• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

Sapphire RX 580 8GB Nitro+ REKLAMACIJA i Prava potrošača

Vrag_Lichno

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
25.08.2019.
Poruka
64
Rezultat reagovanja
54
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ryzen 5 5600, NZXT Kraken X52
Motherboard:
Asus ROG Strix B450-E Gaming
RAM:
CORSAIR VENGEANCE RGB PRO 2x16GB 3600Mhz
VGA & cooler:
Sapphire RX7800XT Nitro+ 16GB
Display:
Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" 3440x1440 144Hz
HDD:
XPG SX8200 Pro 512GB, Patriot Burst 480gb x 2, Tosihba 1TB ext, Transcend 1TB ext.
Sound:
Focusrite Scarlett Solo 3rd Gen, PreSonus Eris E4.5BT Gen2, Razer NARI wireless
Case:
NZXT H500i
PSU:
Corsair RM850X
Mice & keyboard:
Razer Blackwidow V4 Pro, Razer Basilisk V3
E ovako, ova priča može da ide u sitna crevca. Izneću bitne detalje pa koga nešto posebno zanima neka pita.
Kome se ne čita sve ovo
Posle solidnog cimanja mi je vraćen novac.
Karticu sam bio primoran da kupim u najgorem periodu kada je mining unakazio cene i platio sam je 45,990 dinara. Jasno vam je koliko sam ovde dobro prošao
Kupio sam navedenu grafičku pre skoro 2 godine u jednoj domaćoj prodavnici. Pre neka dva meseca sam primetio takozvani ''coil whine'' i još neke novonastale mane na kartici, prekida display port, gubi se slika nasumično, nekad se vrati nekad ne... Možda je to bilo i do drajvera ali nije ni važno, coil whine je bio primarni problem. Znam da to u principu i ne prihvataju kao kvar jer nema nikakvog lošeg uticaja na grafičku kartu osim same buke, pa sam se dvoumio oko same reklamacije. Da napomenem da i nije bilo jako bučno, kroz zatvoreno kućište se nije mogao čuti ali sa otvorenom stranicom sam čuo zujanje i to samo pod opterećenjem. U principu sam bio siguran da će me odbiti i vratiti mi karticu uz obrazloženje da kvara nema.
Sve u svemu, odlučim ja da je ipak odnesem, garancija je još 2 meseca, što da ne probam.

Sada idemo po datumima, bitno je zbog zakona i prava koje imamo kao potrošači.

-Odneo sam je 8. avgusta, potpisao reklamacioni list, naveo probleme, rekoše javiće ishod ali da ne očekujem ništa uskoro jer su u toku godišnji odmori... OK.

-16.avgusta u 16:30 stiže SMS poruka sa broja ''prodavnice'': ''Postovani, Vasa reklamacija nije uvazena.Vas zahtev za zamenu nije prihvacen. Uredjaj nije pokazao kvar.''
Pozvao sam njihov call cenatar i pitao šta se desilo. Rekoše da ta poruka nije finalna odluka i da uredjaj zadržavaju na daljem testiranju. Ta poruka je očigledno automatska i time ispunjavaju zakonsku obavezu o kontaktiranju kupca.
Ok, sačekaću, i onako sam bio spreman na to.

- 9. septembra shvatam da rok za rešavanje problema ističe a meni niko ništa ne javlja. Pre kontakta sa prodavnicom pozivam Zaštitu Potrošača da se raspitam o zakonima, pravima i ostalo.
Neka fina gospodja mi kaže da im je rok za rešavanje tog dana istekao i da posle one poruke o odbijenoj reklamaciji nisu imali nikakvo pravo da uredjaj zadrže ni dan. Usput mi je rekla šta da im kažem i na koji član zakona da se pozove, što sam i uradio. Sve sam rešavao putem mejla kako bih imao dokumentovano ceo razgovor za podrškom dotične prodavnice.
Odmah im pišem da je rok probijen i da želim novi uređaj istog dana kako bi izbegli neke dalje zakonske komplikacije. Ovaj razgovor sa njima mogu da objavim ako je to potrebno ali možete mi verovati na reč, nemam razloga da izmišljam.
Odgovor je stigao nakon nekih 30 minuta i rekoše da će proveriti sa odeljenjem za reklamacije te mi javiti ishod (dakle rok prošao a oni još ne znaju??).

