUS SaberTooth 990FX R2.0
RAM:
KINGSTON 8GB DDR3 1333mhz
VGA & cooler:
MSI 7970 TW
Display:
PHILIPS 244E
Sound:
Realtek
Case:
HAF 932 & ATC-201
PSU:
RECOM 750W
Internet:
KBCNET
OS & Browser:
WIN7 64bit & Chrome
Posto je rok od 30dana prosao, zanima me da li mogu sutra da se pozovem na zakon i da trazim zamenu ili novac ako mi kazu da graficka jos nije servirana i da treba da cekam jos x dana?
 

zex_91

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
28.09.2014.
Poruka
32
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
Najbolje je da trazis broj telefona od ovlastenog servisa i da pricas sa njima jer u radnji ce ti reci samo "nije jos stiglo sa reklamacije". U toku razgovaora preko telefona promrmljaj koroz bradu "inspekcija" i spusti slusalicu :).
 
Vrh