• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

novi zakon o zastiti potrosaca?

tehnokrata

PCAXE Member
Učlanjen(a)
05.10.2013.
Poruka
384
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
comp
CPU & cooler:
fx8350 @
Motherboard:
Asus m5a99x evo v2
RAM:
8 GB Kingston mix
VGA & cooler:
7950 2 gb
Display:
HP 22"
HDD:
Samsung PRO
Case:
CM elite
Meni je ovo promaklo, bas da vidim kako ce to u praksi da izgleda. :D


Novim zakonom o zaštiti potrošača predviđeno je da rok za odgovor trgovca potrošaču, na izjavljenu reklamaciju bude osam dana, a rok za rešavanje reklamacije koju je trgovac usvojio ne može biti duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, računajuci od datuma podnošenja reklamacije.

Ukoliko se nesaobraznost robe ili usluge javi u prvih šest meseci, potrošač ima pravo da zahteva da se ona otkloni zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili izjavom da raskida ugovor.

Popravka je moguća samo uz izričitu saglasnost potrošača, a nemogućnost potrošača da dostavi ambalažu robe prodavcu, neće moći da bude uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.
ceo tekst u linku ..

http://mondo.rs/a728686/Info/Ekonomija/Odlozite-vece-kupovine-do-21.-septembra.html
 

ilbb

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
07.06.2013.
Poruka
2.251
Rezultat reagovanja
278
Moja konfiguracija
Ja ne bi da vidim u praksi, ali kad dođe moj red nadam se da će poštovati tih 30dana. Zadnji put sam čekao 50dana da reše monitor, kao navodno su čekali odgovor proizvođača da odobre zamenu pošto nisu uspeli da poprave. Samo poznavajući naše tržište nešto sumnjam da se ovi kraći rokovi neće odraziti na "razumno" povećanje cena.
 
Poslednja izmena:
Vrh