- 10. septembar, stiže mail da je reklamacija zaključena i da će zamenski uređaj biti dostavljen u maloprodaju ali ne znaju kada pa će mi javiti kad se to desi.
E tu je meni bilo dosta, probijanje rokova, neinformisanost i odugovlačenje. Odlučim da opet kontaktiram zaštitu potrošača. Dobijam informaciju da sada imam puno pravo da tražim novac nazad što sam i uradio, opet uz pozivanje na određene članove zakona. Napisao sam da su rokovi probijeni i da želim povraćaj novca i tu kreće prepucavanje i pokušaj manipulacije što, predpostavljam, inače rade svima koji ne znaju ili ih mrzi da se odbranje i raspravljaju pa uzmu šta im se nudi i odu gunđajući. Kaže mi gospodin da je sve rešeno u zakonski predviđenom roku roku slanjem adekvatnog zamenskog uređaja u maloprodaju i proveriće da li je uređaj stigao pa će mi javiti. Pozivam taj maloprodajni objekat i dobijam informaciju da ne znaju o čemu je reč i da nema nikakve zamene. U momentu prekida tog razgovore sa PRIVATNOG broja mi stiže poruka da je uređaj dostavljen i da mogu da ga preuzmem. Ponovo pozivam prodavnicu i oni mi ponove da kod njih nema ništa vezano za tu reklamaciju. Dakle laž do laži. Ponovo se vraćam na mail i pišem da me ne zanima novi uređaj već novac i opet dobijam odgovor da je zakon ispoštovan, da je rok bio 13. septembar a da je reklamacija zaključena 5. septembra i da prekršaja nema. Tu im napominjem da je zakonski rok 30 kalendarskih dana a ne 30 radnih dana i da me tog 5. seprembra niko nije pozvao sa vestima o rešavanju problema. Tog dana ostajem bez daljih odgovora... Pozivam call centar kasnije tog dana, kažu prošlo im radno vreme javiće se sutra.

- 11. septembar, čekam odgovor, kapiram rade od 8-9, pišem mejl sa citatom od juče i tražim odgovor. Oko 12h i dalje nema odgovora a mene strpljenje odavno izdalo. Napišem mejl da nema smisla da više čekam i da ću ipak pozvati tržišnu inspekciju jer nemam više snage da se ubeđujem a 101% znam da sam u pravu. Tržišna inspekcija nikome netreba i dobijam odgovor kroz 10 minuta ''U rešavanje nastale situacije uključene su nadležne kolege i u toku je provera vašeg dopisa.'' Opet pomislih ovi će me ostaviti na čekanju još dugo, međutim skoro istog momenta stiže mejl neke, očigledno, bitnije osobe. Piše da je prihvaćen zahtev o povraćaju novca i da moram otići do maloprodaje da potpišem novi reklamacioni list. Ovog puta na tom dokumentu piše da je povraćaj novca odobren, opet ostaje čekanje... Kažu prodavci tamo to se brzo reši, 3-4 dana... Pitam ih, čisto iz radoznalosti, da li je stigao taj zamenski uređaj i koji je? Kaže XFX RX580 4GB. Nasmejem se i odem kući. Čekam...

- 12. septembar, stiže mejl one bitne osobe da će slučaj biti rešen čim roba stigne u reklamacioni centar... Šta? pa gde je do sada bila... Ok, ne odgovaram ništa i čekam....

- 18. septembar, opet u 16:30 stiže SMS, ovog puta opet sa broja prodavnice : ''Postovani, Vasa reklamacija je uvazena. Za vasu reklamaciju odobren je povrat sredstava. Reklamacija ce biti resena u roku od 30 dana.'' Naravno da sam u tom momentu pukao jer se smeši još 30 dana agonije i odlučim da bitnoj osobi pošaljem još jedan mejl. Tu sam se malo istresao ali sve pristojno i kulturno. Naravno, odgovora nema, prošlo radno vreme.

- 19. septembar, mejl bitne osobe stiže, kaže reklamacija je rešena juče, traži mi broj računa i kaže novac će biti uplaćen između 16 i 17h. Dajem broj, pare ležu i konačno kraj agonije....

Meni je ovde išlo u korist što su probili rok, nisu imali šansu da se izvade iz toga. Ukoliko ste upravu, samo budite uporni, ne mogu zaobići zakon. Par bitnih detalja o tim rokovima:

1. Zakonski rok za obaveštavanje kupca o predatoj reklamaciji je 8 dana. Ako vam stigne poruka o odbijanju reklamacije a naknadno vam kažu da to nije finalno rešenje, tu su vveć prekršili zakon i možete pozvati zaštitu potrošača za savet o daljim postupcima.
2. Rok za finalno rešavanje reklamacije je 30 KALENDARSKIH dana, ne dozvolite da vam to neko ospori ili da vas ubedi da se vikendi ne računaju.
3. U slučaju da uređaj ne može da se popravi i bude vam dodeljen novi on mora biti IDENTIČAN ili bolji/skuplji i to samo uz vašu potvrdu. Dakle ne smeju da vam daju nešto što je po njima ''adekvatna zamena''.
 
Poslednja izmena:

tatatatira1977

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
06.03.2019.
Poruka
1.154
Rezultat reagovanja
621
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
HP Pavilion - 17-ab201nc I7 7700 HQ
CPU & cooler:
I7 9700 K+ Dark Rock Pro 3 I7 3770K + ARCTIC Freezer 34 eSports DUO
Motherboard:
GIGABAYTE Z390 AORUS PRO Asus Sabertooth Z77
RAM:
16 GB DDR4 3200mhz DDR3 16 GB 1600mhz
VGA & cooler:
ASUS 1070 strix gaming Asrock Rx 6600 Challenger 8GB DDR6
Display:
TV LG 4K 55KS8100 /120 LG 27GN600-B
HDD:
3x3 tb +ssd 480gb 3tb +240 gb
Sound:
SONY DN-1010 risiver + zvucnici 2 MAGNAT+2 UM+ centralni YAMAHA
Case:
Fractal Design Define R6 Fractal Design Define R4
PSU:
Evga SuperNova G2 850 W Gold Seasonic Core 650W Gold
Optical drives:
LG LG
Mice & keyboard:
LOGI K-520 + LOGI MX Preformance RIOTORO GHOSTWRITER +HP3900
Internet:
Optika 100/25
OS & Browser:
windows 10 + mozilla
E ovako, ova priča može da ide u sitna crevca. Izneću bitne detalje pa koga nešto posebno zanima neka pita.
Kome se ne čita sve ovo
Posle solidnog cimanja mi je vraćen novac.
Karticu sam bio primoran da kupim u najgorem periodu kada je mining unakazio cene i platio sam je 45,990 dinara. Jasno vam je koliko sam ovde dobro prošao
Kupio sam navedenu grafičku pre skoro 2 godine u jednoj domaćoj prodavnici. Pre neka dva meseca sam primetio takozvani ''coil whine'' i još neke novonastale mane na kartici, prekida display port, gubi se slika nasumično, nekad se vrati nekad ne... Možda je to bilo i do drajvera ali nije ni važno, coil whine je bio primarni problem. Znam da to u principu i ne prihvataju kao kvar jer nema nikakvog lošeg uticaja na grafičku kartu osim same buke, pa sam se dvoumio oko same reklamacije. Da napomenem da i nije bilo jako bučno, kroz zatvoreno kućište se nije mogao čuti ali sa otvorenom stranicom sam čuo zujanje i to samo pod opterećenjem. U principu sam bio siguran da će me odbiti i vratiti mi karticu uz obrazloženje da kvara nema.
Sve u svemu, odlučim ja da je ipak odnesem, garancija je još 2 meseca, što da ne probam.

Sada idemo po datumima, bitno je zbog zakona i prava koje imamo kao potrošači.

-Odneo sam je 8. avgusta, potpisao reklamacioni list, naveo probleme, rekoše javiće ishod ali da ne očekujem ništa uskoro jer su u toku godišnji odmori... OK.

-16.avgusta u 16:30 stiže SMS poruka sa broja ''prodavnice'': ''Postovani, Vasa reklamacija nije uvazena.Vas zahtev za zamenu nije prihvacen. Uredjaj nije pokazao kvar.''
Pozvao sam njihov call cenatar i pitao šta se desilo. Rekoše da ta poruka nije finalna odluka i da uredjaj zadržavaju na daljem testiranju. Ta poruka je očigledno automatska i time ispunjavaju zakonsku obavezu o kontaktiranju kupca.
Ok, sačekaću, i onako sam bio spreman na to.

- 9. septembra shvatam da rok za rešavanje problema ističe a meni niko ništa ne javlja. Pre kontakta sa prodavnicom pozivam Zaštitu Potrošača da se raspitam o zakonima, pravima i ostalo.
Neka fina gospodja mi kaže da im je rok za rešavanje tog dana istekao i da posle one poruke o odbijenoj reklamaciji nisu imali nikakvo pravo da uredjaj zadrže ni dan. Usput mi je rekla šta da im kažem i na koji član zakona da se pozove, što sam i uradio. Sve sam rešavao putem mejla kako bih imao dokumentovano ceo razgovor za podrškom dotične prodavnice.
Odmah im pišem da je rok probijen i da želim novi uređaj istog dana kako bi izbegli neke dalje zakonske komplikacije. Ovaj razgovor sa njima mogu da objavim ako je to potrebno ali možete mi verovati na reč, nemam razloga da izmišljam.
Odgovor je stigao nakon nekih 30 minuta i rekoše da će proveriti sa odeljenjem za reklamacije te mi javiti ishod (dakle rok prošao a oni još ne znaju??).

- 10. septembar, stiže mail da je reklamacija zaključena i da će zamenski uređaj biti dostavljen u maloprodaju ali ne znaju kada pa će mi javiti kad se to desi.
E tu je meni bilo dosta, probijanje rokova, neinformisanost i odugovlačenje. Odlučim da opet kontaktiram zaštitu potrošača. Dobijam informaciju da sada imam puno pravo da tražim novac nazad što sam i uradio, opet uz pozivanje na određene članove zakona. Napisao sam da su rokovi probijeni i da želim povraćaj novca i tu kreće prepucavanje i pokušaj manipulacije što, predpostavljam, inače rade svima koji ne znaju ili ih mrzi da se odbranje i raspravljaju pa uzmu šta im se nudi i odu gunđajući. Kaže mi gospodin da je sve rešeno u zakonski predviđenom roku roku slanjem adekvatnog zamenskog uređaja u maloprodaju i proveriće da li je uređaj stigao pa će mi javiti. Pozivam taj maloprodajni objekat i dobijam informaciju da ne znaju o čemu je reč i da nema nikakve zamene. U momentu prekida tog razgovore sa PRIVATNOG broja mi stiže poruka da je uređaj dostavljen i da mogu da ga preuzmem. Ponovo pozivam prodavnicu i oni mi ponove da kod njih nema ništa vezano za tu reklamaciju. Dakle laž do laži. Ponovo se vraćam na mail i pišem da me ne zanima novi uređaj već novac i opet dobijam odgovor da je zakon ispoštovan, da je rok bio 13. septembar a da je reklamacija zaključena 5. septembra i da prekršaja nema. Tu im napominjem da je zakonski rok 30 kalendarskih dana a ne 30 radnih dana i da me tog 5. seprembra niko nije pozvao sa vestima o rešavanju problema. Tog dana ostajem bez daljih odgovora... Pozivam call centar kasnije tog dana, kažu prošlo im radno vreme javiće se sutra.

- 11. septembar, čekam odgovor, kapiram rade od 8-9, pišem mejl sa citatom od juče i tražim odgovor. Oko 12h i dalje nema odgovora a mene strpljenje odavno izdalo. Napišem mejl da nema smisla da više čekam i da ću ipak pozvati tržišnu inspekciju jer nemam više snage da se ubeđujem a 101% znam da sam u pravu. Tržišna inspekcija nikome netreba i dobijam odgovor kroz 10 minuta ''U rešavanje nastale situacije uključene su nadležne kolege i u toku je provera vašeg dopisa.'' Opet pomislih ovi će me ostaviti na čekanju još dugo, međutim skoro istog momenta stiže mejl neke, očigledno, bitnije osobe. Piše da je prihvaćen zahtev o povraćaju novca i da moram otići do maloprodaje da potpišem novi reklamacioni list. Ovog puta na tom dokumentu piše da je povraćaj novca odobren, opet ostaje čekanje... Kažu prodavci tamo to se brzo reši, 3-4 dana... Pitam ih, čisto iz radoznalosti, da li je stigao taj zamenski uređaj i koji je? Kaže XFX RX580 4GB. Nasmejem se i odem kući. Čekam...

- 12. septembar, stiže mejl one bitne osobe da će slučaj biti rešen čim roba stigne u reklamacioni centar... Šta? pa gde je do sada bila... Ok, ne odgovaram ništa i čekam....

- 18. septembar, opet u 16:30 stiže SMS, ovog puta opet sa broja prodavnice : ''Postovani, Vasa reklamacija je uvazena. Za vasu reklamaciju odobren je povrat sredstava. Reklamacija ce biti resena u roku od 30 dana.'' Naravno da sam u tom momentu pukao jer se smeši još 30 dana agonije i odlučim da bitnoj osobi pošaljem još jedan mejl. Tu sam se malo istresao ali sve pristojno i kulturno. Naravno, odgovora nema, prošlo radno vreme.

- 19. septembar, mejl bitne osobe stiže, kaže reklamacija je rešena juče, traži mi broj računa i kaže novac će biti uplaćen između 16 i 17h. Dajem broj, pare ležu i konačno kraj agonije....

Meni je ovde išlo u korist što su probili rok, nisu imali šansu da se izvade iz toga. Ukoliko ste upravu, samo budite uporni, ne mogu zaobići zakon. Par bitnih detalja o tim rokovima:

1. Zakonski rok za obaveštavanje kupca o predatoj reklamaciji je 8 dana. Ako vam stigne poruka o odbijanju reklamacije a naknadno vam kažu da to nije finalno rešenje, tu su vveć prekršili zakon i možete pozvati zaštitu potrošača za savet o daljim postupcima.
2. Rok za finalno rešavanje reklamacije je 30 KALENDARSKIH dana, ne dozvolite da vam to neko ospori ili da vas ubedi da se vikendi ne računaju.
3. U slučaju da uređaj ne može da se popravi i bude vam dodeljen novi on mora biti IDENTIČAN ili bolji/skuplji i to samo uz vašu potvrdu. Dakle ne smeju da vam daju nešto što je po njima ''adekvatna zamena''.
Od mene imas veliko BRAVO MOMČE e tako se bori za svoju stvar i prava .Takav ako budes i za ostalo u zivotu nema puno da se brines .sretno.
 

SkazzY

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
12.08.2018.
Poruka
2.094
Rezultat reagovanja
1.146
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
My precious
CPU & cooler:
Ryzen 5 2600 + Arctic Freezer 34 Duo
Motherboard:
MSI B450 Tomahawk
RAM:
2x8GB DDR4 HyperX Fury 3200Mhz
VGA & cooler:
GTX 1050 TI
Display:
Dell P2421D
HDD:
Samsung 500GB 860 EVO + WD Black 1TB + Hitachi 1TB
Case:
MS Cyclops V + 3x Arctic F12 Rev 2 (120mm PWM)
PSU:
SAMA Armor 80+ Gold - 650W
Mice & keyboard:
Revoltec FightMouse Elite + A4Tech KD-800L
Internet:
SBB
OS & Browser:
Windows 10 + Linux
I od mene svaka cast. Mozda bi bilo korisno da okacis i broj telefona/kontakt za zastitu potrosaca.
 

RedEye Foxxxxx

PCAXE Member
Učlanjen(a)
11.09.2019.
Poruka
200
Rezultat reagovanja
62
Moja konfiguracija
Svaka cast bre! Najveci problem je sto ljudi i ne znaju svoja prava cesto, pa su na te fore vjerovatno prije tebe preveslali neke potrosace. Hvala ti sto si podijelio ovu pricu sa nama :thumb:
 

Vrag_Lichno

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
25.08.2019.
Poruka
64
Rezultat reagovanja
54
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ryzen 5 5600, NZXT Kraken X52
Motherboard:
Asus ROG Strix B450-E Gaming
RAM:
CORSAIR VENGEANCE RGB PRO 2x16GB 3600Mhz
VGA & cooler:
Sapphire RX7800XT Nitro+ 16GB
Display:
Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" 3440x1440 144Hz
HDD:
XPG SX8200 Pro 512GB, Patriot Burst 480gb x 2, Tosihba 1TB ext, Transcend 1TB ext.
Sound:
Focusrite Scarlett Solo 3rd Gen, PreSonus Eris E4.5BT Gen2, Razer NARI wireless
Case:
NZXT H500i
PSU:
Corsair RM850X
Mice & keyboard:
Razer Blackwidow V4 Pro, Razer Basilisk V3
Svaka cast bre! Najveci problem je sto ljudi i ne znaju svoja prava cesto, pa su na te fore vjerovatno prije tebe preveslali neke potrosace. Hvala ti sto si podijelio ovu pricu sa nama :thumb:
Управо то, не знају људи шта може а шта не и онда падну на те манипулације из страха да не изгубе и то што имају.
 

Marvox

PCAXE Member
Učlanjen(a)
09.12.2018.
Poruka
719
Rezultat reagovanja
971
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel® Core™ i7 13700K / Noctua NH-D15
Motherboard:
ASUS Prime Z690-A
RAM:
2x16Gb Kingston Fury Renegade DDR5 6400Mhz CL32
VGA & cooler:
RTX 4080 Palit Game Rock OC
Display:
LG 27GL850-B Nano IPS 144Hz / LG 27GN800-B Nano IPS 144Hz
HDD:
SSD Intel 512Gb, SSD Samsung 120 Gb, 1Tb WD, 4Tb WD RED
Sound:
Astro A50 / HyperX DualCast
Case:
NZXT H700i
PSU:
FSP Hydro G PRO 1000W ATX 3.0
Mice & keyboard:
Glorious Model O Wireless/Keychron K2 V2
Internet:
Kable 350/20 Mbs
OS & Browser:
Win10 64bit
Poslednja izmena:

SkazzY

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
12.08.2018.
Poruka
2.094
Rezultat reagovanja
1.146
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
My precious
CPU & cooler:
Ryzen 5 2600 + Arctic Freezer 34 Duo
Motherboard:
MSI B450 Tomahawk
RAM:
2x8GB DDR4 HyperX Fury 3200Mhz
VGA & cooler:
GTX 1050 TI
Display:
Dell P2421D
HDD:
Samsung 500GB 860 EVO + WD Black 1TB + Hitachi 1TB
Case:
MS Cyclops V + 3x Arctic F12 Rev 2 (120mm PWM)
PSU:
SAMA Armor 80+ Gold - 650W
Mice & keyboard:
Revoltec FightMouse Elite + A4Tech KD-800L
Internet:
SBB
OS & Browser:
Windows 10 + Linux
Fair enough ali znatno je lakse sve sa tim problemom preusmeriti na ovu temu nego svaki put paliti LMGTFY xD. Mada moze samo ovaj link da stavi negde u prvi post :shrug:.
 

Kobatz

Moderator
Učlanjen(a)
03.04.2009.
Poruka
6.540
Rezultat reagovanja
631
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Nzxt
CPU & cooler:
Amd Ryzen 1600 ~ 4.1ghz 24/h
Motherboard:
Msi x450 gaming
RAM:
4 x 4gb Kingston fury 2400 ~ 3000mhz by Micron
VGA & cooler:
Gigabyte 3060ti oc 8gb
Display:
Asus vs27 27' + Denver 56' lcd -madvr+ hitachi projector
HDD:
Adata sx8000 480gb+Kingston 480gb +2x 1.5tb by zamzung
Sound:
Asus Xonar Dx
Case:
Nzxt Apollo case,slight mod
PSU:
Raidmax 530w
Optical drives:
Liteon writer
Mice & keyboard:
Logitech g3,saitek eclipse II
Internet:
sbb 50/4
OS & Browser:
Windows 11,chrome&ff
Other:
Nexus 7' 2013, Htpc i7 2600, rx580 8gb madvr 4k60fps high conf
Lepo si to odradio, veoma iskusno, ali imam zamerku sto si cekao da skoro istekne garancija.

Coil whine ti je bio prisutan sigurno od pocetka.

Da se ne lazemo, reklamirao si kartu da bi dobio drugu tj novac a ne zato sto stvarno imas problem

Isao si na sistem, app ili ti brute force metoda pa da vidimo kako ce se zavrsiti.

Svaka cast za cimanje i snalazljivost, malo je takvih ljudi koji sve lepo dokumentovano odrade

Sent from my ELE-L29 using Tapatalk
 

Vrag_Lichno

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
25.08.2019.
Poruka
64
Rezultat reagovanja
54
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ryzen 5 5600, NZXT Kraken X52
Motherboard:
Asus ROG Strix B450-E Gaming
RAM:
CORSAIR VENGEANCE RGB PRO 2x16GB 3600Mhz
VGA & cooler:
Sapphire RX7800XT Nitro+ 16GB
Display:
Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" 3440x1440 144Hz
HDD:
XPG SX8200 Pro 512GB, Patriot Burst 480gb x 2, Tosihba 1TB ext, Transcend 1TB ext.
Sound:
Focusrite Scarlett Solo 3rd Gen, PreSonus Eris E4.5BT Gen2, Razer NARI wireless
Case:
NZXT H500i
PSU:
Corsair RM850X
Mice & keyboard:
Razer Blackwidow V4 Pro, Razer Basilisk V3
Lepo si to odradio, veoma iskusno, ali imam zamerku sto si cekao da skoro istekne garancija.

Coil whine ti je bio prisutan sigurno od pocetka.

Da se ne lazemo, reklamirao si kartu da bi dobio drugu tj novac a ne zato sto stvarno imas problem

Isao si na sistem, app ili ti brute force metoda pa da vidimo kako ce se zavrsiti.

Svaka cast za cimanje i snalazljivost, malo je takvih ljudi koji sve lepo dokumentovano odrade

Sent from my ELE-L29 using Tapatalk
Odneo sam kartu kada sam primetio da se to dešava, igrom slučaja je to bilo pred kraj garancije. Možda je cw bio tu od ranije ali zaista nisam primetio.
Pare nisu bile prvi plan ali kad se sve izdešavalo shvatio sam da mi je to bolja opcija i na to sam išao. Nisam više imao šta da izgubim.
Red je bio da jednom potrošač pobedi u takvom okršaju.
 

