somidurlan
PCAXE Apprentice
- Učlanjen(a)
- 06.01.2018.
- Poruka
- 28
- Rezultat reagovanja
- 4
Moja konfiguracija
Situacija sa garancijom u Emmi prodavnici (WinWin, Alti, sve je to isto)
Pozdrav drugari, hteo bi sa vama da podelim (krajnje neprijatno) iskustvo koje sam imao sa Emmi-jem. Resih ja da naizad sastavim jedan rig za kopanje, i narucim komponente za skoro 300 000 din. Naravno ne dobijem ni dinara popusta, ali nema veze, izkesiram sve odjednom. Stignu komponente uredno sve (sem mozda napajanja koje je doslo u nekoj poluotvorenoj kesi iz koje su virili kablovi, sto je mozda i uzrokovalo sve probleme).
Posto jos nisam imao extendere podjem ja da povezem rig bez graficki da makar instaliram windows i podesim drajvere dok mi ne stignu extenderi. Povezem uredno procesor, kuler, ram, kabli za startovanje, ssd. Inace komponente koje sam uzeo su:
Sta se desava, prilikom prvog paljenja, 4-pinski kabli za napajanje procesora pocinje da gori odmah. Ovaj LC Power ima samo jedan 8-pinski kabli koji se deli na 2 4-pinska, i on moze da se poveze samo na jedan moguci nacin, tako da tu nije imalo sta da se pogresi, kao niti bilo gde drugde, postoje zlebovi i samo na jedan nacin moze da se poveze. Do sada sam sastavljao vise kompijutera i nikad nije bilo problema. Odmah sam iskljucio napajanje iz zida. Kabl za napajanje se istopio samo tu kod 4 pinskog dela, 24 pinski glavni za plocu je radio normalno.
Ovako izgleda osteceni kabli:
E sad, nista od ovog ne bi bilo sporno da je ovo korektna firma i da ima neko ime koje je za postovanje. Elem sta se desava, odnesem ja to sve lepo na reklamaciju. Odbiju me glatko, niti neko obrazlozenje, niti nista, samo "ne podleze saobraznosti". Konsultujem se sa ljudima iz struke, cak sam i prijatelja visoko pozicioniranog u doticnoj firmi konsultovao, i on me je savetovao da im opet posaljem da opet pogledaju, sto sam ja i ucinio. Ovog puta im kazem da razmotre ponovo, da su nosonovano odbili i da cu da ih tuzim, na sta oni odgovaraju zadnjeg dana reklamacije, znaci 30. dana u istom fazonu gde samo konstatuju da je doslo do fizickog ostecenja, kao da sam ja uzeo da palim upaljacem kabli, a ne da je izgoreo zbog negog problema sa komponentom:
Inace kad god sam ih zvao za reklamaciju, uvek je bilo neko zavlacenje. Prvo me nisu kontaktirali posle 8 dana, kada sam ih ja zvao, rekli su da su poslali SMS, sto nije tacno, jer nije stigo, zatim su rekli kako je u servisu, sledec i poziv je bilo da je poslat u centralni servis, zatim na sledecem pozivo da je poslat dobavljacu, zatim sledeci poziv nije im sistem radio pa su rekli da ce da me kontaktiraju cim im proradi, sto se naravno nije desilo, zatim je i dalje bio u servisu kod dobavljaca ( neka firma kalisi). Posle nisam mogo ni da ih dobijem vise, samo sam danas dobio SMS od kurira kako mi stize posiljka od Kalisi d.o.o. i tada sam dobio nazad napajanje. Ne bih da dajem epitete o nacinu postupanja, sami zakljucite i razmislite pre nego sto napravite sledecu kupovinu preko njih.
Onaj ko se bavi kopanjem zna koliko je zaradio kopajuci eterijum zadnjih 45 dana pa vi vidite koliko sam u minusu. Inace kontaktirao sam proizvodjace, a u ponedeljak idem da se nadjem sa advokatom pa ce te biti obavesteni o razvoju situacije.
Pozdrav drugari, hteo bi sa vama da podelim (krajnje neprijatno) iskustvo koje sam imao sa Emmi-jem. Resih ja da naizad sastavim jedan rig za kopanje, i narucim komponente za skoro 300 000 din. Naravno ne dobijem ni dinara popusta, ali nema veze, izkesiram sve odjednom. Stignu komponente uredno sve (sem mozda napajanja koje je doslo u nekoj poluotvorenoj kesi iz koje su virili kablovi, sto je mozda i uzrokovalo sve probleme).
Posto jos nisam imao extendere podjem ja da povezem rig bez graficki da makar instaliram windows i podesim drajvere dok mi ne stignu extenderi. Povezem uredno procesor, kuler, ram, kabli za startovanje, ssd. Inace komponente koje sam uzeo su:
Sta se desava, prilikom prvog paljenja, 4-pinski kabli za napajanje procesora pocinje da gori odmah. Ovaj LC Power ima samo jedan 8-pinski kabli koji se deli na 2 4-pinska, i on moze da se poveze samo na jedan moguci nacin, tako da tu nije imalo sta da se pogresi, kao niti bilo gde drugde, postoje zlebovi i samo na jedan nacin moze da se poveze. Do sada sam sastavljao vise kompijutera i nikad nije bilo problema. Odmah sam iskljucio napajanje iz zida. Kabl za napajanje se istopio samo tu kod 4 pinskog dela, 24 pinski glavni za plocu je radio normalno.
Ovako izgleda osteceni kabli:
E sad, nista od ovog ne bi bilo sporno da je ovo korektna firma i da ima neko ime koje je za postovanje. Elem sta se desava, odnesem ja to sve lepo na reklamaciju. Odbiju me glatko, niti neko obrazlozenje, niti nista, samo "ne podleze saobraznosti". Konsultujem se sa ljudima iz struke, cak sam i prijatelja visoko pozicioniranog u doticnoj firmi konsultovao, i on me je savetovao da im opet posaljem da opet pogledaju, sto sam ja i ucinio. Ovog puta im kazem da razmotre ponovo, da su nosonovano odbili i da cu da ih tuzim, na sta oni odgovaraju zadnjeg dana reklamacije, znaci 30. dana u istom fazonu gde samo konstatuju da je doslo do fizickog ostecenja, kao da sam ja uzeo da palim upaljacem kabli, a ne da je izgoreo zbog negog problema sa komponentom:
Inace kad god sam ih zvao za reklamaciju, uvek je bilo neko zavlacenje. Prvo me nisu kontaktirali posle 8 dana, kada sam ih ja zvao, rekli su da su poslali SMS, sto nije tacno, jer nije stigo, zatim su rekli kako je u servisu, sledec i poziv je bilo da je poslat u centralni servis, zatim na sledecem pozivo da je poslat dobavljacu, zatim sledeci poziv nije im sistem radio pa su rekli da ce da me kontaktiraju cim im proradi, sto se naravno nije desilo, zatim je i dalje bio u servisu kod dobavljaca ( neka firma kalisi). Posle nisam mogo ni da ih dobijem vise, samo sam danas dobio SMS od kurira kako mi stize posiljka od Kalisi d.o.o. i tada sam dobio nazad napajanje. Ne bih da dajem epitete o nacinu postupanja, sami zakljucite i razmislite pre nego sto napravite sledecu kupovinu preko njih.
Onaj ko se bavi kopanjem zna koliko je zaradio kopajuci eterijum zadnjih 45 dana pa vi vidite koliko sam u minusu. Inace kontaktirao sam proizvodjace, a u ponedeljak idem da se nadjem sa advokatom pa ce te biti obavesteni o razvoju situacije.