gx-x
Display Guru
- Učlanjen(a)
- 01.04.2009.
- Poruka
- 7.758
- Rezultat reagovanja
- 2.391
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Chernobyl
CPU & cooler:
Intel i7 9th gen / LFII 360
RAM:
16gb
VGA & cooler:
Gigabyte RX 5700 XT 8GB OC
Display:
AOC 27G2U/BK (LF1F)
HDD:
SSD
Sound:
Xonar U5, Monitor Audio, JBL 1202D
PSU:
Enermax Platimax D.F. 1200W
Mice & keyboard:
HyperX Alloy Origins Core + Razer Basilisk
Internet:
SBB kabl
OS & Browser:
Winjdows 10 Pro, FF
ne, drajver i monitor to regulisu. Mozes da imas obican "2D" ili da ukljucis 3D.glupo pitanje nije mi baš jasan pojam 3d monitora, znači li to da on npr. za obični rad u kompu/surfovanje... izbacuje običnu 2d sliku, ali za neke igre koje to podržavaju izbaci 3d? još mi je nova ta tehnologija
3d radi tako sto graficka racuna uglove tvog levog i desnog oka, naocare koje nosis zatvaraju pogled na levo i desno oko u zavisnosti od slike koja je poslata na neko oko. Kad se salje slika na levo oko, naocare zatvore desno oko (zatvore pogled) ali se to brzo desava pa ni ne primetis, a mozak celu stvar dozivljava kao iluziju stvarnosti i tako je interpretira i dobijas 3D. Probaj da zmuris na levo i desno oko brzo i sve ce ti biti jasno. To sto budes video, to graficka karta renderuje i salje na oko kome je slika namenjena, dakle renderuje scenu iz dva razlicita ugla i svaki salje na odgovorajuce oko tako sto zatvori prikaz oku kome slika nije namenjna (zamraci to "staklo" ).
Ovo sto sam naveo je shutter glass pristup, postoji i polarizacioni pristup istoj stvari, gde su obe slike iscrtane odjednom ali se projektuju pod oderdjenim uglom a naocare filtriraju uglove namenjen levo i desnom oku ponaosob. To je bolja varijanta jer nema treperenja nikakve vrste ali ta tehnologija ako nije implementirana kako treba ume da zadaje teskoce.