• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

Muke sa Mobisom Ns

Proday

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
2.828
Rezultat reagovanja
114
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Toshiba A500 1GH
CPU & cooler:
i5 430M
Motherboard:
Intel HM55
RAM:
2x4GB DDR3
VGA & cooler:
G-Force 330M
Display:
Samsung 32"
HDD:
SSD Crucial M4 512gb
Sound:
Integrated
Case:
Belo 16 inca
PSU:
Neko 220V
Optical drives:
Blue ray RW
Mice & keyboard:
Razer DeathAdder i MS4000
Internet:
Telekom Adsl 10/1
OS & Browser:
Windows 8 Ent x64
Other:
HTC Desire S
Eh kad se samo setim da sam ih hvalio jednom prilikom...
Naime 21 septembra sam kupio matorom nokiu 3720 classic (ono novo cudo otporno na sve i svasta) medjutim vec dva dana kasnije skontam da nece da puni bateriiju...sa bilo kojim punjacem ispise na ekranu da punjac nije kompatibilan i baterija prazna (znaci nesto neispravno). 25 septembra nosim telefon na reklamaciju i molim da vide sta je po sredi i pokusaju da rese problem u sto kracem roku posto je starom telefon preko potreban (njegov stari mob se raspao), a glupo mi da kupujem jos jedan novi telefon. Pri tome mi devojka govori da posto sam doneo telefon u istoj sedmici imam pravo na novi telefon al ona kao nema tu pa kao da se javim sledece nedelje da vidim situaciju. Ok zovem ja i pocne tamo neko da me kupuje se pricom kako je telefon stvarno neispravan (jok ja sam retard pa nisam i sam skontao) i kao imam pravo na novi telefon samo da sacekam par dana da im stignu sa carine. Uljudno pitam a zna li se otprilike kada ce to biti, naravno odgovor za par dana. Zvao sam jos jednom u medjuvremenu i onda odustao...evo danas je 2 novembar (znaci skoro 40 dana od odnosenja novog telefona na reklamaciju). Posebno je zanimljivo sto se mobis u Novom Sadu zatvario prosli petak (kako sam cuo), a kleli mi se da cu imati telefon pre zatvaranja, tako da sad postaje jos zanimljivije.

E sada me interesuje ako ima ikoga malo upucenijeg u zakone da mi napise koja je procedura. Da li moram da cekam onih 45 dana, pa tek onda da preduzimam nesto (muko moja gluposti) ili imam pravo da ih tuzim, mlatim ili sta vec..definitivno sto je covek danas bolji vise ga **bu!!?
 

voodoons

Moderator
Učlanjen(a)
06.04.2009.
Poruka
7.951
Rezultat reagovanja
149
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
voodoons’s MacBook Pro
CPU & cooler:
Intel Core i5
Motherboard:
MacBookPro12,1
RAM:
8 GB
VGA & cooler:
Intel Iris Graphics 6100
Display:
Retina LCD 13"
HDD:
APPLE SSD SM0128G
Sound:
Apple Inc
Mice & keyboard:
Lenovo BT Laser Mouse
Internet:
SBB 70/4 Mb/s
OS & Browser:
OS X 10.11.6
Other:
Iphone 6
Cekas tih 45 dana, odes u BGD u Mobis, predocis im racun, garanciju i revers sto si dobio i zahtevas pare ili nov telefon.
Takodje, daj im rok od sat-dva za pare/telefon.
Usput se informisi gde im je trzisna inspekciju u BGD-u ako zatreba.
Ako ti nije problem, nadji zakon o zastiti potrosaca na netu, nadji deo vezan za garanciju i te stvari i odstampaj taj mali deo.
Predaj im to kad budes zahtevao pare/telefon.
Garanciju, racun, revers im ne dajes, sem na uvid.
Moj savet ti je da uzmes pare a ne telefon. Za te pare, naci ces isti telefon u drugoj "obicnoj" radnji a usput ces platiti i put i klopu i pice sebi u Beogradu dok budes realizovao to sto te neminovno ceka.
 
Vrh