tanleoni
PCAXE Member
- Učlanjen(a)
- 17.01.2017.
- Poruka
- 303
- Rezultat reagovanja
- 233
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell Inspiron 15 5510/5518
CPU & cooler:
Intel i7-11390H 4/8
RAM:
16GB 3200MHz
VGA & cooler:
Intel Iris Xe
Display:
2 * DELL P2419H
Sound:
Asus Xonar U5
Mice & keyboard:
Logitech MX Keys & MX Master 3
Internet:
mts 400/200 Mb/s
OS & Browser:
Windows 10 & Chrome
Evo ovako.
Pre 10 dana, 3. aprila sam poslao mail Kingstonu i naveo sve sto i ovde na forumu. Rekli su mi da im posaljem serijski broj proizvoda sto sam i uradio, zatim su trazili jos neke podatke, te da slikam disk. Objasnio sam da disk nije kod mene, vec kod emmija i da ne mogu nikako da ga dobijem jer me emmi ignorise. Rekao sam im da su to njihovi partneri i da treba da rese to sa emmijem. Sledeci njihov mejl je glasio: posalji nam svoje podatke i saljemo ti bolji model kc600. To je bio 8. aprila
Dan kasnije, 9. aprila(cetvrtak) dobijam mejl da su poslali disk. Danas(ponedeljak) oko 9 ujutru, pijem kafu, kad eto posta. Stigao disk. Nisam mogao da verujem da je disk stigao za samo 4 dana iz Londona. U ta 4 dana, 2 dana su bila vikend + covid-19 + katolicki uskrs.
Iznenadjen sam brzinom i odgovornoscu Kingsotna. Na papiru se vidi i postarina od 33 funte koju su oni platili. Paket je bio oblepljen trakom na kojoj je pisalo: This is security. Seal report if broken. Tako da ni carina nije otvarala paket. Nimsa platio ni aks kojim je paket dosao.
Sve pohvale za Kingston, posle ovoga, ostacu kupac njihovih proizvoda.
A sto se tice emmija, ne znam sta da kazem. Posle 50 dana od podnosenja reklamacije, oni se i dalje prave ludi. Izbegavati ih u sirokom luku...
Pre 10 dana, 3. aprila sam poslao mail Kingstonu i naveo sve sto i ovde na forumu. Rekli su mi da im posaljem serijski broj proizvoda sto sam i uradio, zatim su trazili jos neke podatke, te da slikam disk. Objasnio sam da disk nije kod mene, vec kod emmija i da ne mogu nikako da ga dobijem jer me emmi ignorise. Rekao sam im da su to njihovi partneri i da treba da rese to sa emmijem. Sledeci njihov mejl je glasio: posalji nam svoje podatke i saljemo ti bolji model kc600. To je bio 8. aprila
Dan kasnije, 9. aprila(cetvrtak) dobijam mejl da su poslali disk. Danas(ponedeljak) oko 9 ujutru, pijem kafu, kad eto posta. Stigao disk. Nisam mogao da verujem da je disk stigao za samo 4 dana iz Londona. U ta 4 dana, 2 dana su bila vikend + covid-19 + katolicki uskrs.
Iznenadjen sam brzinom i odgovornoscu Kingsotna. Na papiru se vidi i postarina od 33 funte koju su oni platili. Paket je bio oblepljen trakom na kojoj je pisalo: This is security. Seal report if broken. Tako da ni carina nije otvarala paket. Nimsa platio ni aks kojim je paket dosao.
Sve pohvale za Kingston, posle ovoga, ostacu kupac njihovih proizvoda.
A sto se tice emmija, ne znam sta da kazem. Posle 50 dana od podnosenja reklamacije, oni se i dalje prave ludi. Izbegavati ih u sirokom luku...
Poslednja izmena: