Gadoguz
PCAXE Member
- Učlanjen(a)
- 19.05.2022.
- Poruka
- 754
- Rezultat reagovanja
- 1.013
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AMD Ryzen 5 5600 & Thermalright Assassin Spirit 120 PLUS V2
Motherboard:
GIGABYTE B450 AORUS ELITE (rev. 1.x)
RAM:
XPG GAMMIX D35 32GB (2x16GB) 3200 MT/s CL16
VGA & cooler:
XFX SPEEDSTER QICK 319 AMD Radeon RX 6700 XT
Display:
GIGABYTE G27F 2
HDD:
Kingston NV3 1TB, Seagate BarraCuda 3.5" 1TB 7200
Sound:
Logitech G535 LIGHTSPEED
Case:
XPG VALOR MESH, Lian-Li 2x & Arctic 2x P12 PWM PST 120mm fans
PSU:
XPG PYLON 750W
Mice & keyboard:
Logitech G Pro Wireless & Glorious GMMK 2 TKL
Internet:
Intel AX210, Optic 250/110 Mbps
OS & Browser:
Windows 11 Pro 24H2 & Brave
Ja sam igru tek sinoć počeo igrati, podešavanja su sve na medium, FSR Native, 60-75 FPS, osim u prvom gradu gdje pada na 58-59, mislim da je zbog procesora. Sa FG FPS ide do 130, frame time se "smiri" igra radi glatko. Primjetio sam da TAA Res. scale 100% daje nešto veći FPS, tipa za 5-6, ali je mutan na 1080p sa treptanjem na travi i drveću. Ko ima Nvidia kartu, DLSS je najbolja opcija od svih upscalera.
EDIT:
EDIT:
Poslednja izmena:

Vecina toga ne pije vodu, pogotovo Div 2 u koji sam sahranio hiljade sati i na nvidiji i na AMD-u. Jedino gde sam ikada primetio razliku u kvalitetu prikaza je losiji prikaz na AMD karti usled opcije "optimized" za teksture koja je default u drajverima. Ne znam sta se desava sa Hwunboxed test metodologijom, ali mozes uvek naci na YT direktno poredjenje dve maltene bilo koje karte. Recimo, evo (i necu vise offtopikovati ovde sa ovim nakon ovoga) 5700XT (nema mesh shaders podrsku) VS 6600 (IMA mesh shaders podrsku). Prva igra je UE5 engine igra, druga je Alan Wake 2 koji koristi mesh shaders, nema nikakve razlike u performansama dve karte, FPS je isti (los na obe)