Vrag_Lichno

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
25.08.2019.
Poruka
64
Rezultat reagovanja
54
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ryzen 5 5600, NZXT Kraken X52
Motherboard:
Asus ROG Strix B450-E Gaming
RAM:
CORSAIR VENGEANCE RGB PRO 2x16GB 3600Mhz
VGA & cooler:
Sapphire RX7800XT Nitro+ 16GB
Display:
Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" 3440x1440 144Hz
HDD:
XPG SX8200 Pro 512GB, Patriot Burst 480gb x 2, Tosihba 1TB ext, Transcend 1TB ext.
Sound:
Focusrite Scarlett Solo 3rd Gen, PreSonus Eris E4.5BT Gen2, Razer NARI wireless
Case:
NZXT H500i
PSU:
Corsair RM850X
Mice & keyboard:
Razer Blackwidow V4 Pro, Razer Basilisk V3
Još jedna bitna stvar! Ako vam uređaj zamene novim on je pod novim garantnim rokom! Dakle ne računa se garancija vraćenog uređaja i te varijante već nova.
 

nasteezy

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
21.09.2015.
Poruka
2.053
Rezultat reagovanja
739
Moja konfiguracija
Optical drives:
-
Mice & keyboard:
HyperX Alloy FPS, A4 Tech Bloody T70
Internet:
SBB EON 250/25 @ ASUS RT-N12 D1
Other:
Headset: Logitech G230/JBL T110, Phone: Xiaomi MI10T Pro
Još jedna bitna stvar! Ako vam uređaj zamene novim on je pod novim garantnim rokom! Dakle ne računa se garancija vraćenog uređaja i te varijante već nova.
Ko je lud da dobije nov uredjaj npr sa jos 2 meseca garancije.. Naravno da garancija krece ispocetka, nikad nisam cuo da se "garancija nastavlja" na nov proizvod.
 

Dali

PCAXE Member
Učlanjen(a)
05.12.2015.
Poruka
489
Rezultat reagovanja
1.356
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AMD Ryzen7 2700x / Brocken 3 Black Edition - Alpenföhn
Motherboard:
Asus Crosshair Hero VII wi-fi
RAM:
16GB G.Skill DDR4 3000
VGA & cooler:
SAPPHIRE Radeon RX 580 NITRO+ Special Edition 8GB
Display:
LG 29WK600-W & Samsung 40' UHD Smart tv
HDD:
Samsung 250 GB 970 evo,Transcend TS240GSSD220S,WDC WD30EZRX-00D8PB0,
Sound:
Logitech Z906
Case:
Cooler Master Stormtrooper
PSU:
THERMALTAKE Toughpower GF1 850W V2
Mice & keyboard:
Logitech K400r, A4Tech Bloody keyboard ,A4Tech Bloody R70 mouse,Logitech MX
Ko je lud da dobije nov uredjaj npr sa jos 2 meseca garancije.. Naravno da garancija krece ispocetka, nikad nisam cuo da se "garancija nastavlja" na nov proizvod.
Ja sam cuo,citao. I kod nas ,i kod madjara. Kod madjara uglavnom sa mobilnim telefonima.
 

PCburazer

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
12.10.2016.
Poruka
1.229
Rezultat reagovanja
439
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AMD Ryzen Pro R7 2700
Motherboard:
Asus TUF GAMING B450M-PLUS II
RAM:
16 GB Kingston HyperX Fury
VGA & cooler:
XFX RX580 8gb
Display:
Dell u2412m
HDD:
SSD Kingston 240gb x2 , WD Green 1TB, WD Purple 2TB
Sound:
Technics SH-EH600
Case:
Zeus Y03B
PSU:
Be quiet 530w 80PLUS BRONZE
OS & Browser:
Win10, Opera
Sve je to do pojedinca.
Ja se iskreno nikada ne bih cimao oko coil whine.
To gledam kao dva meseca cimanja i nerviranja, a ta dva meseca nemam računar.
Sve to zbog problema koji zapravo nije problem.
Nikakav novac i garancije nisu vredni mog vremena i živaca.
Npr coil whine ne bih priznavao kao kvar i da sam prodavac.

Ali kažem, to sam samo ja
 

Vrag_Lichno

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
25.08.2019.
Poruka
64
Rezultat reagovanja
54
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ryzen 5 5600, NZXT Kraken X52
Motherboard:
Asus ROG Strix B450-E Gaming
RAM:
CORSAIR VENGEANCE RGB PRO 2x16GB 3600Mhz
VGA & cooler:
Sapphire RX7800XT Nitro+ 16GB
Display:
Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" 3440x1440 144Hz
HDD:
XPG SX8200 Pro 512GB, Patriot Burst 480gb x 2, Tosihba 1TB ext, Transcend 1TB ext.
Sound:
Focusrite Scarlett Solo 3rd Gen, PreSonus Eris E4.5BT Gen2, Razer NARI wireless
Case:
NZXT H500i
PSU:
Corsair RM850X
Mice & keyboard:
Razer Blackwidow V4 Pro, Razer Basilisk V3
Sve je to do pojedinca.
Ja se iskreno nikada ne bih cimao oko coil whine.
To gledam kao dva meseca cimanja i nerviranja, a ta dva meseca nemam računar.
Sve to zbog problema koji zapravo nije problem.
Nikakav novac i garancije nisu vredni mog vremena i živaca.
Npr coil whine ne bih priznavao kao kvar i da sam prodavac.

Ali kažem, to sam samo ja
To je sve individualno, kao što kažeš. Zavisi i od situacije a i motiva.
Ja, na primer, kad puknem kintu za nešto ima da radi kako treba.. To je valjda zdrav razum.
Dao sam pare i očekujem rezultate. Pritom, svi znamo koliko naši preprodavci, posebno neka veća imena na tržištu znaju da oštete kupce. A da ne ulazimo u preduvane cene...
Uvek mi koji pucamo pare izvlačimo deblji kraj i jednostavno mi je dosadilo da to gledam. Zato ću uvek ovako postupiti pa bilo to čim kupim uređaj ili dan pred istek garancije.
 

Dom1nat0R

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
03.09.2015.
Poruka
12.915
Rezultat reagovanja
7.565
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel® Core™ i7-10700K / Arctic Liquid Freezer II 360
Motherboard:
ASUS Maximus XII HERO (WI-FI)
RAM:
G.SKILL tridentZ Black-White 32GB (2x16) DDR4 @3600MHz CL17 [F4-3600C17D-32GTZKW]
VGA & cooler:
AMD Radeon™ RX 7800 XT Phantom Gaming 16GB OC
Display:
LG Ultra Gear 27GN850-B [1ms,144Hz, Nano IPS]
HDD:
Samsung 860 PRO 256GB Samsung 860 EVO 500GB 2x Samsung 860 EVO 2TB WD Red 3TB
Sound:
ASUS Xonar Essence ONE / Cambridge Audio Azur 640A V2 / MA RX2+Pioneer TSW306C / Logitech Z906 [5.1]
Case:
Thermaltake Suppressor F51 [Window]
PSU:
Cooler Master V850 [Full modular]
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
ASUS ROG Chakram / ASUS ROG Claymore [MX Brown] / Headset hyperX Cloud Alpha
Internet:
Optical fiber 350mbs/110mbs
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64bit / Google Chrome
Other:
PlayStation 4 PRO CUH-7216B / TV Samsung UE50RU7022 50" 4K
Sve u svemu kartica koja na kraju krajeva i nije bila neispravna zamenjena je i dobijen je novac koji nikad ne bi mogao da dobije da je proda. Ni upola od toga vec 30%.
Znaci mogao je prodati za 130 recimo a dobio je 380 evra ako je vracena suma koja je data za karticu.
Sa tim parama odnosno uz malu doplatu moze da kupi 1080Ti, dajem samo primer da je u ovom slucaju on prosao kao Bog. Koristio 2 godine karticu i jos pride dobio novac nazad da kupi 130% jacu.
A sto se tice coil whine i ja ga vala ne bih mogao trpeti. Sve je to subjektivna stvar. Ja sam recimo lagano "dao" kad kazem dao mislim dao sam toliko para kao za RX5700XT karticu da bih kupio 2 SSD-a za storage kako bih obezbedio totalni mir i tisinu kucista. Tako da svako ima nesto sto mu znaci i ne bira nacin kako da dodje do toga.

A uzgred 2 meseca cupanja kose, sedenja kose i vatanja za glavu je iskljucivo zbog toga sto je karticu kupio u domacoj radnji. ;)
 

PCburazer

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
12.10.2016.
Poruka
1.229
Rezultat reagovanja
439
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AMD Ryzen Pro R7 2700
Motherboard:
Asus TUF GAMING B450M-PLUS II
RAM:
16 GB Kingston HyperX Fury
VGA & cooler:
XFX RX580 8gb
Display:
Dell u2412m
HDD:
SSD Kingston 240gb x2 , WD Green 1TB, WD Purple 2TB
Sound:
Technics SH-EH600
Case:
Zeus Y03B
PSU:
Be quiet 530w 80PLUS BRONZE
OS & Browser:
Win10, Opera
Ja takođe sve kupujem u domaćim radnjama i nisam imao loša iskustva. Mada se nisam ni pecao na sumnjivu robu, ili npr gotove konfiguracije.

Verujem da neupućeni najgore prođu, ali to je već neka druga tema...

Svakako mnogima su domaće radnje jedina opcija zbog načina plaćanja. Za kupovinu preko je potreban keš kog u legalnim tokovima baš i nema.
Mada ja ni kupovinu preko ne smatram pametnom opcijom, ali i to je neka sad već treća tema....
 
Vrh